Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

95 Locuri de Munca Achizitii in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

95 Locuri de Munca Achizitii in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Colaborator Liber Profesionist-achizitii Cereale


Candidatul ideal -usor adaptabil si colaborativ cu membrii echipei.-disponibilitate de a relationa profesional cu fermierii/ producatorii agricoli certificati ecologic.-onestitate, rigoare, responsabilitate, deschidere la nou, orientat spre rezultat.-preferabil cunoastere la nivel mediu/avansat limba italiana/engleza scris si vorbit.-operare calculator;Descrierea jobului • identificarea fermierilor certificati ecologic din zona de competenta si mentinerea unei relatii corecte cu acestia.. negocierea cu fermierii certificati ecologic pentru productia cerealelor oleaginoase (rapita, floarea soarelui, soia).• indeplinirea obiectivelor de performanta stabilite de catre AGRIBIO pentru fiecare categorie de cereale in parte.• colaborare îndeaproape cu echipa din Italia si Romania.Experienta:-experiența anterioară în domeniu este necesară.Locul desfasurarii activitatii: Romania, pe raza judetelor: Galati, Vrancea, Bacau, Vaslui, Neamt, Iasi, Botosani si Suceava.AGRIBIO va avea exclusivitate pe
AGRIBIO SRL VILLAFRANCA DI VERONA SUCURSALA CONSTANTA

Reprezentant Vanzari Showroom Bacau


Candidatul ideal REPREZENTANT VÂNZĂRI SHOWROOM BACAUDacă ești atent la detalii, deții abilități de comunicare și lucrezi în echipă, ești candidatul ideal pentru Orient Ceramic!BENEFICII:- Salariu lunar fix;- Comision lunar în funcție de realizare target, care poate genera salariu de peste 4.500 lei net;- Bonuri de masă;- Prime de Sărbători în funcție de rezultatele societății;- Permisiune de a lipsi pentru scurt timp de la locul de muncă, în limita a 12 ore lunar;- Beneficii la achiziționarea produselor din portofoliul companiei;- Siguranța unui parteneriat pe termen lung în cadrul grupului de firme.Posturi disponibile:- Bacau: 1 post disponibil (Showroom Orient Ceramic – bld Alexadru cel Vun, nr 13).Cerințe profesionale:- Studii medii;- Experiența profesională în domeniul vânzărilor de plăci ceramice sau piatră naturală constituie avantaj;- Bune abilități de lucru cu pachetul MS Office;- Bune abilitați de comunicare si relaționare cu clienții societății. Descrierea jobului Descrierea
ORIENT CERAMIC SRL

Consilier Vanzari - Tezyo Bacau - Full Time


Candidatul ideal Consilier vanzari - Tezyo Bacau - FULL TIMECautam Fashion Lovers!Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra din Bacau!Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!?Energie, positivism si altruismMotivatie si spirit de colegialitateResponsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Consilier vanzari - Tezyo Bacau - FULL TIMEIn relati
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Inginer Suport Tehnic Si Vanzari Bacau


Candidatul ideal Cerinţe: Studii superioare de inginerie electrica, energetică sau automatică, cunoştinţe de operare PC (WORD, EXCEL, POWER POINT), cunoştinţe de limbă germană sau engleză, cunoştinţe tehnice generale de electrotehnică, experienţă în domeniul vânzărilor de aparate, echipamente şi instalaţii electrice, buna citire si interpretare a schemelor si simbolurilor electrice buna cunoastere a pietei: concurenti, preturi, clienti, etc. posesor carnet de conducere B, spirit întreprinzător, perseverent, pro-activ, onest, disponibilitate pentru deplasări,Descrierea jobului SCHRACK Technik S.R.L., filiala din România a firmei austriece SCHRACK Technik GmbH, producător şi furnizor de aparataj electric de joasă tensiune, cablare structurată, cabluri şi conductoare, corpuri de iluminat (mai multe detalii despre companie: a se vedea www.schrack.ro):ANGAJEAZĂ INGINER SUPORT TEHNIC si VÂNZĂRI Pentru:aparate şi echipamente pentru instalaţii electrice de joasă tensiune, cablare structurată,
SCHRACK TECHNIK S.​R.​L.​

Field Sales Executive/​ Agent De Vanzari


Candidatul ideal Suntem in cautarea unor colegi cu experienta relevanta in vanzari de servicii, iar daca ai si experienta in curierat este si mai bine.Ne dorim oameni cu motivatie si dorinta de afirmare prin performanta proprie.Ne dorim specialisti in vanzari active.Cum am descrie noi un astfel de agent de vanzare?1. Persoana cu experienta relevanta in vanzari de servicii, de minimum 2 ani;2. Persoana pasionata si proactiva in ceea ce face;3. Persoana orientata catre client;4. Persoana persuasiva;5. Persoana dinamica si entuziasta;6. Persoana competitiva, tot timpul in cautarea unui nou potential client;7. Persoana cu abilitati de comunicare atat in limba romana, cat si in engleza (scris si vorbit);8. Persoana orientata spre soluții și capabila să găsească rapid variante de soluționare pentru problemele clientului pentru a se asigura de reușita vânzării si de satisfactia clientului.Postul presupune:1. Sa contribui la indeplinirea obiectivelor comerciale ale companiei prin managementul
CARGUS S.​R.​L.​

Agent Vanzari


Descrierea jobului Compania noastră caută un agent de vânzări pentru departamentul de back-office. Candidatul ideal va avea experiență în gestionarea comenzilor, procesarea facturilor, coordonarea livrărilor și în interacțiunea cu clienții pentru a asigura satisfacția acestora.Responsabilitățile cheie ale poziției includ, dar nu se limitează la: Gestionarea comenzilor de la clienți; Procesarea facturilor și coordonarea livrărilor; Întreținerea relațiilor cu clienții și asigurarea satisfacției acestora; Monitorizarea stocurilor și asigurarea disponibilității produselor; Colaborarea strânsă cu echipa de vânzări.Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar într-un mediu de afaceri; Engleză nivel avansat; Cunoștințe bune de operare Excel, Word, Outlook, motoare căutare; Constituie avantaj cunoștințe teoretice și practice privind licitațiile SICAP pe poziția de ofertant, vanzător; Excelente abilități de comunicare și interacțiune cu clienții; Abilități excelente de gestionare a timpul
METALBAC FARBE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2555 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Consultant Vanzari Zoocenter Bacau


Candidatul ideal Îți plac animalele de companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit de echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Descrierea jobului Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri de vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe de contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Vino în echipa ZOOCENTER și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei companii de încredere şi în plină expansiune. Vei face parte din echipa unei companii cu peste 15 ani de experiență. Un mediu de lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor. Salariu motivant și bonusuri în funcție de realizări, perfomanțe și evaluările periodice. Tic
SC VABRO RETAIL SRL

Consultant Vanzari Zoomania Bacau


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
SC VABRO RETAIL SRL

Agent Vanzari - Telesales


Scurta descriere a companiei Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine! Cerinte • Experienta in domeniul vanzari min. 1 an sau in consultanta clienti, telesales, merchandising (avantaj zona veterinare);• Foarte bune cunostinte Excel;• Persoana dinamica, cu initiativa si spirit de echipa; • Abilitati foarte bune de comunicare, relationare si negociere;• Orientare catre performanta, planificare si organizare; Responsabilitati Principalele responsabilitati:• Promovarea prin telefon a portofoliul de medicamente catre clientii din zona alocata;• Cunoasterea produselor din portofoliu si a utilizarii lor pentru a putea oferi solutii customizate clie
Help Net Farma

Reprezentat Vanzari


Candidatul ideal Reprezentat Vanzari / Consultant vanzari in Bacau si Botosani Persoana proactiva, energica si dornica de cunoastere si dezvoltare personala; Persoana comunicativa foarte ambitioasa, motivata; Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor; Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Permis de conducere categoria B; Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word, Internet, Outlook).Descrierea jobului Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; Urmarirea realizarii si depasirii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual; Administreaza eficient portofoliul de clienti existent si prospecteaza piata in vederea atragerii de noi clienti si oportunitati de vanzare; Consilierea clientilor in alegerea celor mai bune produse pentru zona de vanzare; Urmarirea derularii contractelor si incasarea contravalorii marfurilor vandut
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2000 RON/Luna

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Persoana proactiva, energica si dornica de cunoastere si dezvoltare personala;Persoana comunicativa foarte ambitioasa, motivata;Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor;Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme;Excelente abilitati de comunicare si negociere;Permis de conducere categoria B;Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word, Internet, Outlook).Descrierea jobului Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;Urmarirea realizarii si depasirii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;Administreaza eficient portofoliul de clienti existent si prospecteaza piata in vederea atragerii de noi clienti si oportunitati de vanzare;Consilierea clientilor in alegerea celor mai bune produse pentru zona de vanzare;Urmarirea derularii contractelor si incasarea contravalorii marfurilor vandute;Raportarea evolutiei vanzarilor urmarind realizarea targetelor de vanz
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2952 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent vanzari Bacau


Scurta descriere a companiei De 24 de ani, înțelegi, trăiești și iubești cu aparatele auditive Audionova.Aducem bucuria sunetelor înapoi în viața ta și suntem alături de tine cu soluții potrivite de reabilitare auditivă, acolo unde tratamentul medicamentos sau soluțiile chirurgicale au dat greș.Fie că îți este dor să te bucuri de sunetele naturii sau de râsetele nepoților, la Audionova te bucuri de aparate auditive personalizate, potrivite dorințelor tale, realizate cu ajutorul tehnologiei 3D.Pentru că auzul tău este responsabilitatea noastră, alegem tot ce este mai bun pentru tine. De aceea, folosim aparatură de diagnosticare a hipoacuziei de ultimă generație și suntem unicul distribuitor de aparate auditive ReSound în Romania. Cerinte - Studii superioare finalizate cu specialitate în inginerie. - Empatie, înțelegere și orientare către pacient.- Flexibilitate și adaptabilitate.- Experiența în vânzări constituie un avantaj. Responsabilitati - Interacțiunea cu pacienții pentru a oferi i
Audionova

Reprezentant Vanzari Bacau


Candidatul ideal Recrutam un caracter frumos, intr-o persoana echilibrata, care sa isi doreasca sa lucreze intr-un mediu dinamic, profesional, cu sanse reale de a avansa in cariera.Descrierea jobului Vei promova si vei vinde produse comercializate de Global Plast Grup, fie ca este vorba de brandurile proprii (Zorex, Alabala, Papelino) sau alte branduri; Vei intretine si dezvolta portofoliul de clienti alocat; Te vei perfectiona si dezvolta in echipa unui lider de vanzari.Pachet de beneficii oferit: Contract individual de munca pe perioada nedeterminata; Salariu dinamic, motivant; Bonusuri stimulative, in functie de realizari; Tichete de masa in valoare de 40lei/ zi lucratoare; Oportunitati de avansare bazate pe propriile rezultate; Masina de serviciu; Telefon de serviciu; Tableta; Program de lucru Luni-Vineri in intervalul 8:30-17:30 (o ora pauza de masa).
GLOBAL PLAST INVEST S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari (bacau-neamt)


Candidatul ideal Redăm mai jos cerințele postului: Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/ Farmacie sau domenii conexe Experienţă în domeniul vănzării produselor farmaceutice de minim 2 ani Abilităţi de comunicare, negociere, de prezentare şi de lucru în echipă, orientare către client şi către rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren Posesor permis de conducere categoria B; Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet).Descrierea jobului Detaliem principalele responsabilități: Reаlizareа obiectivеlor stabilite pentru vanzarea către segmentelе de clienți specifici а produsеlor specificate din portofoliul Antibioticе si produselor in promovarea, în zona alocată; Realizarea promovării ofertelor și vânzarea produselor cuprinse în ofertele comerciale lansate de distribuitori pe portofoliul Antibiotice Participarea la campaniile promoționale stabilite prin politica de promovare Stаbilirеа și menținerea de bune relații cu clienții, informar
ANTIBIOTICE SA

Agent Vanzari Agricultura - Bacau


Candidatul ideal - Studii superioare agronomice, finalizate cu diploma licenta;- Experienta in vanzari constituie avantaj;- Abilitati comerciale;- Cunoasterea agricultorilor din zona constituie un avantaj;- Posesor permis conducere categoria B - obligatoriu.Descrierea jobului RESPONSABILITATI ALE POSTULUI :- Activitati specifice vanzarii produselor din portofoliul firmei catre fermierii din zona arondata;- Oferirea de consultanta in domeniul fertilizarii, in vederea promovarii celor mai bune si moderne practici catre clientii companiei;- Urmarirea culturilor clientilor si propunerea de solutii adaptate nevoilor acestora;- Analize privind piata, concurenta;- Propunerea de solutii tehnice adecvate conditiilor meteorologice si pedologice din zona arondata.OFERTA:- Salariu fix plus comision din vanzari;- Programe de instruire si dezvoltare (exemplu – traininguri pentru dezvoltarea cunostintelor tehnice si abilitatilor comerciale);- Masina si telefon de serviciu.
TIMAC AGRO ROMANIA SRL

Reprezentant Tehnic & Vanzari- Est


Candidatul ideal Aptitudini, Abilitati si Deprinderi: Gandire analitica si critica; Cunoscator a legislatiei privind reglementarile din domeniul constructiilor; Conoasterea STAS-urilor normative in vigoare; Studii superioare tehnice, in domeniul constructiilor; Cunostinte de limba Engleza; Bune cunostinte de operare PC (Outlook, Excel, Word, PowerPoint); Cunostinte AutoCad; Bune abilitati de comunicare orala si scrisa; Capacitatea de analiza si sinteza; Rigurozitate si atentie la detalii.Descrierea jobului Responsabilitati:· Sustinerea activitatilor si proceselor desfasurate in cadrul Departamentului de Vanzari;· Ofera suport si indrumare demonstratorilor tehnici;· Acordarea suportului tehnic Departamentului de Vanzari, arhitectilor,constructorilor proiectantilor si distribuitorilor, in santiere, online si prin telefon;· Asigura analiza reclamatiilor si controlul interfetelor implicate in procesul de tratare a reclamatiilor;· Participa la pregatirea expozitiilor si la organizarea stand
BRIKSTON CONSTRUCTION SOLUTIONS S.​A.​

Expert Achiziții Publice în Cadrul Biroului „achiziții Materiale,​ Lucrări și Servicii” - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Administratia Bazinala de Apa Siret din Bacau Expira in 2024-05-27 LocatieBacau NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt Concurs ANULAT la cererea institutiei angajatoare! Administratia Bazinala de Apa Siret, cu sediul in mun. Bacau, str. Cuza Voda nr.1, jud. Bacau institutie publica de interes national, cu personalitate juridica, organizeaza concurs pentru ocuparea postului vacant corespunzator functiei contractuale de executie, pe perioada nedeterminata, de expert achizitii publice in cadrul biroului A.M.L.S. (1 post), din cadrul Administratiei Bazinale de Apa Siret - sediu. Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concursul pentru ocuparea postului corespunzator functiei contractuale de executie, precum si calendarul desfasurarii concursului sunt: * studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta; * certificat ,,Expert achizitii publice"; * vechime- nu este cazul. Concursul se
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Expert Achiziții Publice,​ Biroul Achiziții Materiale,​ Lucrări și Servicii,​ Aba Siret - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Administratia Bazinala de Apa Siret din Bacau Expira in 2024-05-27 LocatieBacau NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt Administratia Bazinala de Apa Siret, cu sediul in mun. Bacau, str. Cuza Voda nr.1, jud. Bacau institutie publica de interes national, cu personalitate juridica, organizeaza concurs pentru ocuparea postului vacant corespunzator functiei contractuale de executie, pe perioada nedeterminata, de expert achizitii publice in cadrul biroului A.M.L.S. (1 post), din cadrul Administratiei Bazinale de Apa Siret - sediu. Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concursul pentru ocuparea postului corespunzator functiei contractuale de executie, precum si calendarul desfasurarii concursului sunt: * studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta; * certificat ,,Expert achizitii publice"; * vechime- nu este cazul. Calendar de desfasurare al concursului pentru ocuparea functiei
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal - Studii medii/superioare (preferabil tehnice);- Experienta anterioara in domeniul vanzarilor de minim 2 ani;- Cunoștințe în domeniul pieselor auto constituie avantaj;- Cunostinte de operare pe calculator;- Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;- Permis de conducere ;- Disponibilitatea de a călători în afara județului de domiciliu;- Abilități de comunicare și negociere;- Capacitate de planificare și organizare a activităților;- Deprinderea de a lucra in echipă.Descrierea jobului -studiază piața pentru depistarea de noi parteneri pentru produsele companiei-contactează potențialii parteneri, prezintă organizația, produsele și serviciile pe care le oferă aceasta-consiliează clienții și identifică nevoile acestora-efectuează vizite periodice la client-aduce la cunoștinta clienților promoțiile instant precum și promoțiile zilnice, săptămânale și lunare-monitorizează situația rulajului și a încasărilor de la clienți, urmărește și răspunde de încasarea facturilor emise-mo
AUTONET IMPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 2998 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Agent De Vanzari Echipamente Si Consumabile Dentare


Candidatul ideal Cautam Reprezentant Vanzari echipamente si consumabile dentare cu experienta in domeniu, care sa ne ajute sa dezvoltam business-ul in zona alocataDescrierea jobului Principalele responsabilitati ale noului coleg vor fi:Realizarea targetului de vanzari si a indicatorilor de performanta calitativi si cantitativi alocatiPlanificarea si organizarea propriei activitati cu scopul de a indeplini obiectivele stabiliteDezvoltarea si gestionarea portofoliului de clienti si monitorizarea acestoraPreluarea comenzilor si incasarea contravalorii produselor si serviciilor vanduteDezvoltarea afacerii in concordanta cu strategia de dezvoltare a companieiUrmarirea, cresterea productivitatii pe zona si consilierea continua a clientilorCentralizarea, analizarea si raportarea rezultatelorStabilirea unor relatii bune cu clientiiImplementarea politicilor comercialePrintre instrumentele de lucru se regasesc masina de serviciu, tableta, telefon.
MEDIDENT EXIM SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 95 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.