Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca It specialist in Piatra Neamt

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca It specialist in Piatra Neamt

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Medici Specialisti/​ Primari


Candidatul ideal Medici specialisti/ primari specialitatile:- ginecologie, competenta eci tv- cardiologie, competenta eco cord- neurologie- psihiatrie- medicina interna, competenta eco general- urologie, competenta eco pelvin- dermatologie- alergologie- pneumologie- endocrinologie, competenta eco tiroida/ parti moi- orl- oftalmologie- ortopedie- reumatologie- medicina de familie.Descrierea jobului Pachet salarial motivant, program flexibil, abonamente familiale de sanatate, vouchere de vacanta, reprezinta principalele noastre beneficii oferite colegilor nostri medici.Activitatea se va desfasura intr un sediu ultracentral, ultramodern, complet utilat cu aparatura nou, competitiva.
MEMORMED SRL

Specialist Servicii Clienti Migrator


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. Tocmai de aceea, avem nevoie de tine să ne completezi echipa cu energia și dorința ta de a face lucrurile bine.Provocarea pe care ți-o lansăm este un post de Specialist Servicii Clienți Migrator, ce așteaptă cu nerăbdare să fie ocupat 😊Ne bucurăm că ai ajuns să citești aceste rânduri, astfel că, dacă nivelul interesului tău s-a păstrat până aici, dă scroll pentru a afla dacă tu ești persoana pe care am descris-o în rândurile de mai jos:Dacă cele de mai jos te reprezintă, șansele tale să fim colegi au crescut: ești pasionat(ă) de zona vânzărilor și îți face placere să interacționezi cu clienții; te faci ușor înțeles/înțeleasă, indiferent că este vorba despre clienți, colegi sau alte persoane cu care intri în contact; prietenii te descriu drept o persoana cu atitudine pozitivă și empatică.Dacă vii de acasă cu: spirit de echipă; adaptabilitate; abilități bune de comunicare; abilități de organizare
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Specialist Vanzari Rpa (b2b)


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui om de vânzări talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Specialist în Vânzări pentru Portofoliul de Produse RPA (Automatizare a Proceselor Robotică). Atribuțiile principale ale acestui rol includ promovarea și vânzarea soluțiilor noastre inovatoare de RPA către clienți din diverse industrii. Daca esti familiazrizat cu vanzarile B2B pentru produse IT, in special softuri si intelegi atuurile unei automatizari prin tehnologia RPA, esti candidatul ideal!Descrierea jobului Responsabilități principale: Identificarea și contactarea potențialilor clienți pentru a evalua nevoile lor specifice și a le oferi soluții personalizate de RPA. Prezentarea și demonstrarea avantajelor și funcționalităților soluțiilor noastre de RPA în fața clienților. Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți, precum și crearea de parteneriate strategice noi. Lucrul îndeaproape cu echipa noastră de dezvoltare și suport tehnic pentru a
GOODWILL CONSULTING GWC SRL

Responsabil Ofertare -specialist Instalatii Termice Si Sanitare


Candidatul ideal - Studii superioare tehnice de specialitate ( reprezinta un avantaj absolvent al Sectiei de Instalatii – Facultatea de Constructii)- Cunostinte de proiectare – estimare in vederea ofertarii- Cunostinte avansate de operare PC – Autocad, MS Office- Experienta in domeniu instalatiilor termice si sanitare (proiectare, ofertare)- Abilitati de comunicareDescrierea jobului - Analizeaza caietele de sarcini in vederea solicitarii de clarificari (daca este cazul)- Dimensioneaza/proiecteaza instalatiile (pe baza caietului de sarcini si a documentatiei existente)- Incadreaza articolele de deviz si cantitatile acestora in programe specializate- Identifica materialele si echipamentele principale care intra in componenta ofertei, caracteristicile tehnice/cantitati- Intocmeste cereri de oferta pentru materiale, echipamente- Analizeaza si selecteaza ofertele primite pentru materiale, echipamente si lucrari- Calculeaza ofertele cu ajutorul programelor specializateBeneficii:- Pachet sala
ARABESQUE SRL

Specialist Marketing Digital - Piatra Neamt - Nu Remote


Candidatul ideal Daca esti pasionat de ceea ce faci, motivat de provocari si ai ambitia sa progresezi in mod continuu, atunci ai toate atributele necesare pentru a fi de succes. In plus, trebuie sa ai minim 2 ani experienta in activitati de Marketing Digital de atragere a publicului pe website (SEO, SEM, Affiliation, Display, Social Media).Cerinte:- Administrare tactici de achizitie online zilnice conform planului (publicitate online, afiliere / distributie, emailing, social media etc.)- Colaborare cu coordonatorul eCommerce pentru a asigura o experienta optima utilizatorului, de la call-to-action (CTA) pana la landing page si o rata de conversie permanent optimizata- Implementare campanii, in functie de obiectivele setate pentru realizarea targetelor de vanzari- Impulsionare trafic si audiente zilnice a magazinului online- Gestionare strategie si calendare anuale de comunicare pentru conturile de sociale media locale Facebook, LinkedIn, Instagram etc.Descrierea jobului Principalele at
DINAMIC 92 PRO LOGISTICS SRL

Specialist Vânzări Rpa (b2b)


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui om de vânzări talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Specialist în Vânzări pentru Portofoliul de Produse RPA (Automatizare a Proceselor Robotică). Atribuțiile principale ale acestui rol includ promovarea și vânzarea soluțiilor noastre inovatoare de RPA către clienți din diverse industrii. Daca esti familiazrizat cu vanzarile B2B pentru produse IT, in special softuri si intelegi atuurile unei automatizari prin tehnologia RPA, esti candidatul ideal!Descrierea jobului Responsabilități principale: Identificarea și contactarea potențialilor clienți pentru a evalua nevoile lor specifice și a le oferi soluții personalizate de RPA. Prezentarea și demonstrarea avantajelor și funcționalităților soluțiilor noastre de RPA în fața clienților. Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți, precum și crearea de parteneriate strategice noi. Lucrul îndeaproape cu echipa noastră de dezvoltare și suport tehnic pentru a
GOODWILL CONSULTING GWC SRL

Specialist Relatii Clienti Si Gestionare Comenzi


Candidatul ideal O persoană energică și pasionată de moda pentru copii, care să se alăture echipei noastre ca Specialist în Relații Clienți și Gestionare Comenzi. Idealul candidat este cineva care comunică ușor, are un spirit artistic și este familiarizat cu lucrul în spatele unui site web.Cerinte:Abilități de comunicareAptitudini artistice și creativitate în prezentarea produselor și în consilierea clienților.Experiență în lucrul cu site-uri web, încărcarea de produse, postări și utilizarea eficientă a Excel-ului.Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan.O atitudine pozitivă și capacitatea de a lucra bine în echipă.Descrierea jobului Gestionarea și urmărirea comenzilor, asigurându-vă că fiecare detaliu este conform cu cerințele clientului.Consilierea clienților în alegerea mărimilor, modelelor și asortarea culorilor, oferindu-le o experiență personalizată și memorabilă.Realizarea de follow-up-uri, contactând clienții după primirea comenzii pentru a asi
IRIDOR STYLE S.​R.​L.​

Inginer/​ Tehnician Mentenanta


Descrierea jobului Candidatul idealStudii medii/ postliceale/ superioare cu profil tehnic;Autorizare ISCIR RSL-IP sau RVT (constituie avantaj);Atestate pe service de la producatorii de echipamente;Experienţă practică necesară: minim 2 ani în domeniul montării, punerii în funcţiune, mentenanţei centralelor termice;Cunoștințe obligatorii cerute de legislație: Prescripții tehnice ISCIR și legislația cu impact în domeniul de activitate;Cunoştinţe IT: deprinderi utilizare MS Ofice (Word, Excel, Outlook); AlteleAbordare structurată în rezolvarea problemelor;Abilităţi de comunicare interpersonale;Capacitate de analiză şi de a găsi soluţii;Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerințele postului. *Dacă doriți, vă rugăm să atașați la CV fotografia dumneavoastră. E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoa
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Tehnician Mentenanta Electromecanica - Automatica Echipamente Industriale - Ajofm | Anofm


Ocupatia: TEHNICIAN MENTENANTA ELECTROMECANICA - AUTOMATICA ECHIPAMENTE INDUSTRIALE - AJOFM | ANOFMAngajator: CRIBER NET SRLEducatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PIATRA-NEAMT
CRIBER NET SRL
Vezi alte joburi relevante

Mechanical Engineer /​ Technician


Companie verificată
Aplica rapid
DescriptionResponsibility for the maintenance and repair of our machinesAs a maintenance Technician, you will play a vital role in ensuring the smooth operation of our machinery and minimizing downtime by conducting routine maintenance, troubleshooting, and performing necessary repairs. Qualifications1.      Diploma or equivalent. Technical training in mechanical maintenance or a related field is preferred.2.      Proven experience as a Mechanical Maintenance Technician.3.      Strong knowledge of mechanical, electrical, and hydraulic systems, as well as troubleshooting techniques.4.      Proficiency in reading and interpreting technical manuals, blueprints, and schematics.5.      Excellent problem-solving skills and the ability to work well under pressure to resolve issues promptly.6.      Strong attention t
OLAHUS TRADING SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
SERAR INVEST CONSULT SRL

Logistics Manager


Companie verificată
Aplica rapid
Description The main responsibility of this position is to assist the Sales Team through interaction with suppliers and customers, handling orders, and managing the logistics of our shipments. This role will be based at our office in Piatra Neamț and offers an appealing compensation package depending on your qualifications and experience. Job responsibilities o Work independently to solve logistics, documentation, and freight solutions.o  Generate sales and purchase contracts as directed by the Sales team.o  Process orders provided by the Sales team, by securing purchase and sales as agreed by the sales teamo  Coordinate the documentation flow and other paperwork: including Health Certificate, Certificate of origin and alike.o  Manage and build relationships with freight providers to ensure on-time deliveries and low-cost rateso  Coordinate and direct transportation needs at multiple facilitieso  Project work or items outside
OLAHUS TRADING SRL

Territory Sales Manager


Candidatul ideal Calificari: Studii superioare Experienta de vanzari minim 2 ani Permis de conducere categoria B fara antecedenteAbilitati: Bune cunostinte de limba Engleza Cunostinte bune de utilizare PC: Microsoft Office Abilitati de comunicare, conducere si coordonare a echipei Abilitati de negociere Orientare spre rezultat Gandire strategica Managementul timpului Foarte bune aptitudini analitice Abilitati de prezentare.Descrierea jobului Atingerea obiectivelor de vanzari si distributie. Coordonarea activitatii echipei de vanzari/ echipei distribuitorului de pe zona sa in vederea asigurarii executiei in conformitate cu standardele companiei.Realizarea obiectivelor de vanzari si profit: Ofera directie fortei de vanzari in vederea realizarii planului de afaceri (AOP); Identifica oportunitatile de crestere si dezvoltare a afacerii si recomanda planul de actiune necesar pentru a obtine cresterea respectiva; Este responsabil de realizarea targetului pe zona sa in conformitate cu principa
QUADRANT - AMROQ BEVERAGES SRL

Operator Calculator (cu Atributii De Contabilitate Primara)


Candidatul ideal Studii mediiCunoastere operare PC- MS OfficeCapacitate de organizare si planificarePersoana cooperanta si cu spirit de echipa;Punctualitate, disciplina, atentie distributiva, spirit de observatie si o buna memorieExcelente abilitati de comunicare;Experienta dе lucru intr-un program dе gestiune si contabilitate primara (Cunoastrea programului SMARTBILL constituie un avantaj)Permis de conducere categoria B - fara evenimenteCazier judiciar fără antecedente penaleDescrierea jobului Receptia, expedierea si urmarirea de produse la/de la furnizor;Contabilizarea şi înregistrarea facturilor si a chitantelor emise de furnizori pentru bunurile livrate ori serviciile prestate de companieVerificarea deconturilor si chitantierelor soferilorArhivarea facturilor livrate/ridicateIntocmirea condicii de prezenta si transmiterea ei in sistemIntocmirea diferitelor rapoarte contabile solicitateBeneficii:Tichete de masăMediu de lucru motivant, tânăr, orientat spre realizări
AD AUTO TOTAL SRL

Supply Chain Manager - Piatra Neamt


Scurta descriere a companiei De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional. Cerinte ManpowerGroup Romania is looking for a Supply Chain Manager for its client, a multinational company specializing in developing and producing packaging solutions.Location: Piatra Neamt (Romania)Main requirements:University degree in field of M
ManpowerGroup Romania

Manager Regional De Vanzari


Candidatul ideal Cerinte: Absolvent/absolventă de studii superioare tehnice, Inginerie Electrica/Civila - reprezinta un avantaj; Experienta profesionala in domeniile Telecom, Proiecte fotovoltaice, capabil sa ofere solutii complexe adaptate nevoilor clientilor; Experienta in vanzari B2B, conturi mari, cel putin 5 ani; Capacitate de analiză și sinteză; Limba engleza la nivel avansat; Permis de conducere categoria B; Deschis la invatare continua, ambitios, orientat spre crestere, obisnuit cu lucrul sub presiune; Abilitati de comunicare si interrelationare exceptionale; Abilitati de negociere si persuasiune foarte bune.Descrierea jobului Responsabilitati: negociaza proiecte in domeniul energiei verzi pentru clientii mari din retail si industrie; propune solutii complexe de eficienta energetica adaptate clientilor mari din retail si industrie sau investitorilor in parcuri fotovoltaice, negociaza conditiile contractuale, adaptand dupa caz oferta, luand in calcul intreaga gama de produse Sim
SIMTEL TEAM S.​A.​

Project Manager/​ Coordonator Proiect Cu Experientata


Candidatul ideal Ne dorim sa cunoastem persoane:* Cu experienta de min. 5 ani pe un post similar;* Care au studii superioare tehnice;* Care sa fi lucrat in cadrul unei firme de executie in domeniul tehnic/constructii;* Care vor sa lucreze intr-o echipa dinamica, vor sa invete si sa evolueze;* Dinamice, versatile, abilitati reale de previzionare, planificare si organizare;* Capabile sa lucreze cu termene limita;* Cunoasterea limbii engleze – fluent.Descrierea jobului Ce asteptam de la tine:* Sa planifici, sa coordonezi si sa supervizezi lucrarile de montaj;* Sa planifici resursele materiale si financiare necesare;* Sa asiguri fluxul de informatii intre participantii la proiect (beneficiari, manager executiv, transportator, executanti, etc.);* Sa te implici in contractarea echipelor de montaj si sa evaluezi activitatea echipelor din portofoliu;* Sa mentii legatura cu celelalte departamente si/sau echipe implicate in proiect pentru a asigura o colaborare eficienta;* Sa furnizezi rapoarte
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Area Sales Manager Sisteme Fotovoltaice


Candidatul ideal Daca esti o persoana cu foarte bune abilitati de vanzare si negociere, cu atitudine orientata catre client, cu abilitati de planificare, organizare, ascultare si intelegere, atent la detalii, cu atentie distributiva si disponibil de a efectua deplasari zilnice pentru atingerea obiectivelor de vanzari, atunci esti colegul pe care ni-l dorim in echipa, alaturi de noi.Poate constitui un avantaj pentru tine:- experienta in domeniul vanzarilor de produse pentru constructii, instalatii si/sau cunoasterea pietei in domeniul sistemelor fotovoltaice;- studii tehnice superioare de profil: electrica, electronica, electrotehnica, energetica, electro-energetica;- cunostintele de operare PC (MS Office, Internet).Descrierea jobului Responsabilitatile tale sunt: prezentarea, promovarea si vanzarea gamei de produse in conformitate cu politicile comerciale ale firmei; administrarea eficienta si dezvoltarea portofoliului actual de clienti din zona arondata; consilierea clientilor si ofer
PARTENER SRL

Area Sales Manager - Utilaje Agricole


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine? Experiență de minimum 3 ani în vânzări, dintre care, de preferat, 2 ani experiență în vânzarea utilajelor agricole; Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, atenție distributivă, capacitate de a lua rapid decizii; Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență; Cunoștințele de limbă engleză constituie avantaj; Cunostințe de operare PC (Windows, Microsoft Word, Excel, Internet). Carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Câteva cuvinte despre responsabilități: Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei; Prospectarea continuă a pieței pentru a extinde portofoliul de clienți; Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual; Participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării și finalizării acestora; Stabilirea și participarea la intâlnirile cu clienții și/sau cu furnizorii; Întocmir
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Manager Zonal De Vanzari - Proiecte Electrice


Candidatul ideal • Persoană serioasă, organizată, dinamică și sociabilă cu abilități bune de comunicare și relaționare;• Studii medii sau superioare (profil electrotehnic sau conex constituie avantaj);• Abilitate de negociere comercială, capacitate de organizare și planificare a activității;• Experiența profesională în vânzări de echipamente electrice sau domenii conexe;• Posesor permis de conducere cat. B.Descrierea jobului Zona acoperită: Moldova• Menținerea și dezvoltarea portofoliului de clienți al companiei Promelek XXI (firme de instalații electrice și curenți slabi, tablotieri, antreprenori generali);• Consilierea clienților în oferirea celor mai potrivite soluții tehnice în strânsă colaborare cu echipa tehnică de ingineri• Urmărirea și atingerea obiectivelor lunare de vânzări• Identificarea și valorificarea noilor oportunități de afaceri ale companiei;• Prezentarea și promovarea produselor din portofoliul companiei Promelek XXI;• Elaborarea programului de vizite la clienți;• De
SC PROMELEK XXI SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.