Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

58 Locuri de Munca Management in Ploiesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

58 Locuri de Munca Management in Ploiesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
SERAR INVEST CONSULT SRL

Manager Marketing


Candidatul ideal - Studii superioare, specializare marketing- Experienta de minim 5 ani in domeniul Vanzari si Marketing- Cunostinte MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Outlook- Cunostinte operare soft-uri grafica (Canva, Illustrator, Photoshop)- Cunostinte solide de lb Engleza- Persoana creativa, simt estetic dezvoltat, atentie la detalii- Abilitati excelente de comunicare, prezentare, redactare continut- Capacitate de organizare si raportare, abilitati de negociere- Pasiune, entuziasm , atitudine pozitiva, initiativa- Orientare catre client si performanta- Permis de conducere cat. BDescrierea jobului - Intocmirea si implementarea planului de marketing anual- Realizarea si coordonarea campaniilor de marketing / evenimente /actiuni de promovare produse- Incadrarea in bugete- Identificarea oportunitatilor pentru introducerea de produse noi in sortiment- Coordonarea proiectelor de realizare de produse marca privata- Administrarea website-urilor, platformelor de vanzare si al canalelor d
FIRENZE COM SRL

Media netă estimată pe baza celor 429 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Customer Account Manager


Candidatul ideal Ai abilități de comunicare, capacitate de organizare si planificareAi abilități de persuasiune și negociereIdentifici rapid soluții pentru rezolvarea situațiilor neprevăzuteCunoști limba engleză: nivel mediu/avansatComunici ideile și opiniile tale clar și ușor de înțeles de către diverși colegi (clienți, echipe interne) adoptând un nivel bun de limbaj și asigurând gramatica și structura corectă în documentele partajate intern sau extern.Ai studii superioare (ești student sau absolvent) Descrierea jobului Rolul in cadrul companiei LPR presupune gestionarea portofoliului de clienti, implementarea contractelor noi dar si activitate de vanzare in stransa colaborare cu departamentul de Sales.O sa te asiguri ca vom livra la timp comenzile clientilor la calitatea promisa si vei face planificarea in avans pentru a pregati stocurile de paleti.Vei avea intalniri cu clientii pentru analize amanuntite de business si pentru a identifica oportunitati de crestere.Vei pregati inventar
LPR - LA PALETTE ROUGE ROMANIA S.​R.​L.​

Reprezentant Al Managementului Pentru Calitate


Candidatul ideal Rolul postului : Elaboreaza si gestioneaza managemenul de calitate din laboratorul de verificari metrologice, in conformitate cu legislatia in vigoareCerintele postului:Studii superioareExperienta in sistemul de management al calitatiiCunostinte PCCunostinte ISO 17025 reprezinta un avantajAbilitati: integritate, perseverenta, atentie la detalii, responsabilitate;Descrierea jobului Atributii si responsabilitati:Gestioneaza documentatia sistemului de management (elaborare, difuzare catre personalul implicat, revizii, reeditari sau arhivari ale documentelor)Monitorizeaza implementarea procedurilor sistemului de management;Gestioneaza inregistrarile laboratorului referitoare la cerintele de management (inclusiv cele referitoare la reclamatii, neconformitati si lucrari neconforme)Participa la audituri interne sau externe si este auditat pentru implementarea cerintelor de management aplicabileIntocmeste programe de actiuni corective si identifica posibilele riscuriMonitorize
DUCATI ENERGIA ROMANIA SA

Manager Vanzari


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui manager de vânzări dedicat și talentat pentru a se alătura echipei Cartrans Spedition. Candidatul ideal va avea experiență în gestionarea vânzărilor în industria transportului și logistică, precum și abilități de lider și comunicare puternice.CerinteExperiență anterioară în vânzări și management, preferabil în industria transportului și logistică.Abilități excelente de comunicare și negociere.Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și competitiv.Abilitati puternice de conducereOrientat către rezultate și atenție la detaliiAbilitatea de a lucra în echipă și de a-și motiva colegiiMicrosoft Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint, etc.) Descrierea jobului ResponsabilitățiDezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzare pentru a atinge obiectivele de vânzare ale companieiGestionarea și antrenarea unei echipe de vânzări pentru a atinge performanța maximăAjutor la integrarea si formarea echipeiIdentificarea și urmărirea oportunităților noiCo
CARTRANS PREDA SRL

Media netă estimată pe baza celor 167 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager De Grupa Lidl Nedelea (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture și în weekend; Ai studii medii finalizate; Ai experiență profesională anterioară de minimum 2 ani în logistică și minimum 1 an experiență în coordonarea unei echipe; experiența în domeniul retail reprezintă avantaj; Ai cunoștințe de MS Office (Excel, Power Point).Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Echipa contează pe tine să organizezi activitățile de lucru; Contăm pe tine să monitorizezi operațiunile de recepționare, descărcare și depozitare a mărfurilor; Contăm pe tine să asiguri distribuirea corectă și eficientă a personalului din subordine; Contăm pe tine să monitorizezi c
LIDL DISCOUNT SRL

Manager Tehnic - Centrul Logistic Ploiesti (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Studii superioare finalizate și pregătire tehnică Cunoștințe legislative si experienta în domeniul tehnic, frigotehnic, reparații utilaje (lize electrice, stivuitoare) Cunoștințe avansate de limba engleză și/sau germană Gândire analitică, flexibilitate, lucru în echipă, comunicare si experiență într-o funcție de conducere Cunostinte despre intocmirea si gestionarea unui buget Cunostinte SAP Facility Management reprezintă un avantaj Permis de conducere categ. BÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv Bonuri de masă, asigurare de sănătate voluntară, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale Mașina si telefon de serviciu Oferte speciale de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Formare profesională și oportunități individuale de dezvoltare personală și prof
KAUFLAND ROMANIA SCS

Property Manager - Condominium Administration/​ Pleiades


Candidatul ideal Valid condominium administrator certificate Minimum 2-3 years’ experience in property/facility management Technical/Economical studies preferred Solid English language knowledge (speaking, writing, and reading) Solid knowledge of MS Office (with a focus on Word and Excel) Strong interpersonal skills, including ability to communicate at all levels, ability to work in a team and in stressful situations Able to perform under pressure Responsible and proactive Organized and results oriented Very good analytical and time management skillsDescrierea jobului Property: PLEIADES RESIDENCEGeneral Management & Administration Prepare the Management Plan and the yearly budget (OPEX & CAPEX) In charge with all related contract management, including contract negotiations on behalf of Homeowner’s Association related to property management Maintaining contact with the Direct Superior in respect to management services (notifying him of events that require action to be taken or decisions
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Manager - New Opening Lefties Ploiesti


Candidatul ideal NEW OPENING PLOIEŞTI leftiesSTORE MANAGER/ DEPUTY MANAGER ASSISTANT MANAGER/ OPERATIONAL MANAGER0 ferimSalarlu flx şl bonus dln vănzărl Tlchete de masă (36 lel) Pachet de servIcll medlcale la RegIna Marla PrImă pentru flecare coleg/ prleten recomandat (de pănă la 2000 de lel) ZI de nastere Ilberă 25% reducere de angaJat la achlzItIonarea produselor dln Leftles, Zara, Pull&Bear, Masslmo Duttl, Bershka, Stradlvarlus, Oysho şl Zara Home DIscount-url in platformele Interne More4Less şl Benefit Systems Preţuri preferentiale pentru abonament la sălile desport clin tară, prIn 7carcl,ESX şi SanoPass FltResponsabilităţile tale vor fiOrganizarea şl ccorclonarea echlpel Planificarea imaginii magazinului Managementul stocurilor Ccordonarea şi supravegherea proceselor clin magazinApreciem următoareleDorinta cle a lucra intr-un mecliu clinamic Experientă anterioară in management (cle preferat in retall) Spirit organizatoric/initiativă Disponibilitate pentru program cle lucru in ture
INDITEX ROMANIA S.​R.​L.​

Warehouse Manager


Candidatul ideal Humana People to People Romania is extending their operation, therefor we are growing our Logistic Team, buy adding an key role with the position of Warehouse Manager.As a Warehouse Manager, at HPP Romania, based in Ploiesti, you will be responsible with managing all warehouse activities, coordinate the supply of clothes, internal movements, proper storage system, correct inventories, control of deliveries, etc., with the main objectives to achieve the goals of the department, achieving efficiency, prepare cost reports, budget analysis, keep the costs in the budget frames, internal processes optimization within the area of responsibility, and respect and to promote the values of Humana .For this role you must : Have a minimum high school diploma with technical specialisation Forklift driving licence is an advantage Working level of English language Good command of MS Office Ability to read and analyse figures and KPIs Flexible and able to follow the development of the
HUMANA PEOPLE TO PEOPLE SRL

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 6750 RON/Luna

Office Manager @ Ing Ploiesti


Candidatul ideal Ce căutăm la un partener INGExperiență în domeniul asigurărilor / reasigurărilor sau în domeniul bancar;Succes dovedit în construirea, dezvoltarea și managementul echipelor de vânzări;Spirit antreprenorial, apetit comercial și experiență solidă în relația cu clienții;Experiență în vânzări, competititvitate și orientare către rezultate;Te definește pasiunea pentru acțiune și rezultat și reușești să întrevezi oportunități în orice context? Atunci dispui de ingredientele necesare pentru a reuși să contruiești o afacere de succes.Îți poți pune în valoare toate aceste calități, beneficiind de suportul și expertiza ING Bank!Descrierea jobului Cauți o idee de afaceri? Alege să devii partener ING!ING iți oferă o oportunitate unică de investiție în domeniul serviciilor bancare prin dezvoltarea unei afaceri proprii care presupune servicii de consultanță, promovare și vanzare de produse bancare.Ce înseamnă sa fii partener INGSă conduci un ING Office presupune implicare 100% în de
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Manager Vanzari Zonal Ploiesti


Candidatul ideal Manager Vanzari Zonal PloiestiCandidatul ideal:Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților noștri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Experienţă dе lucru în vânzări şi coordonarea unei echipe; Experienţă şi cunoştinţe în tehnici dе vânzare; Abilitatea dе a gestiona performanța individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate; Abilitatea dе a conduce procesul dе vânzare livrând servicii excelente clienţilor; Bune abilităţi comerciale, analitice și dе soluționare a problemelor; Excelente abilităţi dе comunicare; Abilitatea dе a conduce, susține și motiva oamenii; Abilitatea dе a identifica şi dezvolta talente; Permis dе conducere.Descrierea jobului Manager Vanzari Zonal PloiestiScopul postuluiVei conduce, mo
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Adjunct Manager Magazin Ploiești (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Ești amabil și orientat către client; Ai minimum 2 ani experiență profesională în domeniu și minimum 6 luni în coordonarea unei echipe; Ai studii medii finalizate cu diplomă. Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine. Rolul tău Managerul de magazin contează pe tine să oferi suport în îndeplinirea tuturor indicatorilor de performanță; Colegii contează pe tine să contribui activ în coordonarea activităților și în dezvolta
LIDL DISCOUNT SRL

Adjunct Manager Magazin Ploiesti (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Ești amabil și orientat către client; Ai minimum 2 ani experiență profesională în domeniu și minimum 6 luni în coordonarea unei echipe; Ai studii medii finalizate cu diplomă.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Managerul de magazin contează pe tine să oferi suport în îndeplinirea tuturor indicatorilor de performanță; Colegii contează pe tine să contribui activ în coordonarea activităților și în dezvoltare
LIDL DISCOUNT SRL

Asistent Manager Sizeer - Ploiesti Shopping City


Candidatul ideal Dacă ești: responsabil și comunicativ, ai cel puțin 1 an experiență pe poziția de asistent manager, ai condus efectiv echipe de vânzări, lucrezi independent și organizat iar nivelul de limbă engleză este unul bun, iți place să lucrezi cu oamenii, apreciezi stabilitatea și dorești să lucrezi cu branduri cunoscute.Nu ezita să aplici!Descrierea jobului Noi oferim: Pachet salarial format din: salariu fix (peste media pieței) + comision lunar la atingerea targetelor lunare ale magazinului, Bonuri de masă, Training specializat, Dezvoltare și posibilitatea promovării în interiorul companiei, Lucrul într-o echipă profesionistă, Program de lucru flexibil, în ture, Reduceri la produsele comercializate.Responsabilitățile tale: Suport complet oferit directorului de magazin în toate activitățile de la locul de munca, Organizarea tuturor sarcinilor din magazin precum și realizarea planului de vânzări zilnic, Supervizarea și dezvoltarea personalului din subordine prin training-uri su
MIG MARKETING INVESTMENT GROUP RO SRL

Manager de Grupa Lidl Nedelea (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Echipa conteaza pe tine sa organizezi activitatile de lucru; Contam pe tine sa monitorizezi operatiunile de receptionare, descarcare si depozitare a marfurilor; Contam pe tine sa asiguri distribuirea corecta si eficienta a personalului din subordine; Contam pe tine sa monitorizezi constant volumul de lucru si productivitatea personalului; Contam pe implicarea ta activa in gestionarea proceselor de recrutare, formare si retentie a angajatilor din echipa. Oferta noastra Conteaza pe noi pentru un plan personalizat de onboarding si un mentor dedicat; Pentru noi conteaza sa fii motivat nu doar de echipa faina care te asteapta, ci si d
Lidl Romania

Adjunct Manager Magazin Ploiesti (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Managerul de magazin conteaza pe tine sa oferi suport in indeplinirea tuturor indicatorilor de performanta; Colegii conteaza pe tine sa contribui activ in coordonarea activitatilor si in dezvoltarea si motivarea lor; Echipa conteaza pe tine sa te implici activ pe sala de vanzare si sa ajuti la imbunatatirea proceselor din magazin; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor. Oferta noastra Venit mediu brut lunar de 9300 RON raportat la norma de lucru mentionata in anunt (include salariu brut, t
Lidl Romania

Manager Zonal


Candidatul ideal Candidatul Ideal Orientare spre rezultat și atitudine proactivă; Bune abilități de exprimare și negociere; Persoană atentă la detalii, capabilă de ascultare activă; Gândire bazată pe logică; Aptitudini de leadership informal; Independență în luarea deciziilor; Abilitate de identificare și soluționare a problemelor; Abilitate de identificare a nevoilor clienților, dar și a persoanelor din subordine; Studii superioare – reprezintă un avantaj; Experiență în vânzări de minim 2 ani pe un post similar; Disponibilitate pentru deplasări și cazări în țară;Descrierea jobului Descrierea jobuluiResponsabilități: Implementarea și dezvoltarea strategiilor menite să atingă obiectivele comerciale; Organizarea și supervizarea activității echipei de vânzări, asigurând suportul în realizarea obiectivelor stabilite; Menținerea și dezvoltarea relațiilor comerciale în acord cu politicile comerciale ale companiei; Monitorizarea performanțelor de vânzare și identificarea oportunităților de de
EURO NARCIS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 101 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Casino Manager Buzau


Candidatul ideal Echipa noastra se mareste, ne cautam un coleg pentru zona Buzau.Te asteptam in echipa noastra daca ai: Experienta intr-un casino (reprezinta avantaj); Studii medii/superioare; Capacitate de analiza si sinteza,de monitorizare a incidentelor; Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, spirit critic, incredere in sine, sociabilitate, responsabilitate; Abilitati de planificare si organizare a activitatii,de conducerea si controlul calitatii activitatii desfasurate in sala de joc; Consecventa in actiuni si eficienta personala; Atentie concentrata si distributiva, rezistenta la stres, echilibru emotional; Deprindere si transmitere de informatii, culegerea clasificarea si interpretarea lor; Deprinderea de a lucra in echipa, capacitate de relationare interumana; Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii desfasurate in casino; Disponibil pentru relocare.Descrierea jobului Atributii si responsabilitati: Responsabil pentru buna desfasurare,
NOBLEPIAGIO SRL

Inginer - Production Manager


Candidatul ideal Recent Graduate in one of the following engineering majors: Chemical Engineering, Mechanical Engineering, Manufacturing Engineering, Electrical Engineering, or any relevant engineering degree with 0 – 3 years of relevant experience Background in Manufacturing and Production Systems is an advantage. Good command of the English language Possesses the following skills and attributes: technical curiosity, creativity, innovation, initiative, communication, leadership and the ability to work with others. Excellent analytical and problem-solving skills Strong sense of ownership.Descrierea jobului Are you ready to invent, develop, and deliver processes and packaging technologies that provide winning products ? Eager to apply your knowledge to lead exciting projects and have a meaningful impact with your ideas from Day1?Then the Production Manager role at P&G is for you!As a Production Manager , you will have the opportunity to discover P&G's technologies (Making and Packin
DETERGENTI S.​A.​
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.