Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

374 Locuri de Munca Remote - Joburi Remote

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

374 Locuri de Munca Remote - Joburi Remote

Cauta printr-o varietate mare de joburi Remote si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Remote si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant - Remote


Candidatul ideal Buna abilitati de comunicare.Descrierea jobului Preluare apeluri clienti.
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA SRL

Contabil Remote


Candidatul ideal ContabilPentru echipa de contabilitate, căutăm un contabil cu experiență și pasiune pentru domeniul financiar-contabil, dar și cu dorința de a crește din punct de vedere profesional.Pe cine căutămTe potrivești acestui rol dacă:· Ai experiență profesională de minim 2 ani în domeniul contabil;· Îți dorești să crești și să te dezvolți cât mai mult în domeniul financiar-contabil;· Ești o persoană ambițioasă, energică și dornică de noi provocări;· Ai inițiativă și îți dorești o colaborare pe termen lung;· Ești o persoană dinamică, metodică și organizată;· Ai cunoștințe foarte bune de Excel, Word;· Ai experiență în utilizarea unui program de contabilitate/gestiune/ERP;· Ai un nivel avansat de cunoaștere a limbii engleze;· Ai abilități foarte bune de comunicare și interacțiune;· Lucrezi permanent la dezvoltarea ta pe plan profesional.Descrierea jobului ContabilDescrierea jobuluiEchipa de contabilitate este cea care se ocupă de evidența contabilă a clienților cu un abonament a
STARTCONTABILITATE S.​R.​L.​

Client Advisor With English - Remote


Candidatul ideal Client Advisor with English - RemoteFluent in limba englezaDescrierea jobului Client Advisor with English - RemoteBune abilitati de consultant clienti.
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA SRL

Agent Call Center - Remote


Candidatul ideal Cunostinte utilizare PC; Persoana dinamica si empatica; Atentie la detalii; Atitudine proactiva si orientare catre client.Descrierea jobului Preluarea apelurilor inbound si consilierea clientilor + inregistrarea solicitarilor in sistemul informatic; Initierea apelurilor outbound pentru situatii particulare, dar si pentru activitate de tratare a reclamatiilor (2nd level-apelarea si informarea clientilor pentru a comunica raspunsul reclamatiilor depuse telefonic); Promovarea serviciilor; Indeplinirea celor mai importanti KPI (Key Performance Indicators): AHT (durata medie de apel), scor de calitate, scor survey, procent incadrare corecta, activari e-bill, OIS (one interaction solution). Activitatea se desfasoara remote; Vei beneficia de un training platit online pentru a fi pregatit din toate punctele de vedere atunci cand vei incepe activitatea; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programul de lucru este de Luni pana Vineri, iar turele se stabilesc in urmatoare
ADVALIA SERVICES SRL

Reprezentant Servicii Clienti (remote)


Candidatul ideal Candidatul ideal:Cautam un Reprezentant servicii clienti, pentru unul dintre clientii nostri, contractul de munca este pe durata determinata de 1 an, cu posibilitate de prelungire.Daca esti o persoana calda, calma si empatica, iti plac oamenii, chiar si in zilele mai putin bune (ale lor sau ale tale), ai excelente abilitati de comunicare, atat in scris, cat si verbal, esti orientata catre detalii si te motiveaza lucrul bine facut, atunci ne-ar placea sa faci parte din echipa noastra.Descrierea jobului Descrierea jobului: Gestionarea interactiunilor cu clientii prin telefon sau prin alte canale de comunicare (email, chat, platforma de ticketing etc.); Identificarea nevoilor clientilor prin ascultare activa si oferirea de solutii potrivite care sa imbunatateasca experienta clientilor; Invatarea activa si permanenta in vederea adaptarii la procesele si procedurile in permanenta schimbare pentru imbunatatirea serviciilor oferite.Salariu si beneficii: Salariu 2.200 lei net,
EUROANSWER SRL

Customer Support With German - Remote


Candidatul ideal Cerinte candidat ideal:Cunostinte limba germana nivel min. B2 (verbal, scris);Foarte bune abilitati de comunicare;Cunostinte avansate de utilizare a calculatorului;Empatie in interactiunea cu clientul;Ascultare activa si atentie la detalii.Descrierea jobului In cadrul departamentului de suport pentru clienti, angajam vorbitori de limba germana pentru a oferi asistenta in industria IT/ Telecom.Activitate:Vei fi primul punct de contact cu clientul si vei oferi informatii despre pachetele de produse si servicii pentru telefonie fixa si internet, asistenta tehnica pentru remedierea problemelor dispozitivelor de internet/ telefon fix si vei promova serviciile existente in vederea achizitionarii lor de catre clienti. De asemenea, vei avea asigurat un program de training de 8h/ zi, platit de catre companie, in cadrul caruia vei putea asimila notiunile teoretice si practice necesare desfasurarii activitatii.Beneficii companie:Posibilitatea de a lucra in format work from home;P
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Reprezentant Vanzari - Remote


Candidatul ideal Abilitățile taleNe vom potrivi dacă tu:* Ai competențe excelente de comunicare în limba română* Ai bune abilități de utilizare PC* Identifici problemele celorlalți și găsesti soluții rapide* Te adaptezi cu ușurință la orice situație* Pui accent pe proactivitate, pe motivație și pe orientarea spre soluții în cadrul unei echipeDescrierea jobului Descrierea roluluiVei fi vocea serviciilor clientului nostru, având oportunitatea de a rezolva probleme, de a oferi valoare, de a face lucrurile mai bune și de a aprofunda relațiile cu clienții.Reimaginează-ți carieraEști în căutarea unei schimbări de carieră în cadrul unei organizații globale orientate spre viitor? Vino să faci parte din compania noastră premiată, condusă de oamenii noștri din peste 70 de țări, unde TOȚI membrii contribuie și își susțin reciproc succesul și bunăstarea, uniți cu mândrie ca fiind "game-changers". Suntem recunoscuți cu premii precum "World's Best Workplaces", Best Companies for Career Growth, a
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Collections Officer With German (remote)


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work. In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence. In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work. By being part of our team, you will work from Monday to Friday, 09:00-18:00 in a remote/hybrid setup. Skills that make your work successful: You have at least B2 German & English language skills; You communicate easily; You are a team-player; You can solve urgent matters; You are reliable and proactive. Descrierea jobului How you’ll make an impact: Managing customers’ expectations; Reconciling client’s account
ACCENTURE SERVICES SRL

Junior Content Specialist - Traduceri (remote)


Candidatul ideal Daca ai viteza in gandire, iti place sa scrii, cunosti mediul online si adori cumparaturile, esti binevenit in echipa dе Content Operations eMAG.Cautam un coleg nou cu un simt dezvoltat al observatiei, inzestrat cu spirit creativ, si caruia, bineinteles, sa nu ii fie straina limba romana. Experienta nu reprezinta un “must have”. Trebuie sa ai o atitudine pozitiva si o dorinta continua dе a te dezvolta. Invatam experimentand, suntem proactivi si cautam mereu idei “out of thе box”.Știi că te potrivești dacă ai: Atentie sporita la detalii si vocabular dezvoltat; Abilitati de creare continut de calitate, folosirea de hyperlink-uri si elemente de navigare in descrierea produselor; Abilitati de organizare si multitasking; Rapiditate si eficienta la cautarea pe Internet; Limba engleza - nivel avansat; Abilitatea de a lucra in echipa; Studiile superioare finalizate constituie un avantaj.Descrierea jobului Cum va аrаta o zi dе lucru аlaturi dе noi: Redаctаm specificatiile si dе
EMAG

Client Advisor With Spanish - Remote Job


Candidatul ideal Client Advisor with Spanish - RemoteGreat spanish skillsDescrierea jobului Client Advisor with Spanish - RemoteCustomer Oriented
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA SRL

Remote Customer Service Advisor With French


Candidatul ideal Has very good command of spoken French(C1); Experience in a contact center or customer facing role is beneficial; Can adapt quickly to changes in products, process and technology; Has proven track record of excellent attendance and time-keeping; Has good computer literacy.Descrierea jobului Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and services, exceeding department productivity standards and quality customer care standards; Carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators; Navigating multiple systems simultaneously in order to update e-
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

German Customer Service –backoffice (remote)


Candidatul ideal We are currently seeking a talented individual to join our team as a Contact Center Associate Backoffice, specializing in the German language. As a Contact Center Associate Backoffice, you will play a crucial role in providing exceptional customer service and support to our German-speaking clients. Fluency in German and English (both written and verbal). Previous experience in a customer service or back-office role is a plus. Strong communication and problem-solving skills. Ability to multitask and work effectively in a fast-paced environment. Attention to detail and accuracy in data entry and record-keeping. Descrierea jobului Key Responsibilities: Handle back-office tasks efficiently and accurately to support the contact center operations. Respond to customer inquiries and resolve issues via email and chat in a professional and timely manner. Collaborate with the front-line customer service team to ensure a seamless customer experience. Maintain detailed and accurate
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Procurement Senior With German-remote Romania


Candidatul ideal Qualifications we seek in you!Minimum Qualifications / Skills• C1 German• B2 English• Good communication skillsPreferred Qualifications/ Skills• Previous experience in a multinational company• Similar experience in positions requiring interaction with end customers• Work experience with an ERP system Descrierea jobului ResponsibilitiesThis role is a key link between your clients and their providers, as you will monitor the process of supplies’ delivery. In this role, you will be responsible for all the activities related to transactional procurement which include: • Performing compliance checks on purchase requisitions & analyzing completeness of RFQ packages and technical specifications• Purchase order preparation, issuance and transmission• Preparation of RFQ packages, forwarding and follow up, answering supplier questions and advising on RFQ response required; consolidation of RFQ responses• Assist in or recommend suppliers based on both price and non-price factors•
GENPACT ROMANIA SRL

Customer Representative (french-speaking) – Remote


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you: Are proficient or bilingual in French Are proactive, self-motivated, and solution-oriented Can work rotating and weekend shiftsIf you feel you don’t check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it’s this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you'll interface with customers via inbound/outbound calls and/or via the Internet.Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our award-winning company driven by our people from 70+ countries where ALL members contribute and support each other’s success and well-being, proudly united as our “game-changers." We're recognized with awards like "World's Best Workplaces," “Best Companies for Career Growth, and “Best Company Culture,” year after year.We’re on the lookout for French-speak
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Customer Care Representative - Limba Italiana - Remote


Candidatul ideal Furnizare informatii corecte si complete privind produsele companieiAnalizarea cerintelor clientilor si oferirea de consultanta privind caracteristicile produselor si serviciilor companieiOrientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutiiResponsabilitate, Spirit de echipa, Incredere si ProactivitateEmpatie, Entuziasm, Atitudine pozitivaDescrierea jobului ​Obligatoriu - Limba Italiana la nivel avansat (citit/scris/vorbit)Asistenta Clienti - Call Center Representative – Limba Italiana – Nivel AvansatPreluarea comenzilor de la clienti, via telefon, chat si e-mailFoarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gindire analiticaExperienta anteriora in Call Center/Customer Support, minim 1 an, reprezinta un avantajExperienta anterioara in E-Commerce, reprezinta un avantajCunostinte operare PC (Microsoft Office)Identificarea celor mai bune solutii pentru client si companieRaportarea catre supervisor a rezu
BOUTIQUE MALL SRL

Client Advisor With German - Remote Job


Candidatul ideal Client Advisor with German- Remote JobDescrierea jobului Client Advisor with German- Remote Job
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA SRL

Hungarian Speaker - Located In Bucharest - Remote


Candidatul ideal Teleperformance Romania is certified as being a Great Place to Work.This distinction reflects the synergy that TP employees have with the company, so this achievement is for everyone in the TPRO TEAM.Work AT HOME Customer support specialistTeleperformance Romania is currently looking for Customer Service Representatives with excellent/native Hungarian speaking/writing skills.We want our employees to be inspired and motivated, to be proud they belong to our team.If you know how to shape a customer experience by tackling issues and concerns with full responsibility, professionalism and kindness, this job offer is perfect for you!We will build together YOUR professional career and feel like home when you are at work!In your role as customer support specialist, you will travel around the world with our customers handling incoming calls and emails and provide the best possible service for them.Descrierea jobului In your role as Premium Customer Care Specialist, you will han
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Consultant Chat/​telefon/​e-mail - Remote


Candidatul ideal Ne-ar plăcea sa ne cunoștem, dacă:Ești o persoană calmă, deschisă, responsabilă și punctuală;Deții abilități dе comunicare și claritate în exprimare;Te poți adapta la diverse tipologii dе oameni, fie ei clienți sau colegi;Îți place să lucrezi în echipă, dar și individual;Prezinți deschidеrе și interes în ceea ce privește dezvoltarea ta.Descrierea jobului Cum arată o zi la locul de muncă? Veți prelua diverse solicitări prin chat / telefon / e-mail și veți oferi suport clienților noștri; Veți asista curierii și partenerii, respectând procedurile și fluxurile specifice proiectului; Veți înregistra și actualiza în aplicația noastră internă informațiile obținute; Participați la traininguri de specialitate care vă ajută să învățați și să vă dezvoltați.Ce vă oferim? Program flexibil de 8 ore/zi, luni – duminică, 5/7 zile; Turele pot fi dimineața, după-amiaza sau noaptea, prin rotație; Un job dinamic și diversificat, cu o echipă primitoare și deschisă; Oportunități reale de a
VALORIS CENTER SRL

Agent Vanzari - Remote


Candidatul ideal Disponibilitatea de a învăța lucruri noi!Motivatia de a te dezvolta pe un plan de cariera meritocratic!Ambitios, perseverent, motivat si optimist!Să știți sa lucrați online!Sa aibe puterea de a se adapta.Diploma de 12 clase, conditie minima legala in vederea autorizarii - obligatoriu.Descrierea jobului Descrierea jobuluiProgramul este flexibil;Formarea in domeniu este asigurata prin cursuri de specialitate si suportul continu din partea coorodnatorilor si a mentorilor de practica;Salariu fix se acorda in functie de experienta𝗩𝗲𝗻𝗶𝘁𝘂𝗿𝗶𝗹𝗲 cresc constant odată cu implicarea ta in carieră! Exista 𝗻𝗼𝘂𝗮 𝗳𝗼𝗿𝗺𝗲 𝗱𝗲 𝗽𝗿𝗼𝗳𝗶𝘁 ce pot fi accesate in cadrul planului de cariera pus la dispozitia fiecarui colaborator din cadrul companiei.
BEJAVERDE CASTRO S.​R.​L.​

Data Protection Specialist – Legal Department (remote)


Candidatul ideal The ideal candidate: Excellent knowledge of English language (C1 upwards); Minimum of 5 years of work experience in the regulatory & compliance or legal fields; Basic to high understanding of the data privacy requirements; Proficiency with Excel; Detail-oriented and analytical skills; Ability to work autonomously with a high level of organization; Proactive and adaptable.Nice to have: CIPP/E (Certified Information Privacy Professional/Europe) or privacy-related certification; Another European language.Descrierea jobului The GDPR Specialist is responsible for: Collaborating with DPO in assuring compliance and guiding others in data protection matters. Managing and overseeing the vendor assessment process for EMEA vendors, ensuring compliance with data protection requirements. Conducting assessments and evaluations of vendors' data protection practices, providing recommendations for risk mitigation. Preparing drafts of Data Protection Impact Assessments (DPIAs) and T
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 374 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.