SECRETAR 1 S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
SECRETAR 1 S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
GRADINITA CU P.P."Sf.NICOLAE" Expira in 2025-01-15
Locatie
Arges
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii regionale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Anuntul a fost rectificat la solicitarea institutiei angajatoare, conform documentului atasat urmator:
Document atasat corectat
DENUMIREA POSTULUI: Secretar
NUMARUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: functie de executie
COMPARTIMENT/STRUCTURA: DIDACTIC AUXILIAR
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi / 40 de ore pe saptamana
PERIOADA: nedeterminata
DOSARELE SE DEPUN LA COMPARTIMENTUL RESURSE UMANE AL GRADINITEI CU PROGRAM PRELUNGIT SFANTUL NICOLAE, NR.139, PERIOADA 23.12.2024- 15.01.2025, INTRE ORELE 8.00-12.00.
DATE DE CONTACT:
G.P.P. SFANTUL NICOLAE,
STR.Negru Voda,nr.139, loc.Campulung, judetul Arges,
tel./fax 0248/511002,
email: [email protected]
Concursul se va organiza la sediul Gradinitei cu Program Prelungit SFANTUL NICOLAE,str.Negru Voda, nr.139,Campulung , judetul Arges si consta in urmatoarele etape:
1. Selectia dosarelor de inscriere: 16.01.2025
2. Proba scrisa: 27.01.2025
3. Interviul: 29.01.2025
4. Proba practica 30.01.2024
Rezultatul etapei de selectie a dosarelor se va afisa folosind sintagma ADMIS/ RESPINS. Se pot prezenta la probele concursului numai candidatii declarati admisi la etapa de selectie a dosarelor. Se pot prezenta la etapa urmatoare numai candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte la proba curenta.
Candidatii se vor prezenta avand asupra lor actul de identitate(B.I/C.I)
I. Conditiile generale de participare
Sunt prevazute de art. 15 la H.G. nr.1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii prevazute de Legea nr. 53/ 2003- Codul Muncii, republicata cu modificarile si completarile ulterioare si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/ 2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a)are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte
la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii,
republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza
adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de falsori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) dinLegea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor personae sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art.35 alin. (1) lit. h).
II. Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale:
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare postului de SECRETAR 1S, sunt:
* Studii superioare cu diploma de licenta- Drept,Stiinte Economice,Informatica;
* Vechime minim 5 ani in specialitatea studiilor.
* Cunostinte specifice locului de munca si in domeniul sanatatii, securitatii in munca si PSI
* Cunostinte de operare-programe pe calculator:Word,Excel si programe specifice Edusal,SIIR,Revisal-constituie avantaj
* Capacitatea de adaptare, asumarea responsabilitatii, cooperare si lucru in echipa.
* Capacitatea de respectare a termenelor.
* Capacitatea de comunicare si relationare cu publicul/ gestionare corespondenta.
* Domiciliul Campulung
III. Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:
(1) Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs.
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului-original;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) dinLegea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor personae sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protective sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, personae in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de personae vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
j) opis dosar
NOTA: Documentele vor fi aranjate in dosar conform ordinii mentionate mai sus.Opisul dosarului se depune in doua exemplare, un exemplaar se restituie candidatului cu numar de inregistrare.Nu se accepta depunerea de dosare incomplete
In cazul in care candidatul depune la inscriere o declaratie pe proprie raspundere ca nu are antecedente penale si este declarat admis la selectia dosarelor, acesta are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului(proba scrisa).
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii, carnetul de munca sau dupa caz adeverintele care atesta vechimea vor fi prezentate si in original si se certifica cu mentiunea "conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
V. BIBLIOGRAFIE:
1. Legea Invatamantului preuniversitar nr 198/2023 cu modificarile si completarile ulterioare.
2. Ordinul nr. 5726/2024 privind Regulamentul de organizare si functionare a unitatilor din invatamantul preuniversitar, modificarile si completarile ulterioare.
3. Legea nr. 53/2003- Codul muncii republicat modificarile si completarile ulterioare.
4. OME nr 4050/2021 Norme metodologice privind efectuarea concediului de odihna pentru personalul didactic de predare, de conducere, de indrumare si control si al personalului de cercetare din invatamantul de stat.
5. Legea 16/1996 Legea Arhivelor Nationale republicata.
6. OAP nr 151/2023 - Ordin pentru aprobarea Normelor metodologice privind aplicarea unor dispozitii ale Legii Arhivelor Nationale nr. 16/1996.
7. Ordonanta nr. 83/ 13.10.2023 privind unele masuri pentru sustinerea prescolarilor si elevilor dezavantajati care beneficiaza de sprijin educational pe baza de tichete sociale pe suport electronic.
8. Contractul colectiv de munca unic la nivel de sector de activitate Invatamant Preuniversitar nr. 1199/2023.
9. OMECTS 4576/230/2445/2011 pentru validarea fluxurilor financiare pentru cheltuieli de personal in invatamantul preuniversitar de stat.
10. Legea 153/2017 Legea cadru privind salarizarea personalului platit din fonduri publice cu modificarile si completarile ulterioare.
11. HG nr. 905/2017 privind registrul general de evidenta al salariatilor.
12.O.M.E.nr.4050/21.06.2021 pentru aprobarea Normelor metodologice, privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic de predare, de conducere, de indrumare si de control si al personalului de cercetare din invatamantul de stat;
13.Legea 360/2023 privind sistemul unitar de pensii publice.
14. HG nr. 250/1992, republicata, privind concediul de odihna si alte concedii ale salariatilor din administratia publica, din regiile autonome cu specific deosebit si din unitatile bugetare;
15. HG nr. 1336/2022, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice;
16. Legea nr. 544/2001, privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;
17. Legea nr. 135/2007, privind arhivarea documentelor in forma electronica;
18.Legea nr. 363/2018, privind protectia persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal de catre autoritatile competente in scopul prevenirii, descoperirii, cercetarii, urmaririi penale si combaterii infractiunilor sau al executarii pedepselor, masurilor educative si de siguranta, precum si privind libera circulatie a acestor date
VI. TEMATICA:
1. Contractul individual de munca
2. Incadrarea si salarizarea personalului din invatamantul preuniversitar.
3. Organizarea si functionarea sistemului national de invatamant preuniversitar.
4. Arhivarea si circuitul documentelor unitatii scolare.
5. Cunostinte de utilizarea a softului specific activitatii in scoli: EDUSAL, REVISAL, SIIIR.
6. Organizarea documentelor oficiale ale scolii.
7. Cunostinte de legislatie privind emiterea si evidenta deciziilor, a adreselor oficiale si adeverintelor.
8. Documente scolare.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.