Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

35 Locuri de Munca Coordonator in Buzau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

35 Locuri de Munca Coordonator in Buzau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Buzau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Buzau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Coordonator Farmacii


Descrierea jobului Ce profil cautam:Studii superioare finalizate - absolvent Facultate Farmacie sau Facultate cu profil economic;Experienta similara pe o pozitie de Coordonator Farmacii, ASM;Abilități de comunicare și relaționare, negociere și persuasiune;Abilități în dezvoltarea echipei: motivarea acesteia și oferirea unui feedback constructiv; Cunoștințe avansate de MS Office (Excel, PPT, Word, Outlook etc);Posesor permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări.Care sunt principalele responsabilitati:Coordonarea activității unui număr aproximativ de 14 farmacii, prin vizite regulate;Monitorizarea respectării procedurilor de lucru;Managementul eficient al echipei prin motivarea, dezvoltarea și evaluarea permanentă, în funcție de obiectivele companiei;Implementarea politicilor comerciale și a planului de dezvoltare ale companiei;Training și suport pentru integrarea personalului în sistemul de lucru;Implementarea strategiei de vânzări prin analiza rapoartelor de vân
S.​I.​E.​P.​C.​O.​F.​A.​R.​ SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Inginer Coordonare Productie


Candidatul ideal - Absolvent studii superioare in domeniul tehnic;- Experienta anterioara intr-un post similar;- Cunostinte de lb. engleza;- Foarte bune abilitati de utilizare PC;- Stil de lucru autonom, orientat spre rezultate;- Abilitati foarte bune de comunicare, motivare a echipei si coordonare;- Capacitatea de a lua decizii sub presiunea timpului;Descrierea jobului Principalele responsabilitati:- organizarea activitatilor de productie pentru a asigura atat atingerea planului de productie la timp cat si respectarea standardelor de calitate;- asigurarea resurselor necesare pentru a atinge obiectivele de productie;- asigurarea pregatirii angajatilor conform cerintelor locurilor de munca;Se ofera: mediu de lucru dinamic si profesionist, angajament pe termen lung, posibilitate de dezvoltare a carierei
DUCTIL SA

Reprezentant Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Despăgubiri Directe

Pizza Hut Cauta Manager De Tura! Hai In Echipa!


Candidatul ideal Pizza Hut cauta colegi un pic mai crazy…doar un pic.Noi ne distram zi de zi, dam tot ce e mai bun din noi si suntem implicati sa facem lucrurile asa cum trebuie. “Lasa ca merge si asa” nu e pentru noi.Descrierea jobului Daca si tu pui pasiune in tot ce faci si iti place sa gandesti “out of the box” atunci sigur trebuie sa ne cunoastem.Ce trebuie sa faci: Creezi un mediu de lucru constructiv în restaurant, cu impact pozitiv asupra Turnover-ului si Retentiei; Te implici in selecția candidaților și le asiguri o buna integrarea in echipă; Coordonezi si iti motivezi echipa; Identifici și promovezi angajații cu potențial de dezvoltare; Intocmesti programul de lucru săptămânal; Gestionezi materia prima, plasezi comenzile și verifici produsele; Gestionezi eficient situațiilor dificile venite din partea clienților; Te asiguri ca indicatorii de performantă sunt cel putin in standard; Utilizezi sistemele informatice și raportare conform frecvențelor stabilite.Ce iti oferim noi: T
AMERICAN RESTAURANT SYSTEM SA

Manager Adjunct Carrefour Supermarket Buzau


Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:- Conducerea și controlarea activității administrative și comerciale a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități,- Asigurarea dimensionării corecte și transmiterea comenzilor de marfă, conform planningului de comandă/livrare,- Implementarea politicilor comerciale,- Urmărirea zilnică a performanței magazinului și analizarea rezultatelor lunare,Ceea ce oferim:• Tichete de masă,• Prime de Paști și Crăciun,• Asigurare medicală privată,• Sporuri pentru weekendurile lucrate,• Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces),• Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie,• Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale,• Cursuri de formare adaptate nevoilor tale..*Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție.La Carrefour încurajăm persoanele cu dizabilităț
ARTIMA SA

Inginer Mecanic Planificare Productie & Project Management


Candidatul ideal Dacă ești o persoană comunicativă, energică, cu spirit de echipă, adaptabilă și proactivă te așteptăm să te alături echipei de Planificare din cadrul companiei noastre.CANDIDATUL IDEAL Studii superioare tehnice : TCM, Mecanica sau similar· Cunoștinte limba engleză sau germana· Cunostiinte tehnice (Desen tehnic, Prelucrari metalurgice)· Operare PC :MS Office· Capacitate de analiză și atenție la detaliiConstituie avantaje:Experienta in activitatea de planificare a productiei respectiv experienta in activitatea de Project ManagementExperienta in utilizarea sistemelor informatice SCALA si SAPDescrierea jobului Sarcini si responsabilitati :- Raspunde direct de planificarea, lansarea si urmarirea pe flux a comenzilor de productie- Intocmeste programe cu planificarea-monitorizarea in executie- Urmareste executia pe flux a comenzilor- Colaboreaza cu departamentele implicate- Intocmeste documentele prevazute de sistemul PMActivitatea se desfasoara exclusiv on-site, la sediul no
VOESTALPINE RAILWAY SYSTEMS ROMANIA S.​A.​

Relationship Manager Mcse @ Ing Office Buzau Unirii Sud


Candidatul ideal Dacă știi despre tine că: Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară; Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară; Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale; Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere; Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze. Descrierea jobului Misiunea ta: Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului MCSE.Ce vei face în acest rol? Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului MCSE; Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața locală; Vei iniția și vei dezvolta relația cu companiile din segmentul MCSE; Vei oferi consultanță, suport vânzare și post-vânzare clienților; Vei urmări schimbările din piață și te vei documenta continuu despre piața bancarăVino în echipa ING Office! Te așteaptă: Experiențe de
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Manager Magazin Buzau (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, Angajator de Top in Romania si Europa pentru al saptelea an consecutiv. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa fii responsabil de intreaga activitate si de imaginea magazinului; Echipa noastra conteaza pe tine sa fii implicat direct in construirea si buna coordonare a colegilor si proceselor; Contam pe tine sa te asiguri ca indicatorii operationali si de personal sa fie indepliniti; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor. Oferta noastra Conteaza pe noi pentru un plan personalizat de onboarding si un mentor dedicat; Pentru noi conteaza sa fii motivat nu doar de echipa faina care te asteapta, ci si de
Lidl Romania

Area Sales Manager Irigatii– Braila


Candidatul ideal Absolvent(a) al(a) unei institutii de invatamant superior (de preferat in domeniul tehnic). Experienta anterioara in rolul de agent de vanzari, de preferat in domeniul sistemelor / echipamentelor de irigatii. Minim 3 ani experienta in domeniul vanzarilor. Pro-activ, persoana orientata catre client si rezultate, atentie la detalii. Abilitati de comunicare si de vanzare. Abilitatea de a intelege si de a anticipa nevoile clientului. Capacitatea de planificare si organizare a timpului independent. Cunostiinte de limba engleza la nivel mediu conversational. Cunostiinte operare calculator (MS Office, Microsoft Outlook). Posesor permis de conducere (categoria B). Disponibilitatea de a se deplasa in zona de care raspunde: Braila si Buzau.Descrierea jobului Promoveaza, prezinta si vinde sistemele / echipamentele de irigatii comercializate de companie, in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei. Stabiliteste intalniri cu clientii si pastreaza un contac
TITAN MACHINERY ROMANIA SRL

Area Casino Manager Buzau


Candidatul ideal Echipa noastra se mareste, ne cautam un coleg pentru zona Buzau.Te asteptam in echipa noastra daca ai: Experienta intr-un casino (reprezinta avantaj); Studii medii/superioare; Capacitate de analiza si sinteza,de monitorizare a incidentelor; Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, spirit critic, incredere in sine, sociabilitate, responsabilitate; Abilitati de planificare si organizare a activitatii,de conducerea si controlul calitatii activitatii desfasurate in sala de joc; Consecventa in actiuni si eficienta personala; Atentie concentrata si distributiva, rezistenta la stres, echilibru emotional; Deprindere si transmitere de informatii, culegerea clasificarea si interpretarea lor; Deprinderea de a lucra in echipa, capacitate de relationare interumana; Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii desfasurate in casino; Disponibil pentru relocare.Descrierea jobului Atributii si responsabilitati: Responsabil pentru buna desfasurare,
NOBLEPIAGIO SRL

Consultanta Financiara-management


Candidatul ideal Cautam persoane rezistente la munca si distractie!- constituie avantaj experienta in asigurari, banci si in vanzari;- Entuziasm;- Usurinta in exprimare;- abilitati de comunicare si negociere;- Personalitate puternica;- Seriozitate;- Dorinta de cunoastere si educatie;- Pasiunea de a forma echipe si de a conduce organizatii;- Orientat spre construirea unei cariere;- Focalizat pe atingerea obiectivelor;- Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;- Perseverent;- Ambitios;- Fara cazier si fara urmariri penale, fara conflicte majore cu fosti clienti sau angajatori;Descrierea jobului Cautam persoane dinamice, ambitioase care sa dezvolte conceptul firmei noastre la nivel local, national, european.DORESTI SA FACI CARIERA SAU DOAR O ACTIVITATE PART-TIME ?TE ASTEPTAM!- Promovare, consultanta si marketing pe piata financiara (aliniere la programele europene);- Analiza necesitati si posibilitati financiare;-Plan de investitii, Ofertarea celor mai bune solutii;- Formarea si educarea pro
PROFIT INVEST S.​R.​L.​

Key Account Manager


Candidatul ideal Studii superioare finalizate (de preferat in domeniul Comertului, Economic sau Telecomunicatii);Experienta dе minimum 1 an in domeniul vanzarilor dе servicii, dе preferat catre clienti business (avantaj vanzarea dе servicii dе telecomunicatii);Cunostinte in domeniul telecomunicatiilor;Abilitati excelente dе comunicare, prezentare, negociere si persuasiune;Diplomatie, proactivitate si orientare catre client;Traininguri in domeniul vanzarilor (reprezinta un avantaj);Cunostinte limba engleza;Permis dе conducere - categoria B.Descrierea jobului Anаlizеazа constant piаta si identifica potentiаlii cliеnti din zona аlocаta;Implemеntеаzа stratеgia de vаnzarе аgrеatа dе companie, pentru clientii cu care intra in contact;Stabileste detaliile de negociere in vederea vanzarii serviciilor;Urmareste derularea contractelor semnate;Indeplineste obiectivele cantitative si calitative, lunare si trimestriale.
DIGI ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 467 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Area Sales Manager Constructii - Braila


Candidatul ideal Abolvent studii tehnice Inginerie Mecanica (Facultatea de utilaj tehnologic) Experienta anterioara in vazarea de masini si utilaje de constructii este obligatorie. Cunostiinte avansate despre masini si utilaje de constructii. Pro-activ, persoana orientate catre client si rezultate, atentie la detalii Abilitati de comunicare si de vanzare. Abilitatea de intelege si a anticipa nevoile clientului. Capacitatea de planificare si organizare a timpului independent. Cunostiinte de limba engleza la nivel avansat. Cunostiinte operare calculator (MS Office, Microsoft Outlook). Posesor permis de conducere (categoria B). Disponibilitatea de a se deplasa in zona de care raspunde (Braila, Galati, Vrancea, Buzau, Bacau, Vaslui)Descrierea jobului Responsabilitati: Promoveaza, prezinta si vinde masinile si utilajele de constructii comercializate de Companie, in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale Companiei. Stabiliteste intalniri cu clientii si pastreaza un contact
TITAN MACHINERY ROMANIA SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Candidatul IdealIn cadrul firmei NOVO HARDWARE DOORS SRL avem o pozitie deschisa aferenta postului de Area Sales manager , pentru orasele Bucuresti, Prahova , Buzau , Constanta , Galati , Braila , Tulcea , Ialomita , Calarasi.Pentru a deveni un membru de baza in echipa NOVO, vei avea nevoie de:Domiciliul stabil in Bucuresti, IlfovStudii superioare finalizateExperienta in vanzari de minim 2 ani( constituie avantaj experienta in domeniul sistemelor de tamplarie );Cunostinte de limba engleza la nivel conversational;Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii;Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru activitatea desfasurata;Capacitatea de invatare rapida, rezolvare a situatiilor dificile si focus pe experienta pozitiva oferita clientului;Spirit de echipa si empatie;Simtul umorului la nivel avansat :)Descrierea jobului Descrierea jobuluiIn rolul de Area Sales Manager vei fi responsabil(a) de:Implementarea activitatilor comerciale conform obiectivelor d
NOVO HARDWARE DOORS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 50 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Manager Vanzari Directe Mentor - Bt Direct Ifn Sa


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre dinamice si contribuie la succesul nostru colectiv! 🚀Hai sa ne cunoastem.Ne-ar placea tare mult sa ne cunoastem pentru ca: Pui suflet in ceea ce faci, si “nu merge si-asa” Ai o pasiune pentru vanzari si vrei sa iti construiesti o cariera de success in acest domeniu Prietenii iti spun ca esti responsabil si serios, ca ai o atitudine pozitiva, gasesti solutii nu probleme Esti adaptabil, ai spirit de echipa, idei noi si curaj in a le impartasi cu ceilalti Esti absolvent de studii superioare si vrei sa iti pui in valoare cunostintele dobandite Detii permis de conducere categoria B si ai disponibilitatea de a efectua deplasari in interes de serviciu, cu recurenta saptamanalaDescrierea jobului Facand parte din echipa noastra vei avea ocazia sa:📚Creezi materiale de training si sa sustii training-uri interne;🌟Evaluezi oamenii din echipa si sa contribui activ la dezvoltarea lor;📢Analizezi si oferi feedback despre persoanele cu care sustii training
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Zonal Vanzari- Proiecte Electrice


Candidatul ideal Ce ne dorim ? • Persoană serioasă, organizată, dinamică și sociabilă cu abilități bune de comunicare și relaționare;• Studii medii sau superioare (profil electrotehnic sau conex constituie avantaj); • Abilitate de negociere comercială, capacitate de organizare și planificare a activității;• Experiența profesională în vânzări de echipamente electrice sau domenii conexe;• Posesor permis de conducere cat. B.Descrierea jobului Ce vei face ?Zona acoperită: județele Prahova, Dâmbovița, Buzău• Menținerea și dezvoltarea portofoliului de clienți al companiei Promelek XXI (firme de instalații electrice și curenți slabi, tablotieri, antreprenori generali); • Consilierea clienților în oferirea celor mai potrivite soluții tehnice în strânsă colaborare cu echipa tehnică de ingineri • Urmărirea și atingerea obiectivelor lunare de vânzări • Identificarea și valorificarea noilor oportunități de afaceri ale companiei;• Prezentarea și promovarea produselor din portofoliul companiei Prome
SC PROMELEK XXI SA

French Customer Support Manager


Candidatul ideal Proven work experience as an Account Manager, Customer Support Manager, Technical Customer Support, Key Account Manager, or any other customer-facing relevant roles, with French clientsProven ability to communicate, present and influence key stakeholders at all levels of an organization, including executive and C-levelSolid experience with CRM software (e.g. Salesforce, Sugar CRM, Zoho CRM or HubSpot) and MS Office (particularly MS Excel)Experience delivering client-focused solutions to customer needsProven ability to juggle multiple account management projects at a time, while maintaining sharp attention to detailExcellent listening, negotiation and presentation abilitiesStrong verbal and written communication skillsBA/BS degree in Economics, Business Administration, Engineering, Sales or any other relevant fieldsEnglish language B2 and higherFrench language C1-C2 or nativeDescrierea jobului Serve as the point of contact for French speaking customers in the company
ADMIRAL MARKETS CYPRUS LTD NICOSIA SUCURSALA BUCURESTI

Area Sales Manager


Candidatul ideal Colegul nostru este un coechipier înnăscut, dinamic, disciplinat, dornic sa învețe lucruri noi și să avanseze in carieră.- Are cunoștințe temeinice in domeniul cresterii animalelor.- Experiență in vânzări către ferme.- Dovedeste integritate profesională.- Cunoaște și operează in word si excel.- Disponibil pentru deplasări frecvente in zona arondata.Descrierea jobului Planifica si realizeaza vizite periodice la clienti.Identifica potentiali clienti in zona alocată;Întreține si dezvoltă relația cu clienții deja existenți ai companiei;Promoveaza intregul portofoliu de produse a companiei;Actualizează permanent baza de date cu clienții din zona de care este responsabil;Negociază cu clienții conditiile comerciale in limitele de autoritate stabilite prinvpolitica comercială a Companiei;Este responsabil de incasarea in termenul agreat cu clienții;Întocmește periodic si transmite catre managerul direct rapoarte privind situația vânzărilor din zona alocata;Monitorizează concure
AGROLAND PROFESSIONAL FARM SRL

Media netă estimată pe baza celor 55 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Office Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 232 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 35 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.