Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administrativ in Galati

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administrativ in Galati

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

System Administrator


Scurta descriere a companiei Cerinte - Experiență în suport IT, instalarea echipamentelor și asistența utilizatorilor.- Competențe în networking, protocoale de rețea și echipamente IT.- Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.- Flexibilitate în a face intervenții onsite și remote în funcție de nevoile operaționale- Capacitatea de a lucra independent și în echipă.- Abilități puternice de rezolvare a problemelor, în special în diagnosticarea problemelor tehnice. Responsabilitati - Este necesara o vizita/saptamana in locatia din Braila, iar in rest se lucreaza remote pentru rezolvarea problemelor tehnice.- Configurarea, monitorizarea și întreținerea rețelei de calculatoare și a infrastructurii de comunicații.- Administrarea bazelor de date pentru a asigura performanța și securitatea datelor.- Configurarea și gestionarea drepturilor de acces și a politicilor de securitate pentru utilizatorii sistemului.- Instalarea, configurarea și gestionarea software-ului necesar
StarTech Team

Media netă estimată pe baza celor 37 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Administrator Financiar Ii - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Liceul Tehnologic "Costache Conachi" Pechea Expira in 2024-06-07 LocatieGalati NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii nationale CategorieFunctie contractualaAnunt Denumire post - Administrator financiar Numar posturi - 1Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt: * nivelul studiilor: - Studii superioare economice absolvite cu diploma de licenta; - Cunostinte de operare PC: Word, Excel, Internet; - Sa nu fi avut abateri disciplinare la locurile de munca anterioare; - Abilitati de comunicare; - Sociabil, comunicativ, abilitati de munca in echipa; - Vechime in munca: minim 3 ani; - Experienta in domeniul contabilitatii bugetare constituie un avantaj.Dosar de concurs: Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat super
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Angajam Administrator


Anunț de angajare: Firma locală din Galați, specializată în producția de panouri SIP, caută un bărbat matur și responsabil pentru a ocupa un post în domeniul administrativ. Candidatul potrivit trebuie să fie extrem de organizat, serios și să dea dovadă de punctualitate, având în plus abilități remarcabile de conducere. Sediul firmei se găsește pe Calea Smârdan. Programul de lucru este stabil, de luni până vineri, între orele 9 și 17 flexibil , iar lucrul sâmbăta este necesar doar în anumite situații . Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți un CV actualizat, iar pentru orice detalii suplimentare sunați la numărul de telefon . Așteptăm cu interes să facem cunoștință cu viitorul nostru coleg!

Angajare Administrator Asociatie Locatari


Angajam cu timp partial de lucru administratator asociatie locatari, pentru un imobil care cuprinde un numar de 40 apartamente si 120 (membri asociatie / locatari).
ASOCIATIE LOCATARI

Caut Persoane Pt Administrare 5 Camere Regim Hotelier+bar Optional


caut persoane adecvate,pt administrare 5 camere regim hotelier+bar optional.
sport center

Caut Persoane Adecvate,​ Pt Administrare Gospodarie Turistica Zona Rurala,​jud.​brasov


caut persoane adecvate,indragostite de viata la tara,in mijlocul naturii,cu ceva cunostinte in gradinarit,floricultura,pomicultura,iubitori de animale,etc,pt administrare gospodarie turistica in zona rurala,jud.brasov,pt colaborare reciproc avantajoasa.
david sat

Consultant Accesare Fonduri Europene Cu Experienta,​ Asistent Manager,​ Contabil Economist


Suntem o societate cu vechime si experienta pe piata muncii si dorim sa extindem echipa. Angajam o persoana cu experienta de minim 2 ani in scrierea si depunerea proiectelor pentru atragerea de fonduri europene pe pozitie de Consultant, pentru angajare full-time. Daca ai experienta pe PNDR 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, fonduri guvernamentale si fonduri destinate Start-up -urilor si nu numai, te asteptam in echipa noastra. De asemeni angajam Asistent Manager cu experienta in secretariat birou min. 1 an Contabil Economist cu experienta in domeniu 3- 5 ani. Oferim salariu fix+ comision(4000-8000 lei luna) Mediu de lucru profesionist Formare profesionala continua
FRUMAR TRAININGCONSULTING SRL
Vezi alte joburi relevante

Gestionar /​ Manipulant Marfă


Companie verificată
Aplica rapid
Suntem în căutarea unui Gestionar/Manipulant Marfă pentru Santierul Naval Damen.Responsabilitățile includ operațiuni de încărcare-descărcare și sortare conform documentelor de însoțire, utilizând echipamente specializate și respectând normele de siguranță și autorizațiile corespunzătoare. CERINTE CANDIDAT:Studii medii-diplomă de absolvire minim 10 clase;Atestat de stivuitorist (autorizat ISCIR);Atestat de Legător de sarcină (autorizat ISCIR);Macaragiu pod rulant (autorizat ISCIR)- constitue avantaj;Cunoașterea și aplicarea procedurilor din domeniul circulației mărfurilor;Familiaritate cu operaţiunilor de manipulare (încărcare- descărcare) transport si depozitare a materialelor si produselor finite.BENEFICII:Tichete de masă;Transport gratuit;Bonusuri pentru performanțe;Acoperire medicală privată;Prime anuale de sărbători;Recompensă pentru loialitate;Concediu suplimentar în funcție de experiență;Suport financiar pentru situații medicale/sociale;Perspective de mobilitate națională/interna
HRVIZER SRL

Asistent Medical Stomatologie


Candidatul ideal Cum am dori să fie noua noastră colegă? ⤵️☑️ Absolventă al unei școli postliceale sanitare sau cu diplomă de asistent medical generalist☑️ Experiență anterioară într-un cabinet stomatologic constituie un avantaj☑️ Cunoștințe solide în domeniul stomatologiei și abilități practice în asistența medicală☑️ Abilități excelente de comunicare și relaționare cu pacienții și colegii de echipă☑️ Atitudine pozitivă, atenție la detalii și etică profesională exemplară☑️ Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona priorități multiple Descrierea jobului Beneficii✔️ Salarizare competitivă: unul dintre cele mai evidente beneficii este un salariu competitiv și adecvat pentru rolul de asistent medical, oferim o compensație echitabilă în funcție de nivelul de experiență și responsabilități.✔️ Instruire și dezvoltare profesională: oferim oportunități de formare și dezvoltare profesională pentru asistentul medical, ceea ce le-ar permite să-și dezvolte abilitățile și să-și
DENTOART S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Firma De Distributie Angajeza Gestionar


Candidatul ideal experiența pe un post similar sau identic; seriozitate, stil de lucru organizat; atentie la detalii, rezistenta la munca repetitiva; atentie distributiva; persoana organizata, comunicativa; abilitatea de a lucra in echipa.Descrierea jobului receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor pe baza documentelor specifice; evidenta gestiunii; intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerere; gestionare fluxului de documente receptie/ livrare; conditii de formare profesionala; salariu motivant; posibilitate de asigurare transport la /de la locul de munca.
NOY BUSINESS TRANZACTIONS SRL

Analist Servicii Client - Personal Back-office


Candidatul ideal Experienta pe un post similar;Studii superioare tehnice constituie avantaj;Experienta in domeniul electric constituie un avantaj;Cunostinte operare Excel, Word, Power Point;Abilitati comerciale si de comunicare;Persoana organizata, proactiva, cu initiativa;Autonomie si spirit de echipa;Permis de conducere cat. B;Cunoasterea limbii engleze/franceze constituie un avantaj.Descrierea jobului sa promoveze si sa vanda pachetele de servicii ale companiei;• sa realizeze procesarea datelor si detaliilor activitatii desfasurate;• sa realizeze contactarea potentialilor clienti si preluarea apelurilor de la cei deja existenti;• sa gestioneze comenzile partenerilor de suport din punct de vedere logistic, administrativ si financiar (e.g probleme de calitate ale pieselor livrate, modificari de preturi, valideaza criteriile de retur, obtine aprobari necesare, emite autorizatii de retur)• sa realizeze derularea activitatii conform politicii companiei;• sa realizeze utilizarea la maximu
SONEPAR ROMANIA S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari Institutii Publice


Candidatul ideal Studii superioare (studii in domeniul constructiilor/tehnic reprezinta un bonus)Experienta de vanzariCunostinte asupra materialelor de constructiiExperienta de lucru cu platforma SEAP (optional)Abilitati excelente de comunicare, orientare catre clientAtitudine pozitiva, personalitate energica, amabilitate si eficientaAutomotivat si cu spirit de echipa, capabil să lucreze într-un mediu foarte dinamicCunostinte MS Office (Excel, Word)Permis de conducere, categoria BDescrierea jobului Gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti din regiunile alocate (institutii publice)Monitorizeaza anunturile de publicitate din platforma SEAP pentru a identifica cele mai bune oportunitati de vanzareRaspunde cererilor de oferta si consiliaza clientii cu privire la produsele companieiRealizeaza vanzarile, urmareste livrarea comenzilor catre client si gradul de satisfactie al clientilorNegociaza conditiile de livrare, modalitatile de plata, termenele de livrare si de plata, respectand pr
ARABESQUE SRL

Asistent Vanzari Smyk All For Kids


Candidatul ideal Cautam o persoana motivata, cu spirit dе echipa, dedicata, organizata, deschisa schimbarilor, care doreste să învețe într-o companie multinationala.Daca iti place sa lucrezi intr-un mediu dinamic si placut, sa comunici cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!Cerinţe: Sa ai minim studii medii finalizate; Cu sau fără experienţă profesională; Sa ai pasiune pentru tot ceea ce inseamna produse pentru copii (haine si jucarii); Sa fi amabil(a) si orientat(a) catre client; Sa fi punctual(a); Sa ai abilităţi de comunicare, inițiaţivă, flexibilitate, implicare si spirit de echipaDescrierea jobului Hai in echipa nostra si vei avea parte de: Salariu motivant; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masa; Prima concursuri semestriale; Bonus la atingere target; Spor de weekend si spor de noapte; ​Discount pentru toate produsele noastre; Bonus pentru recomandarea unui nou coleg. ​Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie; ​Training-uri de spec
SMYK ALL FOR KIDS SRL

Office Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 232 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Asistent Medical Recoltare


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Candidatul ideal: - Detii Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile;- Experienta de minim 1 an in recoltarea probelor biologice la adulti si copii;- Ai excelente abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile p
Regina Maria

Lee Cooper Angajeaza Asistent Vanzari


Candidatul ideal Candidatii nostri ideali sunt:- persoane cu un dezvoltat simt estetic;- persoane comunicative, carora le face placere sa lucreze cu clientii;- persoane responsabile, dornice sa isi dezvolte o cariera in vanzari alaturi de echipele unuia dintre cei mai vechi si mai puternici retaileri de fashion de pe piata din Romania!Descrierea jobului ABILITĂŢI ŞI INTERESE:• Experienţa anterioară în fashion retail este de preferat, dar nu obligatorie• Fire comunicativă și sociabilă• Orientare către clienţi, plăcere în a lucra cu aceştia• Pasiune pentru modă şi styling• Orientat către rezultate• Pregătit pentru un job în ture• Plăcere de a lucra în echipă• Cunoştinţe elementare de matematică şi aptitudini de utilizare a calculatoruluiCE OFERIM:• Un job Full time ca asistent vânzări• Training în magazinele noastre• Oportunitatea de a lucra pentru una din cele mai cunoscute comp anii internaţionale din domeniu• Posibilitatea de construire a unei cariere şi de a lucra într-o echipă dinam
MONTECRISTO RETAIL RO S.​R.​L.​

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Daca esti persoana de care prietenii spun ca te conectezi foarte repede cu oamenii, ca atunci cand intri intr-o incapere reusesti foarte repede sa te faci placuta, citesti anuntul potrivit.Probabil iti vine natural cand te uiti la oameni sa zici ce se potriveste si ce nu din outfit-urile lor.Probabil ca a vinde, face parte din normalul tau.Descrierea jobului Responsabilitati:Vei consilia clientii, pentru alegerea produselor Hermosa potrivite, in raport cu dorintele lor. In sfarsit vei avea spatiu de “joaca” pentru pasiunea ta legat de fashion.Vei incasa si vei face retur. E parte din procesul de servire a clientilor si noi suntem aici sa ii ajutam cu tot ce au nevoie.Vei contribui la realizarea obiectivelor de vanzari si a indicatorilor de performanta.Vei completa rapoartele periodice.Vei participa la aranjarea produselor in magazine. Nu de alta, dar vrem sa ne bucuram de super-puterea ta de a face ordine strategic.Vei lucra impreuna cu echipa la indeplinirea sarcinilo
HERMOSA OFFICE CENTER SRL

Media netă estimată pe baza celor 801 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Back Office/​call Center - Lb.​ Italiana - Galati


Candidatul ideal Comdata Group Romania, companie multinationala de prestigiu, unul din leaderii de piata in sectorul BPO, este in cautarea de noi colegi pentru sediul din Galati.Daca vorbesti limba italiana si stii sa folosesti calculatorul, vino in echipa noastra!Cerinte:- Limba italiana la nivel avansat (scris si vorbit);- Cunostinte minine operare pc;- Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil;- Disponibilitate de lucru atat de la birou cat si de acasa;- Conexiune stabila la internet la domiciliu;- Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client, persoana empatica si creativa.Nu este necesara experienta in call center!Descrierea jobului Oferim:- Contract de munca pe perioada nedeterminata cu salariu fix;- Tichete de masa;- Orar flexibil cu posibilitatea de a lucra în ture;- Bonusuri in functie de performanta;- Asigurare medicala privata;- Posibilitatea de a lucra si promova intr-un mediu tanar si dinamic;- Training specializat.
COMDATA SERVICE SRL

Magazinele H&m: Asistent Vanzari Part-time


Candidatul ideal Descriere loc de muncă:Rolul de Asistent Vânzări poate fi o modalitate distractivă și flexibilă de a câștiga bani pe de-o parte, o șansă de a învăța și de a crește sau începutul unei cariere pentru toată viața, într-o companie de modă mare și dinamică.Ce faci: Întotdeauna vei pune clienții noștri în centrul a tot ceea ce faci, îi vei ajuta și le vei împărtăși cunoștințele tale despre produse și modă. Vei ajuta la întreținerea suprafeței de vânzare curate și ordonate pentru a asigura o experiență pozitivă de cumpărături, lucrând în conformitate cu standardele H&M. Folosindu-ți abilitățile și cunoștințele în sprijinul colegilor, vei contribui activ și vei ajuta la construirea unei atmosfere plăcute & a unei echipe care funcționează bine.Cum ni te imaginăm: Ești prietenos, sociabil, pozitiv și dispus să înveți la locul de muncă! Sunteți un coechipier căruia îi place să lucreze într-un mediu de sarcini multiple. Ești antreprenorial și pregătit să gândești în afara cutiei.D
HM HENNES MAURITZ SRL

Asistent Farmacie


Candidatul ideal Studii de specialitate (Scoala Postliceala de Asistenti de Farmacie) si Certificat de membru;Cunostinte de Microsoft Office;Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;Experienta de lucru in farmacie reprezintă un avantaj, dar suntem deschisi sa te cunoastem chiar daca esti la inceput de cariera.Descrierea jobului Consilierea si fidelizarea pacientilor;Informarea pacientilor despre modul de utilizare a medicamentelor si despre potentialele riscuri sau efecte adverse;Participarea la receptionarea medicamentelor din farmacie si aranjarea acestora conform planogramei;Verificarea si controlul stocurilor farmaciei si termenele de valabilitate ale acestora;Participarea la derularea campaniilor promotionale.Beneficii:Salariul net 2500 lei;Tichete de masa in valoare de 30 lei/ zi (minim 630 lei/luna - in functie de numarul de zile lucrate)BONUS atractiv in functie de realizarile lunare/trimestriale;
MEDIMFARM TOPFARM S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 371 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.