20 Locuri de Munca Administrativ in Targu Mures
20 Locuri de Munca Administrativ in Targu Mures
Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Functionar Administrativ |
Descrierea jobului Societate comerciala din Targu Mures cauta coleg/a pentru ocuparea pozitiei de functionar administrativ.Cerintele postului au in vedere :Preluarea-procesarea comenzilor, competente generale de contabilitate primara (facturare)Sunt necesare cunostinte de operare PC (Microsoft Word, Excel si Program de contabilitate WinMentor).Cunoașterea limbii maghiare constituie un avantaj.Pentru alte detalii va rog sa sunati la telefon: 0722555020
KUKURI S.R.L.
Administrare Pagina Web / Procesare Comenzi |
Candidatul ideal Candidatul ideal pentru postul de Receptioner marfă - Administrare pagină Web la Raitman A&B este o persoană tânără, dinamică și motivată, cu o atitudine pozitivă și dorință de a se dezvolta profesional într-un mediu dinamic și competitiv.Candidatul ar trebui să aibă cunoștințe de bază în gestionarea paginilor web și în utilizarea sistemelor informatice sau să fie dispus să învețe rapid aceste aspecte ( se asigura training ). Experiența anterioară în administrarea paginilor web sau în domeniul recepției mărfii este un avantaj, dar nu este obligatorie.Fiind într-o poziție care implică interacțiunea cu clienții și furnizorii, candidatul ar trebui să aibă abilități excelente de comunicare verbală și scrisă. Capacitatea de a comunica clar și eficient cu toți cei implicați în procesul de recepție a mărfii și în administrarea magazinului online este crucială.Capacitatea de a gestiona eficient timpul și sarcinile, prioritizând lucrurile importante, este esențială pentru a asi
RAITMAN AB S.R.L.
Administrator Cont / Ofiter Front Office |
Candidatul ideal Studii medii sau superioare; Experienta anterioara in activitatea cu numerar - minim 6 luni; Cunoasterea mediului economic si bancar local; Cunostinte de operare calculator; MS Office - nivel mediu; Buna abilitati de comunicare; Atentie la detalii; Responsabilitate; Orientare catre client si catre rezultate;Descrierea jobului Efectueaza toata gama de operatiuni cu si fara numerar pentru client; Asigura desfasurarea in bune conditii a decontarii intra si interbancare; Participa la realizarea obiectivelor de vanzari; Cunoaste si promoveaza produsele si serviciile standard ale Bancii si realizeaza vanzari incrucisate oferind informatii complete legate de acestea;
PATRIA BANK S.A.
Administrator Cont / Ofiter Front Office |
Candidatul ideal Studii medii sau superioare; Experienta anterioara in activitatea cu numerar - minim 6 luni; Cunoasterea mediului economic si bancar local; Cunostinte de operare calculator; MS Office - nivel mediu; Buna abilitati de comunicare; Atentie la detalii; Responsabilitate; Orientare catre client si catre rezultate;Descrierea jobului Efectueaza toata gama de operatiuni cu si fara numerar pentru client; Asigura desfasurarea in bune conditii a decontarii intra si interbancare; Participa la realizarea obiectivelor de vanzari; Cunoaste si promoveaza produsele si serviciile standard ale Bancii si realizeaza vanzari incrucisate oferind informatii complete legate de acestea;
PATRIA BANK S.A.
Receptioner Marfa - Administrare Pagina Web |
Candidatul ideal Candidatul ideal pentru postul de Receptioner marfă - Administrare pagină Web la Raitman A&B este o persoană tânără, dinamică și motivată, cu o atitudine pozitivă și dorință de a se dezvolta profesional într-un mediu dinamic și competitiv. Candidatul ar trebui să aibă cunoștințe de bază în gestionarea paginilor web și în utilizarea sistemelor informatice sau să fie dispus să învețe rapid aceste aspecte ( se asigura training ). Experiența anterioară în administrarea paginilor web sau în domeniul recepției mărfii este un avantaj, dar nu este obligatorie. Fiind într-o poziție care implică interacțiunea cu clienții și furnizorii, candidatul ar trebui să aibă abilități excelente de comunicare verbală și scrisă. Capacitatea de a comunica clar și eficient cu toți cei implicați în procesul de recepție a mărfii și în administrarea magazinului online este crucială. Capacitatea de a gestiona eficient timpul și sarcinile, prioritizând lucrurile importante, este esențială pentru a
RAITMAN AB S.R.L.
Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C. Webbeds Services S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
S.C. WEBBEDS SERVICES S.R.L.
Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C. Webbeds Services S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
S.C. WEBBEDS SERVICES S.R.L.
Administrator Cont - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: ADMINISTRATOR CONT - AJOFM | ANOFMAngajator: CEC BANK SAExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
CEC BANK SA
Angajam Administrator Cladiri In Targu Mures |
angajam cu norma intreaga administrator cladiri in localitatea Targu Mures, str Depozitelor pentru inchirierea si administrarea spatiilor proprii ale societatii.
SPID
Vezi alte joburi relevante
Asistent Vanzari Jysk Tg. Mures Plaza M |
Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, ti
JYSK ROMÂNIA SRL
Office Manager @ Ing Mures |
Candidatul ideal Ce căutăm la un partener INGExperiență în domeniul asigurărilor / reasigurărilor sau în domeniul bancar;Succes dovedit în construirea, dezvoltarea și managementul echipelor de vânzări;Spirit antreprenorial, apetit comercial și experiență solidă în relația cu clienții;Experiență în vânzări, competititvitate și orientare către rezultate;Te definește pasiunea pentru acțiune și rezultat și reușești să întrevezi oportunități în orice context? Atunci dispui de ingredientele necesare pentru a reuși să contruiești o afacere de succes.Îți poți pune în valoare toate aceste calități, beneficiind de suportul și expertiza ING Bank!Descrierea jobului Cauți o idee de afaceri? Alege să devii partener ING!ING iți oferă o oportunitate unică de investiție în domeniul serviciilor bancare prin dezvoltarea unei afaceri proprii care presupune servicii de consultanță, promovare și vanzare de produse bancare.Ce înseamnă sa fii partener INGSă conduci un ING Office presupune implicare 100% în de
ING BANK N.V. AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI
Asistent Manager Magazin |
Candidatul ideal Valoris HR Solutions, parte a grupului Valoris Center, este motorul inovării în lumea resurselor umane. Ne ocupăm de tot ce înseamnă recrutare, payroll, administrare și leasing de personal. În prezent, recrutam pentru unul din partenerii noștri, un retailer recunoscut la nivel global.Brandul promovat se regăsește în peste 100 de țări și numără mai mult de 5000 de magazine. Unele din cele mai faimoase locații fiind în New York, Paris și Londra.Suntem în căutarea unui coleg pentru rolul de:Asistent Manager Magazin Te încurajăm să aplici dacă:Ai minim 2 ani experiență într-un rol similar. ⭐ Știi cum să comunici eficient și ai spirit de inițiativă. 💭 Ești responsabil, gândești în termeni de echipă și ai o atitudine pozitivă. 🙌 Analizezi situațiile rapid și iei decizii bune în timp real.💯 Ești deschis la nou și ai dorința de a te dezvolta continuu. 🌈 Ai cunoștințe bune de operare PC, mai ales Office. 💻Descrierea jobului Resposabilități: Vei conduce și motiva echipa pen
VALORIS HR
Lucrator Gestionar - Piese Auto Targu Mures |
Candidatul ideal 📣Vrem sa te cunoastem daca: esti indemanatic/a si atent/a; ai cunostinte minime in domeniul auto; stii sa utilizezi scannerul mobil; esti harnic/a si implicat/a; ai disponibilitatea pentru munca fizica, dinamica; ai spirit organizatoric si esti punctual/a; ai capacitatea de a munci in echipa;Descrierea jobului 📑Ce trebuie sa faci ca manipulant marfa / lucrator gestionar: manipuleazi marfa - piese auto; efectuezi receptia fizica a marfii; aranjezi produsele pe rafturi; participi la efectuarea inventarelor periodice; monitorizezi orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic; pregatesti marfa pentru distributie;➕Noi iti oferim: Contract perioada nedeterminata; Venituri financiare motivante; Tichete de masa - in valoare de 30 RON/tichet; Bonusuri pentru recomandari candidati.Program de lucru: L-V, 2 schimburi, in intervalele 06:00-15:00 / 13:00-22:00, include pauza de masaNu este necesara experinta in domeniu, oferim instruire la locul de munca.
MATEROM SRL
Secretariat Contabilitate |
Candidatul ideal Cautam coleg/colega de birou cu experienta.Descrierea jobului Experienta in contabilitate,
LANDMANIA SRL
Arhivar/ Functionar Documentare/operator Digitizare |
Candidatul ideal CENTRUL GENERAL DE ARHIVARE- companie specializată in domeniul serviciilor de arhivare si depozitare documente, angajeaza pentru zona Mureș:Prioritate vor avea cei care:-detin permis de conducere auto categoria BDescrierea jobului ARHIVARCerinte:-studii medii sau superioare;-cunostinte de operare PC si operare MS Office;-gandire analitica, logica, concentrare, bune abilitati de comunicare si relationare, implicare, seriozitate, initiativa, abilitati de planificare si organizare.FUNCTIONAR DOCUMENTARECerinte:-studii medii sau superioare;-cunostinte de operare PC si operare MS Office;-gandire analitica, logica, concentrare, bune abilitati de comunicare si relationare, implicare, seriozitate, initiativa, abilitati de planificare si organizare.OPERATOR DIGITIZARE DOCUMENTECerinte:- studii medii sau superioare;- cunoștințe IT;- gândire analitică, logică, concentrare, implicare, seriozitate, abilități de planificare și organizare;- disponibilitate de deplasare.
CENTRUL GENERAL DE ARHIVARE S.R.L.
Gestionar |
Candidatul ideal Experienta in munca de gestionar si de coordonare a activitatii in depozit. Seriozitate, onestitate, punctualitate. Bun comunicator, om de echipa. Atestatul de stivuitorist și permisul de conducere categoria B constituie avantaj.Descrierea jobului Recepționează marfa primită.Verifică comenzile pregatite.Coordonează activitatea in depozit. Oferim salarizare foarte bună , bonuri de masa si alte bonusuri.Mediu de lucru plăcut.
VALENTINO DISTRIBUTION SRL
Asistent Manager |
Descrierea jobului Candidatul Ideal Educaţia necesară: Studii superioare sau postliceale; Experienţă în domeniu: Minim 1 an de experienţă în domeniu sau pe poziție similară; Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Publishare, Outlook);Altele: Abilităţi deosebite de comunicare şi relaționare interpersonală; Abilităţi deosebite de organizare și planificare; Grad înalt de responsabilitate, capacitatea de a stabili priorităţi şi de a respecta termene, spirit de echipă, inițiativă; Abordare pro-activă şi creativă de rezolvare a problemelor; Angajament profesional la nivel ridicat; Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului; Permis de conducere categoria B.E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general
E.ON ASIST COMPLET S.A.
Asistent de Proiect - Targul Mures |
Scurta descriere a companiei Eptisa România este astăzi una dintre cele mai cunoscute companii de inginerie şi consultanţă de pe piaţa româneasca de profil care, de la momentul înfiinţării sale, a implementat cu succes peste 120 proiecte cumulând o valoare a investiţiilor ce depăşeşte astăzi 5,5 miliarde de Euro. Cerinte Absolvent/ă studii superioare;Permis de conducere categoria B;Cunoștinţe de limba engleză reprezintă un avantaj;Abilităţi de operare PC avansat: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);Experienţă anterioară similară - reprezintă avantaj Responsabilitati Acordă asistenţă Directorului de Proiect în desfăşurarea managementului proiectului (agenda de activităţi, aranjamente de calătorie şi cazare, comunicare, raportare, etc);Îndeplineşte sarcini administrative şi logistice pentru echipa de experţi din proiect şi activităţile delegate de către Liderul de echipă/ Liderul de echipă adjunct;Acordă sprijin Liderului de echipă/ Liderului de echipă adjunct în realizarea activ
Eptisa Romania
Asistent Medical Generalist - Debutant/cu Experienta |
Candidatul ideal Ai absolvit studiile de Asistent Medical Generalist si esti in cautarea unei oportunitati de angajare?MedLife sprijina tanara generatie de azi, pentru a deveni profesionistii de top de maine.Profilul candidatului ideal:- ai un bagaj solid de cunostinte teoretice;- ai abilitati de lucru la calculator;- ai personalitate calda, orientata catre pacient si nevoile acestuia;- ai atitudine pozitiva;- ai capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;- esti o persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa.Descrierea jobului Responsabilitati: pregateste in functie de specialitate cabinetul in vederea efectuarii consultatiilor si ajuta medicul la efectuarea lor; verifica lista cu programarile si anunta coordonatorul de eventualele modificari aparute pe parcursul zilei; conduce pacientii la cabinetele de specialitate si apoi la receptie pentru achitarea consultatiei in limita disponibilitatilor; raspunde de starea de curaten
MED LIFE SA
Registrator Medical |
Candidatul ideal Spitalul dе Recuperare Neurmotorie si Medicina Hiperbara se afla in acest moment intr-un proces continuu de dezvoltare si extindere, care include noi servicii medicale in specialitati multiple.Cel mai performant spital de recuperare isi mareste echipa si angajeaza personal pentru postul de Registrator Medical. Acesta va fi o persoana entuziasta, motivata, care va beneficia de avantajele tehnologice de ultima generatie, intr-un mediu de lucru dinamic, competitiv in care dezvoltarea personala aduce valoare serviciilor medicale pe care le oferim.Personalitate pozitiva, stabila, calda, comunicativa, orientata catre pacient si nevoile acestuia.Studii superioare: constituie avantaj;Mai sunt necesare:- Experienta intr-un post similar;- Abilități la nivel mediu – avansat dе operare PC;- Abilități foarte bune dе organizare și prioritizare;- Rigurozitate și atenție la detalii;- Seriozitate, loialitate și confidențialitate;- Cunoașterea, cel puțin la nivel mediu, a unei limbi dе
MEDICOX-HBOT SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: