Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

96 Locuri de Munca Agent de vanzari in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

96 Locuri de Munca Agent de vanzari in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent de vanzari in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent de vanzari in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent De Vanzari


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare constituie un avantaj; Carnet de conducere categoria B obligatoriu; Minimum 3 ani de experienta in vanzari (mare avantaj experienta in domeniul materialelor de constructii si cunoasterea mediului de afaceri); Initiativa, atentie la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor; Excelente abilitati de comunicare, prezentare, negociere, planificare si organizare a activitatii; Cunostinte operare Outlook, MS Office (Excel, Word) si sisteme informatice (ERP Charisma); Disponibilitate la deplasari.Descrierea jobului Gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona/zonele alocate; Realizarea si intretinerea bazelor de date specifice postului pe zona/zonele alocate, precum si sondarea evolutiei pietei si identificarea de noi oportunitati de vanzare a produselor; Organizarea activitatii de vanzare, reprezentare si derulare a contractelor comerciale; Raportari periodice conform cu agenda interna; Ofertare, analiza si suport pentru cont
REGATA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2699 de salarii introduse în Salario: 3744 RON/Luna

Consultant Vanzari - Pardoseli Si Usi


Candidatul ideal RAVELI este in cautare de persoane ambitioase si loiale pentru a ocupa postul de consilieri vanzari showroom.Candidatul ideal este orientat catre client, cu atitudine pozitiva si atentie sporita asupra detaliilor, caruia ii place sa lucreze atat in echipa cat si pe cont propriu.Cautam persoane serioase si corecte, care sa aiba dorinta de a se implica in activitatea pe care o desfasoara si de imbunatatire continua.Apreciem initiativa, abilitatile de comunicare, negociere si gestionare a situatiilor limita.Constituie avantaj abilitatile tehnice (viziune in spatiu, masuratori).Cerinte minime- Experienta in vanzari catre beneficiari finali: minimum 3 ani- Sa aiba cunostinte temeinice in ce priveste folosirea materialelor pentru finisaje interioare ( usi, parchet, mocheta, covor pvc, lvt);- Personalitate echilibrata, integra;- Dinamic, flexibil, ambitioas, orientat catre rezultate si cu spirit de echipa;- Abilitati excelente de comunicare si relationare, cu capacitatea de a
PRED SMY SRL

Sales Assistant Oradea


Candidatul ideal Sales Assistant OradeaDescrierea postului• Salutarea, întampinarea, abordarea și consilierea clienților nostri cu scopul de a le oferi produsele potrivite nevoilor lor• Furnizarea de informații clienților nostri cu privire la produse și servicii, prezentarea de opțiuni alternative și idei de achiziții suplimentare (accesorii și / sau produse complementare) și încurajarea acestora pentru a achiziționa produsele C&A• Prioritizarea clienților în detrimentul altor sarcini• Aprovizionarea cu marfă a magazinului și prezentarea acesteia conform cu recomandarile de mercantizare• Operarea casei de marcat și procesarea plăților cu numerar/card pentru achizițiile efectuate de către clienții nostriDacă ești pasionat de modă, gândești proactiv si îți place să interacționezi cu oamenii, ne-ar face plăcere să te cunoaștem! Trimite CV-ul online la următoarea adresă:[email protected];Descrierea jobului Sales Assistant OradeaDescrierea postului• Salutarea, întampinarea, abordarea și con
CA MODA RETAIL SRL

Consultant Vanzari – Sisteme Fotovoltaice - Oradea


Candidatul ideal Consultant vânzări – Sisteme fotovoltaice - OradeaFOMCO Solar Systems este unul dintre principalii dezvoltatori de sisteme fotovoltaice din România, cu o misiune de a contribui la tranziția către energie verde și sustenabilitate. Cu o experiență solidă în domeniu și o echipă dedicată, ne propunem să fim lideri în zona Transilvaniei în următorii 5 ani.Cerințe obligatorii:experiență minimă de 1-2 ani în vânzări directe pe teren;cunoștințe avansate și experiență de lucru în suita Office;permis de conducere categoria B;abilități excelente de comunicare și negociere;dedicare și orientare maximă către client;disponibilitate atât pentru munca de birou, cât și pe teren.Avantaje:experiență în sisteme de tip CRM;cunoștințe tehnice din domeniul energiilor regenerabile.Responsabilități:contactarea clienților noi și menținerea relației cu cei existenți;programarea și participarea la întâlniri cu potențiali clienți;colectarea datelor necesare pentru proiectele fotovoltaice;asigurare
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Consilier Vanzari - Showroom Interioo


Candidatul ideal CAUTAM COLEG "COOL" in departamentul VANZARI Studii medii sau superioare Persoană organizată, ordonată, meticuloasă si capabila sa lucreze in echipa Avantaj dar nu constituie conditie de baza experiența pe domeniu Capacitate de comunicare si relationare interumana ridicata Dorinta in creeare unei cariere pe domeniu, a unei colaborari pe termen lung. Serios, disciplinat si carismatic.Descrierea jobului Asculta nevoile clientului si ofera consultanta profesionista si onesta in gasirea de produse adecvate spatiului ce urmeaza a fi amenajat Preia necesarul de marfa al clientului si-l rezerva in sistemul informatic sau transmite departamentului achizitii, dupa caz. Interactioneaza cu celelalte departamente pentru buna consiliere si buna desfasurare a procesului de vanzare. Abilitățile de comunicare si socializare cu clientul, de ascultare a nevoilor lui legate de produse sunt aptitudini foarte importante care duc cert la crearea unui proces de vanzare si cu grad ridicat de
TODOCERAM RETAIL S.​R.​L.​

Asistent De Vânzări Oradea Lotus Center


Candidatul ideal Candidatul ideal Deschidere și orientare către client Abilități bune de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Amabilitate, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil și pentru deplasări Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnic Descrierea jobului Căutați un job care să vă împlinească? Vă așteptăm in echipa noastră! Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Susținerea bunei organizări a magazinului Oferim Pachet salarial motivant Bonuri de masă Asigurare medicală privată și multe alte beneficii Bonusuri din vânzări Program flexibil Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în 14 țări europene
DM DROGERIE MARKT SRL

Consultant Vanzari Hiper Farmacia Dr.​max Oradea


Candidatul ideal Construim Hiper-Cariere!Dr. Max, linia de retail a Dr. Max România, este în căutarea unui Consultant Vânzari în Hiperfarmacia Dr. Max Oradea.Ce așteptăm de la tine? Să ai studii medii sau să fii elev la o Școală Postliceală de Asistenți de Farmacie/student la Facultatea de Farmacie; Să ai experiență anterioară într-o poziție care a implicat promovarea și vânzarea dе produse/servicii-constituie avantaj; Să deții cunoștințe generale despre piața produselor cosmetice; Să ai excelente abilități de planificare și organizare; Să fii orientat/ă către client și spre rezultate; Să ai abilități foarte bune de comunicare; Să ai capacitate de lucru sub presiune; Să ai inițiativă, flexibilitate și perseverență; Să îți dorești să te dezvolți și să înveți lucruri noi.Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile postului? Vei oferi consultаnță dе spеciаlitаtе cliеnților, în funcțiе dе nevoilе аcеstora; Vei promovа și vei vinde produsе cоsmеticе și alte produse non-farmaceutice; Vei
DR.​MAX S.​R.​L.​

Anunț De Angajare: Store Manager Pentru Magazin Online


Candidatul ideal Locație: Oradea Program: Luni - Vineri, 09:00 - 17:00--- Descrierea Postului: Căutăm un Store Manager entuziast și organizat pentru magazinul nostru online, care să se alăture echipei noastre la biroul din Oradea. Dacă ai abilități bune de organizare, cunoștințe minime de design grafic și ești dornic să înveți și să te implici în diverse activități, te invităm să aplici pentru această poziție.Descrierea jobului Responsabilități: - Crearea de landing pages: Utilizarea unei liste de produse pentru a crea pagini de prezentare atrăgătoare și funcționale. Nu sunt necesare cunoștințe de web design, dar este util să ai cunoștințe minime de Canva pentru a lucra cu imagini.- Colaborare continuă: Menținerea legăturii constante cu un editor pentru a asigura calitatea și coerența materialelor de marketing.- Lansarea de campanii pe Facebook: Inițierea și gestionarea campaniilor de publicitate pe Facebook. Nu sunt necesare cunoștințe anterioare, vei primi asistență pentru acest aspe
FOREVER BRACELET SG S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari B2b


Candidatul ideal #JoinOurTeam 💙🧡 Alătură-te Alpin Expe, locul unde pasiunea pentru activitățile montane întâlnește performanța. 🏔️🔝 Dacă ești pasionat de vânzări și de natură! 💼🌲 Acesta este jobul perfect pentru tine. 😎 Căutăm o persoană entuziasmată de a crea parteneriate de lungă durată bazate pe încredere și misiunea comună de a fi prima opțiune a iubitorilor de outdoor în achiziționarea echipamentului ideal!📍 Birourile Alpin Expe sunt localizate chiar în centrul orașului Oradea.Ce ne dorim de la tine? Studii superioare Cunoștințe de limba Engleza - nivel avansat Cunoștințe de operare a pachetului Microsoft Office - nivel mediu Responsabilitate și proactivitate Spirit analitic și orientare către soluții Abilitatea de a lucra bine în echipă și de a comunica eficient Flexibilitate și dorința de a învăța lucruri noi Pasiune pentru sport și naturăDescrierea jobului Ce responsabilități vei avea? Supravegherea fluxurilor de marfă, recepționarea și depozitarea mărfurilor Pregătirea
ALPIN EXPE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Consultant Vanzari Zoocenter Oradea


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
SC VABRO RETAIL SRL

Buyer


Candidatul ideal You are the ideal candidate, if you can check the most of the following:Knowledge & Skills: Time Management skills High Level of Negotiating & Influencing competences Understanding of Quality Management & Problem-Solving principles Knowledge of Strategic Sourcing and Tendering Understanding of Procurement KPIs Knowledge of Commodity Management Cost Analysis / Value Analysis Techniques skills Awareness on Risk and resilience in the Supply Chain Understanding of Suppliers processes and technologies Knowledge of Digital Procurement ICT Tools, preferably SAP; Supplier Performance Management Contracts & Contract Management Understanding of Supplier Development methodologies Financial management for the supply chain Supplier Relationship Management Technical skills, like interpreting technical drawings, basic knowledge about manufacturing treatments and tools.Behavioral Competencies: Ability to work in a dynamic, multicultural environment Flexible and able to work cross-cult
S.​C.​ COMAU ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2440 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Aveti experienta si cunostinte solide in materie de achizitii si puteti lucra fara probleme cu softuri specilizate? Studii superioare Cunostinte solide de operare PC: MS Office (Word, Excel), Outlook; Seriozitate, comunicare, atentie la detalii, respectarea termenelor; Adaptarea la sarcini urgenteDescrierea jobului Responsabilitati cheie: Monitorizeaza si asigura stocurile de produse; Verifica modalitatea in care se desfasoara activitatea comerciala pe baza contractelor incheiate cu furnizorii; Întocmeste şi lanseaza catre furnizori comenzile in timp util si urmareste derularea acestora; Mentine si dezvolta legatura cu furnizorii (corespondenta, rezolvare probleme operative); Transmite catre furnizori informatiile necesare intocmirii tuturor documentelor de aprovizionare; Asigura suport in derularea relatiei de colaborare cu furnizorii; Asigura in cadrul firmei fluxul de documente şi informaţii referitoare la aprovizionare; Organizeaza şi menţine evidenţa comenzilor de
MADRUGADA ALUMINIU SRL

Media netă estimată pe baza celor 1588 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Agent Vanzari Servicii Transport Marfa


Candidatul ideal Atitudine pozitiva, intentia de a face performanta Disponibilitate pentru deplasari la potentiali clienti Abilitati excelente de comunicare, relationare si negociere Initiativa si orientare spre rezolvarea operativa a provocarilorCerinte: Experienta in domeniul transportului si intermedierii de marfa (40 tone) - minimum 3 ani Cunoasterea pietei de transport marfa intern si international Atentie la detalii, capacitate de a lucra cu termene limita, loialitate, perseverenta Abilitati de organizare si planificare, de lucru in echipa si de adaptare Cunoasterea limbii engleze - obligatorie, iar a altor limbi straine - avantajDescrierea jobului Responsabilitati principale: Prospecteaza in permanenta piata de transport Contacteaza potentialii clienti, prezinta si negociaza oferta adaptata nevoilor identificate ale acestora Intocmirea si verificarea documentatiei specifice activitatii de transport Mentine si dezvolta relatia cu clientii din portofoliul propriu Continua perfecti
NORD VEST CAMIOANE SRL

Agent De Vanzari - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT DE VANZARI - AJOFM | ANOFMAngajator: ASTER PREMIUM SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
ASTER PREMIUM SRL

Agent Vanzari


Candidatul ideal Abilitati de comunicare si negociere, Orientare catre rezultate, Capacitatea de a atinge si depasi obiectivele de vanzari, Abilitati organizatorice si planificare eficiente, Permis de conducere categori B si disponibilitate pentru deplasari in teritoriu.Descrierea jobului Identificarea si prospectarea potentialilor clienti, Promovarea si vanzarea serviciilor noastre, Consilierea clientilor in alegerea celor mai potrivite produse in functie de nevoile si cerintele lor, Monitorizarea pietei si identificarea tendintelor si oportunitatilor de crestere, Colaborarea stransa cu echipa pentru a dezvolta si implementa strategii de promovare.Beneficii: Sansa de a avanza pe baza rezultatelor proprii Program flexibil, independenta in organizarea muncii Posibilitatea de a dezvolta si de a-ti pune in valoare abilitatile de vanzari Pachet salarial competitiv, inclusiv bonusuri in functie de performante
ANT PRO DETAIL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2583 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent Vanzari Oradea


Candidatul ideal Agent Vanzari OradeaMinim 1 de experiență în vânzări telefoniceCapacități excelente de scriere și comunicareAbilitatea de a-ți organiza și prioritiza muncaÎncredere și entuziasmBune cunostinte de Excel si Microsoft OfficeDescrierea jobului Agent Vanzari OradeaSune și sa trimită oferte clienților intrați în bazele de dateCalifice clienții și să facă follow-up (telefon, mesaje, e-mailuri)Raporteze procesul si sa faca previziuni asupra obiectivelor de vanzariÎși păstreze focusul pe vânzare și să elimine factorii disturbatori în timpul lucruluiSa puna intrebarile corecte sa afle ce isi doreste clientulSa isi pastreze focusul pe vanzareInvesteasca timp pentru a invata si a-si dezvolta abilitatile de vanzari, prin trainigurl nostru saptamanal de sales, carti si cursuri individuale onlineMonitorizeze KPI-urile de vanzari impreuna cu Managerul de Vanzari
CONCEPT REAL ESTATE ADVISER SRL

Consultant Vanzari - Oradea


Candidatul ideal Sarcinile unui consultant de vânzări:- Identificarea nevoilor clientilor- Oferirea de consultanță profesională clienților- Prezentarea și promovarea produselor și serviciilor vândute- Sarcini administrativeDescrierea jobului Cerințe:- Cunoașterea produselor serviciilor de instalații și sanitare- Experiență în domeniu.- Excelente abilitati de comunicare, convingere si negociere- Orientarea spre clienți- Cunoștințe de Microsoft Office- FiabilitateConstituie un avantaj:- Cunoașterea serviciilor de instalații și sanitare- Permis de conducere categoria BCe oferim:- Programe de dezvoltare profesionala- Mediu de lucru civilizat cu oportunități de dezvoltare- Salariu în funcție de experiență, plus bonusuri de stimulare bazată pe performanță
MELINDA-IMPEX INSTAL S.​A.​

Agent Vanzari


Candidatul ideal Minim studii medii, studiile superioare reprezinta un avantaj;Permis de conducere categoria B – esential;Cursuri de calificare in vanzari, preferabil pentru domeniul de activitate al firmei – reprezinta un avantaj;Cunoasterea limbii engleze – reprezinta un avantajBuna cunoastere a pietei de piese auto – reprezinta un avantaj;Foarte bune abilitati de comunicare, relationare si persuasiune;Atitudine proactiva, flexibila;Integritate si bune abilitati de lucru in echipa;Disponibilitate de deplasare in zonele de responsabilitate – esential;Experienta de minim 2 ani in domeniul vanzarii de piese auto – de preferat.Descrierea jobului Prezinta si promoveaza direct produsele comapaniei prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti.Planificarea și urmarirea activității de vizitare a clienților, discuții cu acesția pentru identificarea corectă și completă a necesitaților lor;Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cres
AD AUTO TOTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 2569 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Consilier Vanzari Bijuterii - 2500 Lei + 600 Lei Tichete


Candidatul ideal Studii medii; Spirit de echipă și capacitate de organizare a activității; Asumarea responsabilității, implicare și seriozitate; Experiență anterioară pe un post similar în vânzări constituie un avantaj; Bune abilități de comunicare, organizare și atenție la detalii; Bune abilități de învățare și flexibilitate.Descrierea jobului Printre atribuțiile tale: Identifici dorința clienților de a cumpăra și îi asiști în alegerea bijuteriilor. Oferi sfaturi clienților cu privire la bijuteriile pe care doresc să le achiziționeze. Ești un reprezentant al brandului, construim un portofoliu de clienți fideli. Prin informațiile dobândite în urma trainingului, vei oferi o experienta de cumparare care va depăși așteptările clienților. Finalizezi vânzarea și eliberezi documente justificative. Participi la inventarierea mărfii din magazin. Te asiguri că spațiul de lucru în care îți desfășori activitatea arată impecabil. Completarea și gestionarea întregii documentații a magazinului.Ce of
REINA BIJOU SRL

Consilier Vanzari


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte ● Experienţă de muncă în domeniul vânzărilor (1-2 ani);● Cunoaşterea diferitelor tehnici de vânzări;● Competențe de comunicare eficientă, capacitate de învăţare, abilităţi deorganizare şi negociere, este orientat spre rezultat;● Capabil de a lucra în echipă. Responsabilitati ● Comunică profesionist și exemplar cu clienții, identifică necesitățile acestora șipropune soluții optime;● Transmite comanda clientului către furnizor, urmărește executarea acesteia înbune condiţii conform contractului încheiat. Alte inform
Randstad Romania

Media netă estimată pe baza celor 513 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 96 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.