Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

39 Locuri de Munca It specialist in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

39 Locuri de Munca It specialist in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

R&d Specialist


Candidatul ideal • Să fie absolvent(ă) de chimie alimentară, industrie alimentară sau biotehnologii.• Experiență pe un rol similar de R&D sau ca inginer in industria cărnii reprezinta un avantaj.• Abilități de comunicare fluentă în limba engleză (scris și vorbit).Descrierea jobului • Dezvoltarea de noi produse în categoria de carne (pate, conserve de carne, mâncare la conservă)• Identifică, împreună cu managerul de fabrică, posibile tehnologii necesare pentru crearea de noi produse;• Implicare în îmbunătățirea proceselor, a rețetelor și a specificațiilor existente;• Dezvoltarea metodelor tehnologice de fabricare a produselor, cu setarea clară a fluxului tehnologic, a parametrilor de urmat și a plajei de valori acceptate;• Monitorizarea testelor de producție și realizarea de teste de laborator;• Se ocupă, împreună cu departamentele de calitate și marketing, de crearea etichetelor pentru produsele din categoria de care se ocupă;
SKILLD BY EJOBS

Seo Specialist


Candidatul ideal We’re looking for a resourceful SEO specialist to join our large and growing marketing department, now counting over 130 specialists. You will work on a rewarding and challenging project: CommercialCafe.com, a highly trafficked real estate website with first page Google rankings for very competitive keywords. As we strive to further increase our traffic, our team is expanding.If you're eager to contribute to this dynamic project, apply now and join us!This position is available in a hybrid regime that implies working from the office at least once a week.What we're looking for: 3+ years proven SEO experience; In-depth experience with website analytics tools; Working knowledge of on- and off-page search engine optimization techniques, ranking factors, algorithm updates etc. Up-to-date with the latest trends and best practices in SEO; Good written and spoken English.It is considered a plus: HTML/CSS knowledge; Advanced Excel skills; Conversion optimization experie
PROPERTY SHARK SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2400 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Candidatul ideal are:*Foarte bune abilitati de comunicare si negociere*Excelente abilitati de planificare si coordonare*Minim 2 ani experienta într-o pozitie similara*Cunostinte avansate de operare PC (utilizare Excel)*Studii superioare specifice domeniului de activitate - finalizateDescrierea jobului Responsabilitatile principale sunt:*Initierea si/sau mentinerea si dezvoltarea relatiei cu furnizorii de produse*Negocierea clauzelor contractuale cu furnizorii de produse, inclusiv preturile de achizitie*Realizarea comenzilor necesare pentru buna desfasurare a activitatii*Comunicarea permanenta cu beneficiarii interni pentru a asigura respectarea corectitudinii comenzilor lansate si receptionateNoi oferim:- Mediu de lucru placut, deschis si dinamic- Pachet salarial motivant- Extra beneficii cum ar fi:*bonus vanzari*bonuri de masa*vouchere de vacanta*vouchere culturale*asigurare de viata*asigurare privata de sanatate, etc.- Programe de instruire si dezvoltare continua
FARMACIA TEI SRL

Media netă estimată pe baza celor 1533 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Comert International – Brasov


Candidatul ideal Cerințe pentru candidat: Bilingv: cunoașterea limbii engleze la nivel minim B2 si a uneia dintre următoarele limbi străine: Germană, Spaniolă, Italiană, Maghiară; Dornic să înceapă o carieră în vânzări, achiziții, negociere. Experiența anterioară nu este obligatorie. Dornic să călătorească internațional (30% din timp); Orientat spre rezultate și auto-motivat; Cunoștințe PC (Ms Office, Outlook); Încrezător în forțele proprii; Team player; Sociabil și confortabil în interacțiunile cu clienții.Descrierea jobului Despre rolUn rol cu impact asupra unei economii durabile prin reducerea risipei de mărfuri! Persoana care ocupă acest rol este responsabilă de identificarea furnizorilor potențiali și negocierea achiziției de mărfuri nevândute (lichidări, produse cu data scurtă de valabilitate, colecții vechi, comenzi anulate) la nivel internațional.Responsabilități: Identifici oportunități de achiziții și potențiali furnizori; Menții legătura cu furnizorii și dezvolți baza de dat
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Communications Specialist


Candidatul ideal The Communications Specialist is laser-focused on Ipsos iSay’s communication with its European-based members.The ideal candidate should have these skills/competencies: Have experience writing for websites, blogs, social media, emails, and more; Be creative and passionate about engagement and communications; Stay up-to-date on the latest trends in communications (social media, email, engagement); Have the ability to identify new opportunities; Have the ability to efficiently convey information both verbally and in writing; Active listening; Have the ability to set priorities; Have the ability to set objectives and outline how they can be achieved; Persuasion and negotiation skills; Business communication skills; Taking responsibility and respecting assigned tasks and proposed deadlines.; Initiative/Proactivity; Communication; Planning and organization; Flexibility; Team spirit/ teamwork.Knowledge: Microsoft Office; Advanced English; Social media platforms + blogs; Googl
IPSOS INTERACTIVE SERVICES SRL

Purchasing Specialist


Scurta descriere a companiei Konem Invest is an HR Consulting boutique firm, with a team of passionate and enthusiastic experts. Our clients enjoy the kind of personal service and price sensitivity we are able to offer as a small compan Cerinte - Commercial education background with technical interest and professional experience in an industrial company- Experience in purchasing/procurement- Negotiation skills and intercultural skills- Fluent in German and English- Good SAP and very good MS Office knowledge- Independent and self-reliant person- Good communication and team player- Willingness to travel Responsabilitati - Operational procurement of capital goods, manufacturer-specific spare parts, and technical services (CAPEX) for production sites for Europe- Ordering activity based on ERP requisitions- Execution of the ordering process in the SAP ERP system- Ensuring order processing up to invoicing- Verifying the invoices and releasing them if necessary- Cooperation with suppliers, su
Konem Invest

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 5250 RON/Luna

Product Data Management Specialist With German


Candidatul ideal Are you passionate working within a competitive market ?Are you the ONE to DRIVE the world of tomorrow ?GET THE FUTURE YOU WANT !We build the cars of the future through Product Data Management for one of the German leading OEM car manufacturers.As an employer, we strive for a culture that enables colleagues to focus on their work, but also on their personal lives, as we strongly believe in work-life balance as a benefit. We encourage an environment based on team effort, where people are helping each other, to realize our growth strategies.We want our colleagues to grow with our local business, that is why we offer flexible working hours, we offer a modern office building and facilities and we evaluate our employees´ performance annually and offer financial recognition.Come join the team!Introduce yourself and learn more about our Company, our Work, our Team and the Road we take together daily, in building and ensuring a virtual data environment that supports the releas
CAPGEMINI SERVICES ROMANIA SRL

Compensation & Benefits Specialist


Candidatul ideal ​Founded in 1953, Jungheinrich ranks among the leading solutions providers for the intralogistics sector, with revenue of over €4 billion and more than 19,000 employees worldwide. Our goal is to be the No. 1 choice in intralogistics worldwide. The Group strategy is driven towards growing profitably and creating value sustainably.As part of this strategy, a unique Global Business Services Center has been established in Brasov, in 2022, working together with all Jungheinrich entities worldwide, providing support in their day-to-day operations.We are a young organization, in full grow, and we are proud to say that we already proved our capabilities – all our internal customers are very satisfied with the way we work, and our people created strong relationship that makes the team function at its best.Requirements for success: Minimum 2 years of experience in HR, preferably in a multinational environment with focus on payroll or compensation topics; High affinity for data.
JUNGHEINRICH BUSINESS SERVICES ROMANIA S.​R.​L.​

Specialist Method Development Flow Simulation


Candidatul ideal Degree (Master/Dipl.-Ing.) in mechanical engineering, physics or comparable Very good understanding in the field of fluid mechanics and modern flow simulations (CFD) Experience in the field through specialization in studies, as well as professional experience is a plus/advantage Good knowledge of software development with the programming languages Python, C++ or comparable languages (optional, maybe only scripting skills) Structured and determined way of working as well as good analytical skills Very good written and spoken English High willingness to work as part of an international teamDescrierea jobului Planning, execution, and development of CFD methods and fluid mechanical CAE methods Implementation of CFD methods in our internal modern Schaeffler tools (Python/C++) Coordinate requirements with responsible product managers Execution and analysis of complex CFD simulations Self-dependent preparation of documents and presentations for internal and external customers
SCHAEFFLER ROMANIA SRL

ETL/​Data Engineering Specialist


Short company description Dennemeyer Group offers high-quality services for the protection and management of Intellectual Property rights and is committed to being the first-choice partner for customers globally.At Dennemeyer TechSys, our experienced team of software and innovation experts strives to stay ahead of the curve – researching and implementing cutting-edge technology to deliver the highest quality products and services available. We specialize in developing custom software products and solutions for IP management while providing clients with first-class support RequirementsYour profile: • 3+ years of working experience in IT;• Expert skills with ETL processes and tools;• Advanced skills with MS SQL server and SQL;• Experience in Pentaho Data Integration or Visual Basic is of advantage;• Self-organized and a creative team player with excellent communication skills and a willingness to learn;• Excellent time management, problem-solving skills and attention to detail;• Experien
Dennemeyer TechSys

Specialist Suport Tehnic


Scurta descriere a companiei Suntem o echipa de specialisti inovatori si deschisi, cu experienta in dezvoltarea de solutii software de business pe platforme Microsoft, solutii de tip hardware interactiv si servicii.Divizia TomTouch a CS Vision inseamna proiecte speciale interactive.TomTouch inglobeaza solutii de interfete publice, fie ca sunt pentru indoor sau outdoor: chioscuri interactive, solutii de publicitate interactiva, folosind ecranul sensibil la atingere (touch screen) ca un nou suport media, solutii de design si arhitectura digitala, mobilier urban interactiv extins pana la un nou concept – New City, precum si solutii de signalistica interactiva, ce au la baza componenta display-ul digital.Solutii de Bike sharing, e-Ticketing. Cerinte - Abilitati de comunicare verbala.- Aptitudini de colegialitate si de lucru in echipa.- Atitudine orientata catre client.- Capacitate de solutionare a problemelor, atitudine proactiva- Abilitati organizatorice, spirit de observatie.- Disciplina
CS Vision

Specialist Birou Internari


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Sa fii unul dintre Oamenii Reginei inseamna sa fii in mod autentic interesat de binele celor din jur. In rolul de Specialist Birou Internari vei avea un impact pozitiv in viata pacientilor, prin pregatirea si transmiterea informatiilor d
Regina Maria

Specialist Clienti Pf și Imm - Babadag,​ Brasov,​ Turda


Candidatul ideal 🧐 Dacă cele de mai jos ți se potrivesc, șansele să fim colegi tocmai au crescut: Ai dobândit cel puțin un an experiență în domeniul financiar-bancar, preferabil în interacțiunea cu clienți de tip IMM. Știi ce înseamnă asertivitatea și ascultarea activă și le folosești mereu în discuțiile cu oamenii. Persuasiunea și negocierea sunt punctele tale forte atât în discuțiile cu PF, cât și cu IMM. Știi că proactivitatea, organizarea și deschiderea spre lucruri noi, te va duce departe. Obiectivele personale și cele de echipă sunt importante pentru tine și ești pregătit să ajuți la atingerea lor în mod eficient. Îți place să vorbești în limba engleză.Descrierea jobului 📝 O zi normală în rolul acesta: Îți face plăcere să discuți 1 la 1 cu clienții PF despre produsele specifice segmentului și recomanzi soluțiile financiare potrivite pentru ei, inclusiv credite negarantate, carduri de credit, asigurări, produse de economisire sau fonduri de investiții. Te asiguri că ai înțeles n
RAIFFEISEN BANK SA

Specialist Clienti Pf și Consiliere Imm - Babadag,​ Brasov


Candidatul ideal 🧐 Dacă cele de mai jos ți se potrivesc, șansele să fim colegi tocmai au crescut: Ai dobândit cel puțin un an experiență în domeniul financiar-bancar, preferabil în interacțiunea cu clienți de tip IMM. Știi ce înseamnă asertivitatea și ascultarea activă și le folosești mereu în discuțiile cu oamenii. Persuasiunea și negocierea sunt punctele tale forte atât în discuțiile cu PF, cât și cu IMM. Știi că proactivitatea, organizarea și deschiderea spre lucruri noi, te va duce departe. Obiectivele personale și cele de echipă sunt importante pentru tine și ești pregătit să ajuți la atingerea lor în mod eficient. Îți place să vorbești în limba engleză.Descrierea jobului 📝 O zi normală în rolul acesta: Îți face plăcere să discuți 1 la 1 cu clienții PF despre produsele specifice segmentului și recomanzi soluțiile financiare potrivite pentru ei, inclusiv credite negarantate, carduri de credit, asigurări, produse de economisire sau fonduri de investiții. Te asiguri că ai înțeles n
RAIFFEISEN BANK SA

Specialist Vanzari/​ Consultanta/​ Relatii Cu Publicul,​ Brasov


Candidatul ideal - peste 3 ani, cumulați, de experiență profesională- înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii;- capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență;- responsabilitate personală, consecvență;- entuziasm și gândire pozitivă;- aspect elegant și siguranță de sine;- atitudine orientată spre soluții și rezultate;- experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj.Descrierea jobului - continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu;- stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți;- înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți;- administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție.Ce îți oferim:- training specializat, co
CLOUD ELEVEN SRL

Specialist Achizitii Si Aprovizionare


Candidatul ideal Responsabil ,stapan pe cunostintele sale , rezistent la stressDescrierea jobului Postul in sine este unul complex ,deoarece in domeniul nostru de activitate trebuie viziune si logica . In cuvinte putine postul presupune o legatura stransa intre furnizori ,beneficiari si angajator .Totusi in spatele frazei simple se ascunde munca complexa de a indeplini cerintele beneficiarului ,cerintele angajatorului care respecta legislatia necesara in achizitia produselor folosite si relatia stransa cu diferiti furnizori .Este o munca nesfarsita de cautare si raportare la cel mai bun pret-calitate-termen de livrare -termen de plata .Trebuie sa stapaneasca domeniul in care activam .Beneficiile se discuta in mementul interviului.
THERMOFIX FACILITY SERVICES SRL

Copywriter /​ Specialist Social Media /​ Graphic & Web Designer


Candidatul ideal CopywriterResponsabilități: Scrierea de articole, conținut pentru site-uri web, scrierea de articole pentru blog,integrarea de cuvinte si expresii cheie Redactarea textului pentru: postări pe rețelele sociale, e-mailuri, newslettere, materialede marketing, comunicate de presă Adaptarea stilului de scriere în funcție de publicul țintă și obiectivele proiectului. Monitorizeaza comunicarea si performantele companiei si a competitiei. Monitorizeaza comunicarea furnizorilorCerințe: Experiență în domeniul copywriting-ului Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă. Cunoștințe solide de gramatică și ortografie. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a respecta termenele. Creativitate, atenție la detalii și spirit proactiv. SEO copywritingDescrierea jobului Specialist social mediaResponsabilități: Creează conținut: grafică, video și text scris, pentru publicul de pe diferite platforme (Facebook, Instagram, Pinterest, TikTOk, LinkedIN,
UNIOR-TEPID SRL

Mecanic intretinere/​Tehnician Mentenanta


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 LEI pe lună
Suntem în căutarea unui Tehnician Mentenanță pasionat de tot ceea ce înseamnă domeniul tehnic. Dacă te consideri o persoană tehnică și dinamică, iti recomandam acest job daca iti doresti sa lucrezi in industria automotive. Aplica pentru această oportunitate! Program de lucru 3 schimburi (Luni-Vineri) Beneficii:Salariu în funcție de experiențăTichete în valoare de 660 lei/lunăAl 13-lea salariuPrime și tichete cadouAbonament servicii medicaleOre suplimentare plătite dubluCantinăTransport pe rutele Brașov - Săcele - Ghimbav - Codlea - Vulcan - Zărnești - Zizin - Sânpetru - Prejmer - Făgăraș Candidatul ideal:Liceu/ școală profesională profil mecanic sau electromecanic;Experienta in operarea Sistemelor PLC (de preferat);Cunoștințe desen tehnic;Cunoștințe SAP;Bune abilități de comunicare și organizare;Experiență profesională anterioară constituie avantaj; Responsabilități:Efectuarea intervențiilor de reparații și mentenanță corectivă la echipamentele și sistemele tehnice ale companiei.D
CTP INDUSTRY SERVICES SRL

Bucatar Pizza /​ Specialist Preparare Pizza 3600 Lei - 4600 Lei


Candidatul ideal Alătură-te echipei MaPizza Brasov și devino parte dintr-o experiență autentică de preparare a pizzei!Mai multe detalii la nr de telefon: 0730.080.300Cerințe: Pasiune pentru pizza (Fie ca ai sau nu experienta, te invatam noi) Dorință de a învăța și a se dezvolta continuu Bun simț și atenție la detaliiDescrierea jobului Prepararea pizzei în conformitate cu standardele noastre de calitate Asigurarea igienei și curățeniei în zona de lucru Gestionarea și organizarea eficientă a ingredientelor Colaborarea cu echipa pentru menținerea fluxului de lucru optim Asigurarea unei experiențe plăcute pentru clienți prin servirea pizzei proaspete și delicioaseCe oferim: Loc de muncă stabil Pachet salarial atractiv Tickete de masă Program flexibil Recunoașterea performanței
MA PIZZA RO S.​R.​L.​

Medical Sales Representative (animal Health)


Candidatul ideal Our new companyFor our client, a big pharma - animal health company, we are looking for a Medical Representative based in Brasov, Harghita, Covasna or Sibiu for one of the company’s strategic portfolio.Your new roleYour role will be to develop, implement and promote the company’s portfolio, creating and maintaining strong partnerships with doctors in the allocated area.What you'll need to succeed University degree in Veterinary Medicine Min. 2 years of experience as Medical Representative promoting products is a plus Strong communication, presentation and negotiation skills Team player, open to work in a cross-functional environment Driving license B category Descrierea jobului What you'll get in return Developing your career in a prestigious Life Sciences company Promoting and developing various projects for a top portfolio of products Competitive salary package
HAYS SPECIALIST RECRUITMENT ROMANIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 39 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.