Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate in Targu Mures

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate in Targu Mures

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil


Candidatul ideal Studii superioare absolvite - profil economic (Finante-Contabilitate) Cunoștințe solide de contabilitate şi fiscalitate; Experienţa pe un post similar constituie un avantaj Cunoștințe solide de Microsoft Office - în special Excel; Persoană extrem de organizată și atentă la detalii Operare în programe informatice de contabilitate; Bune abilităţi de comunicare atât scrisă cât şi verbală; Disponibilitate la program prelungit;Descrierea jobului Participa la desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare; Opereaza la zi tranzactiile financiar-contabile; Optimizeaza costurile si previzioneaza fluxul de numerar in baza bugetelor trasate impreuna cu conducerea; Se informează in permanenta de legislația din domeniul financiar-contabil si transmite informațiile necesare managementului companiei; Întocmește in programul contabil la timp și în conformitate cu dispozițiile legale, balanțele de verificare
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 5182 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Contabil


Candidatul ideal 📣 VALEA IZVOARELOR SENIOR LIVING angajează CONTABIL 📣Locație: Str. Verii, Nr. 34, Tg. Mureș, Jud. Mureș.CERINȚE:- Studii economice superioare, preferabil Contabilitate și Informatică de Gestiune;- Experiență în domeniul contabil;- Constituie avantaj experiența în utilizarea programului informatic SAGA și cunoașterea MS Office;- Punctualitate, seriozitate, capacitatea de a lucra în echipă;- Persoană harnică, ordonată, responsabilă și atentă la detalii;- Atitudine prietenoasă, optimistă, orientată spre clienți.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI:- Efectuarea înregistrărilor contabile până la nivel de balanță;- Prelucrarea producției;- Evidența și înregistrarea contabilă a registrului de casă;- Înregistrarea avansurilor de trezorerie și decontarea acestora;- Îndosarierea și arhivarea documentelor, după înregistrare;- Respectarea prevederilor legale în domeniu, cât și procedurile interne.BENEFICII:- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;- Salariu competitiv- Tichet
VALEA IZVOARELOR SENIOR LIVING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 5152 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Secretariat Contabilitate


Candidatul ideal Cautam coleg/colega de birou cu experienta.Descrierea jobului Experienta in contabilitate,
LANDMANIA SRL

Economist Senior Expertiza Contabila Si Consolidare (227021)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii universitare finalizate, cu specializare în domeniul contabilitate Experienţă practică necesară: Experienţă practică de minim 5 ani în domeniul financiar-contabil; cunoştinţe aprofundate RAS şi IFRS (obligatoriu) Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislaţia contabilă şi fiscală în vigoare Cunoştinţe IT: Utilizator avansat MS Office şi cunoştinţe avansate de utilizare a sistemului SAP (FI/FI-AA/SEM) Cunoştinţe limbi străine: Limba engleză – nivel avansat Altele: Abilităţi de prezentare Capacitate de lucru în echipă/ orientare către lucrul în echipă Grad înalt de autonomie şi o atitudine pro-activă Descrierea jobului Acorzi consultanţă, elaborezi soluţii contabile şi monitorizezi implementarea lor în cele mai bune condiţii de calitate şi în termenele agreate, pentru întocmirea situaţiilor financiare statutare Asiguri şi răspunzi de implementarea cerinţelor legislaţiei financiar-contabile şi fiscale româneşti (RAS), precum şi a celor t
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Economist Senior Contabilitatea Generala (perioada Determinata) (225975)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii universitare finalizate, cu specializare în domeniul contabilitate Experienţă practică necesară: Experienţă practică de minim 5 ani în domeniul financiar-contabil Cunoştinţe aprofundate RAS şi IFRS (obligatoriu) Cunoștințe legislative: Legislaţia contabilă şi fiscală în vigoare Cunoştinţe lingvistice: Limba engleză – nivel avansat Cunoştinţe IT: Utilizator avansat MS Office Cunoştinţe avansate de utilizare a sistemului SAP (FI/FI - AA/SEM) Altele: Abilităţi de prezentare Capacitate de lucru în echipă/ orientare către lucrul în echipă Grad înalt de autonomie şi o atitudine pro-activă Descrierea jobului Asiguri şi răspunzi de implementarea cerinţelor legislaţiei financiar-contabile şi fiscale româneşti (RAS), precum şi IFRS în activitatea curentă de reflectare a operaţiunilor contabile în Raportarea Statutară (RAS) şi Raportarea de Grup (GRP), pentru compania alocată Asiguri şi răspunzi de întocmirea şi predarea la termen a situaţiilor financiar
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Operator facturare


Companie verificată
Aplica rapid
Magazin de papetarie angajează operator facturare. Responsabilitati: activități de recepție și facturare marfă, întocmire diverse documente, preluare apeluri telefonice. Cerințe: studii medii absolvite, cunoștințe operare PC (word, excel). Experiența constituie un avantaj. Informații telefonul afisat.
MARBO SECOPROD SRL

Contabil


Candidatul ideal Ne dorim ca viitorul membru al echipei noastre să dețină următoarele calități:- Studii medii în domeniul economic;- Experiență anterioară pe un post similar: minim 2 ani;- Cunoștințe operare PC;- Capacitate de planificare, organizare și prioritizare a activităților;- Bune abilități de comunicare (verbală și scrisă);- Capacitate de adaptare și relaționare;- Experiența în utilizarea softului contabil Saga sau Winmentor constituie un avantaj;- Atitudine pozitivă și proactivă.Descrierea jobului - Contabilitate primară (înregistrarea facturilor de intrare, emiterea facturilor de ieșire, înregistrarea în programul informatic a extraselor de cont și a operațiunilor de casierie);- Verificarea și înregistrarea deconturilor;- Arhivarea fizică și electronică a documentelor contabile (facturi, contracte, etc);- Întocmirea bonurilor de consum, a notelor contabile necesare la închiderea lunii;- Reconcilierea conturilor contabile;- Ajutor la furnizarea de informații contabile.
SYSTEMA CERTIFICARI SRL

Media netă estimată pe baza celor 6457 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist (analist Facturare)


Descrierea jobului Candidatul Ideal Educaţia necesară: Studii superioare economice; Cunoştinte legislaţie: Legislaţia din domeniul financiar-contabil. Cunoașterea limbii engleze. Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).Altele: Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului; Acuratețe în prelucrarea datelor; Deprinderi de organizare, planificare, prioritizare sarcini și respectare termene; Abilitati foarte bune de prezentare, comunicare și relaționare interpersonală; Abilităţi contabile şi analitice; Nivel ridicat de angajament şi abilităţi de muncă în echipă; Abilităţi de lucru în sub presiune (respectare termene limită) Permis de conducere categoria B.E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Contabil - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONTABIL - AJOFM | ANOFMAngajator: LORIAND DUOPLAST SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
LORIAND DUOPLAST SRL

Contabil


VALEA IZVOARELOR SENIOR LIVING angajează CONTABIL Locație: Str. Verii, Nr. 34, Tg. Mureș, Jud. Mureș. RESPONSABILITĂȚI: - Efectuarea înregistrărilor contabile până la nivel de balanță; - Prelucrarea producției; - Evidența și înregistrarea contabilă a registrului de casă; - Înregistrarea avansurilor de trezorerie și decontarea acestora; - Îndosarierea și arhivarea documentelor, după înregistrare; - Respectarea prevederilor legale în domeniu, cât și procedurile interne. CERINȚE: - Studii economice superioare, preferabil Contabilitate și Informatică de Gestiune; - Experiență în domeniul contabil; - Constituie avantaj experiența în utilizarea programului informatic SAGA și cunoașterea MS Office; - Punctualitate, seriozitate, capacitatea de a lucra în echipă; - Persoană harnică, ordonată, responsabilă și atentă la detalii; - Atitudine prietenoasă, optimistă, orientată spre clienți. BENEFICII: - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Salariu competitiv - Tichete de masă + alte benefi
VALEA IZVOARELOR SENIOR LIVING

Media netă estimată pe baza celor 5149 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Angajam In Contabilitate Primara


Sc Skyline srl din domeniul constructiilor de blocuri, cu biroul la Livezeni, angajeaza secretara cu cunostiinte in contabilitate primara.Program de lucru 8-17, luni-vineri. Rugam cv .
SKYLINE

Functionar Facturare Si Contabilitate Primara


Candidatul ideal: Cautam o persoană organizata, atenta la detalii, cu spirit de echipa si atitudine pozitiva. Experiență anterioară în domeniul facturării sau într-un rol similar. Experienta anterioara in programul SAGA este un avantaj. Cerinte: Absolvent studii medii. Cunostinte de baza in contabilitate primara. Cunostinte operare calculator (Word, Excell). Responsabilitățile postului: Intocmeste avize de marfa pentru marfa expediata si note de intrare-receptie pentru marfa sosita in depozit. Inregistreaza facturi. Realizeaza diferite rapoarte specifice activitatii. Pachet salarial: salariu fix tichete de masa tichete de vacanta prime de sarbatori Pe langa pachetul salarial garantam un loc de munca cu o atmosfera placuta si dinamica. CV-urile se pot trimite la adresa office@armosprotect, sau personal la sediul firmei in str Libertatii nr 61, Targu-Mures
ARMOS SERVICES
Vezi alte joburi relevante

Operatori calitate pentru Targu Mures


Companie verificată
Aplica rapid
Pentru ca ne marim echipa, cautam Operatori Calitate Ce ai de facut?-       Examinezi vizual piesele clientilor nostri-       Sortezi piesele Ce cautam la candidati?- disponibilitate de a lucra in 3 schimburi- disponibilitate de a lucra uneori in weekend- seriozitate si implicare - curiozitate de a ne cunoaste oferta: nu e nevoie de calificare sau experinta, totul se invata usor la locul de munca Ce oferim:- munca usoara, se poate invata usor si de femei si de barbati- formare si specializare la locul de munca pentru necalificati sau persoanele fara experinta- transport asigurat- spor de noapte, ore suplimentare- salariu corect- prima de recomandare- bonuri de masa- concediu de odihna suplimentar- abonament la clinică privată de sănătate- mediu de lucru organizat; Pentru detalii si programari la interviu sunati la 0722.395.328 (zero sapte doi doi trei noua cinci trei doi opt). Descrierea companiei
Formel D Romania SRL

Consultant Vanzari - Showroom Targu Mures


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Știi că te potrivești dacă bifezi: Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Studii medii; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultanță specializată, livrare și return
EMAG

Retail Delivery Consultant - Showroom Targu Mures


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, pentru că sunt locul în care ne întâlnim cu clienții noștri în offline.Echipele de Retail eMAG se ocupă de vânzarea produselor, ajutându-i pe clienții noștri cu plasarea comenzilor, livrarea produselor, consultanță specializată și returnarea produselor. În afară de showroom-uri, Retail-ul se ocupă și de parteneriatul cu Poșta Română, de unde clienții pot ridica comenzi.Ele ne ajută să ne înțelegem clienții mai bine, să avem o relație directă cu ei, iar pentru ei, showroom-urile sunt un loc bun în care pot vedea produsele eMAG care se vând cel mai bine.Știi că te potrivești dacă bifezi:• Experiență de minimum 6 luni într-un post similar;• Studii medii;• Nivel minim de cunoaștere a pachetului Office;• Cunoștințe tehnice minime de hardware și software;• Limbaj tehnic;• Cunoștințe minime de operare PC: Office Word, Excel;Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fie
EMAG

Manager Operational


Candidatul ideal - Studii superioare, avantaj studii comerciale sau tehnice- Cunoștințe sigure de MS Office (Word, Excel, PowerPoint)- Cunoștințe de limba engleză la nivel de negociere, vorbit și scris, alte limbi pot constitui un avantaj- Capacitate de leadership, abilități motivaționale, jucător de echipă și personalitate de „lider”- Capacitate managerială independentă și responsabilă- Capacitate de încărcare, independent, proactiv, inovator, sarcini internaționale, creativitate- Interes pentru intralogistică- Angajament pe termen lung față de grupul de firme- Permis de conducere categoria B- Experiență de cel puțin 3 ani într-o poziție similarăDescrierea jobului - Participarea la dezvoltarea organizației și a proceselor care permit o creștere continuă și sigură- Conducerea operațională a grupului de firme, conducerea organizației, reprezentarea societății- Planificarea, organizarea, gestionarea, controlul și optimizarea operațiunilor interne ale proiectelor derulate de companie- Coo
TELOG SRL

Media netă estimată pe baza celor 30 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Operator Text


Candidatul ideal Agentia de Recrutare Adecco cauta persoane potrivite pentru unul din colaboratorii sai pentru postul de :Operator Procesare Text si ImagineCerinte:-experienta anterioara in manipularea si editarea imaginilor si textelor, constitue un avantaj-abilitati de comunicare si atentie la detalii pentru a asigura precizia si coerenta imaginilor si textelor-capacitatea de a lucra eficient intr-un mediu cu termene limita stranse si de a gestiona mai multe proiecte simultan-abilitatea de a adapta imaginile si textele in functie de cerintele fiecarui proiect Descrierea jobului -editarea si procesarea imaginilor si textelor conform cerintelor specifice ale proiectului;-manipilarea si ajustarea imaginilor pentru a asigura calitatea si coerenta acestora;-adaugarea si formatarea textelor in conformitate cu ghidurile de stil si designul specific al companiei;-colaborarea stransa cu echipa de proiect pentru a intelege termenele limita ale acestora;-asigurarea ca imaginile si textele indep
ADECCO RESURSE UMANE

Arhivar/​ Functionar Documentare/​operator Digitizare


Candidatul ideal CENTRUL GENERAL DE ARHIVARE- companie specializată in domeniul serviciilor de arhivare si depozitare documente, angajeaza pentru zona Mureș:Prioritate vor avea cei care:-detin permis de conducere auto categoria BDescrierea jobului ARHIVARCerinte:-studii medii sau superioare;-cunostinte de operare PC si operare MS Office;-gandire analitica, logica, concentrare, bune abilitati de comunicare si relationare, implicare, seriozitate, initiativa, abilitati de planificare si organizare.FUNCTIONAR DOCUMENTARECerinte:-studii medii sau superioare;-cunostinte de operare PC si operare MS Office;-gandire analitica, logica, concentrare, bune abilitati de comunicare si relationare, implicare, seriozitate, initiativa, abilitati de planificare si organizare.OPERATOR DIGITIZARE DOCUMENTECerinte:- studii medii sau superioare;- cunoștințe IT;- gândire analitică, logică, concentrare, implicare, seriozitate, abilități de planificare și organizare;- disponibilitate de deplasare.
CENTRUL GENERAL DE ARHIVARE S.​R.​L.​

Functionar Economic


Candidatul ideal Cerinte: Abilitati de comunicare, cooperare, organizare, atentie Cunostinte in domeniul economic Studii in domeniul economic Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu Cunostinte bune de operare PC, MS Office (SAP-constituie un avantaj)Descrierea jobului 📝 Responsabilitati: Inregistrare facturi de marfa furnizori Inregistrare facturi transport marfa si inregistrare costuri de transport/marfa Confirmare livrare/receptie bunuri intracomunitare Confruntare fise furnizori➕ Noi iti oferim: Contract perioada nedeterminata; Program de lucru flexibil; Tichete de masa in valoare de 30 ron/tichet; Bonusuri pentru recomandari candidati; Cafea din partea "casei".🕐 Program de lucru: Full-time, L-V, program flexibil 07:00/09:00 - 16:00/18:00❓ Cum se desfasoara procesul de recrutare?Trimite-ne CV-ul tau.Daca CV-ul tau va fi selectionat vei fi contactat pentru un interviu cu reprezentantul departamentului Resurse Umane, urmat de un interviu cu managerul de departament.Daca raspunsul
MATEROM SRL

Media netă estimată pe baza celor 14 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Sap Inhouse Consultant Ewm Junior - Targu Mures


Candidatul ideal Acceptă provocarea viitorului și alătură-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Pentru acest rol este nevoie de:Studii: Superioare Economice (Informatica, Business, Tehnic, Academie Comerciala sau altele)Limbi straine: Engleza – avansat, Germana – reprezinta avantaj;Experienta: Reprezinta avantaj experienta in utilizarea si personalizarea modulelor SAPIntelegere solida a proceselor Logistice din business (Managementului Depozitului reprezinta un avantaj) Abilitatea de a traduce cerintele businessului in solutii eficienteCompetente:ComunicareOrientare spre solutiiRezolvare de probleme complexe intr-un mod independentMunca in echipa (echipe interfunctionale)Beneficiile pe care le oferim sunt:Transport gratuitTichete de masăTichete cadouBonus anual de performanțăAbonament medicalAl 13-lea salariuBonus de fidelitateMediu de lucru tânăr și dinamicTraininguri pentru dezvoltare profesională și personalăDescrierea jobului Rolul face parte din cadrul depar
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.