Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

sef compartiment comunitar de utilitati publice - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Locatie & Tipul Jobului:
Pitesti | Program Full Time
Descriere:

Primaria Comunei Schitu Golesti Expira in 2024-09-24
Locatie
Arges

Nivel
Functii de conducere

Tip
Permanent

Angajator
Primarii

Categorie


Functie contractuala
Anunt



A.) COMUNA SCHITU GOLESTI, cu sediul in Schitu Golesti, strada Principala (DN73), nr. 1, judetul Arges, organizeaza concurs, pentru ocuparea unui post contractual vacant - functie contractuala de conducere de Sef compartiment, la Compartimentul Comunitar de Utilitati Publice, norma intreaga, perioada nedeterminata, conform prevederilor H.G. nr. 1336/08.11.2022, dupa cum urmeaza:

1. Nivelul postului: CONDUCERE

2. Denumirea postului: - sef compartiment (consilier 1A), post vacant, norma intreaga, pe perioada nedeterminata, la COMPARTIMENTUL COMUNITAR DE UTILITATI PUBLICE

3. Gradul profesional: IA

4. Scopul principal al postului: SEF COMPARTIMENT

5. Numarul de posturi: 1

6. Durata timpului de lucru (8 ore/zi)


B.) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 la H.G. nr. 1336/2022;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.


Concursul pentru ocuparea postului vacant de sef compartiment la Compartimentul Comunitar de Utilitati Publice, consta in urmatoarele etape:

a) Selectia dosarelor de inscriere:26.09.2024, ora 10:00;

b) Proba scrisa: 08.10.2024, ora 10:00;

c) Interviul: 11.10.2024, ora 10:00.


Dosarele de concurs se depun la sediul Primariei Schitu Golesti, compartimentul secretariat, registratura, tel. 0248 566 500, persoana de contact: Vladuca Catalin; email: [email protected] .


Termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucratoare de la afisare): 24.09.2024, ora 16:00, la sediul institutiei.


C.) Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022


In conformitate cu prevederile art. 15 din H.G. nr. 1336/2022, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu sa luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


Conditii specifice de participare la concurs:

1. Studii de specialitate: studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta: Domeniul fundamental: Stiinte ingineresti; Ramura de stiinta : inginerie civila, inginerie electrica, electronica si telecomunicatii, ingineria transporturilor, inginerie mecanica, industriala si management;

2. Perfectionari (specializari): SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA, PREVENIREA SI STINGEREA INCENDIILOR;

3. Cunostinte de operare pe calculator (necesitate si nivel): DA, cunostinte medii;

4. Limbi straine (necesitate si nivel) cunoscute: Nu este cazul.

5. Abilitati, calitati si aptitudini necesare: comunicare, organizare;

6. Cerinte specifice : conform art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. 57/2019;

7. Competenta manageriala (cunostinte de management, calitati si aptitudini manageriale): management al conducerii;

8. Vechime in munca: minim 10 ani; Vechime in specialitatea necesara: minim 10 ani in specialitatea studiilor absolvite;

9. Permis de conducere: categoria B


D.) Bibliografie si tematica:

1. Constitutia Romaniei, republicata, integral;

2. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;

Tematica: Partea a III-a art.75- 248; Partea a VI-a -Tilurile I si II; Partea a VIII-a;

3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

Tematica: Cap. I - principii si definitii;

4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

Tematica: Cap. II - Egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati in domeniul muncii;

5. Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

Tematica: Reglementari privind domeniul muncii;

6. Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;

Tematica: Reglemantari privind domeniul securitatii si sanatatii in munca;

7. Legea serviciului de alimentare cu apa si de canalizare nr. 241/2006, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

Tematica: Reglementari privind serviciul de alimentare cu apa si de canalizare;

8. Legea serviciilor comunitare de utilitati publice nr. 51/2006 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

Tematica: Reglementari privind serviciile de utilitati publice;

9. Legea serviciului de salubrizare a localitatilor nr. 101/2006, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

Tematica: Reglementari privind serviciul de salubrizare;

10. O.U.G. nr. 92/2021 privind regimul deseurilor, cu modificarile si completarile ulterioare;

Tematica: Cap. VI si VII;

11. Legea serviciului de iluminat public nr. 230/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;

Tematica: Reglementari privind serviciul de iluminat public;

12. Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, republicata;

Tematica: Cap. I, cap. II , Sectiunea 1, a 2-a, a 6-a; cap. IV, Sectiunea 1; cap. V;

13. O.U.G. nr. 155/2001 privind aprobarea programului de gestionare a cainilor fara stapan, cu modificarile si completarile ulterioare; integral.


E.) Atributiile prevazute in fisa postului:


a) elaboreaza si tehnoredacteaza studii, proiecte si programe anuale privind dezvoltarea edilitar-gospodareasca, intretinerea, conservarea, administrarea bunurilor din domeniul public al comunei si le supune avizarii viceprimarului si aprobarii primarului ori a consiliului local, dupa caz;

b) urmareste, controleaza si coordoneaza activitatea de salubritate, de colectare a deseurilor manejere, asigurand evidenta si gestiunea pubelelor individuale si a containerelor de colectare a deseuerilor menajere pentru zonele inaccesibile masinii de colectare, solicitand daca este cazul, suplimnetarea numarului de pubele si containere in vederea asigurarii mentinerii curateniei, redacteaza si inmaneaza avertizari, somatii, face propuneri de sanctionare;

c) urmareste si raspunde de instalarea, intretinerea, si functionarea sistemelor de semnalizare si dirijare a circulatiei rurale, in vederea asigurarii sigurantei traficului si pentru fluidizarea acestuia; asigura redactarea si comunicarea solicitarilor de semnalizare cu Serviciul politiei rutiere;

d) urmareste si raspunde de indepartarea zapezii si preintampinarea formarii poleiului si a ghetii, intocmind referate de necesitate pentru achizitionare materiale antiderapante;

e) urmareste si raspunde de curatarea drumurilor, ulitelor, targului saptamanal de cereale si a celorlalte locuri publice; in vederea asigurarii mentinerii curateniei redacteaza si inmaneaza avertizari, somatii, face propuneri de sanctionare;

f) organizeaza si coordoneaza actiunile de deratizare, dezinsectie si de igienizare a sediilor institutiilor publice, precum si a altor spatii publice, intocmind rapoarte si referate inclusiv pentru necesitatea si achizitionarea materialelor de dezinfectie/ dezinsectie;

g) elaboreaza si tehnoredacteaza , impreuna cu organele de specialitate ale Ministerului de Interne, studii de trafic, in concordanta cu planurile de urbanism si cu programele de dezvoltare economico-sociala de perspectiva a localitatilor; organizeaza circulatia rutiera in localitate prin lucrari si amenajari rutiere, amplasarea si montarea indicatoarelor rutiere,- perfectioneaza si modernizeaza mijloacele de semnalizare si avertizare rutiera si de dirijare a circulatiei;

h) elaboreaza proiectul programului pentru lucrarile si fondurile necesare modernizarii, administrarii si intretinerii domeniului public si efectuarii de servicii de gospodarie comunala, cu fondurile provenind din bugetul local;

i) ia masuri de prevenirea si limitarea impactului asupra mediului al substantelor si deseurilor de orice natura si anunta unitatile teritoriale de mediu despre orice fel de activitate neconforma cu reglementarile in vigoare, intocmeste si tehnoredacteaza documentele prin monitorizarea factorilor de mediu;

j) face propuneri consiliului local pentru imbunatatirea dotarii, infrumusetarii si utilizarii domeniului public, intocmind in acest sens referate si rapoarte de specialitate;

k) asigura controlul si respectarea reglementarilor legislative in vigoare privind Securitatea si Sanatatea in Munca, de catre toti angajatii, conform Legii nr. 319/2006, tine evidenta posturilor de lucru care, la recomandarea medicului de medicina a muncii, necesita testarea aptitudinilor si/sau control psihologic periodic, asigura conditii pentru ca fiecare lucrator sa primeasca o instruire corespunzatoare in domeniul SSM, in special sub forma de informatii si instructiuni de lucru, specifice locului de munca si postului;

l) asigura controlul si respectarea reglementarilor legislative in vigoare privind Securitatea si Sanatatea in Munca conform prevederilor Legii nr. 319/2006, de catre toti angajatii firmelor care presteaza lucrari si servicii in cadrul obiectivelor de investitii la care Comuna Schitu Golesti are calitatea de beneficiar;

m) comunica autoritatii teritoriale de protectia mediului toate datele solicitate si informatiile necesare la elaborarea recomandarilor privind mediul ,amenajarea teritoriului si urbanismului,restaurarea si reconstructia ecologica;

n) monitorizeaza calitatea apei potabile cu sprijinul SC Edilul CGA Campulung;

o) tine legatura cu SC Edilul CGA Campulung privind mentinerea in functiune a instalatiilor de distributie a apei potabile;

p) asigura evidenta consumului la iluminatul public, propune si intocmeste referate pentru asigurarea furnizarii serviciului de iluminat public la parametri optimi;

q) coordoneaza serviciul de gestionarea a cainilor fara stapan, asigurand evidenta si corespondenta cu serviciile si asociatiile cu acest domeniu de activitate ;

r) asigura si intocmeste documentele pentru transportul si neutralizarea cadavrelor de animale ;

s) raspunde si urmareste recuperarea materialului lemnos confiscat ori doborat de calamitati sau marcat si taiat in regim silvic, si aducerea acestuia la sediul primariei sau altor institutii publice, precum si transportul si prelucrarea lemnului de lucru la societatile de profil;

s) coordoneaza activitatea microbuzelor de transport scolar, elaborand impreuna cu conducerea scolii si consiliul local programul curselor de transport organizate de catre scoala si de catre consiliul local.

t) indeplineste si alte atributii prevazute de lege, hotarate de consiliul local comunal sau dispuse de primar ori de viceprimar.


F.) Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs:

- termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucratoare de la afisare): 24.09.2024, ora 16:00, la sediul institutiei;

- selectia dosarelor: 26.09.2024, ora 10:00, la sediul institutiei;

- afisarea rezultatelor selectiei dosarelor: 26.09.2024, ora 14:00;

- proba scrisa in data de 08.10.2024, ora 10:00, la sediul institutiei;

- afisarea rezultatelor de la proba scrisa: 08.10.2024, ora 16:00;

- proba interviu in data de 11.10.2024, ora 10:00, la sediul institutiei.

- afisarea rezultatelor de la proba de interviu: 11.10.2024, ora 16:00

- afisarea rezultatelor finale: 16.10.2024, ora 16:00;

Termenele in care se pot depune contestatii, respectiv afisarea rezultatelor contestatiilor:

- pana in data de: 27.09.2024, ora 14:00, la sediul institutiei, pentru selectia dosarelor;

- afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor pentru selectia dosarelor: 30.09.2024, ora 16:00, la sediul institutiei;

- pana in data de 09.10.2024, ora 16:00, la sediul institutiei, pentru proba scrisa;

- afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor pentru proba scrisa: 10.10.2024, ora 16:00, la sediul institutiei;

- pana in data de 14.10.2024, ora 16:00, la sediul institutiei, pentru proba interviu;

- afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor pentru proba de interviu: 15.10.2024, ora 16:00, la sediul institutiei;

Afisarea rezultatelor finale ale concursului: 16.10.2024, ora 16:00.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: sef compartiment comunitar de utilitati publice - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.