Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

881 Locuri de Munca in Arad - Joburi in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

881 Locuri de Munca in Arad - Joburi in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Adjunct Manager Magazin Arad Micalaca (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structu
KAUFLAND ROMANIA SCS

Customer Relationship Officer @ Ing Office Arad Centru


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Arad CentruDacă ştii despre tine că:Ai studii superioare în domeniul economic;Lucrezi bine în Word, Excel, Power Point şi Outlook;Relaţionezi şi comunici foarte bine cu oricine;Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale;Îţi place să interacţionezi cu clienţii şi ai experienţă anterioară într-un rol similar.Vino în echipa ING Office! Te aşteaptă:Experienţe de învăţare centrate pe competenţe ca negociere şi comunicare;O organizaţie orientată către clienţi şi pasionată de idei indrăzneţe;Colegi veseli şi ambiţiosi, gata oricând să te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta:Să fii un ambasador al produselor şi serviciilor ING Bank, dedicate clienţilor persoane fizice.Ce vei face în acest rol?Vei promova produsele şi serviciile bancare ale ING Bank destinate persoanelor fizice (conturi, carduri, credite, asigurări, fonduri mutuale);Vei participa activ la realizarea target-ului de vânzări şi la atingerea obiectivelor calitative;Vei o
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Area Sales Manager


Candidatul ideal Safisol Industry – este o companie producatoare de izolatii termice si cautam un Reprezentantvanzari zonal.Cerinte: Experienta in domeniul ariei de constructii de minim 3 ani cu competente tehnice – zonade izolatii, reprezinta un avantaj; Experienta in zona de retail(magazine de constructii si bricolaj); Cunoasterea solida a tot ceea ce inseamna piata din zona de Vest – a clientilorimportanti; Persoana autonoma,cu abilitati de vanzare si organizare, focusata pe rezultate; Bune abilitati de comunicare si prezentare; Bune abilitati de negociere; Cunostiinte de limba engleza – cel putin nivel mediu; Permis de conducere categoria B si disponibil pentru deplasari in aria de responsabilitate. Activitatea se va desfasura pe urmatoarele orase: Timisoara, Oradea, Deva, Resita, Sibiu, Cluj, Satu Mare, Baia Mare, Maramures, Bistrita Nasaud, Mures, Valcea si Dolj. Descrierea jobului Responsabilitati: Alaturi de superiorul ierarhic – studiaza,identifica si abordeaza diver
SAFISOL INDUSTRY SRL

Media netă estimată pe baza celor 58 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Merchandiser - Philip Morris - Arad


Candidatul ideal - Bune abilitati de comunicare si putere de convingere;- Usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale;- Orientarea spre client, dar si spre consumator;- Foarte buna orientare spre rezultate;- Spirit de organizare si capacitatea de automotivare;- Disponibilitate pentru un post cu activitate 100% de teren, dinamica;- Reprezinta avantaj experienta profesionala;- Minim studii medii (diploma de bacalaureat);- Permis de conducere categoria B, minim 1 an vechime;Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- Plasarea materialelor temporare de comunicare (postere, leaflet, vizualuri plasate in PPOSM) la punctul de vanzare (POS);- Curatarea PPOSM (rafturi de expunere, counter unit, restiere) plasate in cadrul POS;- Asigurarea PPOSM (rafturile de expunere, plasma) la conditii optime de functionalitate;- Comunicarea eventualelor probleme tehnice / electrice aparute la PPOSM urile plasate în cadrul POS;- Implementarea planogramelor, în conformitate cu obiectivele comunica
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Lucrator Comercial/​casier (cu Atributii De Paza) Hervis Arad


Candidatul ideal Esti o persoana comunicativa, responsabila si orientata catre rezultate si client? Nu-ti lipseste spiritul de echipa?Atunci esti potrivit/a pentru a te alatura echipei Hervis!Ne dorim ca viitorul nostru coleg/viitoarea noastra colega sa aiba urmatoarele competente si abilitati:1. Profesionale:• Studii medii (liceu, scoala profesionala) sau studii superioare (in curs sau finalizate);• Cunostinte PC: MS Office;• Disponibilitatea de a lucra in ture si in weekend;• Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj.• Atestat profesional de agent de pază reprezintă un avantaj / disponibilitatea de a urma un curs de formare profesională, curs suportat financiar de către Hervis Sports;2. Interpersonale:• Fire sociabila, comunicativa;• Orientat spre intelegerea si servirea clientilor;• Adaptabil la un mediu de lucru dinamic;• Abilitatea de a lucra in echipa.Descrierea jobului Salаriu de bаza competitiv + tichete de masa (30 de lei) + bonusuri individuale si dе еchi
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Operator Date


Candidatul ideal - Studii medii;- Cunostinte de operare Microsoft Office – nivel mediu;- Rigurozitate, atentie la detalii, precizie si rapiditate la prelucrarea si operarea datelor pe PC;- Cunoasterea limbii engleze (vorbit/scris/citit) - nivel incepator spre mediu(constitiue avantaj);- Seriozitate, responsabilitate si profesionalism.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- Primirea informatiilor legate de comenzi de la dispeceri.- Gestionarea si inregistrarea tuturor comenzilor pentru marfurile si ambalajele care intra/ies din depozit;- Verificarea corectitudinii inregistrarilor operatiunilor realizate raportat la comenzile existente;- Verificarea existentei si continutului documentelor privind receptia/expedierea marfurilor si asigurarea introducerii datelor in sistemul informatic;- Introducerea si actualizarea diferitelor tipuri de informatii privind solutiile de transport;- Gestionarea platformei clientului/clientilor alocati;OFERIM:- Pachet salarial care include un venit fix plus bon
INTERNATIONAL ALEXANDER SRL

Media netă estimată pe baza celor 868 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Mechanical Engineer


Candidatul ideal Technical university degree (mechanical profile);Experience in Pneumatic and Mechanical systems is mandatory;PC operating skills – MS Office;Fluent in English (spoken and written);Ability to make decisions and to interpret specific procedures or documents;Team work spirit and analytical thinking.Descrierea jobului Handle the daily activities of the maintenance system;Input daily all accidental work orders into monitoring system;Handle the monthly works of the preventative maintenance orders;Performs on-call coverage as required in the intervention team;Deal with the problem of spare parts and order spare parts;Advice and train internal maintenance personnel;Complies with all laws and regulations for the maintenance;Repair and operate equipment and machines;Records, monitors and reports the results of the KPI’s.
JOYSON SAFETY SYSTEMS ARAD S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1025 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Buyer


Candidatul ideal Do you want to work for a global company where promoting gender equality is central to our vision of creating a truly diverse and inclusive business? Where everyone matters, and everyone belongs? Join us and help us provide energy-efficient solutions that make a real impact. We make what matters work.Qualifications:•Education: Bachelor's degree•2+ years of experience in procurementSkills:•SAP knowledge•Good English language skills - spoken and writtenDescrierea jobului What you’ll do:•Processes SAP generated purchase requisitions and monitors orders, ensuring suppliers deliver goods on time•Executes exception messages (postponement / anticipation / cancellation of orders) generated by customer requests•Enters new material specifications into SAP according to new or transferred projects•Analyses and evaluates supplier (On Time Delivery) and company (Inventory Turns, Excess & Obsolete) performance indicators•Sends requests for quotation according to specifications re
SASU EATON INDUSTRIES FRANCE SAS

Media netă estimată pe baza celor 2456 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Analist Credite Companii


Candidatul ideal Dacă ești o persoană comunicativă, cu bune abilități de analiză și dai dovadă de reizstență la stres, hai să citești mai multe despre această oportunitate!Pentru a te plia perfect pe acest rol, ne-ar mai plăcea să constatăm faptul că: Prezinți studii superioare economice absolvite și cunoștințe contabile practice foarte bune; Ai experiență practică actuală în analiză IMM/Microbusiness; Dai dovadă de atitudine deschisă și prietenoasă; Ai o exprimare acurată, structurată și asertivă; Prezinți abilitatea de a lucra multitasking și de a respecta deadline-urile; Te adaptezi ușor, iar dorința de dezvoltare continua este la purtător Prezinți bune abilități de planificare și prioritizare a sarcinilor; Dai dovadă de o bună orientare către nevoile clientului și te focusezi pe identificarea de soluții în vederea satisfacerii acestora; Spiritul de echipă este bine dezvoltat;Știm, primul pas e complicat uneori – mai ales când vine vorba de cariera ta. Dacă te gândești să faci o sch
BANCA TRANSILVANIA SA

Barman /​ Barista /​ Casier /​ Plasator-cinema City Arad Atrium


Candidatul ideal DESCOPERĂ LUMEA FILMULUI DIN INTERIOR!Alătură-te echipei Cinema City, cel mai mare operator de cinema din România.Cum ne dorim sa fie noul nostru coleg:Cu atitudine pozitivăDornic să învețe (nu este necesară experiența și nu contează vârsta)PunctualCu bune abilități de comunicare și relaționareAmabilSă îi placă să lucreze în echipăDeterminatCu inițiativăDescrierea jobului Căutăm colegi care să descopere cu entuziasm lumea filmului din interior pentru următoarele roluriBarman / Barista / Casier / PlasatorÎn funcție de rolul potrivit pentru tine, responsabilitățile generale ar putea fi:- vânzarea de bilete și rezervări bilete de cinema, direcționarea clienților în cinema (verificare bilete, asistență în găsirea locurilor din sală, asigurare suport pentru gestionarea activității);- preparea corectă și servirea rapidă a produselor de la bar sau cafenea, cu respectarea ireproșabilă a condițiilor de curățenie;- întâmpinarea clienților și oferirea informațiilor corecte despre
CINEMA CITY ROMANIA S.​R.​L.​

Operator Facturare/​casier/​contabil


Candidatul ideal studii economice cunostinte operare PC, Microsoft Office experienta pe un post similiar reprezinta un avantaj abilitati de comunicare, organizare si atentie la detalii spirit de echipaDescrierea jobului emiterea facturilor către clienti, incasarea lor in numerar sau prin card bancar emiterea bonului fiscal inregistrarea in registrul de casa a incasarilor si platilor in numerar intocmirea dispozitiei de livrare a marfii catre depozitul de marfa pentru a fi ridicata de catre client intocmirea facturilor proforme catre client precum si urmarirea incasarii acestora in extrasele de banca diverse alte atributii de contabilitate primaraBeneficii: pachet salarial motivant; tichete de masa
ARCHIM FERTIL S.​R.​L.​

Vanzator Arad 4 Calea Radnei (f/​m)


Candidatul ideal Ai minimum studii gimnaziale finalizate (cel puțin 8 clase); Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie etc
LIDL DISCOUNT SRL

Automation Engineer


Candidatul ideal Your profile, qualification required• Technical University degree (mechanics, automatics, mechatronics, electronics);• Knowledge of electronic engineering, digital processing, industrial robotics and automation represents an advantage;• Knowledge of pneumatic, electro mechanical and hydraulic controls represents an advantage;• Advanced practical abilities;• Fault finding ability and eliminate the cause of defects;• Fluent in English; German is an advantage;• PC Knowledge: MS Office it’s a must, AutoCAD and/or PLC programming is an advantage;• Excellent communication skills;• Analytical and organizational skills;• Flexibility and mobility;• Time management.Descrierea jobului Your chalenge, main tasks & responsabilities• Answer to internal departments’ requests for new technologies;• Perform activities to transpose the client requirements for implementation of production technology in order to define the tender specification book;• Selection of optimum/ adequate equipmen
LEONI WIRING SYSTEMS ARAD SRL

Media netă estimată pe baza celor 206 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Casier Arad Ziridava


Candidatul ideal Casier Arad ZiridavaDescrierea jobului Casier Arad Ziridava
PEPCO RETAIL SRL

Specialist Treasury


Candidatul ideal University degree (degree in finance and/or accounting);At least 3 years of work experience required – either SME or Big4;Proficiency in the use of Microsoft Office suite; SAP knowledge is a plus;Fluent in English (German is an advantage);Outstanding communication skills and organizing ability;Self-starter with good analytical skills;Ability to work independently and as a member of a regional team.Descrierea jobului Contact person for subsidiaries and headquarter with regards to intercompany financingManagement of the daily cash distribution in the groupSupport for payment transactions including authorizations, improvement of bank account structure and administrative tasks in banking systemsActive role in weekly and monthly Treasury- Reporting’s and preparation of meetings with the managementPreparation of cash forecastsLink to finance department for monthly bookings and month-end reportingKey role in treasury related projects concerning the EMEA regionContact person f
JOYSON SAFETY SYSTEMS ARAD S.​R.​L.​

Medic,​ Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal medic medicina generala sau/si medicina interna, dermatologie, dedicat, empatic si cu spirit de echipa. asistent medical generalist cu sau fara experienta, dornic de cunoastere si afirmare. Descrierea jobului medic - consult de specialitate, competenta in ecografie/interne.asistent - cunostinte minime in efectuarea tratamentelor specifice, injectii im, iv, perfuzii, masurare functii vitale, recoltare analize medicale.
CLINICA MEDISYS VEST CENTER SRL

Area Sales Manager Banat


Candidatul ideal Cerințe:• Experiență anterioară în domeniul vânzărilor minim 3 ani.• Expunere în agribusiness – reprezintă un avantaj.• Studii superioare și cunoștințe de Microsoft Office.• Abilități de comunicare și negociere.• Disponibilitate de deplasare, permis categoria B.• Atitudine deschisă, respect și colaborare în relaţiile cu colegii și clienții.Descrierea jobului Întrucât ne extindem rapid și avem planuri ambițioase pentru viitor, suntem în căutarea unor profesioniști talentați și motivați pentru a se alătura echipei noastre. Îți oferim șansa de a-ți dezvolta cariera într-un mediu dinamic și provocator, sprijinind dezvoltarea agriculturii românești.Responsabilitățile rolului:• Derulează procesul de vânzare de inputuri agricole în zona alocată prin oferte comerciale care să răspundă nevoilor specifice ale clienților.• Menține relația cu fermierii din portofoliul gestionat în vederea construirii unui parteneriat pe termen lung.• Promovează soluțiile integrate oferite de Agric
AGRICOVER SRL

Asistent Decorari Pentru Hipermarket Carrefour Arad Afi


Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:Executarea și montarea panourilor de orientare în zona comercială a magazinului pentru a facilita procesul de cumpărare;Realizarea decorării acțiunilor de promovare în spațiul de vânzare: degustări, animații, diverse aniversări și spectacole, lansări de carte și muzică, etc.;Înlocuirea panourilor și afișelor deco deteriorate pentru a asigura o percepție pozitivă din partea clientului.Profilul pe care îl căutăm:Cunoștințe de operare MS Office;Cunoașterea programelor Corel Draw și Adobe PhotoshopCeea ce oferim:Tichete de masă;Prime de Paști și Crăciun;Abonament medical la o clinică privată;Sporuri pentru weekendurile lucrate;Ajutoare și prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces);Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.Descrierea jobului Principalele tale responsabilități:Executarea și montarea
CARREFOUR ROMANIA SA

Dispecer Securitate


Candidatul ideal Hai sa ne cunoastem daca: Esti prietenos, agreabil, placut si iti place sa lucrezi cu oamenii; Esti atent si dornic sa inveti tot timpul; Ai mai lucrat in magazine ce comercializeaza produse alimentare;Descrierea jobului Ce vei face tu pentru noi? Asigurarea sigurantei magazinului, a bunurilor si valorilor acestuia impotriva oricaror actiuni contrare legilor in vigoare care pot leza dreptul de proprietate, precum si protejarea angajatilor, clientilor si colaboratorilor magazinului impotriva oricaror acte ostile care pot periclita viata, integritatea fizica sau sanatatea acestora; Supravegheaza prin intermediul sistemelor suprafata de vanzare, de productie si stocare, precum si celelalte zone asigurate video in scopul depistarii faptelor de natura infractionala si contranventionala, precum si orice alte elemente care pot contribui la prejudicierea magazinului sau constitui pericole pentru integritatea fizica a clientilor, angajatilor si colaboratorilor; Raspunde de secu
REMARKT MAGAZINE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2200 RON/Luna

Sales Advisor - Vodafone Store Arad


Candidatul ideal Sales Advisor - Vodafone Store BrasovDacă:​Ești pasionat de tehnologie;Comunici ușor, îți plac provocările și ești orientat către rezultate;Te adaptezi rapid la schimbare și păstrezi o atitudine pozitivă;Ai, preferabil, minim 6 luni de experiență în vânzări, consultanță clienți, telesales sau merchandising;Ai cunoștințe de limba engleză nivel conversațional;Diplomă de bacalaureat sau studii universitare.Atunci locul tău este alături de noi! Vodafone România își mărește echipa de vânzări din magazine!Descrierea jobului Sales Advisor - Vodafone Store Bucuresti MihalacheÎn Vodafone vei găsi o echipă de Sales Advisors entuziaști, alături de care vei oferi consultanță spre vânzare clienților, în magazinele specializate, promovând produsele și serviciile companiei.* Rol contractorRolul tău este de a:Contribui la creșterea experienței brandului Vodafone, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor;Oferi clienților experiențe digitale bogate prin intermediul
VODAFONE ROMANIA SA

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Arad?

Salariul mediu net in Arad este de 3 400 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 900 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Arad?

In prezent avem disponibille 881 locuri de munca in Arad.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.