Candidatul Ideal
CF. STARCOMEXIM
Locul de desfășurare al postului: STEFĂNEȘTI, ARGEȘ
EXPERIENȚĂ ȘI CALIFICĂRI NECESARE
Cerințe formale
Pentru a fi eligibil, candidatul trebuie să îndeplinească o serie de cerințe formale, și anume:
- să aibă studii financiar contabile;
- să aibă cunoștințe de bază în contabilitate primară;
- să cunoască temeinic limba română și limba engleză, în măsura necesară pentru îndeplinirea atribuțiilor;
- experiență în redactarea de corespondență profesională;
- excelentă cunoaștere a pachetului Microsoft Office (în special Word și Excel), sau omologul acestor aplicații în macOS;
- grad înalt de discreție și capacitatea de a gestiona chestiuni confidențiale;
- nivel ridicat de precizie și minuțiozitate;
- excelentă capacitate de a comunica cu persoane de la toate nivelurile și de a lucra în echipă;
- grad înalt de responsabilitate și capacitatea de a lua inițiativa și de a coordona procesele administrative;
- grad înalt de orientare către servicii și capacitatea de a se adapta unor nevoi organizaționale în schimbare;
- comportament proactiv și orientat către soluții;
- să aibă abilități matematice și orientare către cifre;
- preocupare pentru calitate și capacitatea de a furniza asistență administrativă excelentă chiar și atunci când lucrează sub presiune.
Descrierea jobului
Titularul postului se va afla în subordinea Directorului Operațional.
Titularul postului va răspunde îndeosebi de următoarele tipuri de activități:
- va participa activ și va monitoriza activitatea de gestiune, logistică, stocuri, facturi, plăți, încasări;
- va participa activ la organizarea și verificarea inventarelor administrative, de marfă și de ambalaje;
- va înregistra documentele contabile primare (facturi, bonuri, chitanțe, avize);
- va pregăti și arhiva documentele financiare;
- va asista în realizarea rapoartelor contabile și închiderilor de lună în vederea trimiterii la departamentul contabil;
- va sprijini procesele și fluxurile de lucru ale societății și va contribui la dezvoltarea și îmbunătățirea proceselor;
- alte sarcini legate de domeniul său de activitate, conform solicitărilor.
Candidatul selectat va fi angajat pe post permanent (perioadă nedeterminată) după finalizarea cu succes a unei perioade de probă de 90 de zile calendaristice.
Persoanele selectate pentru interviu vor susține o probă practică în Excel și Word.
Locul de muncă va fi la Ștefănești, județul Argeș, unde se desfășoară activitatea de bază a societății.
Salariu începând cu 4000.00 RON net, în funcție de experiența și abilitățile candidatului.
CE OFERIM
Primă de Paște.
Primă de Crăciun.
Sâmbete, duminici, sărbători legale plătite dublu.
Concediu de odihnă de 21 de zile.
Cafea/apă/ceai/sucuri/snack-uri oferite zilnic de companie.
Laptop și telefon oferit de companie.
Contract pe perioadă nedeterminată (cu perioadă de probă de 3 luni).
Majorare salarială anuală în funcție de realizări și implicare.
PROCEDURA DE DEPUNERE A CANDIDATURII
Pentru a vă depune candidatura, trimiteți CV-ul dvs. în format PDF/Word/Pages la adresa de e-mail mlcraciun@cfstarcomexim.com, indicând clar în titlul mesajului numele postului vacant și numele dumneavoastră de familie.
Dacă profilul dvs. se potrivește postului, veți fi contactat pentru demara procesul de selecție.
Descrierea companiei
Pe piata din anul 1992, avem ca obiect de activitate producția si comercializarea ambalajelor plastice si comercializarea unei diversități de materii prime si materiale.
Producem si comercializam o gama larga de ambalaje transparente si multicolore din polietilena (HDPE, PET, PP) pentru uz alimentar si uz industrial, in special pentru industria chimica (detergent, lichide pentru curatat si degresat), cat si capace pentru etansare de diferite forme si marimi.
In acelasi timp, firma importă, exportă și comercializează diverse materii prime si materiale, avand contracte la nivel national și internațional cu furnizori și clienți din fruntea industriilor lor.