Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Inginer calitate client - locatie Titu

S.C. ELJ AUTOMOTIVE S.A. - locatie TITU
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Suntem in cautarea unui coleg(a), absolvent(a) a unei facultati tehnice, cu domiciliul in or. Titu sau localitatile din apropiere, orasele Gaesti, Topoloveni sau Pitesti, dornic de a lucra in departamentul calitate la ELJ-Automotive..

Asiguram instruire si formare la locul de munca.

Cerinte:

Studii
- Studii universitare tehnice (inginerie)

Experienta
- 3-5 ani intr-o companie de injectie mase plastice, departamentele calitate, productie sau tehnic;

Profil personal:
- Excelenta capacitate de analiza si sinteza;
- Seriozitate, dorinta de a invata si de a deveni un bun specialist in domeniul calitatii in industria automotive;
- Abilitati exelente de comunicare.

Cunostinte :
- Cunostintele de tehnologie a injectiei/suflarii de mase plastice
- Cunoastere foarte buna a MS-Office
- Cunoasterea la nivel mediu- avansat a cel putin o limba straina (engleza sau franceza): scris si vorbit.

Descrierea jobului

Dupa parcurgerea procesului de formare si instruire, te vei ocupa de:

- Rezolvarea incidentelor şi reclamaţiilor de calitate, analiza tehnică a reclamatiilor;
- Cunoasterea si comunicarea in companie a cerintelor de calitate ale clientului;
- Implementarea în producţie a cerinţelor specifice clientului referitoare la respectarea planurilor de supraveghere şi a gamelor de control;
- Asigurarea comunicarii cu clientul alocat;
- Monitorizarea continua a obiectivelor de calitate ale clientului ;
- Facilitarea investigației, analizei și luarii deciziilor, împreună cu celelalte departamente cu privire la componentele neconforme;
- Pilotarea echipelor de analiza a incidentelor/reclamatiilor clientului;
- Tratarea reclamatiilor utilizind 8D;
- Organizarea si coordonarea masurilor de securizare a livrarilor/stocurilor clientului in teren;
- Reducerea numarului de reclamatii client;
- Asimilarea cerintelor clientilor;
- Garantarea si aplicarea metodelor de analiza si utilizarea programelor de actiuni preventive si corective (FMEA,8D);
- Urmarirea si asigurarea rezolvarii actiunilor corective si a neconformitatilor depistate;
- Extragerea periodica a informaţiilor de calitate din sistemele de raportare ale clienţilor şi informarea conducerii cu privire la acestea;
- Intocmirea raportărilor cu privire la indicatorii de calitate/client;

Descrierea companiei

Companie specializata in productia de componente auto si non-auto, realizate prin injectie de mase plastice si asamblare, printre cei mai mari producatori romani in domeniu.
Publicat 8 Apr. 2025Reactualizat 6 Mai 2025Expiră 8 Mai 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.