Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

383 Locuri de Munca acasa - Joburi acasa

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

383 Locuri de Munca acasa - Joburi acasa

Cauta printr-o varietate mare de joburi acasa si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi acasa si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretară de acasă


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 200 până la 250 USD pe lună
Companie internațională caută secretară de acasă cu abilități de vânzări pentru sarcini ușoare: răspuns la telefon, apelare clienți, căutare pe internet și e-mailuri. Toate sarcinile trebuie efectuate de acasă și, mai ales, pe computer. Sunt necesare: cunoștințe înalte de operare computer, conexiune foarte bună la internet cu propriul computer, cunoștințe foarte bune de engleză și italiană, sau engleză și rusă, sau engleză și spaniolă, sau engleză și germană, sau germană și italiană. Este un plus daca se dețin 3 limbi internaționale. Puteți trimite CV-ul.
LITRA SRL

Secretară de acasă


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 200 până la 250 USD pe lună
Companie internațională caută secretară de acasă cu abilități de vânzări pentru sarcini ușoare: răspuns la telefon, apelare clienți, căutare pe internet și e-mailuri. Toate sarcinile trebuie efectuate de acasă și, mai ales, pe computer. Sunt necesare: cunoștințe înalte de operare computer, conexiune foarte bună la internet cu propriul computer, cunoștințe foarte bune de engleză și italiană. Puteți trimite CV-ul.
LITRA SRL

Customer Service Representative Italiana - Lucrezi De Acasa!


Candidatul ideal We are currently recruiting amazing Customer Service Representatives with ITALIAN - working from home!IF You are / You have: Fluent in ITALIAN Able to listen, connect and solve problems of our customers Experience streaming on various devices (TV, phones, gaming systems, etc) A basic understanding of computers and home networking terminology (operating systems, browsers, routers, modems, etc) The ability to quickly adapt to change with a positive and enthusiastic attitude The drive to be successful and contribute to the success of others Preferably have experience with working in a customer service environment.Descrierea jobului IF You Love: Providing exceptional customer service in a non-scripted world for all customers by phone and chat Getting to the right resolution with every call so members can get back to streaming A fast-paced and team-based international work environment Interacting with all types of people from all over the world Learning new things every day
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari - lucru de acasa,​ vorbitor lb maghiara


Scurta descriere a companiei Compania noastră este un principal importator, distribuitor și exportator de dispozitive medicale și produse de laborator, produse medico-dentare si veterinare, articole profesionale pentru industria de înfrumusețare si produse de curățenie si igiena in România cu peste 10.000 mp spatiu de depozitare, birouri si productie. Cerinte -Persoana serioasa, -Foarte ordonata si atenta la detalii,-Abilitati de convingere si relationare cu oamenii-Usurinta in comunicare, Responsabilitati Vorbitor nativ de limba maghiara si romana. Limba engleza reprezinta un avantaj. Studii medii sau superioareLucreaza de acasa, on line.Contract de muncă permanentSalariu 2000 net + Alte Bonusuri Alte informatii Vetro Design este o companie cu peste 60 de angajati, si o vechime de 27 ani , importatoare de dispozitive medicale si stomatologice, produse farmaceutice si cosmetice, materiale de curatenie si igiena. Beneficii Bonus de performanta Prime ocazii speciale(ex: Paste, Craciun, 8
Vetro Design

Operator facturare magazin online


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4000 LEI pe lună
Candidatul Ideal:- 80 la suta din activitate inseamna facturare si preluarea apelurilor telefonice. Experienta in domeniul e-commerce si in administrarea unui magazin online;Persoana cu atitudine pozitiva;Usurinta in a acumula noi cunostinte, spontaneitate;Cunostinte despre promovare marketing in zona online si offline. Descrierea jobului:Editarea produselor din magazinul online si platforme market;Confirmarea cu clientii si procesarea comenzilor plasate de acestia in cadrul magazinului online;Emiterea documentelor de transport conform comenzilor primite (facturi, AWB-uri);Comunicarea empatica si eficienta cu clientii magazinului;Sustinerea unei relatii profesionale cu colegii si furnizorii;Facturarea produselor achizitionate prin intermediul magazinului online;Cunostinte de editare in limba romana. Beneficii:Prima de Paste;Prima de Craciun;Abonamnet medical la Regina Maria dupa expirarea perioadei de proba de 3 luni;Discounturi la produsele firmei.
Hausberg Romania SRL

Picker comenzi online Dr.​ Taberei


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2799 până la 2800 LEI pe lună
Angajam Lucrator comercial/Pickeri pentru un hypermarket din zona Dr. Taberei !Total beneficii salariale 2.800 lei Net.Programul de lucru este flexibil, cu două schimburi disponibile: 06:00 -14:30 si 13:30 - 22:00;Se lucrează 5 zile pe saptamană cu 2 zile libere (prin rotatie se lucrează si in weekend).Pentru detalii suplimentare va rugăm să ne contactați telefonic sau WhatsApp la numarul de telefon afisat.
TRADE MARKETING EXPERT SRL

Secretara la distanta


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 500 până la 1000 LEI pe lună
Companie internațională caută secretară de acasă cu abilități de vânzări pentru sarcini ușoare: răspuns la telefon, apelare clienți, căutare pe internet și e-mailuri. Toate sarcinile trebuie efectuate de acasă de la computer. Sunt necesare: cunoștințe de operare computer, conexiune foarte bună la internet cu propriul computer, cunoștințe bune de engleză și italiană ar fi un plus.Puteți trimite CV-ul aici.
LITRA SRL

Back Office Support With Japanese (work From Home)


Candidatul ideal We are hiring for an amazing, "out of the box" experience: join us as a Content Moderator with Japanese & English! You will be working in a new team serving our global client, a world-leading social media platform that allows users to create and browse videos.What we expect: Medium level of Japanese and English Experience with Japanese culture and slang will be considered a plus Experience within data annotation/ labeling-related fields will be considered a plus Availability to work full-time rotating shifts, 08:00 - 22:00, Monday - Friday Work from home, anywhere in Romania Great attention to details Strong time management skills and motivation to exceed expectations Desire to work in a fast-paced environment Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction Strong self-organization, decision making and analytical abilitiesDescrierea jobului Your daily responsibilities as a Content Moderator will include: Reviewing videos and judging videos/
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Back Office Support With German (work From Home)


Candidatul ideal We are hiring for an amazing, "out of the box" experience: join us as a Content Moderator with German & English! You will be working in a new team serving our global client, a world-leading social media platform that allows users to create and browse videos.What we expect: Medium (B1/B2) level of German and English Experience with German culture and slang will be considered a plus Experience within data annotation/ labeling-related fields will be considered a plus Availability to work full-time rotating shifts, 08:00 - 22:00, Monday - Friday Work from home, anywhere in Romania Great attention to details Strong time management skills and motivation to exceed expectations Desire to work in a fast-paced environment Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction Strong self-organization, decision making and analytical abilitiesDescrierea jobului Your daily responsibilities as a Content Moderator will include: Reviewing videos and judging videos
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Airbnb Cx Partner Spanish & English(work From Home)


Candidatul ideal Are you looking for a great career and a place to shine?Join us as a Resolution Customer Agent on our Airbnb project!Your profile: Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in Spanish and English Availability for a full-time schedule, in shifts covering 09:00 AM - 00:00 AM, Monday - Sunday, 5 days/ week Excellent problem-solving abilities Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner Strong time management skills and motivation to exceed expectations Enjoy working in a fast-paced environment Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service. High level of mediation and composureDescrierea jobului As a Customer Support Agent: You will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the op
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Consultant - Remote


Candidatul ideal Buna abilitati de comunicare.Descrierea jobului Preluare apeluri clienti.
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA SRL

Agent Call Center - Remote


Candidatul ideal Cunostinte utilizare PC; Persoana dinamica si empatica; Atentie la detalii; Atitudine proactiva si orientare catre client.Descrierea jobului Preluarea apelurilor inbound si consilierea clientilor + inregistrarea solicitarilor in sistemul informatic; Initierea apelurilor outbound pentru situatii particulare, dar si pentru activitate de tratare a reclamatiilor (2nd level-apelarea si informarea clientilor pentru a comunica raspunsul reclamatiilor depuse telefonic); Promovarea serviciilor; Indeplinirea celor mai importanti KPI (Key Performance Indicators): AHT (durata medie de apel), scor de calitate, scor survey, procent incadrare corecta, activari e-bill, OIS (one interaction solution). Activitatea se desfasoara remote; Vei beneficia de un training platit online pentru a fi pregatit din toate punctele de vedere atunci cand vei incepe activitatea; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programul de lucru este de Luni pana Vineri, iar turele se stabilesc in urmatoare
ADVALIA SERVICES SRL

Reprezentant Servicii Clienti (remote)


Candidatul ideal Candidatul ideal:Cautam un Reprezentant servicii clienti, pentru unul dintre clientii nostri, contractul de munca este pe durata determinata de 1 an, cu posibilitate de prelungire.Daca esti o persoana calda, calma si empatica, iti plac oamenii, chiar si in zilele mai putin bune (ale lor sau ale tale), ai excelente abilitati de comunicare, atat in scris, cat si verbal, esti orientata catre detalii si te motiveaza lucrul bine facut, atunci ne-ar placea sa faci parte din echipa noastra.Descrierea jobului Descrierea jobului: Gestionarea interactiunilor cu clientii prin telefon sau prin alte canale de comunicare (email, chat, platforma de ticketing etc.); Identificarea nevoilor clientilor prin ascultare activa si oferirea de solutii potrivite care sa imbunatateasca experienta clientilor; Invatarea activa si permanenta in vederea adaptarii la procesele si procedurile in permanenta schimbare pentru imbunatatirea serviciilor oferite.Salariu si beneficii: Salariu 2.200 lei net,
EUROANSWER SRL

Customer Support With German - Remote


Candidatul ideal Cerinte candidat ideal:Cunostinte limba germana nivel min. B2 (verbal, scris);Foarte bune abilitati de comunicare;Cunostinte avansate de utilizare a calculatorului;Empatie in interactiunea cu clientul;Ascultare activa si atentie la detalii.Descrierea jobului In cadrul departamentului de suport pentru clienti, angajam vorbitori de limba germana pentru a oferi asistenta in industria IT/ Telecom.Activitate:Vei fi primul punct de contact cu clientul si vei oferi informatii despre pachetele de produse si servicii pentru telefonie fixa si internet, asistenta tehnica pentru remedierea problemelor dispozitivelor de internet/ telefon fix si vei promova serviciile existente in vederea achizitionarii lor de catre clienti. De asemenea, vei avea asigurat un program de training de 8h/ zi, platit de catre companie, in cadrul caruia vei putea asimila notiunile teoretice si practice necesare desfasurarii activitatii.Beneficii companie:Posibilitatea de a lucra in format work from home;P
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Agent Turism Corporate (hibrid)


Candidatul ideal Karpaten Outgoing, unul dintre cei mai mari tour operatori din Romania, cauta o persoana pentru departamentul de turism, divizia corporate, talentat si pasionat sa se alature echipei noastre dinamice.Candidatul ideal trebuie sa aiba: Reprezinta un avantaj detinerea unor brevete, certificari / acreditari in domeniu / studii de specialitate; Experienta minima: 2 ani; Limba Engleza – nivel avansat; Cunoasterea pietei de produse turistice; Atitudine proactiva, deschisa, empatica, dornica de dezvoltare personala; Abilitati de vanzare si consiliere in vederea atragerii de noi clienti si de fidelizare a acestora; Ablitati de comunicare si planificare; Mentalitate centrata pe turist, ascultandu-i intotdeauna, preluand feedback de la acestia pentru a aduce imbunatatiri pe partea de produs; Ablitati excepționale si eficiente de comunicare orala si scrisa; Orientat spre detalii si excelent in rezolvarea situatiilor aparute.Descrierea jobului Asigura buna desfasurarea a departamen
KARPATEN OUTGOING SRL

Remote Customer Service Advisor With French


Candidatul ideal Has very good command of spoken French(C1); Experience in a contact center or customer facing role is beneficial; Can adapt quickly to changes in products, process and technology; Has proven track record of excellent attendance and time-keeping; Has good computer literacy.Descrierea jobului Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and services, exceeding department productivity standards and quality customer care standards; Carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators; Navigating multiple systems simultaneously in order to update e-
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

German Customer Service –backoffice (remote)


Candidatul ideal We are currently seeking a talented individual to join our team as a Contact Center Associate Backoffice, specializing in the German language. As a Contact Center Associate Backoffice, you will play a crucial role in providing exceptional customer service and support to our German-speaking clients. Fluency in German and English (both written and verbal). Previous experience in a customer service or back-office role is a plus. Strong communication and problem-solving skills. Ability to multitask and work effectively in a fast-paced environment. Attention to detail and accuracy in data entry and record-keeping. Descrierea jobului Key Responsibilities: Handle back-office tasks efficiently and accurately to support the contact center operations. Respond to customer inquiries and resolve issues via email and chat in a professional and timely manner. Collaborate with the front-line customer service team to ensure a seamless customer experience. Maintain detailed and accurate
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Head Of Control Room Operations (online Casino)


Candidatul ideal Requirements: Bachelor’s degree in business administration, Operations Management, or a related field is required, with a preference for candidates holding a Master's degree; Exceptional communication skills, both written and verbal, in English, are essential; Proficiency in Serbian or other languages is a bonus; Relevant certifications in project management, operations, or leadership (such as PMP, Six Sigma, etc.) are advantageous. A proven track record in control room operations or similar environments is required; Experience in the iGaming industry or related fields is highly desirable; Familiarity with industry-specific regulations and compliance standards is required; Proven ability to manage cross-functional teams and multi-disciplinary projects is necessary; Strong negotiation and stakeholder management abilities are important.Descrierea jobului Our client, a leading figure in the iGaming industry, is widely recognized for providing engaging content to a glo
HRS STAFFING SERVICES S.​R.​L.​

Customer Support - Limba Franceza (partial Remote)


Candidatul ideal Pentru cine recrutam:Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2001, sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din zona Piata Universitatii.Sansele sunt de partea ta daca: Esti fluent in limba franceza, aceasta conditie este obligatorie deoarece mare parte din timp vei comunica in franceza. Te descurci cat de cat si in limba engleza. Ai o experienta de minim 6 luni in domeniul customer service, de preferat dar nu obligatoriu. Ai cel putin diploma de bacalaureat. Stii despre tine ca esti empatic, atent la detalii si organizat.Descrierea jobului Conditiile de angajare sunt: In perioada de proba pachetul salarial (compus din: salariu fix+ bonuri de masa +bonus de performanta) este de 3800 RON, dupa care va creste la 4350 RON. Alte beneficii: abonament medical la Medicover si al 13-lea salariu. Programul de lucru: vei lucra 5 zile consecutive/ saptamana in tura de 8 ore: de dimineata s
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES S.​R.​L.​

Picker Magazin Online - Depurtat Titan (liviu Rebreanu 6a)


Candidatul ideal Hai sа ne cunoastem dacа ai: Zаmbet si atitudine pozitivа :) Spirit organizatoric si de lucru in echipa Minim studii medii. Abilitati de comunicare, initiativa, flexibilitate. Pasiune pentru fashion, placerea de a lucra intr-un mediu dinamicDescrierea jobului Responsabilitati: Colectarea atentă a produselor de la rafturile magazinului, asigurându-se de disponibilitatea acestora pentru clienți. Sortarea și manipularea eficientă a produselor pentru a le menține în cea mai bună condiție. Procesul de picking, selectarea atentă a produselor comandate pentru a asigura corectitudinea comenzilor. Verificarea riguroasă a produselor pentru a se asigura că sunt conforme cu cerințele de calitate și specificațiile clienților. Participarea la procesul de inventariere pentru a monitoriza și actualiza stocurile magazinului.Beneficii: Contract pe perioada nedeterminta Salariu 2700 ron Prima de ziua de nastere, Craciun si Paste Concediu 21 zile de odihna
DEPURTAT S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 383 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.