Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

132 Locuri de Munca Management in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

132 Locuri de Munca Management in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
SERAR INVEST CONSULT SRL

People & Culture Manager (hr Manager)


Candidatul ideal HR ManagerDescrierea jobului HR Manager
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

Store Manager


Candidatul ideal Store ManagerDescrierea jobului Store Manager
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 17 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Telesales


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:• Experiență anterioară în vânzări sau telesales, ar reprezenta un avantaj experiența în industria materialelor de construcții sau a produselor din piatră, cu 5-7 ani de experiență.• Abilități excelente de comunicare și negociere, cu accent pe construirea și menținerea relațiilor cu clienții.• Capacitatea de a lucra independent și de a-și gestiona eficient timpul.• Orientare către atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări.• Experiență în utilizarea CRM-ului și a Excelului pentru analiza și interpretarea datelor.• Experiență în gestionarea echipei de vânzări și în evaluarea datelor de analiză și de sondare a clienților.• Experiență în interacțiunea simultană cu echipe și clienții.• Limba maghiară constituie un avantaj.Descrierea jobului În acest moment suntem în căutarea unui Manager Telesales specializat în promovarea produselor din piatră (și materie primă – piatră) în cadrul unei companii în creștere constantă și cu o reputație solidă pe p
SKILLD BY EJOBS

Office Manager


Candidatul ideal Qualifications 2-3 years of work experience in an administrative/office management role; Bachelor's Degree in financial or similar field; Economic and legal knowledge Strong attention to details Time management skills and ability to prioritize different tasks; Excellent communication and interpersonal skills. Great listening skills and able to take direction from individuals in higher-level positions; Excellent MS Office knowledge; Familiarity with accounting software (ERP/ CRM system); Accounting experience would be an advantage Proficiency in English;Descrierea jobului Your roleOur Technology Center in Cluj-Napoca is growing rapidly. We are looking for an Office Manager that will work directly under the director of the Romanian branch. You will be responsible for the smooth running of the administrative operations, management support and business-related tasks. Key tasks Primary accounting - management and preparation of documents for the external accountants, Ca
GENERIX SOFT GROUP ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 232 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Product Manager


Candidatul ideal Experiență în vânzarea materialelor de construcții minim 3 ani;Gândire analitică și critică;Spirit proactiv;Bună organizare individuală (autodidact);Experiență în vânzarea pavajelor constituie un mare avantaj;Studii superioare tehnice, dе preferat în domeniul construcțiilor;Cunoașterea limbilor Engleză și Germană constituie un mare avantaj;Bune cunoștințe dе operare PC (Outlook, Excel, Word, PowerPoint, ASIS);Cunoștințe AutoCad;Bune abilități dе comunicare orală și scrisă;Rigurozitate și atenție la detalii;Descrierea jobului Manager de produs pentru elemente vibropresate precum: pavaj, bolțari, borduri,etc.- în zona CJ,BN, MM,SJ,SM,BH, AR,TM;Imprеună cu Manаgеrul dе Vânzări și Departаmеntul dе Mаrkеting participă la dezvoltаreа planului strаtegic de promovаre și vănzаre;Identifică în permanență noi piețe conexe produselor promovate;Participă în mod activ în cadrul evenimentelor din zona alocată (conferințe, întâlniri, evenimente industriale, mediu academic);Monitorizea
SKILLD BY EJOBS

Media netă estimată pe baza celor 188 de salarii introduse în Salario: 5200 RON/Luna

Internal Account Manager


Candidatul ideal Candidatul Ideal- absolvent(ă) cursuri universitare - de preferat studii economice- cunoştinţe temeinice in domeniul IT- talent de intreprinzator cu experienta in vanzari- abilitatea de a impresiona potentialii clienti- spirit de automotivare continua- initiativa- bune abilitati de comunicare si relationare- inalta orientare spre client si abilitatea de a intelege si de a profita de oportunitatile pietei- foarte bune calitati de organizare a timpului- fluent in lb.engleza- carnet de conducereDescrierea jobului Descrierea jobului-preluarea si dezvoltarea unui teritoriu de vanzari existent-vanzarea de produse IT si periferice (laptopuri,PC-uri,servere,periferice,licente)-calcularea si negocierea preturilor si conditiilor contractuale-dezvoltarea strategica a pozitiei companiei noastre pe zona de vanzare-deplasari la clienti-key account management si dobandirea de clienti noi
ETA2U SRL

Manager Depozit - Cluj


Candidatul ideal Iti doresti o cariera in care poti contribui la dezvoltarea organizatiei si a proceselor de logistica pe care le coordonezi ? Ai abilitati si competente dovedite in timp de coordonare echipe si procese ? Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica, in continua crestere ? Atunci esti potrivit pentru rolul nostru de Warehouse Manager in Cluj ! Studii superioare, de preferat tehnice; Limba engleza, nivel avansat este un plus Pachet Microsoft Office: nivel avansat este un plus Experienta anterioara in logistica; Persoana serioasa, responsabila, bun comunicator si mediator Bun spirit organizatoric, capacitate de analiza si sinteza Abilitati pentru coordonarea si dezvoltarea echipeiDescrierea jobului Coordoneaza activitatea zilnica din depozit, organizeaza spatiul de depozitare; Administreaza si este responsabil pentru bugetul de venituri si cheltuieli al depozitului logistic din Cluj Planifica activitatea operatorilor din depozit; Gestioneaza circuitul produselor-receptie in
DELAMODE ROMANIA SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal - Abilitati de utilizare PC- O persoana dinamica, plina de entuziasm, motivata, care doreste sa faca cariera intr-o companie si un mediu de lucru dinamic si profesionist;- Excelente abilitati de comunicare, atitudine proactiva, orientare catre rezultate si performanta;- Capacitate de organizare si planificare;- Atentie distributiva;- Prezinta avantaj cunostintele tehnice- Prezinta un avantaj carnetul de sofer dar nu este obligatoriu;- Prezinta un avantaj cunoasterea programului de contabilitate WinMentor;Descrierea jobului Descrierea jobului:- Redactarea si gestionarea documentelor manageriale si administrative, interne si externe;- Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice;- Receptionarea marfii;- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;- Activitati de contabilitate primara si gestiune;- Indosarierea si arhivarea documentelor;- Activitati administrative (asigurarea necesarului de birotica, print-uri, introducere date, corespondenta, legat
TOOLS TEHNICAL SOLUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 3753 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Imm Si Corporate


Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate cu licenta; Experienta relevanta, de minim 6 luni, in aria vanzarilor persoane juridice; Cunostinte de baza de contabilitate si analiza de risc; Cunostiinte de calculator - word, excel avansat; Cunostiinte de limba engleza – nivel mediu-avansat; Capacitate de organizare; Orientare catre client; Atentie la detalii; Responsabilitate; Permis auto si disponibilitate pentru activitate de teren; Intelegerea mediului de business din orasul respectiv.Descrierea jobului Dezvoltarea continua a portofoliului de clienti IMM si Corporate (Cifra de Afaceri > 1 mil. EUR, fara limita superioara); Administrarea si monitorizarea portofoliului de clienti IMM si Corporate in vederea identificarii, valorificarii oricaror nevoi financiare ale acestora si a cresterii profitabilitatii bancii; Cresterea satisfactiei clientilor, prin dezvoltarea si mentinerea unui relationship de calitate cu firmele din portofoliu; Promovarea imaginii bancii in segmentul v
PATRIA BANK S.​A.​

Supply Chain Resilience Manager (w/​m/​d)


Candidatul ideal Pensum: 100%Starte deine Karriere bei Axpo Services AG als Supply Chain Resilience Manager! In dieser Rolle unterstützt du die Entwicklung, Implementierung und den Betrieb eines ganzheitlichen, gruppenweiten Managementsystems zur Steigerung der Lieferkettenresilienz. Du arbeitest eng mit dem ESG-Team und dem Gruppenrisikomanagement zusammen, um Risiken im SCM und ESG-Bereich zu minimieren.Descrierea jobului Aufgaben & Verantwortlichkeiten: Unterstütze bei der initialen Bewertung der gruppenweiten SCM-Resilienz. Entwickle mit dem Team ein ganzheitliches, gruppenweites SCM-Resilienzkonzept sowie zugehörige Prozesse. Implementiere und betreibe ein KPI-Dashboard zur Überwachung von SCM-Risiken. Arbeite eng mit dem ESG-Team und Gruppenrisiko zusammen, um SCM/ESG-Risiken zu koordinieren. Entwickle und implementiere Maßnahmen zur Risikovermeidung und -minimierung. Sei die zentrale Kontaktperson für Themen rund um die SCM-Resilienz.Profil & Fähigkeiten: Masterabschluss in BWL,
AXPO

Manager: Nike - Iulius Mall Cluj


Candidatul ideal Suntem in cautare de Manager pentru magazinul NIKE din Iulius Mall Cluj-Napoca.Dacă ești o persoana deschisa, pozitiva si iti place sa lucrezi in echipa, te invităm să te alături echipei Sport Time, distribuitorul produselor NIKE în România.Descrierea jobului Abilitati: Organizare si prioritizare Comunicare Initiativa, Flexibilitate Orientare spre client Cunostinte operare PC Experienta relevanta in domeniul vanzarilor/retail Experienta pe un post similarDescrierea jobului: Managementul echipei: recrutare, formare, motivare, dezvoltare Stabileste si asigura stocurile de produse necesare pentru desfasurarea activitatii magazinului Asigura primirea si depozitarea in conditii corespunzatoare a produselor ce se comercializeaza in magazín Participa la inventarierile lunare si anuale ale produselor din magazin si depozitul aferent Controleaza si monitorizeaza calitatea serviciilor oferite clientilor Organizeaza, coordoneaza si raspunde de desfasurarea activitatilor de vanzar
SPORT TIME TRADE S.​R.​L.​

4u Agency Angajeaza - Manageri De Tiktok


Candidatul ideal Ce căutăm?Persoană cu dorința de afirmare, cu spirit de echipă. Este foarte important să fii implicat/implicata și să nu te demoralizezi ușor.Să cunoști platforma TikTok și să o utilizezi și de asemenea să stăpânești la perfecție limba română (ne interesează să scrii corect gramatical).Descrierea jobului Salut! Vrei să stai pe TikTok și să fii plătit? La 4U Agency asta facem!Programul de lucru este de Luni până Vineri de la ora 18:00 la ora 02:00.NU CĂUTĂM PERSOANE REMOTE!Cu siguranță ai auzit de aplicația TikTok. Probabil deja o și folosești, poate chiar faci și live pe TikTok.Noi suntem 4U Agency (ne găsești pe TikTok) și suntem o echipă de MANAGERI de conturi pe TikTok și ne ocupăm de persoanele care fac LIVE pe TikTok.Momentan avem o echipă de 23 manageri cu ajutorul cărora am format o echipă de peste 1.800 persoane care fac live-uri pe TikTok.Dorim să ne dezvoltăm mai mult, de aceea am luat decizia să deschidem și SEDII FIZICE, și începem cu prima locație, în Cluj
LIVETIK CONSULTING S.​R.​L.​

Manager Magazin


Candidatul ideal Universul SABON te va incanta cu o noua dimensiune a parfumurilor, nuantelor si senzatiilor.Suntem in cautarea unui Manager magazin pentru locatieile SABON Iulius Mall din Suceava si Cluj.Candidatul pe care îl căutăm vrem să aibă: Experiență de cel puțin 3 ani în domeniul comerțului cu amănuntul si de cel puțin 1 an ca șef magazin; Pasiune pentru frumusețe cu o abordare foarte comercială a vânzărilor, a produselor, a mărfurilor; Abilitate de a lucra sub presiune și de a respecta termene limită; Abilitate de a planifica, organiza și prioritiza munca; Abilitate de a lua decizii și de a rezolva probleme; Experiență în gestionarea și supravegherea persoanelor; Rezultate demonstrabile; Atitudine pozitivă; Comunicare excelentă (scrisă și verbală) și abilități interpersonale; Spirit de echipă; Atitudine proactivă.Descrierea jobului Supravegheze și să organizeze magazinul; Garanteze menținerea unor standarde înalte de experiență a clienților în cadrul magazinului, în conformit
SABON HOLDINGS SRL

Media netă estimată pe baza celor 336 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Regional


Candidatul ideal Manager Regional Vino in #pack-ul nostru.Cautam cel mai dinamic si organizat Manager Regional. Daca vrei sa coordonezi o echipa tanara, sa contribui la cresterea unui business fain si sa atingem impreuna cele mai indraznete obiective, hai in #pack-ul nostru. Studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat; Experienta relevanta pozitiei de management: minim 2 ani; Cunostinte solide de utilizare calculator; Disponibilitate si flexibilitate din punct de vedere al programului de lucru; Disponibil pentru deplasari in interes de serviciu; Orientare catre rezultate; Etica si integritate in colaborarea cu echipa noastra si partenerii externi.Descrierea jobului Responsabilitati principale: Asiguri managementul echipei operationale din subordine, coordonarea, mentoratul si motivarea acestora Te asiguri de profitabilitatea locatiilor prin implementarea de masuri care sa determine eficienta personalului si incadrarea in bugetul de cheltuieli pe punctul de lucru Participi activ in
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 96 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Field Manager - Nord-vestul României


Candidatul ideal Căutăm un/o coleg/ă ce se va ocupa de managementul operațional al magazinelor (din teritoriul alocat, respectiv din judetele Cluj, Maramureș, Bistrița-Năsăud, Satu Mare, Sălaj, Suceava), de atingerea profitabilității și a principalilor indicatori de performanță.CANDIDATUL IDEALAbilitățile pe care le căutăm la viitorul nostru coleg sunt următoarele:Hard skills: Microsoft Office – cunoștințe de nivel mediu-avansat (cu focus pe Excel); Limba Engleză – nivel mediu.Soft Skills Gândire analitică, atenție la detalii; Competențe în luarea deciziilor și asumarea responsabilităților; Dinamic, comunicativ, entuziast, rezistent la stres, ușor adaptabil la schimbare; Abilități de training/ coaching; Spirit de echipă.Alte cerințe : Experiență pe o poziție similară de minim 3 ani (experiență în industria Horeca/ Retail reprezintă un avantaj important); Absolvent de studii superioare conexe domeniului de activitate; Permis conducere – categoria B; Disponibilitate pentru program flexib
LAGARDERE TRAVEL RETAIL SRL

Junior Disaster Recovery And Ops Management Analyst @mmctech


Candidatul ideal The DR and Operations Management Processes Analyst will help facilitate corporate wide IT processes like Disaster Recovery, Microsoft License Management, Service On-boarding, and Management Reporting Services in the area of infrastructure, database, desktop management, IT security, and incident & problem management and change management. The role is involved on behalf of the MMC Business Units the Application DR in scheduling, preparation, execution, and post-mortem of DR tests - coordinating and working with the Tech Support DR team as required. This position will also facilitate a few infrastructure related processes such as Inventory Review, Capacity & Forecasting and Application Sunset.Descrierea jobului THE ROLE & YOUR MISSIONDisaster Recovery Management (50%): Planning and coordination of application DR testing schedules – ensuring compliance with application DR policy and client requirements. Management of scheduled application DR tests, in partnership with Tech
DARWIN TECHNOLOGIES SRL

Teamlead Supply Chain Resilience Management (w/​m/​d)


Candidatul ideal Pensum: 100%Bist du bereit, in einer Schlüsselrolle die Zukunft von Axpo mitzugestalten? Als Teamleiter im Bereich Supply Chain Resilience Management baust du ein neues Team auf und entwickelst ein ganzheitliches, gruppenweites Supply-Chain-Resilience-Management-System.Descrierea jobului Aufgaben & Verantwortlichkeiten: Erstbewertung der gruppenweiten SCM-Resilienzlage und Entwicklung eines umfassenden Konzepts. Abstimmung der SCM-Anforderungen mit dem Bereich Group Risk. Koordination mit dem ESG-Team und Group Risk sowie den Category Managern und dem Einkauf der Divisionen. Implementierung und Betrieb eines KPI-Dashboards zur Risikokontrolle. Weiterentwicklung des SAP Ariba Risk Management, Exiger und EcoVadis. Zentrale Ansprechperson für Themen rund um SCM-Resilienz.Profil & Anforderungen: Offene Denkweise und starke kommunikative Fähigkeiten. Strukturierte Arbeitsweise und ausgeprägte Analysefähigkeit. Nachgewiesene Erfahrungen in der Entwicklung von Risikokonzepten
AXPO

Assistant Manager


Candidatul ideal We are looking for a Full-Time Assistant Manager with a positive attitude regarding work and openness to learn but it also helps to have the following skills:- Organizational Skills: Should excel in organizing tasks, schedules, and resources to ensure the smooth functioning of the business.- Time Management: The ability to prioritize tasks, meet deadlines, and allocate time efficiently is crucial for managing the office's daily operations.- Communication Skills: Effective communication is essential for coordinating with various teams, stakeholders, and clients, both verbally and in writing.- Problem-Solving: Quick thinking and the ability to find solutions to challenges that arise in a fast-paced environment are vital.- Adaptability: Businesses can experience rapid changes. An adaptable office manager can navigate shifts in priorities, technology, and processes.- Attention to Detail: Accuracy in managing orders, data entry, and financial records is essential to avo
DANIELI ENGINEERING ROM SRL

Media netă estimată pe baza celor 312 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Regional Manager


Candidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de minim 2 ani in Vanzari si Coordonare de echipe; Experienta anterioara in domeniul financiar bancar si nonbancar, asigurări; Experienta in industria creditului de cosnum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren; Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti;Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Masină de serviciu; Voucher de ziua ta; Pachet beneficii ce crește o data cu vechimea; Salariu fix si bonusuri lunare de performanta; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de t
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 115 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.