Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Asistent in Popesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Asistent in Popesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Popesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Popesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Farmacie


Candidatul ideal Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relația cu pacienții și colegii tăi: ai studii de specialitate (Școala Postliceală de Asistenți de Farmacie) și C
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 349 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Imobiliar


Candidatul ideal Căutăm un asistent imobiliar orientat spre detalii, care să ofere suport administrativ echipei noastre imobiliare.În această poziție, vei fi responsabil cu gestionarea calendarelor, programarea întâlnirilor și pregătirea documentelor pentru tranzacțiile imobiliare.De asemenea, veți fi de așteptat să comunicați cu clienții și să ajutați eforturile de marketing.Asistentul imobiliar este un rol de sprijin în industria imobiliară.Asistenții imobiliari ajută agenții imobiliari în sarcinile administrative zilnice, cum ar fi programarea întâlnirilor, pregătirea documentelor și menținerea bazelor de date cu clienții. De asemenea, se ocupă de întrebările clienților și potențialilor clienți. Aceasta este o poziție de nivel de intrare. Asistenții imobiliari lucrează sub supravegherea agenților și brokerilor imobiliari.Descrierea jobului Îndatoririle și responsabilitățile asistentului imobiliar Asistați agenții imobiliari în gestionarea programului și programărilor zilnice Gestion
STEFAN S 38 LAND COMPANY SRL

Asistent De Farmacie In Bucuresti Si Ilfov


Descrierea jobului Ce oferim:Posibilitatea de a lucra intr-o farmacie in proximitatea casei tale;Salariu competitiv corelat cu experienta si abilitatile dovedite;Beneficii excelente pentru angajati, cum ar fi tichete cadou de 8 Martie, Pasti, 1 Iunie si Craciun, asigurare privata de sanatate, card de reducere în farmaciile Dona, discount abonament World Class, Bookster, discount Therme;Perfectionare continua a cunostintelor prin intermediul programului integrat de instruire;Program consistent si integrat de instruire ce consta in module adaptate de training pentru perfectionare profesionala continua a asistentilor; Program de gestiune BizPharma modern si performant, adaptat nevoilor utilizatorului;Activități de teambuilding și diverse evenimente cu scop de sudare si motivare a echipei;Ce profil cautam:Absolvent al Scolii Postliceale de Asistenti de Farmacie;Abilitati de comunicare si o atitudine proactiva;Capacitate de ascultare activa si consiliere a pacientilor;Capacitatea de organiz
S.​I.​E.​P.​C.​O.​F.​A.​R.​ SA

Asistent Medical Generalist - Policlinica Pallady


Descrierea jobului Daca locuiesti in zona sectorului 3 sau in zone limitrofe precum (Glina, Cernica, Pantelimon, Fundeni, Branesti, Calarasi, Ialomita etc) aplica la anuntul nostru si alatura-te echipei de asistenti medicali generalisti din Policlinica Pallady.Sa-ti povestim pe scurt despre rol: Vei recolta probe biologice pentru diverse analize medicale; Vei realiza proceduri medicale si vei administra tratamente la recomandarea medicului; Vei pregati cabinetele, instrumentarul, aparatura necesara si vei asista medicul pe durata interventiilor si procedurilor medicale (ginecologie, ORL, cardiologie etc); Vei stabili necesarul zilnic de consumabile medicale si vei gestiona stocurile.Ce ne dorim de la tine: Sa detii diploma de bacalaureat; Sa detii Certificat de membru si Asigurare MALPRAXIS valabile; Sa ai o experienta de minimum 6 luni pe un post similar; Sa detii cunostinte MS Office - nivel mediu; Sa prezinti lejeritate in interactiunea cu ceilalti si atentie la nevoile celor din ju
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Asistent Medical Generalist - Policlinica Pallady


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Daca locuiesti in zona sectorului 3 sau in zone limitrofe precum (Glina, Cernica, Pantelimon, Fundeni, Branesti, Calarasi, Ialomita etc) aplica la anuntul nostru si alatura-te echipei de asistenti medicali generalisti din Policlinica Pal
Regina Maria

Asistent Manager


Candidatul ideal - capacitatea de organizare a timpului si sarcinilor;- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- activitate call center;- atentie catre detalii;- placere si abilitate de a invata lucruri noi;- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;- preluarea apelurilor telefonice;- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajatiDescrierea jobului Contract de munca pe perioada nedeterminataTelefon de serviciuSalariu atractiv
2M INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3658 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager (receptie)


Candidatul ideal Cunoștințe operare PC: Windows, Internet , Outlook, Office (Word , Excel);Cunostinte de limba engleza Abilitati de planificare si organizare a activitatilor;Capacitate de intelegere si transmitere de informatii;Spirit de observatie dezvoltat, atentie concentrata si distributiva;Foarte bune abilitati de comunicare si relationare interumana;Punctualitate, seriozitate si profesionalism;Capacitate de lucru in echipa;Experiența anterioară în posturi similare (secretariat, alte posturi office);Studii medii sau superioare;Descrierea jobului Activitati administrative si de secretariat;Redirectionarea e-mailurilor primite catre departamentele in atentia carora sunt destinate;Preia si directioneaza apelurile telefonice externe/interneOrganizare intalniri;Gestionează diverse evenimente şi întâlniri în cadrul companiei;Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora dupa care conduce vizitatorii la persoan
Confidenţial

Consultant Vanzari /​ Asistent Magazin - 2800 Ron Net


Candidatul ideal Persoana cu experient in vanzari care a lucrat in magazine si stie sa abordeze clientii si sa ii convinga sa cumpere.Are experienta in lucrul cu casa de marcat si stie sa ofere o experienta placuta clientului.O persoana indeminatica , organizata si activa.Descrierea jobului Manageriaza magazinul astfel incat sa isi atinga targetul lunar Asistentul trebuie sa faca inchiderea/deschiderea magazinului si este responsabil de consultantii din magazin. Incaseaza produsele vandute de el si scoate produse la raft din depozit. Receptioneaza marfa impreuna cu managerul de magazin Emite facturi si executa retururi. Ajuta managerului in preluarea si impachetarea produselor vandute online.Beneficii Lucrul in ture - programul se face impreuna cu angajatul Bonuri de masa Comision din Vanzari Pauze de tigara Orele suplimentare sunt achitate dublu Punct de lucru : Mall Parklake
HOMEVIBES S.​R.​L.​

Gestionar Depozit


Candidatul ideal - Abilitati personale dе comunicare, spirit energetic si punctualitate;- Abilitati de organizare;- Efort fizic minim solicitat in cadrul zilei dе lucru pentru receptie marfa si picking;- Bun spirit organizational;- Cunostinte solide al pachetului Microsoft Office - in special Excel- Seriozitate si initiativa;- Atentie la detalii;Descrierea jobului - Receptie marfа;- Inventariere importuri si stocuri folosind un program de gestiune intern;- Aranjarea produselor conform categoriei in gestiune;- Operare soft de gestiune (se va asigura training dupa angajare);- Pregatirea comenzilor pentru livrare, verificare cantitativa si calitativa- Posibilitatea avansare pe diferite posturi in cadrul firmei;Oferimpachet salarial atractiv;tichete de masa;contract pe perioada nedeterminata;loc de munca stabil.Activitatea se va desfasura in strada Leordeni 153, Popesti Leordeni - se va asigura transport pana la locatie.Program: Luni - Vineri: 09:30 - 18:30 (include 3 pauze si pauza de mas
MARELE PESCAR TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 366 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Medical Generalist - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MEDICAL GENERALIST - AJOFM | ANOFMAngajator: ASOCIATIA DRAGOMIR HOUSEExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Postliceal-SCOALA POSTLICEALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: POPESTI LEORDENI
ASOCIATIA DRAGOMIR HOUSE

Analist Vanzari,​ Operator Facturare - Roluri Back-office


Candidatul ideal Locație: Pantelimon, IlfovPrin rolul de Analist Vânzări vei asigura suport în planificarea, organizarea si coordonarea activităților din aria de vânzări, având o bună relaționare cu echipa de vânzări și clienții companiei, în vederea atingerii obiectivelor comerciale stabilite. De asemenea, vei furniza rapoarte corecte și la timp utilizate în analiza performanței vânzărilor.Ca și Operator Facturare te vei ocupa de emiterea în sistemul informatic și înregistrarea facturilor/avizelor de expediție a mărfurilor conform procedurilor de lucru aprobate, verificând corectitudinea datelor prelucrate.Cerințe - Analist Vânzări :- Studii superioare – reprezinta avantaj domeniul economic, administrarea afacerilor sau similar;- Experiența anterioară in realizarea analiza rapoartelor de vânzări și în relaționare cu echipa de vânzări;- Cunoștinte Operare PC (Microsoft Office), în special Excel (nivel avansat);- Abilități de analiză și raportare a datelor, capacitate de organizare și a
COMPANIA INDIILOR ORIENTALE PROD SRL

Roluri Back-office: Analist Vânzări,​ Operator Facturare


Candidatul ideal Locație: Pantelimon, IlfovPrin rolul de Analist Vânzări vei asigura suport în planificarea, organizarea si coordonarea activităților din aria de vânzări, având o bună relaționare cu echipa de vânzări și clienții companiei, în vederea atingerii obiectivelor comerciale stabilite. De asemenea, vei furniza rapoarte corecte și la timp utilizate în analiza performanței vânzărilor.Ca și Operator Facturare te vei ocupa de emiterea în sistemul informatic și înregistrarea facturilor/avizelor de expediție a mărfurilor conform procedurilor de lucru aprobate, verificând corectitudinea datelor prelucrate.Cerințe - Analist Vânzări :- Studii superioare – reprezinta avantaj domeniul economic, administrarea afacerilor sau similar;- Experiența anterioară in realizarea analiza rapoartelor de vânzări și în relaționare cu echipa de vânzări;- Cunoștinte Operare PC (Microsoft Office), în special Excel (nivel avansat);- Abilități de analiză și raportare a datelor, capacitate de organizare și a
COMPANIA INDIILOR ORIENTALE PROD SRL

Asistent Vanzari


Asistent vanzari- Urmareste derularea contractelor cu beneficiarii (distribuitorii). Urmareste comenzile primite si livrarea acestora . Urmareste conformitatea dintre preturile din comenzi si preturile negociate. Transmite ofertele catre clienti si modificarie de pret. Intocmeste raporte de vanzari.
NEA ELLADA SRL

Media netă estimată pe baza celor 765 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager


Util Smart Instal angajează o persoana pentru departamentul de secretariat cu experienta,în păstrarea relațiilor cu clienții,furnizori și colaboratori,program de lucru luni-vineri 9-17:30,se oferă salariu fix plus bonusuri,pentru punctul de lucru din Popești-Leordeni
Util Smart Instal

Media netă estimată pe baza celor 4026 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Angajam Gestionar - Lucrator Depozit - Agricultura


ITC SRL societate cu capital privat, integral romanesc, ce își desfășoară activitatea în domeniul cultivării cerealelor, angajează în condiții avantajoase la Punctul de lucru din orașul Popești-Leordeni, Jud. Ilfov. 1 post de Gestionar/ lucrător depozit in domeniul agriculturii - cereale Așteptări: Studii medii absolvite (diploma de bacalaureat); Abilitati de operare PC si Microsoft Office, experienta in operare sistem stocuri; Minimum 1 an experienta intr-o pozitie similara; Avantaj-Traininguri sau cursuri pentru cunosterea legislatiei in domeniu (Legea Gestiunii nr.22/1969); Candidatul ideal: Fire operaționala cu abilitati de gestiune; Cunostinte de gestiune stocuri; Aptitudini generale de invatare, comunicare, calcul si lucrul cu documente; Initiativa, memorie vizuala, abilitatea de a lucra in echipa, automotivare; Experienta in coordonare a unei echipe de cel putin 3 persoane; Descrierea postului Responsabilitati: Obiectivul postului este de a asigura conformitatea cantitatilor fiz
ITC
Vezi alte joburi relevante

Coordonator Transport


Scurta descriere a companiei La CIO ai mai mult decât un loc de muncă. Aici este locul în care ne jucăm pentru a schimbă jocul, pentru a aduce arome din toate colțurile lumii în bucătăria fiecărui român și pentru a arăta lumii că fără sare și piper, viața nu are gust. Cerinte - Studii medii sau superioare; - Experiență anterioară relevantă în activități de coordonare transporturi marfa (cu parc auto propriu și externalizat); - Experiență în domeniul FMCG este un avantaj; - Experiență și bună colaborare cu platformele logistice IKA;- Cunoașterea prevederilor legale aferente domeniului transporturi; - Curs ARR coordonator transport - reprezintă un avantaj; - Cunoștințe operare PC (Word, Excel, etc.); - Cunoașterea unor softuri specifice activității reprezintă un avantaj (rutare, urmărire GPS, etc); - Permis de conducere fără evenimente rutiere; - Seriozitate, dinamism, implicare, comunicare, meticulozitate și adaptabilitate. Responsabilitati - Asigură organizarea transporturilor de marfa
Compania Indiilor Orientale CIO

Media netă estimată pe baza celor 242 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Arhivar Si Arhivisti Cu Experienta


Candidatul ideal Suntem în căutarea a 10 arhivari/ arhivisti dedicati și organizati pentru a se alătura echipei noastre.Dacă ești pasionat de gestionarea documentelor și ai o atenție deosebită la detalii, aceasta ar putea fi o oportunitate excelentă pentru tine.Abilități de organizare: Organizarea și gestionarea documentelor într-un mod eficient și accesibil, pentru a le gasi rapid si gestionarea activitatii . Crearea unui sistem de arhivare bine structurat conform nomenclatorului. Colaborarea cu colegii si clientii intr-un mod clar si concis, pentru a asigura fluxul eficient al informațiilor. Abilități de analiză: Arhivarii trebuie să poată analiza documentele și să identifice informațiile importante. Abilități de cercetare: Arhivarii trebuie să poată căuta informații relevante într-un mod eficient. Abilități de gestionare a timpului: Arhivarii trebuie să poată gestiona timpul în mod eficient pentru a îndeplini sarcinile în termenele limită.Cerințe: Experiență în domeniul arhivării sa
IDEAL COMPANY S.​R.​L.​

Administrator Societate Comerciala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR SOCIETATE COMERCIALA - AJOFM | ANOFMAngajator: GHEBRISTEAN SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Gimnazial-SCOALA GENERALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: POPESTI
GHEBRISTEAN SRL

Reprezentant Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Operator Printer Si Masini Debitare Si Frezare în Coordonate 2.​5d-cnc


Dacă ai lucrat pe CNC-uri sau printere de format mare sau cu unul dintre softurile CorelDraw, Adobe Illustrator, ArtiosCAD, SketchUp, împreună cu experiența noastră de 23 de ani în producția publicitară și suportul tehnologic de ultimă generație putem face echipă bună. Garantăm: stabilitate, mediu de învățare ( training, materiale suport), posibilitate de promovare crestere salarială, prime cu ocazia sărbătorilor importante de peste an, asigurare privată. Program de zi, luni-vineri, 8-17. Activitatea se desf soar în Popești-Leordeni, Ilfov și în localitatea Galaț, județul Galați. Flexibilitate în privinta stabilirii orarului de lucru în cazul studentilor elevilor ani terminali.
DEM MEDIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.