Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

29 Locuri de Munca Coordonator in Satu Mare

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

29 Locuri de Munca Coordonator in Satu Mare

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reprezentant Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
SERAR INVEST CONSULT SRL

Business Developer - Satu Mare


Candidatul ideal Business Developer - Satu MareDescrierea jobului Business Developer - Satu Mare
COCA-COLA HBC ROMANIA SRL

Manager De Echipa Agentia Satu Mare


Candidatul ideal Manager de echipa Agentia Satu Mare• să îți dorești să te implici activ în dezvoltarea oamenilor cu care lucrezi• să știi că pentru a avea succes e necesar să-ți asumi responsabilități de lider• să ai viziune pe termen lung și să nu te oprești până nu ajungi unde îți propui• să fii preocupat de dezvoltarea ta profesională continuă• să ai studii superioare• să ai minimum 2 ani de activitate în asigurări de viață / consultanță financiară sau minimum 1 an în management• să te descurci cu calculatorul• să știi că succesul unui manager este dat de succesul echipei saleDescrierea jobului Manager de echipa Agentia Satu Mare• coordonezi echipa de consultanți, astfel încât să își atingă atât obiectivele de vânzări, cât și cele personale• recrutezi și dezvolți consultanți noi• gestionezi performanța tuturor consultanților din echipă• dezvolți permanent relația cu clienții tăi
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Manager Vanzari Zonal Satu-mare


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților noștri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Experienţă dе lucru în vânzări şi coordonarea unei echipe; Experienţă şi cunoştinţe în tehnici dе vânzare; Abilitatea dе a gestiona performanța individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate; Abilitatea dе a conduce procesul dе vânzare livrând servicii excelente clienţilor; Bune abilităţi comerciale, analitice și dе soluționare a problemelor; Excelente abilităţi dе comunicare; Abilitatea dе a conduce, susține și motiva oamenii; Abilitatea dе a identifica şi dezvolta talente; Permis dе conducere.Descrierea jobului Scopul postuluiVei conduce, motiva și dezvolta echipa de reprezentanți coordonatori și reprezentanți de vân
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Asistent Manager


Candidatul ideal -Studii medii și/sau superioare-Cunoștințe limba engleză - nivel avansat-Cunoștințe avansate de operare PC (MS OFFICE: Word, Excel, PowerPoint)-Abilități de comunicare și negociere-Bune abilități de organizare și planificare-Orientare spre rezultate-Dorința de a învăța continuu-Atenție la detalii-Cunoașterea altor limbi străine constituie un avantajDescrierea jobului Beneficii:-Instruire teoretică și practică la locul de muncă-Pachet salarial atractiv-Spor de fidelitate-Se asigură decontarea transportului
PLASTICA SRL

Media netă estimată pe baza celor 3653 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Constituie avantaj experienta anterioara de vanzari; Minim 3 ani de experienta in domeniul produselor industriale (de preferat in domeniul echipamentelor de protectia muncii); Cunostinte de operare calculator: Word, Excel – nivel avansat; Cunostinte de limba engleza – nivel mediu; Posesor de permis de conducere Excelente abilitati de vanzare (negociere, comunicare persuasiva, perseverenta); Initiativa; Capacitate de analiza logica a situatiilor si informatiilor; Integritate profesionala; Disponibilitate pentru deplasari frecvente.Descrierea jobului Planifica si realizeaza vizite periodice la client; Identifica potentiali clienti in zona alocata; Intretine si dezvolta relatia cu clientii deja existenti ai companiei; Promoveaza intregul portofoliu de produse al companiei; Actualizeaza permanent baza de date cu clientii din zona de care este responsabil; Negociaza cu clientii conditiile comerciale in limitele de autoritate stabilite prin politica comerciala a Companiei; E
RENANIA TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 54 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Project Manager – Inginer De Executie Proiecte Electrice


Candidatul ideal - Studii: superioare tehnice, in domeniile: Energetica/ Inginerie Electrica;- Experiența: minim 3 ani in executia lucrarilor electrice industriale, de preferat minim 1 an pe sisteme fotovoltaice; - Constituie avantaj experienta in domeniul electric/ energetic, in proiectare sisteme fotovoltaice la sol, racordarea la rețea, posturi transformare, autorizatie ANRE IIIB, avantaj IVB;- Constituie avantaj experienta in sisteme SCADA si terminale numerice;- Cunoștințe mediu-avansat MS Office, Autocad, PV-Sol/ Helioscope/ PV Case/ PVSyst;- Buna intelegere a schemelor electrice monofilare si desfasurate;- Disponibilitate de a invata softuri noi;- Bune abilități de organizare și gestionare a timpului, nivel ridicat de etică de lucru și integritate morala;- Cunoștințe medii de Limba Engleză;- Permis de conducere cat. B;- Persoana organizata, atenta la detalii, orientata spre calitate si rezultate;- Lucreaza foarte bine in cadrul unei echipe, dar si in mod independent.Descrierea j
SIMTEL TEAM S.​A.​

Key Account Manager- Jud.​ Cj,​ Sm,​ Mm,​ Sj


Candidatul ideal Studii superioare Carnet de conducere categ.B Dezvoltarea si mentinerea relatiei cu farmaciile si medicii de la nivel regional & local, in vederea atingerii obiectivelor organizatiei O foarte buna cunoastere a pietei farmaceutice, a zonei in care activeaza si experienta anterioara in vanzari si/sau in industria farmaceutica Experienta in demararea si implementarea proiectelor in client KAR Abilitati de negociere si influentare Capacitate de analiza si interpretare a datelor Foarte bune abilitati de comuncare orala si scrisa Capacitatea de a initia si mentine relatii, diplomatie Disponibilitate la deplasari prelungite (coordonare judete: CJ, SM, MM, SJ);Descrierea jobului Actioneaza impreuna cu Departamentul de Marketing, Promovare & Vanzari in vederea cresterii disponibilitatii portofoliului la nivelul farmaciilor si atingerii cifrelor de vanzari in linie cu potentialul clientilor Administreaza si dezvolta portofoliul de parteneri de care se ocupa, in vederea construir
DR.​ REDDYS LABORATORIES ROMANIA SRL

Site Manager - Sef Santier


Scurta descriere a companiei SIMTEL Team este unul dintre jucătorii importanţi în energie regenerabilă, automatizări industriale și telecomunicații. Lider în România în construcția și mentenanța centralelor electrice fotovoltaice, este din 2012 Partener oficial al ABB pentru automatizări, devenind cel mai bun integrator Telekom din România în 2016. Din 2021, SIMTEL Team s-a listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București, intrând într-o nouă etapă în dezvoltare a companiei. SIMTEL Team și-a propus, încă din prima zi, să pună tehnologia în slujba naturii, pentru a construi un viitor verde pentru planetă, oferind în același timp companiilor eficiența energetică necesară pentru a-și desfășura activitatea în condiții optime.La Simtel credem foarte mult in potentialul oamenilor si ii sprijinim sa creasca si sa se perfectioneze. Incurajam diversitatea si suntem o organizatie deschisa si orientata spre invatare. Credem in spiritul de echipa, inovatie dar si in sustenabilitate si implicare
SIMTEL Team

Area Sales Manager: Inginer Zootehnist,​ Medic Veterinar


Candidatul ideal - Specializat in Rumegătoare - Absolvent studii superioare: Facultatea de Zootehnie/Medicina Veterinara; Cunostinte solide despre nutritie animala Persoana dinamica orientata catre client Disponibilitate de a calatorii Permis de conducere categoria B Limba engleza scris/vorbit nivel mediu Cunostinte PC: Word, Excel, Outlook Experienta anterioara in productie reprezinta un avantajDescrierea jobului Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti din zona alocata Identificarea nevoilor clientilor si acordarea de suport tehnic Monitorizarea tendintelor din piata si a activitatii concurentei Dezvoltarea si implementarea planurilor regionale de marketing si de vanzare Introducerea de date in sistemul informatic CRM Organizarea de workshop-uri si reprezentarea companiei la targurile locale siinternationaleBeneficii Mediu de lucru placut intr-o companie internationala Oportunitati de dezvoltare personala Program de instruire/scolarizare Pachet salarial atractiv Masina d
NOACK ROMANIA SRL

Manager Depozit


Candidatul ideal Experiență relevantă în gestionarea unui depozit sau într-un rol similar. Abilități puternice de organizare și planificare. Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a gestiona mai multe sarcini simultan. Abilități excelente de comunicare și de lucru în echipă. Cunoștințe solide în utilizarea sistemelor informatice specifice gestiunii de depozit.Competențe Lider natural, capabil să motiveze și să ghideze echipa. Atenție la detalii și orientare către calitate. Flexibilitate și adaptabilitate la schimbări.Descrierea jobului Managerul de depozit este responsabil pentru planificarea, coordonarea și supervizarea tuturor activităților zilnice ale depozitului, asigurând o gestionare eficientă a comenzilor, livrărilor, recepției mărfii, inventarului, retururilor și produselor defecte, transportului mărfii, precum și organizarea montajelor și formarea noilor colegi.Responsabilități PrincipalePlanificarea Activităților de DepozitElaborează și implementează planuri zilni
MEBELISSIMO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 626 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Constituie avantaj experienta anterioara de vanzari; Minim 3 ani de experienta in domeniul produselor industriale (de preferat in domeniul echipamentelor de protectia muncii); Cunostinte de operare calculator: Word, Excel – nivel avansat; Cunostinte de limba engleza – nivel mediu; Posesor de permis de conducere Excelente abilitati de vanzare (negociere, comunicare persuasiva, perseverenta); Initiativa; Capacitate de analiza logica a situatiilor si informatiilor; Integritate profesionala; Disponibilitate pentru deplasari frecvente.Descrierea jobului Planifica si realizeaza vizite periodice la client; Identifica potentiali clienti in zona alocata; Intretine si dezvolta relatia cu clientii deja existenti ai companiei; Promoveaza intregul portofoliu de produse al companiei; Actualizeaza permanent baza de date cu clientii din zona de care este responsabil; Negociaza cu clientii conditiile comerciale in limitele de autoritate stabilite prin politica comerciala a Companiei; E
RENANIA TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 270 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Hungarian Sales And Customer Support Manager


Candidatul ideal Proven work experience as an Account Manager, Customer Support Manager, Technical Customer Support, Key Account Manager, or any other customer-facing relevant roles, with Hungarian clientsProven ability to communicate, present and influence key stakeholders at all levels of an organization, including executive and C-levelSolid experience with CRM software (e.g. Salesforce, Sugar CRM, Zoho CRM or HubSpot) and MS Office (particularly MS Excel)Experience delivering client-focused solutions to customer needsProven ability to juggle multiple account management projects at a time, while maintaining sharp attention to detailExcellent listening, negotiation and presentation abilitiesStrong verbal and written communication skillsBA/BS degree in Economics, Business Administration, Engineering, Sales or any other relevant fieldsDescrierea jobului Serve as the lead point of contact for all Hungarian customers on the territory of Hungary and RomaniaBuild and maintain strong, long-l
ADMIRAL MARKETS CYPRUS LTD NICOSIA SUCURSALA BUCURESTI

Manager Vanzari


Candidatul ideal Dezvoltarea nationala continua si in anul 2024, astfel incat ne dorim un Manager de vanzari cu experienta in una dintre locatiile noastre, care să coordoneze echipele de agenți imobiliari Blitz, folosind cele mai bune practici pentru atingerea obiectivelor noastre ambitioase.Ne dorim ca tu sa ai: Experienta in coordonarea unei echipe de minimum 3 ani; Experienta în monitorizarea procesului de vanzare; Ai lucrat cu sisteme si proceduri bazate pe targete si KPI-uri; Folosesti coaching-ul pentru a-ti ajuta echipa sa se dezvolte; Ai fost implicat activ in procesul de recrutare si ti-ai selectat singur oamenii din echipa; Ai lucrat cu obiective SMART în stabilirea activitatii oamenilor din echipa ta; Experienta in vanzari constituie avantaj;Descrierea jobului Principalele tale responsabilitati: Esti responsabil de atingerea performantelor, KPI-urilor si indeplinirea obiectivelor; Vei propune solutii, vei implementa tactici si strategii la nivelul echipei, pentru a obtine ce
BLITZ NETWORK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 169 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Dual Master: Junior Project Manager (m/​f/​d) Digitalization


Descrierea jobului You just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Dual Master: Junior Project Manager (m/f/d) Digitalization, Zeiss in OberkochenCOMPANYStep out of your comfort zone, excel and redefine the limits of what is possible. That’s just what our employees are doing every single day – in order to set the pace through our innovations and enable outstanding achievements. After all, behind every successful company are many fascinating people.In a spacious modern setting, full of opportunities for further development, ZEISS employees work in a place where expert knowledge and team spirit reign. All of this is supported by the ownership structure and the lon
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: PLASTICA SRLEducatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SATU MARE
PLASTICA SRL

Manager De Zona - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER DE ZONA - AJOFM | ANOFMAngajator: METAMOB SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SATU MARE
METAMOB SRL

Manager - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Spitalul Orasenesc Negresti Oas Expira in 2024-05-30 LocatieSatu Mare NivelFunctii de conducere Tip Temporar AngajatorInstitutii locale CategorieAlte functiiAnunt In conformitate cu prevederile art. 177 din Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii si a Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului pentru ocuparea functiei de manager persoana fizica din unitatile sanitare aflate in subordinea Consiliului Judetean Satu Mare aprobat prin Dispozitia presedintelui Consiliului Judetean Satu Mare nr. 468/ 19.12.2022,Consiliul de Administratie al Spitalului Orasenesc Negresti Oas organizeaza concurs pentru ocuparea functiei de manager de spital- persoana fizica.Concursul va avea loc la sediul Spitalului Orasenesc Negresti Oas, din localitatea Negresti Oas, str. Victoriei nr. 90, judetul Satu Mare, in perioada 30 aprilie - 20 iunie 2024, desfasurandu-se in doua etape: 1. Etapa de verificare a indeplinirii de catre candidati a conditiilor de participare la concurs- eta
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 29 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.