Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Asistent Social in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Asistent Social in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent Social in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent Social in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Social Nivel Superior - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT SOCIAL NIVEL SUPERIOR - AJOFM | ANOFMAngajator: FUNDATIA PENTRU VOIExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TIMISOARA
FUNDATIA PENTRU VOI
Vezi alte joburi relevante

Coordonator tehnic_telecomunicatii


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 6000 LEI pe lună
Pentru partenerul nostru - o firma de top in instalatii de telecomunicatii din tara - cautam un Coordonator Tehnic echipe tehnicieni in Timisoara. Responsabilitatile postului:-Organizeaza si programeaza echipele de tehnicieni-Ofera solutii pentru problemele identificate;-Stabilibeste strategii de organizare eficienta a echipelor de tehnicieni;-Supervizeaza echipele de tehnicieni; Cerinte:-Studii tehnice medii sau superioare-Seriozitate;-Adaptabilitate;-Experienta in telecomunicatii;-Permis cat. B-Cunostinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere Beneficii oferite:-Pachet salarial motivant -Servicii medicale decontate de angajator -Angajare pe durata nedeterminata. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Asistent manager


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting recruteaza personal pentru postul de Asistent manager, la companie aflata in plina dezvoltare, din Timisoara. Responsabilități-Programarea întâlnirilor și organizarea documentelor-Menținerea și actualizarea bazelor de date- Asigurarea unei comunicări eficiente între departamente. Beneficii:-salariu fix-tichete de masa-asigurare medicala-oportunitati de invatare Cerințe:-Student/ absolvent de studii superioare economice-Experiență anterioară nu este necesara-Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă-Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan-Orientare către detalii și atenție la precizie-Abilități bune de organizare și gestionare a timpului SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Asistent achizitii


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting angajeaza pentru companie de productie din Timisoara, o persoana pentru postul de asistent achizitii. Candidatul ideal:-cunostinte in domeniul achizitiilor de materii prime si materiale , aptitudini de negociere, capacitate si abilitate in a intelege ceea ce comanda si receptioneaza- operare PC: cunostinte solide MS Office- abilitati personale: onest, fire comunicativa, capacitate de organizare, persoana orientata spre rezolvarea problemelor, abilitati de lucru in echipa-cunostinte de limba engleza, cel putin la nivel mediu Responsabilitati:- prospecteaza piata in vederea identificarii unor noi furnizori;-gestioneaza, completeaza si actualizeaza permanent baza de date a furnizorilor;-participa la actiunea de evaluare si selectare a furnizorilor;- participa la contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat;- negociaza conditiile comerciale din contracte, in special preturile de achizitie si termenele de livrare cu furnizorii; supervizeaza derulare
Clarismart Consulting SRL

Manager de proiect constructii /​ Coordonator tehnic


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 10000 LEI pe lună
Angajam Manager de proiect constructii pentru companie din Timisoara. Cerințe:- Studii superioare tehnice- Experienta in domeniul managementului de proiect- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office- Cunostinte de AUTOCAD, Microsoft Project- constituie avantaj- Cunoasterea normativelor in constructii- Interes domeniul IT (software) reprezinta avantaj,- Spirit de echipa. Beneficii:-Salariu fix-Tichete de masa-Asigurare medicala Responsabilități:- Coordonează activitatea proiectelor din santier- Asigura desfasurarea lucrarilor încredinţate ,in conformitate cu proiectele tehnice, detaliile de executie si caietele de sarcini- Se asigura ca toate lucrarile se desfasoara conform standardelor de calitate.- Implementeaza proceduri si reguli in cadrul proiectelor.- Mentine legatura cu institutiile statului. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest po
Clarismart Consulting SRL

Inginer chimist-coordonator calitate


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 10000 LEI pe lună
Clarismart Consulting cauta sa angajeze pentru clientul sau, companie de productie, opersoana pentru rolul de Manager Calitate. Cerinte:- Abilități excelente de planificare, organizare și coordonare a activităților;-Persoană foarte organizată, atentă la detalii;-Experiență de minimum 3 ani in domeniu-Comunicare eficienta si abilitati de lucru in echipa;-Capacitatea de a lua decizii, planificare, coordonare, control si monitorizare;-Abilitatea de a analiza si sintetiza, orientare catre respectarea termenelor si atingerea obiectivelor finale;-Cunostinte avansate in operarea programelor Word, Excel.-Cunostinte de limba engleza la nivel avansat Beneficii-Salariu avantajos-Tichete de masa-Prime de sarbatori-Asigurare medicala-Contract de munca pe durata nedeterminata-Transport asigurat SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind ac
Clarismart Consulting SRL

Referent De Specialitate- Secretariat


Candidatul ideal Cerințe:- Studii superioare- Limba germană și engleză- Experiență în domeniu constiuie avantaj- Competențe în utilizarea pachetului Microsoft Office,- aptitudine de comunicareDescrierea jobului ​Atribuții principale-Ține evidența documentelor intrate și ieșite din cadrul instituției prin registrul de intrări-ieșiri;-Ține evidența audiențelor la conducerea instituției-Primește, înregistrează și repartizează corespondența compartimentelor destinate;-Redactează documente în limbile: română, germană, engleză la solicitarea direcțiunii;
TEATRUL GERMAN DE STAT

Coordonator Departament Juridic


Candidatul ideal Suntem in cautarea unei persoane:InteligenteIntegre,Cu capacitate de a finaliza obiectivele in termenul agreatCompetente de management confirmateGandire logico-matematicaAptitudini de analiza si sintezaStudii superioare juridice, Liceu cu profil real (matematica-fizica, informatica, sau economic) prezinta avantajCunoștințe Engleză – nivel avansatPachet Office – Excel (nivel avansat), Word, Power PointPăstrarea confidențialității, asumarea responsabilitățiiInițiativăDescrierea jobului Responsabilități principale:Se asigura ca organizarea juridica a holdingului este in concordanta cu viziunea holdinguluiEste secretar de sedinta in adunarile generale ale filialelor urmarind interesele legitime ale societatilor de tip holding in AGA Filiale (conform al Legii 31/1990)Coordoneaza casele de avocatura cu care colaboreza holdingul: poate angaja, renunta, suplimenta case de avocatura:Gestioneaza bugetul aferent acestui departamentCoordoneaza functional consilierii juridici din d
IMOTRUST SA

Asistent Vanzari Jysk Bujori Timisoara


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, t
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Vanzari Calvin Klein Timisoara


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL

Asistenta Turistica Aeroport Timisoara


Candidatul ideal Karpaten Outgoing, unul dintre cei mai mari tour operatori din Romania, cauta o persoana pentru departamentul de turism, talentat si pasionat sa se alature echipei noastre dinamice.Candidatul ideal: O atitudine proactiva, deschisa, empatica, dornica de dezvoltare personala; Limba Engleza – nivel avansat; Ablitati excepționale si eficiente de folosire a PC (email), comunicare orala si scrisa; Orientat spre detalii si excelent in rezolvarea situatiilor aparute;Descrierea jobului Responsabilitati: Sa se asigure ca a primit lista de imbarcare cu 1 zi inaintea zborului; (sa o aiba print, poate merge in agentia KPO din orasul aeroportului in cazul in care avem agentie in acel oras) Sa fie prezent in aeroport inaintea deschiderii desk-ului de check in; Sa verifice prezenta turistilor; (pozitionarea lui/ei este langa angajatul aeroportului, bifand pe lista persoanle prezente) In cazul in care un turist nu se prezinta sa sune pe nr de mobil prezent in rezervare si sa verifice d
KARPATEN OUTGOING SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal -studii superioare-experienta in campul muncii (office job) minim 3 ani-cunostinte limba engleza nivel avansat-cunostinte avansate de MS Office ( WORD, EXCEL).-capacitate de analiza, organizare si planificare-capacitate de relationare, adaptare la sarcini de lucru in schimbareDescrierea jobului - asigura interfata intre managementul firmei si parteneri externi si interni ai grupului- preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea acestora catre persoanele solicitate- inregistreaza documentele primite si le repartizeaza departamentelor interne;- asigura o buna facilitare si transmitere a informatiilor intre diverse departamente;- asigura activitatile de protocol necesare in cadrul vizitelor, sedintelor sau evenimentelor;- gestioneaza stocul de elemente de birotica si protocol;- tehnoredacteaza documente;- verifica si actualizeaza diferite rapoarte
TIM RAIL CARGO SRL

Media netă estimată pe baza celor 3627 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Subcontract Administrator


Candidatul ideal Fundamental knowledge of construction techniques, building materials, standards, and equipment.Delay Analysis principles, methodology and evaluation of quantum.Ability to read, analyse and interpret contract documents, commercial reports, and technical documents.Ability to apply arithmetic concepts such as fractions, ratios, and proportions to real scenarios.Basic understanding of purchasing and supply chain procedures.Proficiency in common office applications.Time management and problem-solving skills.Verbal and written communication skills – English is a plusVerbal and written communication skills – Romanian is mandatoryBSc in Quantity Surveying or equivalent in EngineeringDesign & Build Projects Descrierea jobului Reporting to Contract Manager as the need may arise on a day-to-day basis for managing and delivering contractual matters covering both time and cost upstream (Engineer & Employer) and downstream (Subcontractors), including providing contractual support to
WEBUILD SPA MILANO SUCURSALA ROMANIA BUCURESTI - SEDIU PERMANENT DESEMNAT

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor?Vrei sa iti dezvolti abilitatile dе comunicare si negociere?Esti o persoana energica si interactionezi cu usurinta cu ceilalti?Iti plac provocarile si esti motivat dе atingerea obiectivelor dе vanzari?Ai cunostiinte generale dе IT?Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor dе mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta!Descrierea jobului Ce vеi fаcе in echipа noаstrа?Promоvаrеa аctivă a produsеlоr firmеi din mаgаzinul nostru dе accеsorii pеntru tеlеfоniа mоbila.Idеntificareа nеvoilor clienților și ofеrirеa de soluții conform аșteptării acеstorаÎnregistrаrеа vânzărilor pe cаsa dе marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancarCe oferim ?Lucru intr-o echipa faina !Posibilitati de dezvoltare a cariereiPachet salarial atractivBonusuri lunare pentru performanta in vanzariAlte bonusuri
SHADYTECHLAB S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 809 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Administrative Clerk


Candidatul ideal Hey! :)Echipa de Transport – FM Logistic (sediul din Dudestii Noi, TM, pentru care oferim transport din oras pana la sediu) este in cautarea unui/unei coleg/e entuziast si dornic de a invata si cunoaste tainele transportului din perspectiva administrativa, a facturarii si a relatiei cu clientii, colaboratorii dar si cu ceilalti colegi din departament. Daca esti interesat/a in a-ti dezvolta o cariera in supply chain & transport, ai ajuns in locul potrivit! :) La ce sa te astepti de la aceasta pozitie ?Vei fi responsabil de gestionarea si indeplinirea task-urilor administrative pentru a oferi support operational, ca parte integrata dine chipa de transport, servind ca un liant strans intre clientii companiei si colaboratorii/subcontractorii nostri. Profilul tau : Student in ultimul an la ASE/Finante/Management/Transport sau 1-2 ani experienta de lucru intr-un domeniu conex Nivel mediu de expertiza de lucru in MS Office – Excel cu precadere Persoana foarte organizata si or
FM ROMANIA SRL

Administrator De Retea De Calculatoare


Candidatul ideal Studii superioare cu diplomă de licență în domeniul: informatic, tehnic, matematic sau economic, recunoscută de Ministerul Educației.Persoană cu abilități foarte bune de comunicare și organizare, cu gândire analitică și capacitate de identificare/rezolvare a problemelor.Descrierea jobului Proiectarea, instalarea și administrarea infrastructurii de reţea, asigurarea funcţionalităţii reţelei de calculatoare şi a echipamentelor de conectare şi de comunicaţii, interconectarea reţelelor şi accesul la INTERNET, proiectarea şi aplicarea strategiei de securitate a reţelei informatice.Sunt necesare cunoștințe de:Rețele de calculatoare Noțiuni de bază despre rețele de calculatoare; Tipuri de rețele; Medii de transmisii de date Modelul ISO – OSI Modelul TCP/IP Adresare și subnetare IP; Bazele de numerație, măști de rețea. Calcularea subrețelelor de calculatoare pentru clase diferite de rețea Protocoale de rețea Drepturi de acces în rețea Întreținere și administrare Servicii de re
INFORMATICA FEROVIARA SA

Asistent/​a Stomatologie Timisoara


Candidatul ideal ✅ Pe cine căutăm? o persoană care prețuiește punctualitatea și dedicarea la muncă zâmbește ușor, cu drag persoană sociabilă, comunicativă, abilități de relaționare cu pacienții întreține cu lejeritate conversații uzuale cu persoane noi organizată și atentă la detalii are abilități digitale nivel mediu (email, whatsapp, word, excel) este implicată și dedicată muncii sale în cabinet, astfel încât satisfacția pacienților și reușita activității să fie garantate. denotă compasiune față de pacienți. are abilități de comunicare cu pacienții/medicii/echipă. este dispusă de a învăța pentru a asista medicul la mai multe categorii de manopere (ex. endodonție, chirurgie, protetică etc.) are pasiune pentru domeniul stomatologic însoțită de dorința și răbdarea de a învăța mai multe specializări. îi place să lucreze cu oamenii și să ajute prin medicinăAșteptăm CV-ul tău actualizat.Descrierea jobului 📌 Ce vei face? vei pregăti materialele necesare tratamentelor dentare conform instru
LUCACI DENTAL CARE S.​R.​L.​

Asistent Juridic


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transparenta
PROFI ROM FOOD SRL

Farmacist Sau Asistent De Farmacie - Chisoda (timisoara)


Candidatul ideal Ne mărim echipa și căutam coleg/colegă în funcția de Farmacist/ Asistent de farmacie pentru noua noastra farmacie din Chisoda.- Este absolvent al Facultatii dе Farmacie sau a Scolii Postliceale dе Asistenti dе farmacie- Certificat dе Membru al Colegiului Farmaciștilor din România, avizat pe anul in curs.- Dorința de a ajuta oamenii și de a fi atât suport uman cât și profesional pentru aceștia.- Cunostințe de operare PC Descrierea jobului Descriere Job:-Respectă formele legale de eliberare a medicamentelor.-Informează pacienții asupra modului de administrare a medicamentelor, precum și asupra potențialelor riscuri și efecte adverse.-Identifică nevoile pacienților.-Verifică și centralizează rețetele pentru Casa de Asigurari.-Răspunde de organizarea și efectuarea corectă și la timp a tuturor lucrărilor de gestiune.-Administrează stocurile și urmărește termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice.Beneficii:-Salariu atractiv în funcție de experienta-Bonus in funcți
MEDIXFARM TEHNOPLUS S.​R.​L.​

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Persoana organizata, atenta la detalii si capabila de efort mediu;Studii medii;Experienta minim 1 an intr-un post similar;Cunostinte de operare calculator;Autorizatia ISCIR pentru motostivuitor reprezinta un avantaj;Adresa de domiciliu in Sacalaz sau imprejurimi;Descrierea jobului Responsabilitatile postului:Receptionarea, inventarierea si eliberarea materialelor din gestiune;Depozitarea si pastrarea corespunzatoare a marfurilor conform standardelor existente;Gestionarea documentelor specifice procesului de gestiune si asigurarea circuitului corect al acestora;Participarea la inventarele periodice;Oferta noastra (bonusuri, beneficii):Salariu motivant, in concordanta cu experienta acumulata;Prime de sarbatori;Contract de munca pe perioada nedeterminata;Tichete de masă (25 ron/zi);Decont transport;Cursuri de calificare si instruire la locul de muncă.
AVANGAS MARK SRL

Media netă estimată pe baza celor 429 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.