Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

42 Locuri de Munca Management in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

42 Locuri de Munca Management in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
SERAR INVEST CONSULT SRL

Asisent Manager


Candidatul ideal Daca esti o persoana: Dornica de munca, Sociabila, Comunicativa, Perseverenta, Meticuloasa Orientata catre munca in echipa Aptitudini informatice: lucru cu calculatorul, pachetul MS Office Cerinta esentiala: permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Cautam coleg/a care sa ajute la: Buna functionare a societatii noastre Intocmirea si depunerea la institutii documentatiile de avizle solicitate prin certificatul de urbanism, Deplasarile pe teren pentru diferite activitati aferente proiectarii, Asigurarea fluxului si evidenta documentelor primite in cadrul companiei Asigurarea pregatirii de materiale scrise si electronice, prezentari, procese verbale/ minute Organizarea, programarea şi obţinerea de confirmari pentru intruniri, audienţe şi vizite, conform agendei de lucru a conducerii Realizarea arhivarii documentelor si a informatiilor conform necesitatilor directiei
ONE ADD S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal PUNCT DE LUCRU: CRAIOVA Caracter dinamic, se adapteaza usor in diverse situatii Atitudine pozitiva si caracter neconflictual Experienta in domeniu Cunostinte IT (Office, Excel, etc) Bun conducator auto Personalitate deschisa, foarte bune abilitati de comunicare - sa relationeze usor cu potentialii clienti PunctualitateDescrierea jobului Postul se adreseaza persoanelor care doresc sa isi construiasca o cariera alaturi de profesionisti, intr-un domeniu nou ce ofera reale posibilitati de perfectionare a angajatului, cat si o remunerare financiara raportata la performanta.Jobul presupune in principal, relationarea cu clientii, activitati specifice de secretariat: telefon, e-mail, posta, curier (preluare si transmitere mesaje, redactare corespondenta simpla, expediere corespondenta, primire vizitatori), xerox si scanare documente; intocmește facturile către clienți și urmărește încasările clienților,organizează agenda directorului şi primește vizitatorii sau colaboratorii,
TARVOS GENERAL CONTRACTOR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3661 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager De Proiect - Constructia De Drumuri


Candidatul ideal Diplomă de licență în Construcții de Drumuri, Poduri și Căi Ferate sau domeniu aferent. Experiența de minim 5 ani în managementul proiectelor de construcție drumuri. Cunoștinte bune operare PC: Microsoft Office și software de calculator general. Cunoștințe si abilitate de a bugeta, programa, negocia și controla costurile. Grad ridicat de familiaritate cu documentele, termenii și condițiile contractuale și de subcontractare. Abilități puternice de conducere și management, spirit antreprenorial. Abilități pentru lucrul în echipă. Putere de decizie și asumarea responsabilității.Descrierea jobului Conduce, supraveghează și gestionează simultan mai multe proiecte de construcții, asigurând finalizarea lor la timp și în limita bugetului. Dezvoltă și menține planuri de proiect, bugete și alocări de resurse cu o atenție minuțioasă la detalii. Definește resursele necesare pentru finalizarea proiectului; Emite actualizări de progres, după caz, în ceea ce privește costurile și ter
STRADE BAUUNTERNEHMUNG S.​R.​L.​

Manager Magazin Craiova (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Studii superioare finalizate Experiență de conducere de minim 3 ani Spirit antreprenorial, gândire analitică și orientată spre rezultat Foarte bune abilități interpersonale Disponibilitate pentru deplasări și relocare în țarăÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu rolul nostru, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru Plăți aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Autoturism de serviciu, inclusiv pentru uz personal și card de combustibil Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesi
KAUFLAND ROMANIA SCS

Manager Supply Chain Magazin Craiova Electroputere


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Știi cum să motivezi oamenii din jurul tău să te urmeze, să creezi și să antrenezi echipe către excelență operațională, simplitate și eficiență?🗸 Ți-ar plăcea să fii artizanul unor experiențe remarcabile pentru clienții noștri?🗸 Știi cum să pui la bătaie toate talentele pentru a fi garantul unui stoc corect și disponibil la timp pentru clienți?🗸 În plus, ești posesorul unei puteri decizionale și de influențare rafinate și a abilității de a naviga între viziunile micro și macro ale business-ului?Dacă te potrivești profilului, atunci știi care este primul pas pentru #CarieraTa: continuă să citești!Meriți să faci parte dintr-o echipă în care performanța, exemplaritatea, coerența, respectul, simplitatea și generozitatea sunt nucleul modului în care facem lucrurile și ne raportăm unii la alții!Cum ești: Agil – te folosești de spiritul autodidact ca să accesezi un înalt nivel de autonomie și de proactivitate, de capacitate de
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Manager Magazin Dy Fashion în Electroputere Mall Craiova


Candidatul ideal Apreciem la oameni urmatoarele:• pasiunea pentru moda si placerea de a lucra intr-un mediu dinamic• experienta in vanzari• amabilitatea in relatia cu clientii• disponibilitate pentru program de lucru in ture si in weekendDescrierea jobului DESCRIEREVino în echipa DY Fashion!Căutăm o colegă nouă pentru postul de manager magazin în Mall Electroputere Craiova.Îți vom oferi:• salariu fix + bonus din vânzări progresiv în funcție de anumite praguri;• program flexibil;• 25% reducere la produsele achiziționate de pe dyfashion.roResponsabilități :• Organizarea și coordonarea echipei în vederea atingerii planului de vânzări lunar și anual• Stabilirea obiectivelor de lucru, elaborarea planurilor de acțiune, formarea și evaluarea periodică a echipei• Realizarea activităților administrative ( program de lucru, recrutare personal, activități de visual, gestionarea stocurilor de marfă, vânzare și de încasare )• Consilierea cliențilorApreciem la oameni urmatoarele:• pasiunea pentru mo
DYANDRESS FASHION S.​R.​L.​

Relationship Manager Commercial Partners Craiova


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi:Studii superioare finalizate sau in curs. Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj). Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows). Atenție la detalii. Abilități foarte bune de comunicare si relaționare. Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea. Gândire strategica pe termen scurt si lung. Flexibilitate și adaptabilitate. Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat. Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar.Descrierea jobului Ce vei face: Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul tbi; Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti. Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere în clienți tbi. Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate. Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei. Dezvolta si intretine un
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Manager Clinica De Psihologie


Candidatul ideal Manager clinica de psihologie- foarte bun comunicator (pentru a exprima clar, concis si ferm mesajul transmis, fie in interiorul companiei, fie in exterior);- calitati organizatorice (responsabilitatile individuale apartin angajatilor, insa cele de grup cad in sarcina managerului, spre exemplu stabilirea deadline-urilor, verificarea calitatii muncii etc.);- adaptabilitate crescuta (o reactie rapida si pozitiva in cazul unor schimbari, al unor conditii de stres, criza etc., atitudinea facand diferenta in astfel de situatii);- empatie si capacitate de intelegere (un manager trebuie sa fie capabil sa se puna in pielea angajatilor sai, sa ii inteleaga pe acestia si sa se plieze pe specificul/personalitatea/modul lor de lucru, astfel incat sa obtina maximum de la fiecare, in beneficiul organizatiei);- profesionalism si simt al responsabilitatii.Descrierea jobului - coordoneaza activitatea companiei sau firmei, asigurandu-se de buna functionare a acesteia, din toate punctele
FABRICA DE EMOII S.​R.​L.​

Relationship Manager Mcse @ Ing Office Calea Bucuresti


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Calea Bucuresti-CraiovaDacă știi despre tine că: Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară; Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară; Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale; Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere; Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze.Descrierea jobului Misiunea ta: Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului MCSE.Ce vei face în acest rol? Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului MCSE; Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața locală; Vei iniția și vei dezvolta relația cu companiile din segmentul MCSE; Vei oferi consultanță, suport vânzare și post-vânzare clienților; Vei urmări schimbările din piață și te vei documenta continuu despre piața bancară.Vino
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Human Resources Business Partner/​manager


Candidatul ideal Deep knowledge from the local labor law area Experience in labor law and dealing with government institutions University degree with a focus on HR or similar background At least 3 years of practical recruiting and/or HR preferably in multinational environment Excellent communication (Assertive communication skills) and negotiation skills Strong interpersonal skills which enable you to motivate yourself Passion for innovation, development and quality Advanced English language Excellent knowledge of MS Office, especially ExcelDescrierea jobului Provides support in area of Labor-law and collective bargaining agreements Implement/follow the rules of confidentially and Compliance and GDPR HRBP is the key contact person for internal customers in assigned area Supports internal clients to achieve their business targets HRBP is responsible for local implementation of global HR processes, rules and monitoring Solves strategic HR topics like planning, performance management, flu
FORMEL D ROMÂNIA SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Studii superioare tehnice sau economice, finalizate cu diploma de licenta.Minim 1 an experiență în vânzări pe zona medicalaMinim 3 ani experiență în vânzăriPermis de conducere categoria BCompetențe de operare Microsoft Office (Excel, Powerpoint, Word)Limba engleză - nivel mediu (conversație si corespondență)Capacitate de convingere, argumentare, negocierePersoană comunicativă, sociabilă, autonomăOrientare către client și o atitudine pozitivăDescrierea jobului Prezinta, promovează si vinde produsele companieiDezvoltă relații puternice de business în piață (spitale private si publice, clinici, laboratoare de analize medicale, cabinete medicale, farmacii, etc)Mentine contactul periodic cu clientii si prospectii prin canale de comunicare si viziteExtinde portofoliul de clienți din zona alocatăParticipa la negocieri, intocmirea contractelor si raspunde de monitorizarea derularii si finalizarii contractelorProspecteaza piata in scopul identificarii produselor si/sau servicii
DDS DIAGNOSTIC SRL

Media netă estimată pe baza celor 54 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Store Manager


Candidatul ideal Alătură- te echipei noastre dacă: Ai 2/3 ani de experiență în rolul de manager magazin sau asistent manager magazin Ai o abordare puternică bazată pe date Ai o viziune centrată pe client Ai o mentalitate antreprenorială puternică si ambiția de a contribui la creșterea brandului și a companiei Ai o puternică orientare către rezultate Ai bune abilități de comunicare și organizare Ai abilități remarcabile de lucru în echipă Ești o persoană dinamică cu spirit de inițiativă ,un leader capabil să comunice clar și convingător obiectivele către echipa saDescrierea jobului Promovezi cea mai bună experiență de shopping aliniată cu brandul Motivezi,formezi și conduci echipa magazinului în atingerea tuturor obiectivelor Supraveghezi,îndrumi și gestionezi întreg procesul de vânzare al echipei consolidând relația cu clientul și fidelizarea acestuia Implementezi acțiuni utile pentru a asigura atingerea targetelor de vânzare Monitorizezi și îmbunătațești constant kpiNoi iti oferim in
MIROGLIO ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 21 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Area Sales Manager - Utilaje Agricole


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine? Experiență de minimum 3 ani în vânzări, dintre care, de preferat, 2 ani experiență în vânzarea utilajelor agricole; Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, atenție distributivă, capacitate de a lua rapid decizii; Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență; Cunoștințele de limbă engleză constituie avantaj; Cunostințe de operare PC (Windows, Microsoft Word, Excel, Internet). Carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Câteva cuvinte despre responsabilități: Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei; Prospectarea continuă a pieței pentru a extinde portofoliul de clienți; Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual; Participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării și finalizării acestora; Stabilirea și participarea la intâlnirile cu clienții și/sau cu furnizorii; Întocmir
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Project Manager


Candidatul ideal inginer absolvent de studii superioare tehnice - construcții experiență în rolul de project manager experiență în construcții civile și industriale și în activitatea de urmărire a execuției în șantier ​experiență în cooordonarea de șantiere cunoștințe despre tehnologii de execuție >10 ani experiență ca PM în cadrul proiectelor de >10 mil. EUR >2 proiecte de tip proiectare și execuție/FIDIC Galben (reprezintă avantaj proiecte aeroportuare) Cunoștințe: MS Office – Suite MS Project sau similar AutoCAD team management contract management abilități organizatorice, de management și capacitate de planificare și gestionare buget perseverență și abilităti de comunicareDescrierea jobului Gestionarea derularii contractului in termenele si conditiile contractuale si incadrarea in bugetul stabilit Coordonarea echipei de proiect (ingineri executie, ingineri tehnici, ingineri CQ&AQ, topometristi etc) Intocmirea, impreuna cu echipa de proiect, a graficului de executie detaliat si urma
CONCELEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1181 de salarii introduse în Salario: 7500 RON/Luna

Manager Proiect


Candidatul ideal Absolvent studii superioare socio-umane Abilitati de management si raportare. Cunoastere finantari POCU/PEO, Operare PC. Abilitati de organizare si planificare. Abilitati de comunicare si relationare. Abilitati de lucru in echipa.Permis de conducere cat B preferabil.Descrierea jobului Organizeaza activitatile proiectului in vederea atingerii obiectivelor, indicatorilor, rezultatelor si nr. beneficiari conform cererii de finantare.Coordoneaza resursele umane si materiale ale proiectului.Instruieste echipa de proiect, monitorizeaza activitatile acesteia, stabileste obiective pe termen scurt, mediu si lung.Initiaza sedinte de echipa pentru organizarea si monitorizarea activitatilor.Elaboreaza raportul tehnic periodic.Coordoneaza procesele financiare (cashflow, executie bugetara).Initiaza elaborarea de cereri de prefinantare, cereri de rambursare, cereri de plata.Initiaza proceduri de achizitii.Gestioneaza relatia cu OIR la nivel tehnic, financiar si achizitii.Gestioneaza
FUNDATIA WORLD VISION ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 406 de salarii introduse în Salario: 6650 RON/Luna

Manager


Scurta descriere a companiei Inditex este cel mai mare retailer de fashion din lume, cu 8 branduri și peste 7,500 de magazine în întreaga lume. Succesul grupului Inditex se datorează talentului angajaților săi, care reprezintă cea mai valoroasă resursă a companiei. Cerinte • Ability to lead by example, motivate and develop staff• Strong organization and time management skills• Schedules and executes multiple tasks simultaneously• Goal oriented• Flexibility and problem solving ability• Uses initiative to seek proactive solutions• Excellent communication and interpersonal skills• Ability to work autonomously and as part of a team Responsabilitati • Sales and customer care: use commercial information and product knowledge to drive sales and other activities in the store using the internal provided tools, provides highest level of care to customers• HR & Team Management: recruits, interviews, develops and maintains a strong team, ensures that induction and relevant training are carried
Inditex

Media netă estimată pe baza celor 40868 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Key Account Manager Oltenia


Candidatul ideal Ai experienta minima in vanzari ( ideal in domeniu constructii sau instalatii)? Esti o persoana energica, comunicativa, iti place sa intrii in contact cu oamenii, ai capacitate de sintetizare a informatiei, stii sa asculti activ si sa intelegi nevoile oamenilor din fata ta?Atunci esti un candidat valoros pentru noi!Ce iti oferim in schimbul implicarii si competentelor tale? Suport sa inveti de la cei mai buni specialisti, sa iti dezvolti competentele si abilitatile necesare pentru a-ti dezvolta o cariera intr-un domeniu de viitor. Un mediu de lucru placut, alaturi de oameni prietenosi Masina de serviciu Tichete de masa + diurna Zile de concediu suplimentare Bonus variabil in functie de performanta Asigurare medicalaDescrierea jobului Responsabilitatile tale principale implica sa: Fii responsabil de vânzările companiei din zona arondata pentru solutiile de constructii ce privesc hidroizolatiile si acoperisurile plane in general. Administrezi si dezvolti portofoliul de c
BMI ROMANIA SISTEME DE ÎNVELITORI S.​R.​L.​

Category Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui profesionist dinamic și orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Category Manager. Candidatul ideal este o persoană pasionată de explorarea constantă a nevoilor pieței si dezvoltarea de produse inovative, cu abilitati solide de negociere și analiză. Dacă te regăsești în această descriere și iti doresti să aduci un impact semnificativ în dezvoltarea categoriilor de produse si profitabilitatea afacerii te asteptam să ne cunoastem.Descrierea jobului Responsabilități Principale: Analiza Categoriilor de Produse: Conduci analize detaliate ale categoriilor de produse relevante, identificând oportunități de creștere și tendințe în piață. Utilizezi datele și analizele pentru a crea strategii eficiente de dezvoltare a categoriilor de produse. Dezvoltarea de Produse: Colaborezi strâns cu furnizorii externi pentru a dezvolta și lansa produse inovatoare și competitive. Ești responsabil de gestionarea întregului ciclu de via
RURIS IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 453 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Project Manager Constructii Romania Si Bulgaria Cu Germana


Candidatul ideal PROFILUL DVS. :- Absolvent al unei universitatii cu profil constructii, cu experienta in domeniul managementului de proiecte;- Foarte bune cunostinte tehnice;- Abilitati de negociere;- Abilitati de comunicare, capacitate de a lucra in echipa si mentalitate hands-on;- Persoana organizata, activa, cu calitati de lider si initiative;- Abilitati de lucru cu cifre, informatii financiare specifice managementului de proiect, stabilire si urmarire bugete;- Cunostinte foarte bune de limba germana si limba engleza;- Cunoștințe bune de operare PC (Word, Excel, MS. Project);- Disponibilitatea de a călători atat in Romania cat si in Bulgaria;- De asemenea promovam egalitatea profesională între femei și bărbați. Prin urmare, cererile din partea femeilor sunt deosebit de binevenite;- Permis de conducere categoria B;Descrierea jobului LOCUL TĂU DE MUNCĂ:- Gestionarea proiectelor solicitante în domeniul construcțiilor de sucursale, inclusiv coordonarea și supravegherea construcțiilor;-
NEW YORKER ROMANIA
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.