Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

101 Locuri de Munca Consultant in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

101 Locuri de Munca Consultant in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Financiar


Candidatul ideal Consultant FinanciarAşteptăm să te cunoaştem, cu ideile şi pasiunile tale.NN. Locul în care tu conteziConsultant FinanciarCine suntem noi?Suntem liderul pe piaţa de asigurări şi pensii private din România, unde aproape 2.000 de angajaţi și consultanţi financiari au grijă ca peste 2,2 milioane de români săprotejeze tot ceea ce contează cel mai ult pentru ei. Prezenţi în 11 ţări şi cu o istorie de peste 170 de ani, ne bucurăm să fim certificaţi ca Top Employer la nivel local şi internaţional.Şi credem că e important să mai ştii despre noi că: • ne pasă de felul de a fi, ideile şi personalitatea ta • suntem clari când vorbim despre aşteptările noastre de la tine: determinare şi iniţiativă• ne implicăm în evoluţia ta şi îţi oferim resursele de a-ţi atinge potenţialul maximCe vei face la noi?• identifici potenţiali clienţi• le evaluezi nevoile financiare şi găseşti cele mai bune soluţii pentru ei• promovezi serviciile şi produsele financiare NN • îţi informezi periodic clie
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 215 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Imobiliar


Candidatul ideal Te afli in cautarea unei noi provocari.Te tenteaza domeniul vanzarilor sau ai acumulat deja experienta in vanzari.Obiectivul tau este un plan dе cariera bine structurat, poate chiar propriul tau business.Dorinta de rezultate nu e suficienta daca nu ai parte dе coordonarea si trainingul necesare.Noi nu avem indoieli, nevoia de locuinta ramane o certitudine.Am transformat situatii similare in experiente pozitive (din 2004 suntem tot aici, in acelasi domeniu).Avem si pentru contextul actual reteta pentru a face din tine un CONSULTANT DE SUCCES :- cele mai bune traininguri dе specialitate din piata- planuri eficiente dе vanzari si marketing- acces la toate resursele firmei- o echipa dedicata care iti asigura suport permanent.PS : la toate acestea insa va trebui sa mai adaugi implicarea si disponibilitatea ta. Plus …CE NE-AM DORI DE LA TINE ?- sa -ti pui dimineata in geanta : ambitia, dorinta dе autodepasire, orientarea catre rezultate... si nu in ultimul rand : atitudinea
CORALES INVESTMENT GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 82 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant De Turism Timisoara,​ Brasov


Candidatul ideal Karpaten Outgoing, unul dintre cei mai mari tour operatori din Romania, cauta o persoana pentru departamentul de turism, sediul din Timisoara - Iulius Mall, cat si sediul din Brasov - Coresi, talentat si pasionat sa se alature echipei noastre dinamice. Candidatul Ideal Reprezinta un avantaj detinerea unor brevete, certificari / acreditari in domeniu / studii de specialitate; Experienta minima: 2 ani; Limba Engleza – nivel avansat; Cunoasterea pietei de produse turistice; O atitudine proactiva, deschisa, empatica, dornica de dezvoltare personala; Abilitati de vanzare si consiliere in vederea atragerii de noi clienti si de fidelizare a acestora; Ablitati de comunicare si planificare; Mentalitate centrata pe turist, ascultandu-i intotdeauna, preluand feedback de la acestia pentru a aduce imbunatatiri pe partea de produs; Ablitati excepționale si eficiente de comunicare orala si scrisa; Orientat spre detalii si excelent in rezolvarea situatiilor aparute.Descrierea jobului
KARPATEN OUTGOING SRL

Consultant Vanzari Senior


Candidatul ideal Cerinte• Limba engleză nivel avansat• Cunoștinte operare PC (Word, Excel, Internet)• Capacitate de a lucra in echipa• Ablități de comunicare și planificare• Inițiativă, perseverență, dinamism• Studii superioare• Minim 2 luni experiență pe un post similarDescrierea jobului • Identificarea potențialilor clienți;• Promovarea și vnzarea produselor n conformitate cu standardele si politicile companiei;• Prezinta oferta de produse și servicii, consiliaza clienții in alegerea deciziei optime mobilare/decorare;• Supervizarea derularii contractelor;• Menținerea unei bune relații cu clienții ;• Realizarea și prezentarea bugetelor esimative către client;• Realizarea obiectivelor stabilite de către companie(target lunar);• Realizarea documentelor interne specifice ( Ofertă, Fișă de comandă, FACTURA, etc.);• Gestionează Showroom-ul;• Consiliează n mod profesional clienţii n legătură cu produsele comercializate n showroom (saltele, somiere, accesorii pat, etc.);• Gestionează comenzi
SOMPRODUCT S.​R.​L.​

Consultant De Vanzari In Librarie


Candidatul ideal Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm pe cineva pentru care zâmbetul e ceva natural, care se pricepe să asculte și care se simte bine ajutându-i pe ceilalți să-și găsească cartea, muzica, filmul sau agenda preferată.Căutăm pe cineva creativ, dornic să cunoască lucruri noi, care să ne inspire și de la care să învățăm.Căutăm pe cineva care să se simtă ca acasă în Cărturești.Descrierea jobului Responsabilități:Întâmpini, comunici şi relaţionezi cu oamenii într-o manieră deschisă şi prietenoasă.Stai de vorbă cu ei, le afli dorințele și așteptările, le oferi informații și îi ajuți să descopere produsele di
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

Consultant Vanzari Bijuterii


Candidatul ideal - Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate?- Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor?- Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate?Daca ai raspuns cu DA, si ai:-Atitudine pozitiva și spirit de initiativa;-Capacitate de analiza si spirit de observatie;-Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare;-Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine;-Orientare catre identificarea de solutii;-Experienta in utilizarea calculatorului.Descrierea jobului Vino in echipa noastra si vei beneficia de:-Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata;-Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale;-Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei;-Program de lucru flexibil, in ture (Programul de luc
IRINIK SRL

Regional Marketing Consultant


Candidatul ideal Professional Experience: Ideal candidates will have a strong background in marketing, PR, and advertising, with a proven track record of success in similar roles. Marketing Expertise: You possess a comprehensive knowledge of marketing principles, including digital marketing, brand management, and market research. Your ability to develop and implement strategic marketing plans has consistently led to measurable success. Language Proficiency: Fluent in English and Romanian, both written and spoken, is essential for this role. Additional language skills in Bulgarian, Slovenian, or Croatian are desirable. Communication Skills: Your excellent communication skills enable you to convey complex ideas clearly and persuasively, both internally to team members and externally to stakeholders. You are confident in your ability to negotiate and influence others, ensuring alignment with company goals. Mobility: Willingness to travel and work across the designated regions is crucial.
VOCO GMBH

Consultant Vanzari - Iulius Mall Timisoara


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre!Cautam o persoana serioasa si responsabila dar in acelasi timp cu o fire dinamica si ambitioasa.Experienta pe o pozitie similara este obligatorie, cu bune abilitati de comunicare si relationare.Descrierea jobului Responsabilitati:-Participare activa la procesul de vanzare-Evidenta produselor, a stocului si comunicarea activa cu depozitul central-Receptionarea, depozitarea si eliberarea cu documente legale a produselor-Gasire de solutii pentru cerintele clientilor-Dorinta de crestere constanta a vanzarilor-Promovarea corespunzatoare a produselor
LEONARD COLLECTION SRL

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL SA

Consultant Vanzari Showroom


Candidatul ideal Studii superioare finalizate (prezinta avantaj Arhitectura, Constructii, Geodezie) In cazul in care studiile superioare nu sunt cele tehnice sunt ideale abilitatile tehnice pentru ca postul presupune efectuarea de masuratori si a avea viziune in spatiu Abilitati de comunicare, negociere Atentie la detalii Rabdare si promptitudine in relatia cu clientulDescrierea jobului Dobandirea cunostintelor despre intreg portofoliul de furnizori si produse al companiei Prezentarea catre client a tuturor optinuuilor de cumparare si amenajare Intocmirea ofertelor Negocierea contractelor si gestionarea intregului proces comercial Mentinerea si imbunatatirea permanenta a relatiei profesionale cu clientii existenti si dezvoltarea unei relatii de afaceri cu cei noi Mentinerea legaturii cu departamentele de suport de Marketing, Logistic, Financiar pentru buna desfasurare a activitatii curente Indeplinirea targetului lunar.
PHYLOSOPHY DESIGN SRL

Consultant Turism - Timisoara & Oradea


Candidatul ideal Consultant turism Timisoara & OradeaTravel Agent @Christian TourAvem o mulțime de vacanţe atractive care abia aşteaptă să fie promovate şi prezentate cât mai bine. De asemenea, avem proiecte frumoase și ambițioase care au obiceiul să te facă să te ȋndrăgosteşti de munca ta. Și ne mărim echipa cu noi colegi dornici să se alăture acestei frumoase poveşti despre vacanţe, şi care să le ajute să se întâmple frumos!Pasiunea pentru călătorii atrage multe persoane ȋn domeniul turismului, ȋnsă pentru a avea succes, un agent de turism trebuie să fie ȋndrăgostit atât de călătorii, cât și de oportunitățile nesfârșite pe care le aduce fiecărui client al său.Un consultant de turism de succes trebuie să deţină un puternic impuls către vânzări, abilități organizatorice şi atenţie sporită pentru detalii, capacitate multi-tasking într-un mediu ce funcţionează ȋn ritm rapid şi competențe demonstrate în utilizarea diverselor platforme de rezervări; trebuie să posede bune abilități de comu
CHRISTIAN76 TOUR SRL

Junior Audit Consultant - Ey Express


Candidatul ideal Junior Audit Consultant - EY ExpressGet interviewed now, START your role on 1st of SEPTEMBERLocations: Bucharest, Cluj-Napoca, Timisoara, IasiSchedule: hybrid, full-timeImportant: No previous work experience necessaryOur Audit teams analyze the data behind our clients’ businesses to give them, their investors and market regulators a clear picture of how they’re performing.What we look forDo you have the eye for detail needed to work in Audit?Are you in the process of getting your university degree, preferably in Economics?Are you driven and motivated to start a career in professional services?Are you also friendly with Excel and have a good command of English and Romanian?Then join the EY Express recruitment campaign!Apply today. Then, keep in touch with us online, ace our tests and get ready to impress a senior Audit colleague in a final interview!We can’t wait to have you on board after your Summer holiday!Descrierea jobului Junior Audit Consultant - EY ExpressWhat’s
ERNST YOUNG SRL

Junior Tax Consultant - Ey Express


Candidatul ideal Junior Tax Consultant - EY ExpressGet interviewed now, START your new role in SEPTEMBERWith us, you’ll learn everything there is to know about VAT, direct taxes, transfer pricing, accounting, business tax advisory, people/ individual tax advisory, and more.Ready to start your career journey?Do you have a university degree, preferably in Economics?Are you driven and motivated to start a career in professional services?Do you have a good command of English and Romanian?Are you curious in understanding client needs and organizational structure?Are you also friendly with Excel and have some basic accounting knowledge?Does paying attention even to the smallest of the small details come easy to you?Then join the EY Express recruitment campaign!Descrierea jobului Junior Tax Consultant - EY ExpressWhat’s in it for you?At EY, you’ll learn A LOT through experience, on a variety of projects for a diverse range of BIG clients.Get free certifications and enjoy national & internatio
ERNST YOUNG SRL

Consultant Financiar


Scurta descriere a companiei ​​​​​​​PROSPERA CONSULTING este mai mult decât o simplă firmă de consultanță financiară.Este pasiune.Este dedicație.Este determinare. Cerinte 🔹Educație: minim diplomă de Bacalaureat, studii superioare în curs sau finalizate în domenii relevante precum Finanțe, Economie, Contabilitate, Psihologie sau Management.🔹Abilități analitice: Abilități bune de analiză și interpretare a datelor financiare.🔹Abilități de comunicare: Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.🔹Abilități de lucru în echipă: Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu de echipă și de a contribui la succesul colectiv. Responsabilitati Activitatea de consultant financiar se desfășoară pe două fronturi distincte: planificarea obiectivelor și consultanța propriu-zisă, care implică intermedierea serviciilor disponibile pe piață. Partea de planificare presupune identificarea și cuantificarea situației actuale și a obiectivelor financiare ale individului sau familiei.Acest lucru ne
PROSPERA CONSULTING

Media netă estimată pe baza celor 215 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Product Consultant


What you'll doAs a Product Consultant, you will be part of the agile development cycle in the Regnology area during the introduction/extension of our Abacus software product Abacus Banking with the main focus on client facing support activities. This entails: Answering/solving, routing and following up client requests via telephone, mail or ticket system Understanding regulations and/or business/client specific requirements of the national and international Banking Authorities, e. g. regarding liquidity, own funds, credit risk, AnaCredit, FinRep, loan and statistical reporting. Collecting all required data for a ticket to verify, analyze and reproduce of errors Understanding the applications, modules and components in order to find the quickest way to solve issues Identifying critical tickets and escalating these to the responsible teams Define, create and report ticket statistics according to SLAs Maintaining the FAQ page Close collaboration with national and international colleagues
Regnology

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Retail Delivery Consultant - Showroom Timisoara Iulius Mall


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Consultant Livrare RetailȘtii că te potrivești dacă bifezi: Atentie la detalii, abilitati de comunicare, atitudine proactiva; Cunoștințe tehnice și abilitati de vanzare și promovare produse/servicii; Studii medii; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Bune abilități numerice; Cunoștințe minime de incasare si facturare; Abilitatile si cunostintele tehnice reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultanță specializată, livrare sau return
EMAG

Retail Delivery Consultant - Showroom Timisoara Sagului


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Consultant Livrare RetailȘtii că te potrivești dacă bifezi: Atentie la detalii, abilitati de comunicare, atitudine proactiva; Cunoștințe tehnice și abilitati de vanzare și promovare produse/servicii; Studii medii; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Bune abilități numerice; Cunoștințe minime de incasare si facturare; Abilitatile si cunostintele tehnice reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultanță specializată, livrare sau return
EMAG

Reprezentant Vanzari/​consultant Vanzari Magazin - Timisoara


Candidatul ideal - sa aiba o atitudine pozitiva si sa fie deschis provocarilor- sa indrageasca sportul si sa il practice (chiar si la nivel de amator)- sa detina bune abilitati de comunicare verbala- sa fie familiarizat cu utilizarea calculatorului- experienta in retailul de articole sportive reprezinta un avantaj- sa fie altfel :)Beneficii tichete de masa program flexibil discount personalizat pentru produsele comercializate de companie* Daca esti sportiv profesionist insa ti-e teama ca programul nu iti permite sa faci parte din echipa noastra, te incurajam sa aplici. Nu ai fi singurul in situatia aceasta si impreuna putem gasi o solutie.Descrierea jobului - sa ofere suport si consiliere pre-vanzare si post-vanzare- sa receptioneze produsele in gestiunea magazinului si sa le expuna la raft- sa actualizeze constat preturile conform diverselor campanii- sa contribuie activ la dezvoltarea si imbunatatirea fluxurilor de vanzare- sa participe la inventarele periodice- sa aiba idei si sa fi
SPORT GURU S.​A.​

Consultant Imobiliar - Segment Rezidential Si Comercial


Candidatul ideal Căutăm colegi pentru birourile noastre dinBucurești, Cluj, Timișoara, Sibiu, Craiova, Oradea, Baia Mare, Iași, Suceava, Otopeni.!Pozițiile disponibile sunt următoarele: Consultanți imobiliari pentru segmentul rezidențial(vânzări și închirieri). Consultanți imobiliari pentru segmentul comercial(spații pentru birouri și spații comerciale).Ce te recomandă: Abilitățile tale de comunicare și persuasiune. Orientarea ta către clienți și nevoile acestora. Ușurința cu care acumulezi informații și înveți lucruri noi. Capacitatea de a te familiariza rapid cu un sistem informatic intuitiv și performant și cu mijloacele digitale de promovare imobiliară(portaluri, aplicații, grupuri social media). Disponibilitatea ta de a presta atât activități de birou, cât și muncă de teren. Experiența în Consultanța imobiliară. Ne-am dori să o ai, dar lipsa experienței nu te descalifică. Determinarea, ambiția, spiritul antreprenorial, verticalitatea.Nu există limite de vârstă și sunt acceptate și
GDN IMOBILIARE ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 101 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.