Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

9 Locuri de Munca Asistent manager in Pitesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

9 Locuri de Munca Asistent manager in Pitesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager


Candidatul ideal Compentente de comunicare si usurinta in stabilirea contactelor cu terti; Competente de comunicare scrisa; Abilități de planificare, organizare si realizarea sarcinilor la timp; Bune abilitati de relationare, seriozitate, ambitie si implicare; Cunoștințe necesare: Cunoștințe operare PC: Windows, Internet , Office (Word , Excel); Punctualitate,seriozitate si profesionalism; Capacitate de intelegere si transmitere de informatii; Capacitate de organizare a activitatii, a proiectelor, cu respectarea deadline-urilor; Dorinta si abilitatea de a invata lucruri noi;Descrierea jobului Indeplinirea activitatilor de secretariat: inregistrarea si evidenta corespondentei, prelucrare si redirectionare apeluri, redactare e-mailuri, activitati de protocol, gestionarea si arhivarea documentelor societatii; Elaborarea si redactarea altor documentelor si situatii cerute de management; Deplasari ocazionale pe teren la furnizori/parteneri/clienti/institutii; Colaborează la ținerea corectă
CENTRUL EDUCAIONAL ATP S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3753 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager Cu Experienta - Arges Mall


Candidatul ideal Asistent Manager in noul mall din Pitesti - Arges Mall-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Manager-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Asistent Manager De Department (m/​f) - Peek & Cloppenburg


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE As of nowCOMPANIA Peek & Cloppenburg SRLPERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA Pitesti Arges CountyCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea nivelului de vânzăr
PEEK CLOPPENBURG SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal - spirit ordonat si responsabil, seriozitate, capacitate organizatorica, abilitati bune de comunicare si exprimare scrisa si verbala, atitudine pozitiva, disponibilitate de invatare si progres.- adaptabilitate, capacitate de lucru in echipa.- cunostinte de baza in utilizarea computerului, programe uzuale word, excel.- permis categoria B.Descrierea jobului - gestionare activitati curente birou/department, evidente, planificari.- editare si organizare documente administrative generale si specifice domeniului de activitate al firmei.- gestionarea comunicarii cu clientii.- intocmirea si urmarirea agendei de activitati, inclusiv raportari.- introducerea datelor si documentelor specifice in sistemul informatic al firmei.- asigurarea legaturii intre angajatii firmei, precum si intre acestia si beneficiari.
GAZ INSTAL TOPEXPERT SRL

Media netă estimată pe baza celor 3691 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Angajam Asistent Manager


Candidatul ideal Persoana ordonata, punctuala, dornica sa invete si sa se dezvolte alaturi de o echipa orientata spre performanta.Abilitati de comunicare si interactiune atat cu pacientii, cat si personalul clinicii.Abilitati organizatorice si atentie la detalii.Cunostinte operare MS Office.Descrierea jobului Primirea si inregistrarea pacientilor la sosirea in clinica.Programarea si confirmarea prezentei pacientilor.Gestionarea apelurilor telefonice si a corespondentei primite.Efectuarea procedurilor de facturare si incasare a platilor.Contabilitate primara.Gestionarea bazei de date a pacientilor.Expedierea in bune conditii a tuturor documentelor si coletelor expediate prin curier.
EXCES IMAGE SRL

Asistent Manager Restaurant


Descrierea jobului Lantul nostru de restaurante fast-food cauta coleg pentru pozitia de Asistent manager. Locatia: Arges Mall - Pitesti.Responsabilitati generale:Vei implementa și monitoriza respectarea regulilor de igienă și siguranță la locul de muncă și vei contribui la păstrarea curățeniei conform celor mai înalte standarde;Vei gestiona contabilitatea primară și administrarea locației;Vei fi responsabil pentru întreținerea și funcționarea corectă a echipamentelor din locațieTe asiguri că standardele de calitate și procedurile de lucru ale companiei sunt respectate;Te implici în selecția candidaților și le asiguri o bună integrare în echipă;Gestionezi materia primă, plasezi comenzile, verifici calitatea produselor, participi la inventarele lunare;Gestionezi eficient solicitările și sesizările venite din partea clienților;Implicare activă în vanzare;Studii superioare finalizate;Experiență anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca/Fast food) de minim 1 an;Disponibilita
MLS INVEST TRADING SRL

Angajez Asistenta Manager


Angajez Astistenta manager. Cerințe: cunoștințe de bază în utilizarea calculatorului, organizată, capabilă de a asimila și pune în practică informații noi. Experiența în întocmirea contabilității primare constituie avantaj. Program L-v 10:00-17:00. Rog contact în scris pe WP. Mulțumesc.
PDNG

Asistant Manager Secretara


Cerintele Postului: Cunostinte PC, Excel, Word, Outlook, etc. Organizare conferinte, audiente, etc. Comunicare telefonica cu potentiali clienti. Cunostinte limba engleza avansat scris si vorbit. Studii superioare de preferat juridice.
COMEFIN S.​A.​

AngajĂm Asistent Manager


.ANGAJĂM ASISTENT MANAGER COMPANIE DE TRANSPORT serioasă cu experiență pe piață de 7 ani de zile ce își desfășoară activitatea în UK .Clienții noștri așteaptă de la noi servicii impecabile și totodată și noi căutăm oameni capabili să gestioneze și să ofere astfel de servicii! Vă punem la dispoziție un post de asistent manager pe un proiect hibrid cu disponibilitate de relocare. Activitatea se va desfășura timp de două săptămâni în UK pe proiectele standard iar timp de două săptămâni căutăm noi oportunități în România,unele pe proiecte active deja. PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice,a platformelor de social media pentru rezolvarea necesităților de comunicare. Analizează rezultatele și îmbunătățește constant activitatea companiei. Comunică permanent cu conducerea companiei și cu diverse departamente. Coordonarea și implementarea procedurilor administrative și de marketing. Întocmirea,primirea,îndrumarea și actualizarea documentelor și a b
Mike Sebastian Transport
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.