secretar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
secretar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
ABA ARGES VEDEA Expira in 2024-12-12
Locatie
Arges
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii regionale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
ANUNT
pentru organizarea concursului pentru ocuparea functiei contractuale de executie vacante, pe perioada nedeterminata, de secretar din cadrul Biroului Administrativ- sediu din cadrul Administratiei Bazinale de Apa Arges-Vedea
Administratia Bazinala de Apa Arges - Vedea, cu sediul in Calea Campulung, nr.6-8, Pitesti, judetul Arges, institutie publica de interes national, cu personalitate juridica, organizeaza concurs pentru ocuparea functiei contractuale de executie, pe perioada nedeterminata:
SECRETAR
La Biroul Administrativ-sediu din cadrul Administratiei Bazinale de Apa Arges-Vedea
Activitatea profesionala a secretarului se va desfasura la Biroul Administrativ cu sediul la adresa: Calea Campulung nr. 6-8 Pitesti, Jud Arges
Durata timpului de lucru si programul de lucru a secretarului : 40 ore/saptamana, Repartizarea programului de lucru se face dupa cum urmeaza: 8 ore zi :Luni-Joi 07.30- 16.00; Vineri - 7.30 - 13.30.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concursul pentru ocuparea postului corespunzator functiei contractuale de executie, de secretar, la Biroul Administrativ-sediu din cadrul Administratiei Bazinale de Apa Arges-Vedea sunt:
-studii medii
-vechime in specialitatea studiilor: nu este cazul
-vechime in munca: nu este cazul
-Cunostiinte: utilizare PC(Word,Excel,Power Point, aplicatii specifice)
Calendar de desfasurare al concursului pentru ocuparea functiei contractuale de executie vacante, pe perioada nedeterminata, de secretar in cadrul Biroului Administrativ -sediu la Administratia Bazinala de Apa Arges-Vedea:
Concursul se va desfasura la sediul Administratiei Bazinale de Apa Arges Vedea, adresa: Strada Calea Campulung, nr. 6-8, localitate Pitesti, Judetul Arges dupa urmatorul calendar:
- 12.12.2024 ora 12:00- data limita de depunere la registratura Administratiei Bazinale de Apa Arges Vedea a dosarelor de participare la concurs;
- 13.12.2024 ora 10.00 - selectia dosarelor de concurs;
- 13.12.2024 ora 13.00 - termen de afisare rezultate la selectia dosarelor de concurs;
- 16.12.2024 ora 10.00 -termen de depunere contestatii cu privire la rezultatul selectiei dosarelor de concurs;
- 16.12.2024 ora 15.30 - termen de afisare a rezultatelor privind contestatia la selectia dosarelor de concurs;
- 17.12.2024 ora 12.00 - desfasurare proba scrisa;
- 17.12.2024 ora 15.30 - termen de afisare rezultate proba scrisa;
- 18.12.2024 ora 10:00 - termen de depunere contestatii cu privire la rezultatul probei scrise;
- 18.12.2024 ora 15:00 - termen de afisare a rezultatelor privind contestatia la rezultatele probei scrise;
- 19.12.2024 ora 12.00 - sustinere interviului;
- 19.12.2024 ora 15:00 - termen de afisare a rezultatelor privind interviul;
- 20.12.2024 ora 10:00 - termen de depunere contestatii cu privire la rezultatul interviului;
- 20.12.2024 ora 13:00 - termen de afisare a rezultatelor privind contestatia la rezultatele interviului;
- 23.12.2024 ora 12:00 - termen de afisare a rezultatelor finale.
Conform art.35 al Hotararii de Guvern nr.1336 din 2022, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din HG 1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) cazierul judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) curriculum vitae, model european;
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii.
Copiile de pe actele prevazute la lit. b) - e), se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevazut la lit. f), poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice a concursului.
Dosarele de concurs se aduc la Compartimentul Resurse Umane, Relatii cu Publicul, Administrativ , apoi se depun la Registratura Administratiei Bazinale de Apa Arges Vedea sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului pentru ocuparea postului vacant.
In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale institutiilor sau autoritatilor publice, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la literele b) - e) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise.
Transmiterea documentelor prin posta electronica sau prin platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 10 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila la adresa de e-mail: [email protected] sau [email protected]
Nerespectarea prevederilor referitoare la transmiterea si inregistrarea dosarului de concurs, dupa caz, conduce la respingerea candidatului.
Pentru ocuparea unui post contractual vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale conform art. 14 din Hotararea de Guvern nr.1336 din 2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
BIBLIOGRAFIE
1. - Legea Arhivelor Nationale L16/1996 cu modificarile si completarile aduse de Legea L358/2002 si ordinul de zi 2017/23 mai 1996
2. Legea 319 din 2006 privind securitatea si sanatatea in munca
3. Manual de secretariat si asistenta manageriala. Coordonator : Alina Berciu- Draghicescu.
TEMATICA
1. Inventariere arhivei curente la compartimente;
2. Predarea la arhiva unitatii a documentelor create la compartimente . Registru de evidenta curenta;
3. Atributiile personalului compartimentului de arhiva, conform ordinului 217/23 mai 1996;
4. Constituirea dosarelor conform ordinului 217/23 mai 1996;
5. Selectionarea la creatorii si detinatorii de documente ;
6. Instruirea lucratorilor - sectiunea a -7a, conform L319/2006;
6. Obligatiile lucratorilor - cap IV art.22 si 23, conform Legii 319/2006
7 Accidente de munca - sectiunea a 2-a conform Legii 319/2006
8 Tehnici de secretariat : Activitatea de secretariat , conform manual de secretariat si asistenta manageriala
9. Corespondrenta ca activitate a secretariatelor conform Manual de secretariat si asistenta manageriala
10. Rolul si locul secretarei in lumea profesionala contemporana , conform Manual de secretariat si asistenta manageriala;
11. Elemente de protocol necesare activitatii de secretariat , conform Manual de secretariat si asistenta manageriala.
NOTA: Actele normative se actualizeaza cu modificarile si completarile ulterioare acestora.
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul la Administratiei Bazinale de Apa Arges Vedea, adresa: Strada Calea Campulung, nr. 6-8, localitate Pitesti, Judetul Arges sau la numarul de telefon 0248.223.449, interior 115, persoana de contact: Sima Stefana - secretar comisie de concurs si comisie de solutionare a contestatiilor.
DIRECTOR
Bogdan Angelin DAVID
Sef Serviciu Resurse Umane Relatii cu Publicul Administrativ
Alina CICU-DRAGOMIR
Intocmit
Secretar Comisie de Concurs
Sima Stefana
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.