Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

107 Locuri de Munca Asistent in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

107 Locuri de Munca Asistent in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent achizitii


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting angajeaza pentru companie de productie din Timisoara, o persoana pentru postul de asistent achizitii. Candidatul ideal:-cunostinte in domeniul achizitiilor de materii prime si materiale , aptitudini de negociere, capacitate si abilitate in a intelege ceea ce comanda si receptioneaza- operare PC: cunostinte solide MS Office- abilitati personale: onest, fire comunicativa, capacitate de organizare, persoana orientata spre rezolvarea problemelor, abilitati de lucru in echipa-cunostinte de limba engleza, cel putin la nivel mediu Responsabilitati:- prospecteaza piata in vederea identificarii unor noi furnizori;-gestioneaza, completeaza si actualizeaza permanent baza de date a furnizorilor;-participa la actiunea de evaluare si selectare a furnizorilor;- participa la contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat;- negociaza conditiile comerciale din contracte, in special preturile de achizitie si termenele de livrare cu furnizorii; supervizeaza derulare
Clarismart Consulting SRL

Asistent manager


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting recruteaza personal pentru postul de Asistent manager, la companie aflata in plina dezvoltare, din Timisoara. Responsabilități-Programarea întâlnirilor și organizarea documentelor-Menținerea și actualizarea bazelor de date- Asigurarea unei comunicări eficiente între departamente. Beneficii:-salariu fix-tichete de masa-asigurare medicala-oportunitati de invatare Cerințe:-Student/ absolvent de studii superioare economice-Experiență anterioară nu este necesara-Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă-Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan-Orientare către detalii și atenție la precizie-Abilități bune de organizare și gestionare a timpului SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal -studii superioare-experienta in campul muncii (office job) minim 3 ani-cunostinte limba engleza nivel avansat-cunostinte avansate de MS Office ( WORD, EXCEL).-capacitate de analiza, organizare si planificare-capacitate de relationare, adaptare la sarcini de lucru in schimbareDescrierea jobului - asigura interfata intre managementul firmei si parteneri externi si interni ai grupului- preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea acestora catre persoanele solicitate- inregistreaza documentele primite si le repartizeaza departamentelor interne;- asigura o buna facilitare si transmitere a informatiilor intre diverse departamente;- asigura activitatile de protocol necesare in cadrul vizitelor, sedintelor sau evenimentelor;- gestioneaza stocul de elemente de birotica si protocol;- tehnoredacteaza documente;- verifica si actualizeaza diferite rapoarte
TIM RAIL CARGO SRL

Media netă estimată pe baza celor 3627 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre dacă:- Ești o persoană dinamică cu spirit de inițiativă- Ești o fire competitivă dar și un team player- Vrei să inspiri, indrumi și să ajuți clienții în materie de fashionDescrierea jobului Noi iți oferim în schimb:- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată- Program de lucru flexibil în ture 8h6h- Tichete de masă 40lei/zi lucratoare- Comisioane din targetul lunar și vânzare personală- Uniformă formată din colecția în curs- Reducere de angajat în cadrul brandului- Program de training în fashion și retail- Șansa de a promova în cadrul grupului
MIROGLIO ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 861 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor?Vrei sa iti dezvolti abilitatile dе comunicare si negociere?Esti o persoana energica si interactionezi cu usurinta cu ceilalti?Iti plac provocarile si esti motivat dе atingerea obiectivelor dе vanzari?Ai cunostiinte generale dе IT?Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor dе mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta!Descrierea jobului Ce vеi fаcе in echipа noаstrа?Promоvаrеa аctivă a produsеlоr firmеi din mаgаzinul nostru dе accеsorii pеntru tеlеfоniа mоbila.Idеntificareа nеvoilor clienților și ofеrirеa de soluții conform аșteptării acеstorаÎnregistrаrеа vânzărilor pe cаsa dе marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancarCe oferim ?Lucru intr-o echipa faina !Posibilitati de dezvoltare a cariereiPachet salarial atractivBonusuri lunare pentru performanta in vanzariAlte bonusuri
SHADYTECHLAB S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 809 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Juridic


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transparenta
PROFI ROM FOOD SRL

Asistenta Turistica Aeroport Timisoara


Candidatul ideal Karpaten Outgoing, unul dintre cei mai mari tour operatori din Romania, cauta o persoana pentru departamentul de turism, talentat si pasionat sa se alature echipei noastre dinamice.Candidatul ideal: O atitudine proactiva, deschisa, empatica, dornica de dezvoltare personala; Limba Engleza – nivel avansat; Ablitati excepționale si eficiente de folosire a PC (email), comunicare orala si scrisa; Orientat spre detalii si excelent in rezolvarea situatiilor aparute;Descrierea jobului Responsabilitati: Sa se asigure ca a primit lista de imbarcare cu 1 zi inaintea zborului; (sa o aiba print, poate merge in agentia KPO din orasul aeroportului in cazul in care avem agentie in acel oras) Sa fie prezent in aeroport inaintea deschiderii desk-ului de check in; Sa verifice prezenta turistilor; (pozitionarea lui/ei este langa angajatul aeroportului, bifand pe lista persoanle prezente) In cazul in care un turist nu se prezinta sa sune pe nr de mobil prezent in rezervare si sa verifice d
KARPATEN OUTGOING SRL

Asistent De Vanzari


Candidatul ideal - Experiența de lucru în vânzări (minim 3 ani) constituie un avantaj;- Înțelegerea fundamentală a principiilor de vânzări și a serviciilor acordate clienților;- Cunoștințe de Excel, Word, Sisteme ERP (obligatorie); constituie un avantaj cunoașterea limbii Engleză;- Orientarea către atingerea obiectivelor setate și depășirea cotei de vânzări;- Abilități de comunicare;- Focalizarea către nevoile clienților, rezolvarea problemelor și creșterea gradului de satisfacție al clienților;- Persoană prietenoasă, de încredere, dispusă să ajute, cu o atitudine proactivă și dorința de a rezolva responsabilitățile cu eficiență;- Abilități de bază în administrare, în special a timpului;- Diplomă de liceu (minim);- Constituie un avantaj pregătirea universitară.Descrierea jobului Căutăm un asistent de vânzări competitiv, rolul său principal fiind acordarea de suport clienților companiei, clarificarea necesităților și identificarea corectă a produselor solicitate de aceștia.Principalele
DIAMEDIX IMPEX SA

Asistent Vanzari Sinsay


Candidatul ideal Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere. Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva. Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca. Atentie distributiva, simt pentru detalii. Spirit organizatoric si de lucru in echipa. Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita. Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-end Capacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse. Responsabilitate si onestitate. Persoana entuziasta, pasionata de fashion. Studii minime - Liceul.Descrierea jobului Organizarea, planificarea si coordonarea magazinului; Realizarea planului de vânzări și respectarea bugetului de cheltuieli; Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea si monitorizarea angajatilor din subordine; Verificarea respectarii regulamentelor, procedurilor si politicilor interne ale companiei
LPP ROMANIA FASHION SRL

Asistent Medical Spital


Descrierea jobului In Regina Maria, oferi pacientului îngrijire medicală de calitate și pentru a-l sprijini fizic și emoțional. Esti veriga indispensabilă în relația dintre pacient și medic. Prin ceea ce faci în fiecare moment, pacientul și cei dragi lui simt grija pe care le-o porti, de la actul medical până la vorba bună pe care le-o dăruiesti din toata inima. Regina Maria isi mareste echipa si este in cautare de asistenti medicali pentru urmatoarele sectii:AmbulatoriuChirurgie CardiovascularaPediatrieTerapie Intensiva NeonatalaMedicala/Cardiologie Chirurgie generalaNeonatologieFertilizare in VitroGastroenterologieAnestezieTerapie IntensivaObstetrica GinecologieBloc OperatorCamera de Garda Sa-ti povestim pe scurt despre rol:Vei recolta probe biologice pentru diverse analize medicale;Vei realiza proceduri medicale si vei administra tratamente la recomandarea medicului;Vei prelua si identifica pacientul pe sectie si ii vei asigura acomodarea în rezerva;Vei completa corect si complet pl
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Asistent Medical Generalist în Germania


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 13 mai 2024, iar următorul în 22 iulie 2024! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermedier
IUVARE ACADEMY

Asistent Medical - Dental


Descrierea jobului Ne marim echipa de Asistenti Medicali Stomatologie in Clinicile Dr. Leahu din Bucuresti! Avand alaturi tehnologie de ultima generatie, colegii nostri ofera ingrijire medicala de calitate pentru sanatatea dentara a pacientilor, oferindu-le siguranta si increderea ca sunt pe maini bune. Si mai multa incredere in zambetul lor. Sa-ti povestim pe scurt despre rolul de Asistent Medical Stomatologie:· Asiguri o atmosfera potrivita desfasurarii actului medical in cabinet;· Oferi suport pentru activitateа medicаla;· Asiguri pregatirea instrumentelor stomatologice, a materialelor necesare tratamentelor dentare si reаlizеzi toate procedurile necesare sterilizarii acestora;· Pregatesti cabinеtul, instrumentаrul si te asiguri ca stocul dе mаterialе estе complеt;· Asisti medicul stomatolog in timpul consultatiilor si tratamentelor medicale. Ca sa te integrezi usor in echipa noastra te-ar ajuta sa...· Fii empatic si rabdator;· Ai o atitudine proactiva;· Comunici si colaborezi efici
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Asistent/​a Stomatologie Timisoara


Candidatul ideal ✅ Pe cine căutăm? o persoană care prețuiește punctualitatea și dedicarea la muncă zâmbește ușor, cu drag persoană sociabilă, comunicativă, abilități de relaționare cu pacienții întreține cu lejeritate conversații uzuale cu persoane noi organizată și atentă la detalii are abilități digitale nivel mediu (email, whatsapp, word, excel) este implicată și dedicată muncii sale în cabinet, astfel încât satisfacția pacienților și reușita activității să fie garantate. denotă compasiune față de pacienți. are abilități de comunicare cu pacienții/medicii/echipă. este dispusă de a învăța pentru a asista medicul la mai multe categorii de manopere (ex. endodonție, chirurgie, protetică etc.) are pasiune pentru domeniul stomatologic însoțită de dorința și răbdarea de a învăța mai multe specializări. îi place să lucreze cu oamenii și să ajute prin medicinăAșteptăm CV-ul tău actualizat.Descrierea jobului 📌 Ce vei face? vei pregăti materialele necesare tratamentelor dentare conform instru
LUCACI DENTAL CARE S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Vanzari Jysk Bujori Timisoara


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, t
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Vanzari - Lugoj


Candidatul ideal Poziția de asistent de vânzări (vânzător/vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră.Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat/preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid.Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole.Cerintele postului:- spirit de echipa si adaptabilitate- flexibilitate si perseverenta- responsabilitate si implicare- orientare catre clienti- seriozitate, corectitudine, punctualitateDescrierea jobului Responsabilitati:- Realizarea activitatii de vanzare- Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne- Men
CASA TEXTILELOR SRL

Asistent Vanzari Calvin Klein Timisoara


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL

Asistent Farmacist Dr.​max Timișoara


Candidatul ideal Avem rețeta pentru cariera ta!Dr. Max, linia de retail a Dr. Max România este în cautare de Asistent farmacist în Timișoara.Cum ne-am dori să fii: Să ai diploma de Asistent Farmacist; Să ai aviz de liberă practică valabil pe anul în curs; Să îți placă să îți ajuți colegii, creând o atmosferă pozitivă; Să fii atent/ă la detalii; Să îți dorești permanent să te dezvolți și să înveți lucruri noi; Să ai experiență în farmacii cu circuit deschis constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitîți: Vei oferi suport pentru operațiunile curente din farmacie; Vei fi implicat/ă în derularea campaniilor promoționale; Vei fi implicat/ă în gestiunea stocurilor (evidența numerică, termene de valabilitate etc.); Vei face propuneri privind completarea stocului de medicamente; Vei participa la inventare periodice.Ce îți oferim? Mediu de lucru într-o companie stabilă de retail farmaceutic și distribuție cu acoperire națională, în care punem preț pe deschidere și colaborare între co
DR.​MAX S.​R.​L.​

Asistent Administrativ


Scurta descriere a companiei IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover. All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience. Cerinte Iti va fi usor sa indeplinesti task-urile zilnice daca ai: • Studii superioare absolvite - economice; • Experienta pe un post similar de minim 1 an; • Cunostinte MS Office, ERP (Navision constituie avantaj). Responsabilitati Responsabilitati principale: • Gestionarea activitatilor specifice de administrare a documentelor si actelor; • Gestionarea activitatilor de contabilitate primara: inregistrarea facturilor biroului in programul Navision; • Administrarea asigurarilor de sanatate a
IHM Total Consult Romania

Media netă estimată pe baza celor 978 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent Vanzari Smyk All For Kids


Candidatul ideal Cautam o persoana motivata, cu spirit dе echipa, dedicata, organizata, deschisa schimbarilor, care doreste să învețe într-o companie multinationala.Daca iti place sa lucrezi intr-un mediu dinamic si placut, sa comunici cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!Cerinţe: Sa ai minim studii medii finalizate; Cu sau fără experienţă profesională; Sa ai pasiune pentru tot ceea ce inseamna produse pentru copii (haine si jucarii); Sa fi amabil(a) si orientat(a) catre client; Sa fi punctual(a); Sa ai abilităţi de comunicare, inițiaţivă, flexibilitate, implicare si spirit de echipaDescrierea jobului Hai in echipa nostra si vei avea parte de: Salariu motivant; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masa; Prima concursuri semestriale; Bonus la atingere target; Spor de weekend si spor de noapte; ​Discount pentru toate produsele noastre; Bonus pentru recomandarea unui nou coleg. ​Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie; ​Training-uri de spec
SMYK ALL FOR KIDS SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 107 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.