Candidatul Ideal
Asigură suport managementului companiei în activitățile administrative
Cerinţe:
- studii în domeniul economic sau administrativ
- minim 3 ani experiență pe un post de asistent manager
Abilități:
- invățare rapidă și proactivitate
- confidențialitate: păstrarea confidențialității tuturor datelor la care va avea acces
- procesarea de informații din tabele si rapoarte
- planificare, organizare și respectarea termenelor limită
- foarte bună atenție la detalii
- persoana ordonată, responsabilă, serioasă
- cunoștințe operare calculator: MS Office, Internet în mod special experiența în utilizarea și realizarea tabelelor excel.
- permis de conducere
Descrierea jobului
Respontabilitati:
- gestionarea documentelor pentru semnarea de către conducerea companiei (documente electronice și mapa cu documente fizice)
- este responsabil/ă cu privire la primirea și transmiterea corespondenței societății (colete curier, memo-uri, e-mail-uri, note interne)
- înregistrarea și distribuirea corespondenței conform normelor interne
- întocmirea de rapoarte si centralizări diverse
- realizarea de rapoarte conform solicitărilor.
Beneficii:
- pachet salarial atractiv
- posibilitatea de a lucra într-o companie în plină dezvoltare
- gestionarea documentelor pentru semnarea de către conducerea companiei (documente electronice și mapa cu documente fizice)
- este responsabil/ă cu privire la primirea și transmiterea corespondenței societății (colete curier, memo-uri, e-mail-uri, note interne)
- înregistrarea și distribuirea corespondenței conform normelor interne
- întocmirea de rapoarte si centralizări diverse
- realizarea de rapoarte conform solicitărilor.
Beneficii:
- pachet salarial atractiv
- posibilitatea de a lucra într-o companie în plină dezvoltare
Joburi similare