Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administrativ in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administrativ in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Administrator Baze De Date


Candidatul ideal - Studii superioare de specialitate (informatică);- Cunoștințe în gestionarea a diferite tipuri de baze de date (SQL);- Cunoştinţe de operare calculator (pachetul Microsoft Office);- Dorință de învățare continuă și dezvoltare profesională;- Atitudine proactivă, capacitate de inovare, adaptabilitate;- Gândire analitică și atenţie distributivă;- Spirit de echipă, capacitate de relaţionare şi comunicare.Descrierea jobului - Cunostinte Windows Server, Exchange Server, servere management, virtualizare, etc.- Bune cunostinte limba engleza, PC- Abilitati de coordonare, planificare, organizare si comunicare- Certificari Microsoft, Cisco etc, constituie un avantaj- Nivel mediu de cunostinte privind topologiile si protocoalele de retea- Experienta de lucru cu diverse echipamente si platforme hardware- Cunostinte legate de realizarea copiilor de siguranta, restaurarea si recuperararea datelor, experienta practica cu aplicatii si dispozitive de copiere/restaurare
BANCA COOPERATISTĂ ECONOMCOOP BACĂU

Media netă estimată pe baza celor 194 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Administrator Cont - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR CONT - AJOFM | ANOFMAngajator: CEC BANK SAExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
CEC BANK SA

Administrator Cont - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR CONT - AJOFM | ANOFMAngajator: CEC BANK SAExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
CEC BANK SA

Administrator De Patrimoniu - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Liceul Teoretic Spiru Haret Expira in 2024-05-28 LocatieBacau NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt A.) Liceul Teoretic Spiru Haret cu sediul in Moinesti, str. Vasile Alecsandri nr. 10, judetul Bacau, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022: 1. Nivelul postului: executie 2. Denumirea postului: administrator de patrimoniu, post vacant, pe perioada nedeterminata. 3. Numarul de posturi: 1 post norma intreaga Dosarele de inscriere se depun la secretariat institutie. Informatii la tel: 02343625741 sau de pe website: spiruharet-moinesti.ro. Termenul de depunere a dosarelor (minim 10 zile lucratoare de la afisare): 28.05.2024, ora 15:00, la sediul institutiei. Conditii specifice de participare la concurs: 1. Nivelul studiilor: invatamant superior - indeplinirea conditiilor prevazute de legislatia in vigoare pentru functia de inginer/subinginer, economist conf. art 193, al
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Administrator I - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Sport Club Municipal Bacau Expira in 2024-05-28 LocatieBacau NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt Sport Club Municipal Bacau, cu sediul in Bacau, str. Pictor Theodor Aman nr.94, jud. Bacau, organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractual vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectand prevederile OUG 115/2023, dupa cum urmeaza:DENUMIREA POSTULUI: Administrator I NUMARUL POSTURILOR: 1 post vacant, 1/1 norma NIVELUL POSTULUI: functie de executie COMPARTIMENT/STRUCTURA: Compartiment Achizitii Publice - Investitii - Patrimoniu - Administrativ - Secretariat si Relatii Publice DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana PERIOADA: nedeterminataConditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare postului, sunt: Studii medii , finalizate cu diploma de bacalaureat Vechimea in mun
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Consultant Vanzari /​ Scriere - Proiecte Fonduri Europene


Candidatul ideal Recrutam consultanti fonduri europene în cadrul departamentului de vanzari, în cadrul departamentelor de scriere/implementare proiecte și în cadrul departamentului de management, ca urmare a extinderii companiei. Suntem o echipă tânără, dinamică și în continuă dezvoltare.Experienţă în consultanță pe fonduri nerambursabile cu proiecte scrise in cadrul unor programe cu fonduri nerambursabile este un avantaj, dar nu e obligatorie.Consultantul în accesarea finantarilor nerambursabile oferă servicii integrate de consultanta pentru contractarea, scrierea și implementarea proiectelor finanțate din instrumente structurale, fonduri guvernamentale și alte surse.Descrierea jobului ResponsabilitățiContactarea clientilor și contractarea serviciilor de consultanta (pentru departamentul de vanzari)Scrierea și implementarea proiectelor (planurilor de afaceri) clienților (pentru departamentele de scriere/implementare proiecte)Menținerea legăturii cu clienții și informarea acestora cu p
CONSEIL EN ENTREPRISE SRL

Angajare Secretara Administrativ


Societate in domeniul constructiilor angajeaza secretara asistent administrativ. ResponsabilitatI: redactare,scanare,sortare documente si gestionarea corespondentei. Cerinte: cunostinte cu aplicatiile Microsoft Office si sistemul Windows,limba engleza sau germana nivel avansat. Rog trimiterea CV-ului pe mail.
International Nivafil

Ingineri,​ Lacatusi,​ Personal Administrativ


SC Scorza angajeaza: Personal cu experienta pentru departamentele: comercial, administrativ Asistent manager Lacatus mecanic - confectii metalice Inginer sudor, inginer mecanic, inginer calitate Sudor cu experienta Program fix, 8 ore, schimb zi, luni-vineri. Zona TCR, Onesti, fara deplasari. Salariu discutabil in functie de experienta. Activitatea este de productie de structuri metalice si vase sub presiune.
Scorza
Vezi alte joburi relevante

Operatori Back Office - con italiano,​ BACAU


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul IdealEsti un profesionist calm, organizat si precis? Cunoști destul de bine italiana și esti prieten cu calculatorul? Te asteptam sa te alaturi echipei de Customer Care- Back Office, din sediul din BACAU! Cerinte necesare:- Cunostinte excelente de calculator;- Buna cunoastere a limbii italiene;- Disponibilitatea de a lucra in ture, full-time, 8 ore;- Experienta anterioara intr-o pozitie similara va fi apreciata. Profilul este completat de:- Pasiune pentru munca ta;- Asumarea responsabilitatii si rezolvarea problemelor;- Gestionarea oricaror reclamatii;- Rabdare, seriozitate si precizie. Responsabilitati:- Garantezi raspunsuri profesionale, precise si in timp util la solicitarile clientilor;- Gestionezi solicitarile de informatii ale clientilor si rezolvi reclamatiile acestora;- Documentezi si inregistrezi informatiile referitoare la gestionarea clientilor in sistemul dedicat. Beneficii:- Contract de munca: full time, perioada nedeterminata;- Flexibilitate orar de m
OPEN MIND GRUPPO OM SRL

Dispecer /​ Coordonator Transport International


Candidatul ideal - Studii medii finalizate .- Cunostinte minime de geografie .- Persoana comunicativa , rezistenta la stres , bune abilitati de organizare si planificare.- Abilitati de analiza si sinteza.- Motivat/a sa-si dezvolte o cariera in domeniul transporturilor.- Nivel avansat limba engleza, germana constituie avantaj.- Nivel avansat de operare PC - pachet Microsoft Office- Abilitati de negociere a preturilor cu clientii si transportatorii.Descrierea jobului Responsabilitati:- Coordonarea eficienta a flotei . - Optimizarea rutelor de transport . - Comunicarea constanta si eficienta cu conducatorii auto pentru monitorizarea transporturilor . - Supravegherea atenta a desfasurarii curselor si remedierea prompta a oricarei probleme aparute - Informarea prompta a clientilor cu detalii relevante despre programarile de incarcari / descarcari si alte aspecte legate de transport - Preia , monitorizeaza si finalizeaza comenzile de transport.- Ofera suport pe zona de facturare si contabili
DEJTRANS SRL

Asistent Implementare Software Mefi


Candidatul ideal Abilități Tehnice: Capacitate de a înțelege rapid și eficient funcționalitatea unui software.Dorință de Învățare:Entuziasm pentru a se familiariza cu noile tehnologii și soluții de business.Gândire Analitică:Aptitudini de analiză și rezolvare a problemelor tehnice.Abilități Interpersonale:Comunicare clară și eficientă, capacitate de colaborare în echipă.Cunoștințe Minime de Business:Înțelegerea de bază a proceselor de business și a modului în care acestea sunt gestionate.Organizare și Planificare:Abilități excelente de gestionare a timpului și atenție la detalii.Descrierea jobului Implementare și Configurare:Asistarea în implementarea și configurarea platformei MEFI.Personalizare și Integrare:Adaptarea platformei MEFI la nevoile specifice ale clienților (nu necesită cunostinte de programare).Suport Tehnic:Oferirea de suport tehnic și instruire pentru utilizatori.Automatizare:Implementarea de soluții pentru automatizarea proceselor.Securitate:Asigurarea securității date
LIKE WEB SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Ne dorim alături de noi, un coleg sau o colegă capabilă să țină sub control agenda managerială, o persoană cu inițiativă și organizare perfectă, obișnuită cu situațiile în care eficiența, diplomația și cunoașterea unei limbi străine face diferența.- Ai cunoștințe avansate de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint);- Studii superioare( preferabil economice sau juridice);- Ești o persoană sociabilă, atentă la detalii, responsabilă, punctuală;- Ai capacitatea de a integra volume mari de informații, de concentrare asupra elementelor care generează succesul și luarea deciziilor în condiții de presiune a timpului;- Atenție distributivă, viteză de reacție;Descrierea jobului Principalele responsabilităţi: Gestionarea agendei și a întâlnirilor managerului general Organizarea ședințelor, a întâlnirilor si redactarea proceselor verbale a ședințelor Atribuţii de contabilitate primară, asigurarea suportului administrativ implicat Recepţionarea, trierea şi transmiterea mesajelor
INTERTRADE GROUP LTD SRL

Media netă estimată pe baza celor 3659 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Operatori Back Office- Con Italiano,​ Bacau


Candidatul ideal Esti un profesionist calm, organizat si precis? Cunoști destul de bine italiana și esti prieten cu calculatorul? Te asteptam sa te alaturi echipei de Customer Care- Back Office, din sediul din BACAU!Cerinte necesare:- Cunostinte excelente de calculator;- Buna cunoastere a limbii italiene;- Disponibilitatea de a lucra in ture, full-time, 8 ore;- Experienta anterioara intr-o pozitie similara va fi apreciata.Profilul este completat de:- Pasiune pentru munca ta;- Asumarea responsabilitatii si rezolvarea problemelor;- Gestionarea oricaror reclamatii;- Rabdare, seriozitate si precizie.Descrierea jobului Responsabilitati:- Garantezi raspunsuri profesionale, precise si in timp util la solicitarile clientilor;- Gestionezi solicitarile de informatii ale clientilor si rezolvi reclamatiile acestora;- Documentezi si inregistrezi informatiile referitoare la gestionarea clientilor in sistemul dedicat.Beneficii:- Contract de munca: full time, perioada nedeterminata;- Flexibilitate ora
SC OPEN MIND-GRUPPO OM SRL

Gestionar Santier Bacau


Candidatul ideal Nu căutăm colegul perfect, dar ne-am dori ca TU să ai: Experienta profesionala specifica in santiere mari, constructii cladiri inalte. Minim studii medii; Cunostinte MS Office, MS Outlook; Adaptabilitate si perseverenta; Abilitati de comunicare clara si concisa; Integritate si rabdare; Meticulozitate; Punctualitate si seriozitateDescrierea jobului Care ar fi task-urile tale? Emite necesarele de materiale si echipamente aferente proiectului; Participa la receptia lucrarilor si la intocmirea actelor de receptie. Participa la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii din șantierul firmei; Pregateste comenzile pentru livrare, verifica stocurilor si urmareste livrarile; Iniţiază şi supraveghează activitatea de curăţenie pe șantier; Efectuează inventarieri lunare, trimestriale sau anuale ori la cererea conducătorului firmei, şi ori de câte ori este nevoie; Are grijă ca bunurile eliberate să corespundă cantitativ, calitativ şi sortimental cu cele specificate în actele de
TRUTZI SRL

Gestionar


Candidatul ideal Societate comerciala angajeaza gestionar. Se asigura contract de munca pe perioada nedeterminata, salar motivant, tichete de masa, transport decontat si mediu de lucru placut.Cerinte : studii medii, experienta minim 3 ani, responsabilitate, punctualitate, implicare, initiativa, spirit organizatoric, , abilitati de comunicare , permis de conducere categoria B.
S.​C.​ AICBAC S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1748 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Servicii Client


Candidatul ideal Salut!Vrei să lucrezi într-unul dintre cele mai stabile domenii? Hai la Orange!Activitatea ta se va desfasura de la sediile noastreBacau - Piata Revolutiei 3-4Bucuresti - Drumul Taberei, Nr. 41-43. :)Dacaiti vine in mod natural sa-i ajuti pe ceilalti cu zambetul pe buze;iti face placere sa vorbesti la telefon si legi cu usurinta relatii;iti place sa lucrezi intr-o echipa dinamica;stii sa negociezi si, dе obicei, reusesti sa obtii ceea ce-ti propui;esti spontan si pasionat dе social media;esti dispus sa-ti ajuti colegii in rezolvarea situatiilor ce tin dе serviciile si produsele Orange detii echipament personal.Atunci te asteptam in echipa noastra pentru ca esti ceea ce cautam.Descrierea jobului Ce ar trеbui sа fаci?sа prеiei аpеlurile din pаrtеa clientilor si sа lе ofеri informаtii dеsprе serviciilе si produsеlе partenerilor Orange;sа еfеctuezi diferitе schimbari pe contul clientilor, in acord cu procedurile interne;sa inregistrezi solicitarile si sesizarile formulate
ORANGE ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Asistent vanzari Bacau


Scurta descriere a companiei De 24 de ani, înțelegi, trăiești și iubești cu aparatele auditive Audionova.Aducem bucuria sunetelor înapoi în viața ta și suntem alături de tine cu soluții potrivite de reabilitare auditivă, acolo unde tratamentul medicamentos sau soluțiile chirurgicale au dat greș.Fie că îți este dor să te bucuri de sunetele naturii sau de râsetele nepoților, la Audionova te bucuri de aparate auditive personalizate, potrivite dorințelor tale, realizate cu ajutorul tehnologiei 3D.Pentru că auzul tău este responsabilitatea noastră, alegem tot ce este mai bun pentru tine. De aceea, folosim aparatură de diagnosticare a hipoacuziei de ultimă generație și suntem unicul distribuitor de aparate auditive ReSound în Romania. Cerinte - Studii superioare finalizate cu specialitate în inginerie. - Empatie, înțelegere și orientare către pacient.- Flexibilitate și adaptabilitate.- Experiența în vânzări constituie un avantaj. Responsabilitati - Interacțiunea cu pacienții pentru a oferi i
Audionova

Coordonator Atelier Prelucrari Mecanice - Roman


Candidatul ideal Studii tehnice; Cunostinte avansate de desen tehnic si tolerante si control dimensional; Experiența in productie pe post de coordonator sectie / sef formatie; Reprezinta avantaj cunostintele de operare si programare strung / centru de frezat CNC; Capacitate de a forma si conduce o echipa; Responsabilitate, seriozitate, bune abilitati de comunicare.Descrierea jobului Organizeaza, planifica si conduce activitatea intregului departament de productie in functie de planul de productie stabilit, raspunzand de indeplinirea calitativa si la termen a sarcinilor de productie; Participa la elaborarea documentatiilor tehnologice pentru produsele fabricate; Intocmeste necesarul de materiale, materii prime, consumabile si scule necesare pentru buna desfasurare a activitatii de productie; Verifica executarea corecta a proceselor de lucru si a tuturor operatiunilor efectuate in atelierul de productie, precum si livrarea la timp, completa si conforma a cantitatilor produse; Realizeaza
GRIMATEC SYSTEMS S.​R.​L.​

Office Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 232 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Magazinele H&m: Asistent Vanzari Part-time


Candidatul ideal Descriere loc de muncă:Rolul de Asistent Vânzări poate fi o modalitate distractivă și flexibilă de a câștiga bani pe de-o parte, o șansă de a învăța și de a crește sau începutul unei cariere pentru toată viața, într-o companie de modă mare și dinamică.Ce faci: Întotdeauna vei pune clienții noștri în centrul a tot ceea ce faci, îi vei ajuta și le vei împărtăși cunoștințele tale despre produse și modă. Vei ajuta la întreținerea suprafeței de vânzare curate și ordonate pentru a asigura o experiență pozitivă de cumpărături, lucrând în conformitate cu standardele H&M. Folosindu-ți abilitățile și cunoștințele în sprijinul colegilor, vei contribui activ și vei ajuta la construirea unei atmosfere plăcute & a unei echipe care funcționează bine.Cum ni te imaginăm: Ești prietenos, sociabil, pozitiv și dispus să înveți la locul de muncă! Sunteți un coechipier căruia îi place să lucreze într-un mediu de sarcini multiple. Ești antreprenorial și pregătit să gândești în afara cutiei.D
HM HENNES MAURITZ SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.