Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

179 Locuri de Munca Agent de vanzari in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

179 Locuri de Munca Agent de vanzari in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent de vanzari in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent de vanzari in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent De Vanzari


Candidatul ideal Asigură și dezvoltă o relație optimă cu clienții prin calitatea serviciilor oferite urmărind atingerea obiectivelor comerciale.Te potrivești în echipă dacă ai:- experiență minimă în vânzări (reprezintă un avantaj dacă este în același domeniu de activitate ca al companiei);- disponibilitate la deplasare în interes de serviciu (50% din timpul de lucru);- bune abilități de prezentare și negociere;- spirit antreprenorial/motivare puternică;- un nivel ridicat al angajamentului şi orientare către lucrul în echipă;- permis de conducere cat. B, fără evenimente rutiere;- cunoștințe medii de utilizare PC (mail, pachet MS Office);-disponibilitate deplasare 10 zile/ luna in zona arondata.Descrierea jobului Ce vei face:- păstrezi și dezvolți relatiile comerciale cu clienții din portofoliu;- prospectezi piața în zona alocată (10-15 județe) și atragi noi clienți;- promovezi în piață produsele și imaginea companiei;- închei vânzarea și asiguri că încasarea sumelor se realizează în ter
BOHEMIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2798 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent De Vanzari


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare constituie un avantaj; Carnet de conducere categoria B obligatoriu; Minimum 3 ani de experienta in vanzari (mare avantaj experienta in domeniul materialelor de constructii si cunoasterea mediului de afaceri); Initiativa, atentie la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor; Excelente abilitati de comunicare, prezentare, negociere, planificare si organizare a activitatii; Cunostinte operare Outlook, MS Office (Excel, Word) si sisteme informatice (ERP Charisma); Disponibilitate la deplasari.Descrierea jobului Gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona/zonele alocate; Realizarea si intretinerea bazelor de date specifice postului pe zona/zonele alocate, precum si sondarea evolutiei pietei si identificarea de noi oportunitati de vanzare a produselor; Organizarea activitatii de vanzare, reprezentare si derulare a contractelor comerciale; Raportari periodice conform cu agenda interna; Ofertare, analiza si suport pentru cont
REGATA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2699 de salarii introduse în Salario: 3744 RON/Luna

Agent De Vanzari B2c Cu Experienta In Constructii


Candidatul ideal Candidatul IdealSa fie absolvent al Universității de Construcții, sau absolvent al unei Universitati TehniceSa aiba experienta in vanzari pe domeniul constructii (minim 3 ani)Sa comunice cu usurinta, fluent si pe intelesul clientilorSa aiba o atitudine pozitiva in majoritatea timpului (atat in raport cu colegii cat si cu superiorii)Experiență in vânzări domeniul tâmplăriei constituie un avantajExperienta de minim 3 ani ca sofer de categia B (experienta de conducator auto atat in oras, cat si prin tara).Descrierea jobului Responsabilitatile JobuluiGestioneaza lead-urile venite de pe email / telefon / showroom)Promoveaza produsele companieiOferă clienților consultanta tehnica în alegerea produselorDezvolta lunar portofoliul de clienti al companieiRealizeaza targhetul lunarSe deplaseaza la client (cand este cazul) pentru realizarea masuratorilor si intocmirea ofertelor comercialeNu aplica daca:cauti doar de un job temporar;nu ai experienta de minim 3 ani in vanzari;nu ai
DENKA DOORS SRL

Agent De Vanzari Echipamente Si Consumabile Dentare


Candidatul ideal Cautam Reprezentant Vanzari echipamente si consumabile dentare cu experienta in domeniu, care sa ne ajute sa dezvoltam business-ul in zona alocataDescrierea jobului Principalele responsabilitati ale noului coleg vor fi:Realizarea targetului de vanzari si a indicatorilor de performanta calitativi si cantitativi alocatiPlanificarea si organizarea propriei activitati cu scopul de a indeplini obiectivele stabiliteDezvoltarea si gestionarea portofoliului de clienti si monitorizarea acestoraPreluarea comenzilor si incasarea contravalorii produselor si serviciilor vanduteDezvoltarea afacerii in concordanta cu strategia de dezvoltare a companieiUrmarirea, cresterea productivitatii pe zona si consilierea continua a clientilorCentralizarea, analizarea si raportarea rezultatelorStabilirea unor relatii bune cu clientiiImplementarea politicilor comercialePrintre instrumentele de lucru se regasesc masina de serviciu, tableta, telefon.
MEDIDENT EXIM SRL

Agent De Vanzari De Tip Pre-sell


Candidatul ideal S.C. Snack-Trade S.R.L, marca comercială ,,BANZAI,, se MĂREȘTE ! Căutam agent de vânzări de tip PRE-SELL in cadrul unui nou PROIECT , care are ca obiectiv: DEZVOLTAREA ȘI PROMOVAREA portofoliului Snack-Trade: o gama de chipsuri, dulciuri si jucarii.Cerinte:Experiență în domeniul pre-sellingCaracter comunicativ, deschis, dinamic;Hotarare și orientare spre rezultateDeschis către lansarea unui nou proiect de perspectivăAbilități de planificare a muncii;Descrierea jobului Obiectivul principal:Dezvoltarea afacerii companiei în zona repartizată prin realizarea volumelor de vânzări şi stabilirea relaţiilor de parteneriat cu toţi clienţii din portofoliu și identificarea noilor clienți, respectând obiectivele și politica firmei.Responsabilități:Cunoasterea și promovarea noilor produse din oferta SC SNACK TRADE SRLMenținеrea rеlаțiеi cu cliеnții existеnți, prospеctarea și dezvoltarеа portofoliului dе clienți din zona аrondată;Identificarea permanentă a noilor oportunități de par
SNACK-TRADE SRL

Agent De Vanzari - Zona Iasi


Candidatul ideal Experienta in domeniul tehnic sau experienta in vanzari - constituie avantaj Permis auto categoria B (minim 1 an) Disponibilitate pentru deplasariDescrierea jobului Responsabilitatile principale: Promovarea si vanzarea produselor alocate din oferta TEMAD; Mentinerea unei relatii profesionale productive cu clientii existenti in portofoliu; Acordarea de suport tehnic clientilor; Mercantizarea produselor in magazine conform standardului companiei; Prospectarea continua a pietei si identificarea potentialilor client; Respectarea politicii de vanzari a companiei TEMAD. Beneficii: Pachet financiar compus din salariu fix si comision din incasari Masina de serviciu Telefon de serviciu Asigurare medicala privata Tichete de masa Cursuri de perfectionare
TEMAD CO SRL

Agent De Vanzari Industrie - Zona Iasi


Candidatul ideal Experienta in domeniul tehnic sau experienta in vanzari - constituie avantaj Permis auto categoria B (minim 1 an) Disponibilitate pentru deplasariDescrierea jobului Responsabilitatile principale: Promovarea si vanzarea produselor alocate din oferta TEMAD; Mentinerea unei relatii profesionale productive cu clientii existenti in portofoliu; Acordarea de suport tehnic clientilor; Mercantizarea produselor in magazine conform standardului companiei; Prospectarea continua a pietei si identificarea potentialilor client; Respectarea politicii de vanzari a companiei TEMAD. Beneficii: Pachet financiar compus din salariu fix si comision din incasari Masina de serviciu Telefon de serviciu Asigurare medicala privata Tichete de masa Cursuri de perfectionare
TEMAD CO SRL

Reprezentant vanzari - Proiect limba romana


Companie verificată
Aplica rapid
Ce faci la Optima?Identifici nevoile clientilor si mentii standardele de calitate impuse de catre Client;Propui oferte customizate, in functie de nevoile clientilor, cu scopul de a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie;Oferi informatii corecte referitoare la produsele si serviciile promovate;Vinzi prin telefon servicii / produse conform contractelor aflate in derulare;Iti indeplinesti obiectivele lunare individuale si de echipa; Cum ne dorim sa fie viitorul coleg:cu o atitudine energica, spontana, competitiva;deschis la noi informatii, serios si responsabil;proactiv si orientat catre rezultat;cu abilitati deosebite de comunicare, putere de convingere si negociereun team player care isi sustine colegii in atingerea obiectului propus. Ce iti garantam?Contract de munca pe perioada nedeterminata;Program flexibil, full-time, de luni pana vineri;Salariu in functie de experienta, bonuri de masa si posibilitatea de a-ti mari considerabil veniturile prin bonusuri;Abonament medical
Optima Solutions Services SRL

Reprezentant Vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 500 până la 1500 EURO pe lună
Suntem în căutarea unui reprezentant de vânzări pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, atunci acest job ar putea fi potrivit pentru tine. Ce vei face:Identifici și contactezi potențiali clienți pentru a promova produsele și serviciile noastre.Consiliezi clienții în procesul de achiziție și oferi soluții personalizate în funcție de nevoile acestora.Participi la întâlniri și evenimente de networking pentru a-ți extinde portofoliul de clienți.Urmărești tendințele pieței și aduci feedback echipei pentru îmbunătățirea continuă a produselor noastre. Ce oferim:Oportunitatea de a lucra într-o echipă dinamică, unde creativitatea și inovația sunt apreciate.Traininguri și suport pentru a-ți dezvolta abilitățile de vânzare și negociere.Pachet salarial motivant, format din salariu fix și bonusuri în funcție de performanțe.Perspectivă de avansare în cadrul companiei în funcți
Mivo Solutions

Reprezentant vanzari echipamente de birou


Companie verificată
Aplica rapid
Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu tradiție de peste 20 de ani pe piata de printing din regiunea de Nord-Est a României, specializată în furnizarea de echipamente de birou, produse complementare - servicii adiacente și soluții integrate de management al documentelor, REPREZENTANT VÂNZĂRI ECHIPAMENTE DE BIROU Locație: IașiNr. poziții vacante: 1 Cerințe: - studii medii sau studii superioare finalizate;- capacitate de organizare și planificare a activităților și proiectelor alocate în funcție de prioritate;- excelente abilități de analiză, sinteză și o bună atenție distributivă;- foarte bune abilități de comunicare, disponibilitate la dialog cu clienții, furnizorii și partenerii;- abilități de organizare strategică în vânzări și de negociere;- spirit de inițiativă, proactivitate, seriozitate și perseverență în atingerea obiectivelor propuse;- permis de conducere - categoria B;- cunoștințe de limba Engleză: nivel mediu avansat;- disponibilitate și flexibilitate pentru deplasări l
Train To Perform SRL

Consilier vânzări showroom


Companie verificată
Aplica rapid
Recrutăm pentru clientul nostru, companie specializată în oferirea de servicii profesioniste de montaj, service si postservice folosind tehnologii de ultimă generaţie, datorită vastei experienţe în domeniul producţiei tâmplăriei din PVC si Aluminiu, acumulate în cei peste 25 ani de activitate,  Consilier vânzări showroom  Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1Nivel experiență: Începător / Mediu / AvansatMod de lucru: la sediul companiei - showroom Pregatirea necesară postului:  - studii medii / superioare finalizate;- experiență în domeniul vânzărilor / relații cu clienți de minim un an;- înclinație spre domeniul tehnic;- abilităţi de planificare și organizare a activităţilor desfăsurate;- abilități de comunicare, cu un spirit de observaţie dezvoltat si orientare către detalii;- atitudine pozitivă, orientată către client, optimism, entuziasm;- spirit de inițiativă, flexibilitate și adaptabilitate;- bune cunoștinte de operare a pachetului
Train To Perform SRL

Agent call center vanzari in limba romana Iasi


Companie verificată
Aplica rapid
Când ai avut timp, în ultima perioada, să te gândești la tine?Oprește-te și bifează urmatoarele calități: Sunt o persoană:perseverentă;determinată;organizată;corectă;am răbdare cu oamenii;îmi pasă de ceilalți. Comunic excelent, interacționez foarte bine cu toată lumea!Am cunoștințe bune despre pachetul Office și despre utilizarea computerului. Fie că ai bifat toate calitățile și ești un vânzător pasionat, cu experiență , SAU nu le-ai bifat pe toate dar ești totuși o persoană hotărâtă, care vede problemele ca pe niște "provocări” de depășit și vrei să înveți meseria asta, noi te invitam să-ți testezi limitele, abilitățile, caracterul, lucrând pe unul dintre proiectele noastre: serviciul de vanzari call center, în limba romană . Open Mind Romania te așteptă în călătoria către noua ta versiune, dacă nu mai bună, cel puțin mai informată! Suna la numarul de telefon afisat și stabilim toate detaliile!
OPEN MIND GRUPPO OM SRL

Agent call center vanzari in limba italiana


Companie verificată
Aplica rapid
Vorbești limba italiană? Cauți job? Citește aici! Noi nu îți oferim, îți iei singur: lucrând și câștigând! Dacă nu ai înțeles pană acum că în viața nu este nimic gratis sau că Moș Crăciun nu exista, nu mai aplica! Salariul nu este atractiv, nu este nevoie să fie, pentru că nu îl ducem la concurs de Misss. El trebuie să ne acorde relaxarea și libertatea de care avem nevoie ca să ne concentram pe alte aspecte din viața noastră, mult mai importante. Nu avem echipa, că nu suntem pe stadion nici la colhoz, ci lucram cu un grup de oameni cu diferite pasiuni personalitati și caractere care, posibil sa aibă aceleași preocupari și interese ca și noi. Nu ne așteptăm să alegi compania noastră pentru ca de mic visul tău era sa vorbești cu clientii la telefon. Dar nici nu vrem să auzim că ne-ai ales doar că nu ai găsit altceva mai bun și te-ai gândit să vii la noi cât sa nu mori de foame. Ne interesează: sa fii comunicativ dar să știi să și asculți;sa fii curios și receptiv;sa fii punctual și deter
OPEN MIND GRUPPO OM SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Cunoasterea elementelor de baza ale unei achizitii; Capacitatea de a intelege caracteristici si termeni specifici, tehnici, pentru articolele necesare etapelor de implementare ale proiectelor de iluminat si a structurilor de constructie aferente; Capacitatea de a coordona necesarul de achizitie pentru mai multe proiecte simultan; Excelente abilitati de analiza, planificare, organizare, control si raportare; Experienta de lucru in platforma JIRA – constituie avantajDescrierea jobului Asigura fluxul de informatii inregistrat, actualizat permanent, pentru achizitiile aferente productiei; Analizeaza achizitiile necesare pentru a asigura varianta optimizata pe cantitati de marfa, transport, conform cerintelor de livrare; Negociaza diverse tarife / cantitati / termene pentru a asigura parametri de success stabiliti de catre companie; Ofera suport informational si tehnic cu privire la caracteristicile si conditiile de achizitie pentru articolele solicitate de catre departamen
URBIO RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1536 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Reprezentant Vanzari Iasi


Candidatul ideal Ți-ar plăcea să faci parte din Familia Safir? Esti doar la un click distanta de a afla daca te poti integra intr-o echipa tanara, in permanenta dinamica, unita si plina de viata!Experienta de minim 3 ani in domeniul vanzarilor in industria carnii sau al oricarui tip de produse alimentare te poate ajuta, insa daca dorinta este mai mare decat experienta, afla ca esti unde trebuie! Avand abilitati de relationare cu oamenii, iti relatam despre un post de vanzari ce implica miscare, asadar e musai sa ai si permis de conducere. De asemenea, cunostintele despre operarea PC-ului, in special Word, Excel si Outlook iti sunt de un real folos .Candidatul Ideal: Absolvent studii medii; Experiență de minim 3 ani în domeniul vânzărilor în industria cărnii sau al oricărui tip de produse alimentare; Experiență în domeniul vânzării carne de pasăre constituie un avantaj; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și vânzare; Să fie persuasiv în relația cu clienții; Hotărât și orienta
SAFIR SRL

Reprezentant Vanzari Showroom - Scule și Utilaje


Candidatul ideal Căutăm coleg pentru poziția de Reprezentant vânzări Showroom - Scule și Utilaje, care să contribuie la vânzarea produselor companiei: scule electrice, generatoare de curent, utilaje de mică mecanizare, compresoare de aer, aparate de sudură, pompe și motopompe, echipamente de ridicat, scule prelucrare lemn/metal/plăci ceramice, echipamente pentru curățenie, etc.Locație centrală, punct de reper Palas Campus, Iași!Activitatea se desfășoară în showroom EUROTECH, adresa: Bulevardul Regele Ferdinand I al României, nr. 25B, Iasi!Program de lucru L-V: 08:00-17:00.Cerințe:​ Abilități de negociere, comunicare, prezentare și amabilitate în relația cu clienții; Spirit de echipă, dar și aptitudini de lucru independent; Serios, organizat, cu simțul răspunderii, interesat de un job pe termen lung; Experiența în vânzări produse tehnice constituie un avantaj.Descrierea jobului Consiliază clienții în legătură cu produsele comercializate si prezintă acestora produsele și serviciile din p
EUROTECH S.​R.​L.​

Responsabil Achiziții


Candidatul ideal - Studii superioare ( avantaj în domeniul construcțiilor) ;- Experiență relevantă în achiziții în domeniul construcțiilor;- Bune cunoștiințe despre materialele de construcții și piața de profil;- Abilități excelente de negociere și comunicare;- Cunoștințe de utilizare a pachetului MS Office;- Persoană flexibilă, responsabilă, organizată, care își dorește să învețe și lucreze în acest domeniu pe termen lung.Ne puteți trimite CV-ul dvs și pe adresa de e-mail: [email protected] și vă vom contacta noi.Descrierea jobului - Gestionarea întregului proces de achiziție a materialelor de construcții;- Identificarea și selectarea celor mai bune materiale de construcții necesare pentru realizarea lucrărilor;- Negocierea cu furnizorii a condițiilor de achiziție, contractelor, prețurilor și termenelor de plată;- Identifică și evaluează furnizorii potențiali luând în considerare calitatea, prețul, termenul de livrare și standardelor de calitate pentru produsele și serviciil
AGNEL INDUSTRY SRL

Media netă estimată pe baza celor 1534 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Agent Vanzari Call-center - Lb.​ Romana - Iasi -


Candidatul ideal 🎯 Abilități de negociere și prezentare: Dacă ești pasionat de comunicare și ai abilități solide în negociere, te așteptăm să fii parte din echipa noastră!🎯 Spirit antreprenorial / motivare puternică: La Major Impact, ne dorim oameni motivați și dornici să crească împreună cu noi.🎯 Abilități analitice și conceptuale: Abilitățile tale analitice vor fi valorificate pentru a oferi soluții personalizate clienților noștri.🎯 Nivel ridicat al angajamentului și orientare către lucrul în echipă: Suntem o echipă unită și căutăm colegi dedicați, gata să lucreze împreună pentru succesul nostru.🎯 Capacitate de lucru în condiții de stres: La Major Impact, stresul este doar o provocare pe care o depășim cu brio.🎯 Disponibilitate pentru o colaborare pe perioadă nedeterminată: Cautăm oameni care împărtășesc viziunea noastră pe termen lung.Descrierea jobului Beneficiile Noastre:✨Bonuri de masa 40 ron per zi lucrata✨ Program flexibil de luni până vineri, de la 09:00 la 17:30.🎂 Ziua
MAJOR IMPACT S.​R.​L.​

Expert Achizitii Publice


Candidatul ideal Candidatul Ideal- studii superioare;- cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor publice;- abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel);- abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita;- abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice;- abilitatea de a lucra independent cat si in echipa;- capacitate de analiza si sinteza a informatiei- putere de decizie, asumare de responsabilitati.- experienta profesionala relevanta (intocmire de documentatii de achizitie si derulare proceduri de achizitie servicii, lucrari din domeniul Constructiilor cum ar fi: Constructii Civile, Drumuri si Poduri, Modernizare Drumuri si Poduri, Proiectare si executie apa canal si altele- constituie real avantaj experienta in realizarea cadrului legal pentru institutii (din partea autoritatii contractante).- certificat de absolvire a unui curs de Expert Achizitii Publice;- cunostinte solide de utilizare a platformei SEAP;- cu
DIM PROJECTS CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 1550 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Reprezentant Vanzari - On-site,​ Iasi


Candidatul ideal Abilitățile taleNe vom potrivi dacă tu:* Ai competențe excelente de comunicare în limba română* Ai bune abilități de utilizare PC* Identifici problemele celorlalți și găsesti soluții rapide* Te adaptezi cu ușurință la orice situație* Pui accent pe proactivitate, pe motivație și pe orientarea spre soluții în cadrul unei echipe* Esti disponibil/ă să lucrezi de la sediul nostru din IașiDescrierea jobului Descrierea roluluiVei fi vocea serviciilor clientului nostru, având oportunitatea de a rezolva probleme, de a oferi valoare, de a face lucrurile mai bune și de a aprofunda relațiile cu clienții.Reimaginează-ți carieraEști în căutarea unei schimbări de carieră în cadrul unei organizații globale orientate spre viitor? Vino să faci parte din compania noastră premiată, condusă de oamenii noștri din peste 70 de țări, unde TOȚI membrii contribuie și își susțin reciproc succesul și bunăstarea, uniți cu mândrie ca fiind "game-changers". Suntem recunoscuți cu premii precum "World&
WEBHELP ROMÂNIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 179 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.