Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Asistent Social in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Asistent Social in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent Social in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent Social in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent social,​ Asistente medicale,​ Infirmiere


asistent social, psiholog ,kinetoterapeuti, asistente medicale, infirmiere, femei de serviciu pentru centru privat de recuperare in Bucuresti. Posibilitate cazare. 0724384753 / 0773866998.Caracteristici Domeniu activitate: Curatenie, femeie serviciu

Asistent Social Nivel Superior - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT SOCIAL NIVEL SUPERIOR - AJOFM | ANOFMAngajator: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 2Experienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 2

Maseur - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MASEUR - AJOFM | ANOFMAngajator: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 2Experienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 2

Asistent Personal Al Persoanei Cu Handicap Grav - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT PERSONAL AL PERSOANEI CU HANDICAP GRAV - AJOFM | ANOFMAngajator: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 2Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Gimnazial-SCOALA GENERALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 2

Asistent Medical De Farmacie - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MEDICAL DE FARMACIE - AJOFM | ANOFMAngajator: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 2Experienta: Experienta putina Educatie: Postliceal-SCOALA POSTLICEALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 2

Consilier Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 2Experienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 2

Lucrator Social Pentru Persoane Cu Probleme De Dependenta - Ajofm | Anofm


Ocupatia: LUCRATOR SOCIAL PENTRU PERSOANE CU PROBLEME DE DEPENDENTA - AJOFM | ANOFMAngajator: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 2Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 2

Asistent Social Centru Varstnici


CENTRU REZIDENȚIAL PENTRU VÂRSTNICI situat in sectorul 4, angajează asistent social atât part time cât și cu normă întreaga. Oferim un mediu de lucru modern, plăcut, flexibil, cu un management empatic si axat pe înțelegerea si rezolvarea problemelor angajaților. Condiții pentru ocuparea postului: studii superioare specializarea asistență socială înregistrare în Registrul Național al Asistenților Sociali din România stampila proprie asistent social Activitatea se va derula la sediul centrului. Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la nr. de telefon :
Centru rezidentia varstnici
Vezi alte joburi relevante

Secretară /​ Recepționeră


Companie verificată
Aplica rapid
Despre Noi:YOURJOB recrutează pentru o clinică medicală de renume.Căutăm o Secretară/Recepționeră cu cel puțin 1 an de experiență pentru a se alătura tinerei echipe din București. Responsabilități:- contacte telefonice;- gestionarea corespondenței și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, repartizare, arhivare;- elaborarea și redactarea documentelor si rapoartelor solicitate;- administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori;- asigurarea transmiterii documentelor/coletelor prin posta, curier, fax, Email;- menținerea relației cu furnizorii de servicii;- menținerea necesarului de consumabile;- suportul administrativ pentru celelalte departamente;- program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- studii medii sau superioare finalizate;- experiență minim 1 an pe un post similar;- cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);- claritate si coerență în exprimarea scrisă si verbală;- cunoștințe limbă engleză - nivel conv
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Asistent Medical | TruMed


Companie verificată
Aplica rapid
Ce urmează să faci?Program full timeAnalizarea stării și a simptomelor pacientuluiMăsurarea și înregistrarea funcțiilor vitaleIdentificarea problemelor de îngrijire a pacientuluiPregătirea pacientului pentru examinări și recoltăriEfectuarea recoltărilor  Elaborarea și implementarea planul de îngrijire sau implementarea planului de îngrijire recomandat de medic (în funcție de solicitare și natura afecțiunii)Evaluarea și monitorizarea progresului pacientuluiCompletarea fișelor de tratament și raportul de progres a pacientului Cum arată candidatul ideal pentru noi?absolvent al școlii postliceale sau al facultății de asistenţi medicalidomiciliat in Bucuresti / Ilfovîi face plăcere să fie pe terenapreciază munca în echipăcomunică eficient are permis de conducere categoria Bîi place să ofere asistențărespectă codul de etică al Ordinului Asistenților Medicali respectă programul de muncăpoartă echipamentul de protecție și uniforma TruMed Care sunt beneficiile pe care le ofe
SIRBU MED SRL

Asistent Medical Generalist | Ambulatoriu de specialitate Cardiologie


Companie verificată
Aplica rapid
Prețuim relația cu pacientul și depunem toate eforturile pentru ca experiența acestuia în spitalul nostru să fie una din cele mai plăcute. De aceea, considerăm că este foarte important ca întreg personalul să fie atent selectat și instruit.Spitalul ANGIOMEDICA angajează cu contract full time asistent/a medical generalist (ambulatoriu de specialitate cardiologie). Cerințe:-Studii de specialitate (scoala postliceala sanitara);-Certificat de membru (ALP) si asigurare de malpraxis (valabile pe anul in curs);-Experienta profesionala de minim 1 an in ambulatoriu cardiologie;-Orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, seriozitate si responsabilitate. Beneficii:- Salariu atractiv;-Tichete masa; Responsabilități:- Recolteaza probe pentru examene de laborator;-Efectueaza EKG, monteaza holtere, masurare functii vitale;
ANGIOMEDICA NOI STIM CE AI PE INIMA SRL

Asistent medical – Ambulator


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințele postului:Studii de specialitate;Experienţă pe un post similar de minimum 6 luni;Aviz de liberă practică și certificat de membru OAMGMAMR - valabile;Excelente abilități de comunicare și relaționare;Persoană empatică, dinamică, activă;Orientare spre nevoile pacientului;Capacitate de planificare și organizare. Responsabilitățile postuluiÎntâmpină pacienţii și gestionează circuitul acestora în cadrul clinicii;Asigură confortul și siguranța pacienților în timpul consultațiilor și procedurilor;Recoltează probe pentru diverse tipuri de investigaţii;Efectuează proceduri medicale și tratamente la recomandarea medicului;Pregătește instrumentarul, aparatura necesară și asistă medicului pe durata intervenţiilor și procedurilor medicale;Operarează corect documentele medicale în sistem;Stabilește necesarul de consumabile medicale și gestionează stocurile;Colaborează strâns cu întreaga echipă medicală pentru asigurarea unei îngrijiri de calitate.
REVERA ASSISTED SRL

Asistent medical (competenta radiologie)


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul ideal:- Dorinta de invatare si perfectionare;- Cunostinte operare PC (Windows, Microsoft Word si Excel, Internet)- Studii finalizate pentru specialitatea de radiologie si imagistica medicala;- Experienta minim 1 an in radiologie. Descrierea jobului:-informeaza si pregateste pacientul, asigurandu-i acestuia cele mai bune conditii de igiena si confort fizic si psihic;-efectueaza procedurile necesare la recomandarea medicului;- asigura radioprotectia pacientului conform procedurilor interne si a legislatiei in vigoare.- invitarea pacientilor in camerele specializate de efectuare a investigatiei;
ANGIOMEDICA NOI STIM CE AI PE INIMA SRL

Asistent Medical BFKT


Companie verificată
Aplica rapid
Enayati Medical City, primul Oraș Medical din România, este în căutarea unui Asistent Medical BFKT dedicat și pasionat pentru Baza de Recuperare.  Descrierea postului-           preia pacienţii internați și pe cei tratați în regim ambulatoriu și îi informează în legătură cu structura bazei de tratament, drepturile și obligațiile care le revin ca pacienți în această bază;-           pregătește fizic și psihic pacientul pentru procedurile de aplicat;-           aplică proceduri de balneofiziokinetoterapie (BFKT) pentru recuperare medicală conform prescripțiilor medicului;-           supraveghează pacienții pe perioada efectuării procedurilor;-           utilizează corect și cu responsabilitate aparatura
REVERA ASSISTED SRL

Mecanic auto si Asistent Mecanic Auto pt Service Camioane Bucuresti


Companie verificată
Aplica rapid
Compania Eurodealer Parts - Service Camioane in Bucuresti - zona Militari, Preciziei, autorizata RAR, partener WABCO - cauta MECANICI AUTO cu experienta, precum si ASISTENTI MECANICI AUTO fara experienta.Persoana comunicativa, deschisa, serioasa, punctuala, atitudine pozitiva.Pentru candidatii din provincie asiguram cazare in Bucuresti! Responsabilitati:- executarea lucrarilor de reparatii si mentenanta- rezolvarea problemelor de natura mecanica- dorinta de invatare permanenta. Beneficii:- venituri atractive;- conditii foarte bune de lucru;- loc de munca stabil;- oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul firmei;- locatie aflata la doar 200 metri de statia de metrou Preciziei - Militari.- colectiv tanar, dinamic;- scule speciale de lucru si echipamente, softuri specializate. Doar candidatii potriviti vor fi selectati pentru interviu.
Eurodealer Parts SRL

Vanzator pentru vitrina asistata mezeluri intr-un hypermarket


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2800 LEI pe lună
Angajam vanzator pentru vitrina asistata mezeluri intr-un hypermarket din Vitan.Se lucreaza 8h/zi in doua schimburi de lucru, 5 zile pe saptamana cu 2 zile libere(prin rotatie se lucreaza si in weekend).Perioada de angajare determinata (2 luni) cu posibilitate de prelungire/mutare pe alt proiect.Salariu: 2.800 lei Net/Luna.Pentru detalii suplimentare va rugăm să ne contactați telefonic sau WhatsApp la numarul de telefon afisat!
TRADE MARKETING EXPERT SRL

Asistent Administrativ - Centru educational


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3000 LEI pe lună
Smartemp recruteaza 1 Asistent administrativ pentru un centru educational de limbi straine. Locatia: Bucuresti, sector 1. Programul de lucru: 8h/ zi, in intervalul orar 11:00-19:00 sau 12:00-20:00 de luni pana vineri.Responsabilitati:- Sa ofere suport clientilor atat fata in fata cat si pe email;- Sa sprijine coordonatorul departamentului de vanzari si relatii clienti;- Gestionarea reclamatiilor venite din partea clientilor;- Oferirea de informatii privind produsele centrului de predare.Cerinte:- Bune abilitati de comunicare si relationare;- Competente digitale;- Organizare;- Limba engleza- B2 
Smartemp SA

Administrator cladire/​sofer - Reteaua Medicala Wellborn Bucuresti


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Capacitate de analiza si prioritizare taskuri, atentie la detalii ;Permis de conducere categoria B- obligatoriu;Experienta intr-o pozitie similara. Descriere Activități: administreaza punctul de lucru al societatii din Militari, Bd-ul Dezrobirii, nr. 27-29;este responsabil de organizarea, conducerea si controlul departamentului tehnic astfel incat sa asigure mentenanta eficienta a infrastructurii tehnice a companiei;  tine evidenta si urmareste derularea contractelor incheiate de societate pentru mentenanta si asigurarea de utilitati necesare desfasurarii activitatii curente (energie, apa, etc); raspunde de efectuarea reviziilor tehnice pentru echipamentele medicale si nonmedicale;arhiveaza documentatia tehnica (manuale tehnice, fise tehnice, etc) ale echipamentelor tehnice;se ocupa de monitorizarea cladirii, a instalatiilor si a sistemelor din cladire, si anunta persoanele responsabile in timp util orice defectiune;disponibilitate de deplasare intre sediile soci
Promed System SRL

Office Manager /​ Secretara


Candidatul ideal studii superioare, dе preferat in domeniul economic si/sau administrarea afacerii, cunoaşterea avansată a limbii engleză (scris, vorbit, citit) Atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii cunoştinţe avansate dе operare PC bune abilităţi dе organizare a timpului, sarcinilor şi locului dе muncă; capacitate dе a respecta termene limită; capacitate dе multi - tasking.Descrierea jobului primirea vizitatorilor indrumarea si anuntarea persoanelor de contact din societate; preluarea si directionarea apelurilor telefonice; asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice; preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati; elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; realizarea necesarului de rechizite/consumabile/protocol si a comenzii aferente gestion
SC MARKETING IDEAL SOLUTIONS

Office Assistant


Candidatul ideal Proven experience as a back-office assistant, office assistant, virtual assistant or in another relevant administrative roleWorking knowledge of office equipmentThorough understanding of office management proceduresExcellent organizational and time management skillsAnalytical abilities and aptitude in problem-solvingGood written and verbal communication skills (fluent in English)Proficiency in MS OfficeDescrierea jobului Organize office and assist associates in ways that optimize proceduresSort and distribute communications in a timely mannerCreate and update records ensuring accuracy and validity of informationSchedule and plan meetings and appointmentsMonitor level of supplies and handle shortagesResolve office-related malfunctions and respond to requests or issuesCoordinate with other departments to ensure compliance with established policiesMaintain trusting relationships with suppliers, customers and colleaguesPerform receptionist duties when neededCoordinates act
VANTAGE TOWERS SRL

Media netă estimată pe baza celor 283 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.