REFERENT II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
REFERENT II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
PRIMARIA MERISANI Expira in 2024-11-15
Locatie
Arges
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Anuntul a fost rectificat la solicitarea institutiei angajatoare, conform documentului atasat urmator:
Document atasat corectat
Primaria comunei Merisani, cu sediul in Comuna Merisani, Sat Merisani, Judetul Arges, conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, organizeaza concurs in vederea ocuparii, pe perioada nedeterminata, a unui post unic de executie de natura contractuala, vacant, durata timpului de lucru de 8 ore/zi de Referent, Gr.II, in cadrul Compartimentului Administrativ Gospodaresc.
Concursul se va organiza cu respectarea prevederilor Legii nr. 53/2003-Codul Muncii, prevederilor OUG nr.57/2019, privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare si prevederilor Regulamentului cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice aprobat prin H.G nr.1336/2022
I. Conditii generale de participare la concursul pentru ocuparea postului de Referent, Gr.II sofer:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
II. Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs
- nivelul studiilor: studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul stiintelor agronomice/zootehnice;
- vechime in specialitatea studiilor: minim 5 ani;
III. Concursul pentru ocuparea postului vacant se organizeaza pe 3 etape succesive, dupa cum urmeaza:
a) selectia dosarelor de inscriere;
b) proba scrisa;
c) interviul.
Proba scrisa in data de 22.11.2024, ora 9.00, la sediul Primariei comunei Merisani, Sat Merisani, Judetul Arges.
Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta.
IV. Dosarul de concurs :
Conform art. 35 al Regulamentului-cadru aprobat prin H.G.nr. 1336/2022 privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice pentru inscrierea la concurs candidatii vor depune un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 ;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei si/sau REVISAL eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
(2) Modelul orientativ al adeverintei mentionate la alin. (1) lit. e) este prevazut in anexa nr.3.
(3) Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
(4) Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b) - e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
(5) In cazul documentului prevazut la lit f), candidatul declarat admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu, pana la data desfasurarii primei probe a concursului.
(6) Documentul prevazut la alin. (1) lit. h) poate fi solicitat si de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
(7) In functie de decizia conducatorului autoritatii sau institutiei publice, dosarele de concurs se depun la compartimentul resurse umane sau, dupa caz, la compartimentul care asigura organizarea si desfasurarea concursului sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice inauntrul termenului prevazut la art. 34.
(8) In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale institutiilor sau autoritatilor publice, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la alin. (1) lit. b) - e) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise/practice, dupa caz, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
(9) Transmiterea documentelor prin posta electronica sau prin platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila.
(10) Nerespectarea prevederilor alin. (7) si (9), dupa caz, conduce la respingerea candidatului.
(11) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisiei de concurs, in termenul prevazut la art.34, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.
Dosarele de inscriere la concurs se depun in termen de 10 zile lucratoare de la data publicarii anuntului pe pagina de internet a institutiei https://www.primaria-merisani.ro/, sectiunea Anunturi , respectiv in perioada 04.11.2024-15.11.2024 (data publicarii anuntului- ultima zi din cele 10), ora 1200 , la sediul institutiei din Comuna Merisani, Sat Merisani, Judetul Arges si trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art.35 alin.(1) din Regulamentul-cadru aprobat prin H.G.nr. 1336/2022 privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice aprobat prin HGR nr.1336/2022.
V. Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv perioada de depunere a dosarelor de concurs :
Nr.crt Activitati Termen/ Interval
1. Publicarea anuntului 01.11.2024
2. Depunerea dosarelor de inscriere la concurs 04.11.2024-15.11.2024 - ora 1200
3. Selectia dosarelor de concurs si afisarea selectiei 19.11.2024- ora 1200
4. Termen limita depunere contestatii selectie dosare 20.11.2024 - ora 1200
5. Afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor 21.11.2024 - ora 1200
6. Termen limita pentru afisarea rezultatului final al selectiei dosarelor 21.11.2024 - ora 1600
7. Sustinerea probei scrise 22.11.2024 - ora 900
8. Afisarea rezultatelor probei scrise 25.11.2024 - ora 1200
9. Termen limita pentru depunerea contestatiilor la proba scrisa 26.11.2024 - ora 1200
10. Afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor la proba scrisa 26.11.2024 - ora 1600
11. Sustinerea probei interviu 27.11.2024 - ora 1000
12. Afisarea rezultatelor dupa sustinerea probei interviu 28.11.2024 - ora 1200
13. Termen limita pentru depunerea contestatiilor la proba interviu 29.11.2024 - ora 1200
14. Afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor la proba interviu 29.11.2024 - ora 1400
15. Afisare rezultat final 29.11.2024 - ora 1400
Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului, se realizeaza prin afisare la sediul si pe pagina de internet a Primariei comunei Merisani, potrivit art.47, alin.(3) din Regulamentul-cadru aprobat prin H.G.nr. 1336/2022 privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice aprobat prin HG nr.1336/2022.
Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor, proba scrisa si interviu, candidatii nemultumiti pot depune contestatie la Compartimentul Resurse Umane in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului fiecarei probe, in conformitate cu art.53 din Regulamentul-cadru aprobat prin H.G.nr. 1336/2022 privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice aprobat prin HGR nr.1336/2022, iar rezultatele contestatiilor vor fi afisate la sediul si pe pagina de internet a Primariei comunei Merisani, in termen de 24 ore de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor.
Candidatii declarati respinsi vor depune, la secretarul comisiei, personal sau la adresa de email: [email protected], o cerere prin care vor solicita documentele depuse in original la dosarul de concurs. Pentru ridicarea acestora se vor prezenta la sediul Primariei Comunei Merisani.
Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Merisani, sat Merisani, str. Principala, Nr.1, jud. Arges - tel. 0248/763201-Cristea Elena-Adriana sau Barbu Nicoleta .
VI.BIBLIOGRAFIE
1.Constitutia Romaniei
2.Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 319/2006 - Legea securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;
6.Ordonanta de urgenta nr. 34 din 23 aprilie 2013 privind organizarea, administrarea si exploatarea pajistilor permanente si pentru modificarea si completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991.
VII.TEMATICA
1.Constitutia Romaniei, republicata, titlul II
2. Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, integral;
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare Cap.I- Dispozitii generale;- Cap.II- Egalitatea de sanse si de tratament intre femie si barbati, in domeniul muncii; - Cap III- Egalitatea de sanse intre femei si barbati in ceea ce priveste accesul la educatie, la sanatate, la cultura si la informare; Cap.IV- Egalitatea de sansa intre femei si barbati in ceea ce priveste participarea la luarea deciziei;
4. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ - Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice - partea a-VI-a, Titlul III.
5. Legea nr. 319/2006 - Legea securitatii si sanatatii in munca: Capitol III - Obligatiile angajatorilor si Capitol IV - Obligatiile lucratorilor.
6.Ordonanta de urgenta nr. 34 din 23 aprilie 2013 privind organizarea, administrarea si exploatarea pajistilor permanente si pentru modificarea si completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991
Nota: La studierea actelor normative din bibliografie, candidatii vor avea in vedere toate republicarile, modificarile si completarile intervenite pana la data depunerii dosarelor de concurs.
PRINIPALELE ATRIBUTII
Indeplineste atributii de administrare a pajistilor permanente aflate in proprietatea comunei, conform OUG 34/2013.
Intocmeste impreuna cu inginerul agricol raportul despre taierile in delict de arbori de pe izlazuri.
Verifica modul de utilizare a pasunilor conform contractelor de inchiriere, si respectarea clauzelor contractelor de inchiriere, privind plata la termenele stabilite, incarcatura de animale, modul de ingrijire si curatare a pajistilor.
Urmareste pastrarea limitelor de islaz si sesizarea despre orice incalcare de hotar
Identificarea si plantarea suprafetelor de izlaz supuse eroziunii.
Asigura prevenirea incendiilor pe pasuni, pajisti, alte terenuri administrate de primarie.
Respecta normele de protectie a muncii din cadrul activitatii prestate si raspunde zilnicde incalcarea acestora.
Este obligat sa ia parte la toate instructajele care se fac lunar pe linia de protectie si securitate a muncii.
Intervine ori de cate ori este nevoie pentru rezolvarea problemelor in urma intemperiilor naturii, situatii de urgenta, etc.
Executa orice alte sarcini pe care le stabileste conducerea primariei.
Respecta programul de lucru si foloseste integral timpul de lucru pentru indeplinirea atributiilor de serviciu.
Rezolvarea competenta si la termen a corespondentei care ii este reparizata.
Pastreaza secretul de stat si cel de serviciu, daca, prin natura atributiilor, va avea acces la asemenea date si informatii.
Participa in comisiile de constatre a pagubelor produse de animalele salbatice.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.