Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

149 Locuri de Munca Administratie Publica in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

149 Locuri de Munca Administratie Publica in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Expert Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: EXPERT ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: ANSPDCPExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
ANSPDCP

Consilier Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 2Experienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 2

Asistent Administrativ - Centru educational


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3000 LEI pe lună
Smartemp recruteaza 1 Asistent administrativ pentru un centru educational de limbi straine. Locatia: Bucuresti, sector 1. Programul de lucru: 8h/ zi, in intervalul orar 11:00-19:00 sau 12:00-20:00 de luni pana vineri.Responsabilitati:- Sa ofere suport clientilor atat fata in fata cat si pe email;- Sa sprijine coordonatorul departamentului de vanzari si relatii clienti;- Gestionarea reclamatiilor venite din partea clientilor;- Oferirea de informatii privind produsele centrului de predare.Cerinte:- Bune abilitati de comunicare si relationare;- Competente digitale;- Organizare;- Limba engleza- B2 
Smartemp SA

Consilier Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: PRIMARIA SECTOR 2Experienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
PRIMARIA SECTOR 2

Inspector De Specialitate In Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: INSPECTOR DE SPECIALITATE IN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCUREExperienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURE

Inspector De Specialitate În Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: INSPECTOR DE SPECIALITATE ÎN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: ADP SECTOR 6Experienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
ADP SECTOR 6

Inspector De Specialitate In Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: INSPECTOR DE SPECIALITATE IN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: ADP SECTOR 6Experienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
ADP SECTOR 6

Inspector De Specialitate In Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: INSPECTOR DE SPECIALITATE IN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: ADP SECTOR 6Experienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
ADP SECTOR 6

Administrator cladire/​sofer - Reteaua Medicala Wellborn Bucuresti


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Capacitate de analiza si prioritizare taskuri, atentie la detalii ;Permis de conducere categoria B- obligatoriu;Experienta intr-o pozitie similara. Descriere Activități: administreaza punctul de lucru al societatii din Militari, Bd-ul Dezrobirii, nr. 27-29;este responsabil de organizarea, conducerea si controlul departamentului tehnic astfel incat sa asigure mentenanta eficienta a infrastructurii tehnice a companiei;  tine evidenta si urmareste derularea contractelor incheiate de societate pentru mentenanta si asigurarea de utilitati necesare desfasurarii activitatii curente (energie, apa, etc); raspunde de efectuarea reviziilor tehnice pentru echipamentele medicale si nonmedicale;arhiveaza documentatia tehnica (manuale tehnice, fise tehnice, etc) ale echipamentelor tehnice;se ocupa de monitorizarea cladirii, a instalatiilor si a sistemelor din cladire, si anunta persoanele responsabile in timp util orice defectiune;disponibilitate de deplasare intre sediile soci
Promed System SRL

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Experienta de minim 2 ani in elaborarea si/sau implementarea de proiecte cu finantare europeana. Zona noastra de expertiza si interes este reprezentata de beneficiari privati, investitii private, programe de finantare destinate IMM-urilor: POR, POPAM, PNRR energie;Candidatul ideal va gestiona proiecte, relatia cu beneficiarul si cu entitatile implicate in procesul de obtinere a finantarii; se va integra intr-o echipa competitiva, va primi si va oferi sprijin echipei, va contribui la mentinerea si la cresterea nivelului de calitate al serviciilor de consultanta oferitAbilitati necesare: abilitatea de integrare intr-o echipa competitiva, abilitatea de a oferi si primi feedback, de a cere si a oferi sprijin: spirit de echipa abilitati de manager de proiect, gestiunea relatiei cu beneficiarii leadership, curaj, dezinvoltura proactivitate, dinamism, inteligenta eficienta in organizarea timpului, rezolvarea problemelor imediat, prioritizare activitati atentie sporita la deta
FDI TOP CONSULT SRL

Media netă estimată pe baza celor 13 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Consultantul in accesarea finantarilor nerambursabile ofera servicii integrate de consultanta pentru contractarea si implementarea proiectelor finantate din instrumente structurale, fonduri guvernamentale si alte surse.Cerinte:- Studii superioare finalizate sau în curs- Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile- Cunostinte de operare PC, in special: Excel, Word si PowerPoint- Capacitate foarte buna de comunicare, relationare cu clientii si negociere- Cunoasterea legislatiei în materie si a instructiunilor specifice aplicabile proiectelor europene- Capacitatea de a respecta termene limita si de a lucra sub presiune- Atentie la detalii, bun organizator, capacitate de analiza si sinteza, proactivitate- Absolvirea unor cursuri precum: Manager de proiect, Expert achizitii publice, Formator, Expert accesare fonduri nerambursabile, Evaluator proiecte – constituie un avantaj.-Absolvirea unei facultati cu profil economic, constituie un avantajDesc
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 11 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

It Administrator


Candidatul ideal 1. Deploying and configuring Windows Server- Installing and configuring Windows Server- Installing and configuring the necessary Windows Server services- System update. Updating to a newer OS version- Optimized settings to improve performance2. Active Directory Maintenance- Creating and deleting users/groups/organizational units- Creating and deleting rights- Creation and configuration of trusting relationships- Creating and configuring group policies- Creating, deleting and re-issuing certificates- Setting up integration with third-party services3. Deployment, configuration and maintenance of DNS- Creation of new zones/records- Setting up zone forwarding- Deleting out-of-date records/zones4. Deployment and configuration of MSSQL- Copying, moving, creating and deleting databases- Setting up database maintenance plans- Setting up database backup- Setup and configuration of MSSQL monitoring5. Training and consultations:- Providing training and advice on using the softwar
CREDIT ONLINE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 19 de salarii introduse în Salario: 5700 RON/Luna

Consultant Junior Fonduri Europene


Candidatul ideal Cautăm tineri talentați și motivați să se alăture echipei noastre printr-un program de internship remunerat cu posibilitate de angajare sau angajare directa. Iată cerințele principale ale jobului:👉 Student masterat sau absolvent al unei facultăți în domenii relevante, cum ar fi economie, management, administrație publică, drept, studii europene sau alte domenii conexe.👉 Interes puternic și cunoștințe de bază despre finanțările europene și procesele asociate (constituie un avantaj)👉 Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.👉 Cunoștințe ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel).👉 Capacitatea de a redacta clar și concis documente și propuneri de proiecte.👉 Aptitudini analitice și atenție la detalii.👉 Persoana care sa aiba urmatoarele calitati: seriozitate, capacitate de a respecta termenele de predare stabilite, rezistenta la stres si la activitati cu termene limita;👉 Entuziasm și dorință de învățare și dezvoltare profesională.👉 Capacitatea de a lu
MAGNA PROJECT SOLUTIONS S.​R.​L.​

Administrator Solutii De Securitate Cibernetica


Candidatul ideal Postul va fi incadrat in cadrul Business Unit-ului (BU) Cybersecurity din cadrul certSIGN. In cadrul acestui BU sunt realizate activitati de vanzare, implementare, integrare si suport produse si solutii de securitate cibernetica, proprii sau de la producatorii cu care sunt dezvoltate relatii de parteneriat, si prestare de servicii de securitate cibernetica prin intermediul Security Operations Center organizat la nivelul BU-ului.Cerințe generale: Studiisuperioare in informatica/automatica sausuperioare orice profil si masterat de securitate informatica sausuperioare orice profil si certificari de securitate informatica/audit IT saumedii si experienta relevanta si demonstrabila in securitate informatica Trăsături de personalitate: autonomie, diplomație, inițiativă, flexibilitate, dinamism, creativitate, amabilitate, conștiinciozitate, atentie la detalii, capacitate analiza si sinteza Cunoștințe de utilizare a MS-Office (Word, Excel, Outlook, Internet, Power Point, Visio)
CERTSIGN SA

Broker Asigurari Departament Administrativ


Candidatul ideal Economist / Contabil cu experienta in asigurari in BucurestiCerinte profesionale Studii superioare finalizate; Detinator al codului RAF (este un avantaj); Experienta in piata asigurarilor – minimum 2 ani; Studiile si experienta de munca intr-un departament administrativ sau financiar - contabil reprezinta un avantaj; Abilitati / Cunostinte operare PC – Microsoft Office; Experienta dobandita intr-un departament de IT poate constitui un avantaj; Limba engleza – minim nivel mediu; Capacitatea de adaptare rapida la utilizarea diverselor tipuri de platforme pentru ofertare si gestiune.Cerinte personale Personalitate pro-activa, orientata catre actiune/obtinere de rezultate; Abilitati excelente de comunicare scrisa si verbala; Abilitatea de a analiza informatii si de a le prezenta sistematic, logic; Capacitate de atentie concentrata/distributiva; interes pentru detalii, rigurozitate; Abilitati de auto-organizare si time management.Descrierea jobului Responsabilitati principa
OBSIDIAN BROKER DE ASIGURARE-REASIGURARE S.​R.​L.​

Administrator Magazin On-line


Candidatul ideal - minimum un an experientă pe o pozitie similară- cunostinte avansate de utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel);- cunostinte minime Photoshop;- Cunostinte in marketing (evidentiere si promovare produse);- Cunostinte minime de SEO.Descrierea jobului - Administrarea magazinului, editare descrieri produse, prelucrarea imaginilor pentru produse, urcarea acestora pe site si pe marketplace;- Preluarea și procesarea comenzilor online;- Verificarea stocurilor și a timpilor de livrare, precum și contactarea clienților;- Pregatirea facturilor si a documentelor de transport (awb-uri);- Informarea permanenta despre noutatile in domeniu si oferirea de noi propuneri de imbunatatire a vanzarilor.Beneficii- Pachet salarial atractiv;- Contract de munca full-time;- Bonusuri în functie de vanzari.
EUROPA MERIDIAN RG S.​R.​L.​

Database Administrator


Candidatul ideal We're actively seeking a skilled Database Administrator to play a pivotal role in maintaining, fine-tuning, and safeguarding our database systems, ensuring seamless functionality and data integrity.Requirements:Experience with SQL, MySQL, Oracle DBA.Proven experience of 5 years as a Database Administrator.Bachelor’s degree in computer science, Information Technology, or a related field.Strong understanding of database design principles.Strong analytical and problem-solving skills.Ability to diagnose and resolve complex technical issues efficiently.Very good communication skills in English (oral and written); Descrierea jobului What you’ll be doing:Manage and maintain database operations, ensuring high availability, and reliable performance of databases.Conduct regular database maintenance tasks, including backups, performance tuning, and troubleshooting to ensure optimal operation and security.Oversee the integrity and security of databases, implementing robust mea
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 194 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Consultant Vanzari /​ Consultant Fonduri Europene Nerambursabile


Candidatul ideal Experiență anterioară în domeniul consultanței pentru fonduri nerambursabile sau în managementul proiectelor finanțate din surse europene sau naționale. Cunoștințe solide despre procedurile de accesare a fondurilor nerambursabile și despre cerințele specifice ale diferitelor programe de finanțare. Abilități excelente de comunicare și negociere, precum și capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a respecta termene stricte. Orientare către rezultate, atenție la detalii și capacitatea de a găsi soluții creative la problemele întâmpinate. Cunostinte avansate in utilizarea MS Office: Word, Excel, Outlook. Cunostinte in domeniul economic constituie avantajDescrierea jobului Responsabilități: Identificarea si prezentarea programelor de finanțari nerambursabile pentru clienții noștri și analiza compatibilității cu nevoile și obiectivele acestora. Elaborarea și depunerea planurilor de afaceri complete și competitive, în conformitate cu cerințele specifice ale programe
REIDEN BUSINESS CONSULTING S.​R.​L.​

Procurement And Administrative Specialist


Candidatul ideal WE WILL VIBE WITH YOUYou have min 2-3 years of experience in a similar role.You are graduated from a bachelor’s or master’s degree in relevant field.You have demonstrated: Excellent oral and written communication skills Detail-oriented and highly organized Excellent planning and time management/prioritization skills Ability to handle confidential information In-depth knowledge of procurement regulations, and contract documents Outstanding negotiation and interpersonal skills Ability to resolve client complaints and concerns Analytical competence and decision-making skills Ability to work independently Result oriented skills Research and analytical skills Problem solving via innovation & creativity Knowledge of MSOffice packageLanguages required: Romanian & EnglishDescrierea jobului YOU WILL VIBE WITH USAs a Procurement and Administrative Specialist, you should enjoy negotiating contracts, demonstrating excellent attention to detail abilities. In addition to being an ex
EDENRED ROMANIA SRL

Property Manager - Condominium Administration/​ Avalon


Candidatul ideal Valid condominium administrator certificate Minimum 2-3 years’ experience in property/facility management Technical/Economical studies preferred ( bachelor's degree in business administration, Property Management, or related field prefered) Previous experience in property management or HOA administration preferred Strong understanding of legal procedures and property regulations (knowledge of HOA laws, property rights and relevant regulations governing property management Proficiency in Microsoft Office Suite and property management software is required (software for accounting, database management, and communication platforms used within the community) Excellent communication and organizational skills Solid English language knowledge (speaking, writing, and reading) Meticulous attention to detail and strong organizational skills. Ability to multitask and prioritize.Descrierea jobului Property: Avalon EstateGeneral Management & Administration Prepare the Management
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 149 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.