Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

37 Locuri de Munca Management in Suceava

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

37 Locuri de Munca Management in Suceava

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Suceava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Suceava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​consilier despăgubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
SERAR INVEST CONSULT SRL

Area Casino Manager Suceava


Candidatul ideal Echipa noastra se mareste! Ne cautam un coleg pentru zona Suceava.Te asteptam in echipa noastra daca ai: Experienta intr-un casino (reprezinta avantaj); Studii medii/superioare; Capacitate de analiza si sinteza,de monitorizare a incidentelor; Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, spirit critic, incredere in sine, sociabilitate, responsabilitate; Abilitati de planificare si organizare a activitatii,de conducerea si controlul calitatii activitatii desfasurate in sala de joc; Consecventa in actiuni si eficienta personala; Atentie concentrata si distributiva, rezistenta la stres, echilibru emotional; Deprindere si transmitere de informatii, culegerea clasificarea si interpretarea lor; Deprinderea de a lucra in echipa, capacitate de relationare interumana; Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii desfasurate in casino;Descrierea jobului Atributii si responsabilitati: Responsabil pentru buna desfasurare, intelegere si operare a i
NOBLEPIAGIO SRL

Adjunct Manager Magazin Suceava (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonaleDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăSarcinile tale G
KAUFLAND ROMANIA SCS

Manager Birou Analize Economice


Candidatul ideal Calificări și competențe căutate: Studii superioare - Licență in domeniul economic / finante sau asimilat; Experienta de min. 5 ani în servicii de acest gen sau alte pozitii relevante; Comunicare verbală și scrisă excelentă; Energic si adaptabil la situatii de stres in exercitarea atributiilor; Interacțiune eficientă cu beneficiarii, colaboratorii si colegii de echipa; Persoana sociabila, comunicativa, proactiva si foarte organizata; Cunoaștinte avansate in utilizarea PC pachet office: excel si word in mod special; Pasiune pentru misiunea și brandul nostru pentru un mediu mai curat;Descrierea jobului Seful de birou analize economice pe care noi il cautam, reprezinta o poziție cheie in plan operational pentru Diasil Service SRL fiind responsabil pentru implementarea si derularea unui contract pe o perioada de 10 ani constand in Delegarea gestiunii activității de colectare și transport a deșeurilor municipale, inclusiv operarea stațiilor de t
DIASIL SERVICE SRL

Manager Back Office (vânzări)


Candidatul ideal Am dori să consolidăm echipa Departamentului Back Office cu un Sales Manager flexibil, meticulos și cu puterea de a energiza și motiva echipa.Dacă ești din Suceava sau împrejurimi și poți bifa următoarele criterii, așteptăm să te cunoaștem: Studii superioare finalizate Experiență într-o poziție de coordonare echipă Experiență în lucrul cu sistem ERP și cunoaștere Excel la nivel mediu-avansatDescrierea jobului Rolul tău: Vei aduce valoare echipei de vânzări prin realizarea obiectivelor propuse de companie; Vei coordona activitățile echipei pentru ca solicitările clienților să fie gestionate în mod eficient și în termenii stabiliți; Vei asigura o comunicarea eficientă între biroul de back office și echipa de vânzări de pe teren.
TRUTZI SRL

Manager Magazin


Candidatul ideal Universul SABON te va incanta cu o noua dimensiune a parfumurilor, nuantelor si senzatiilor.Suntem in cautarea unui Manager magazin pentru locatieile SABON Iulius Mall din Suceava si Cluj.Candidatul pe care îl căutăm vrem să aibă: Experiență de cel puțin 3 ani în domeniul comerțului cu amănuntul si de cel puțin 1 an ca șef magazin; Pasiune pentru frumusețe cu o abordare foarte comercială a vânzărilor, a produselor, a mărfurilor; Abilitate de a lucra sub presiune și de a respecta termene limită; Abilitate de a planifica, organiza și prioritiza munca; Abilitate de a lua decizii și de a rezolva probleme; Experiență în gestionarea și supravegherea persoanelor; Rezultate demonstrabile; Atitudine pozitivă; Comunicare excelentă (scrisă și verbală) și abilități interpersonale; Spirit de echipă; Atitudine proactivă.Descrierea jobului Supravegheze și să organizeze magazinul; Garanteze menținerea unor standarde înalte de experiență a clienților în cadrul magazinului, în conformit
SABON HOLDINGS SRL

Media netă estimată pe baza celor 336 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Vanzari Divizia Nestle Professional


Candidatul ideal Cunosti piata si industria FMCG si ai experienta profesionala in vanzari de minim 2 aniAi gandire strategica si capacitatea de a lucra cu numereAi abilitati excelente de comunicare, negociere si persuasiuneRelationezi usor cu oamenii si iti place sa lucrezi in echipaAi carnet de conducere categoria “B”Esti ambitios, dinamic si proactivPui pasiune in ceea ce faci si esti orientat catre rezultateCauti consecventa la locul de muncaDisponibilitate de a calatori si de a activa in conditii de stres si cu deadline-uri stranseAi cunostinte de sistem de operare MS Office – nivel mediu.Descrierea jobului Identificarea si prospectarea potentialilor clientiMonitorizarea pietei, promovarea produselor si serviciilor companieiConsilierea clientilor in alegerea produselor potriviteIntocmirea si urmarirea ofertelor comercialeAdministrarea si dezvoltarea relatiilor de lunga durata cu clientiiCoordonarea, motivarea si supervizarea echipei din subordineAnaliza rapoartelor de vanzariPachet
PERPETUUS COM S.​R.​L.​

Manager De Contract


Candidatul ideal Calificări și competențe căutate: Studii superioare - Licență în administrarea afacerilor, management sau economice; Experienta de min. 5 ani în servicii de acest gen sau alte pozitii relevante; Comunicare verbală și scrisă excelentă; Energic si adaptabil la situatii de stres in exercitarea atributiilor; Interacțiune eficientă cu beneficiarii, colaboratorii si colegii de echipa; Persoana sociabila, comunicativa, proactiva si foarte organizata; Cunoaștinte avansate in utilizarea PC pachet office: excel si word in mod special; Pasiune pentru misiunea și brandul nostru pentru un mediu mai curat;Descrierea jobului Managerul de contract pe care noi il cautam, reprezinta o poziție cheie in plan operational pentru Diasil Service SRL fiind responsabil pentru implementarea si coordonarea unui contract pe o perioada de 10 ani constand in Delegarea gestiunii activității de colectare și transport a deșeurilor municipale, inclusiv operarea stațiilor de
DIASIL SERVICE SRL

Manager De Zona


Candidatul ideal Calificări și competențe căutate: Studii tehnice superioare – Inginerie in domeniul mecanic / electromecanic sau similar; Experienta min. 5 ani în servicii de acest gen, avantaj in domeniul transportului auto; Comunicare verbală și scrisă excelentă; Energic si adaptabil la situatii de stres in exercitarea atributiilor; Interacțiune eficientă cu beneficiarii, colaboratorii si colegii de echipa; Persoana sociabila, comunicativa, proactiva si foarte organizata; Cunoaștinte avansate in utilizarea PC pachet office: excel si word in mod special; Pasiune pentru misiunea și brandul nostru pentru un mediu mai curat;Descrierea jobului Ce ai face în acest rol?Managerul de zona pe care noi il cautam, reprezinta o poziție cheie in plan operational pentru Diasil Service SRL fiind responsabil pentru implementarea si coordonarea unui contract pe o perioada de 10 ani constand in Delegarea gestiunii activității de colectare și transport a deșeurilor municipale
DIASIL SERVICE SRL

Manager Patrimoniu


Candidatul ideal Calificări și competențe căutate: Studii tehnice superioare – Inginerie in domeniul mecanic / electromecanic sau similar; Experienta de min. 5 ani în servicii de acest gen sau alte pozitii relevante; Comunicare verbală și scrisă excelentă; Energic si adaptabil la situatii de stres in exercitarea atributiilor; Interacțiune eficientă cu beneficiarii, colaboratorii si colegii de echipa; Persoana sociabila, comunicativa, proactiva si foarte organizata; Cunoaștinte avansate in utilizarea PC pachet office: excel si word in mod special; Pasiune pentru misiunea și brandul nostru pentru un mediu mai curat;Descrierea jobului Managerul de patrimoniu pe care noi il cautam, reprezinta o poziție cheie in plan operational pentru Diasil Service SRL, fiind responsabil pentru implementarea si derularea unui contract pe o perioada de 10 ani, constand in Delegarea gestiunii activității de colectare și transport a deșeurilor municipale, inclusiv operarea stațiilo
DIASIL SERVICE SRL

Manager Hotel -suceava


Candidatul ideal Pentru clientul nostru, care detine una dintre cele mai mari unitati hoteliere din Suceava, recrutam Manager Hotel.Experienta relevanta de minim 4 ani in functia de director hotel;Experienta in coordonarea unei echipe;Cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei;Abilitati foarte bune de comunicare si negociere;Capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile;Abilitati de planificare si organizare.Descrierea jobului Planificarea, organizarea si coordonarea activitatilor hoteliere;Elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor;Dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului prin planificarea si coordonarea activitatilor de marketing si publicitate;Asigurarea unei bune promovari si vanzari de servicii hoteliere;Supervizarea utilizarii corespunzatoare a metodelor de fidelizare a clientelei;Mobilizarea personalului din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor hoteliere oferite;Urmarirea solutionarii eficiente
LUGERA MAKLER SRL

Commercial & Sme Relationship Manager


Candidatul ideal Studii superioare economice sau tehnice; Minim 2 ani experienta in creditare persoane juridice; Bune cunostinte dе analiza financiara sau dе credit; Persoana sociabila, prietenoasa, deshisa la munca in echipa; Persoana rezistenta la activitate in conditii dе stres, competitiva; Excelente abilitati dе comunicare si relationare; Seriozitate si corectitudine; Limba engleza - nivel avansat.Descrierea jobului Promovеаza activ si vinde serviciilе bаncii cаtre clientii din segmеntul IMM (companii cu cifrа de аfаceri dе pаnа lа 10 mil. EUR si clienti apartinand profesiunilor liberаlе), idеntificаnd nevoile acestora; Dezvolta si gestioneaza portofoliul de clienti si volumul de afaceri din segmentul IMM-uri, urmarind atingerea obiectivelor de buget; Analizeaza, negociaza si structureaza pachetele de creditare in conformitate cu politica bancii; Comunica in mod activ cu clientii din portofoliu, oferindu-le consiliere financiara in dezvoltarea afacerii lor.
GARANTIBANK INTERNATIONAL N.​V.​ SUCURSALA ROMANIA

Manager Zonal


Candidatul ideal Profilul tau: Studii medii/superioare constituie un avantaj Experienta de conducere ( domeniul panificatiei, Retail) de minimum 2 ani Spirit antreprenorial, gandire orientata spre performanta Bune abilitati interpersonale Organizat, motivat si cu dorinta de dezvoltare Disponibil la program prelungitDescrierea jobului Responsabilitatile tale: Conduci, motivezi colegii din subordine Optimizezi indicatorii economici Coordonezi locatiile din subordinePropunerea noastra: Salariu motivant si posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei Asigurare medicala privata
TINERVIS GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 105 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Regional Sales Manager


Candidatul ideal Pentru acest rol avem nevoie de o persoana care are experienta si performanta dovedita intr-un mediu de vanzare specializat cu mai multe locatii, cu o abordare puternica axata pe oameni, stiind cum sa obtina cele mai bune rezultate de la echipele sale prin intermediul unui stil eficient de management.In plus, la fel de importante sunt urmatoarele criterii de selectie:- Studii superioare finalizate;- Focus pe rezultate (dorinta de a actiona si de a fi neobosit in ceea ce priveste atingerea targhetelor);- Abilitatea de a crea si conduce echipe performante;- Initiativa si perseverenta;- Pasiune, optimism (cine nu are vrea sa lucreze alaturi de cineva care emana energie pozitiva?);- Abilitatea de a interpreta datele si de a lua decizii adecvate;- Abilitatea de a recunoaste performantele deosebite si a le incuraja, creand un mediu de lucru pozitiv;- Dorinta de a purta conversatii provocatoare la toate nivelurile si de a isi exprima cu usurinta punctul de vedere.Descrierea j
FLANCO RETAIL SA

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 7500 RON/Luna

Manager Regional De Vanzari


Candidatul ideal Cerinte: Absolvent/absolventă de studii superioare tehnice, Inginerie Electrica/Civila - reprezinta un avantaj; Experienta profesionala in domeniile Telecom, Proiecte fotovoltaice, capabil sa ofere solutii complexe adaptate nevoilor clientilor; Experienta in vanzari B2B, conturi mari, cel putin 5 ani; Capacitate de analiză și sinteză; Limba engleza la nivel avansat; Permis de conducere categoria B; Deschis la invatare continua, ambitios, orientat spre crestere, obisnuit cu lucrul sub presiune; Abilitati de comunicare si interrelationare exceptionale; Abilitati de negociere si persuasiune foarte bune.Descrierea jobului Responsabilitati: negociaza proiecte in domeniul energiei verzi pentru clientii mari din retail si industrie; propune solutii complexe de eficienta energetica adaptate clientilor mari din retail si industrie sau investitorilor in parcuri fotovoltaice, negociaza conditiile contractuale, adaptand dupa caz oferta, luand in calcul intreaga gama de produse Sim
SIMTEL TEAM S.​A.​

Shop Manager (vicovu De Sus,​ Braila,​ Harlau)


Candidatul ideal Căutăm colegi veseli și dornici să se dezvolte într-o companie de renume în Ucraina și care este în continuă expansiune în România, Aurora Multimarket.Dacă te regăsești în cerințele de mai jos, așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem. Ai capacitatea de a motiva oamenii în vederea realizării obiectivelor propuse; Ai bune abilități de comunicare, lucru în echipă și organizare; Ai minim 2 ani experiență pe un rol de manager de magazin; Ai experiență de muncă în domeniul comerțului cu amănuntul; Ai experiență și lucrezi constant în Microsoft Office; Ai cunoștințe de limba engleza – conversațional și scris; Ai studiile finalizate, minim diplomă bacalaureat.Descrierea jobului Ce implică postul de Shop Manager: Vei întâmpina și relaționa cu clienții magazinului în vederea promovării produselor; Vei coordona echipa din subordine pentru a atinge obiectivele zilnice, săptămânale și lunare; Vei monitoriza și gestiona corect stocul de marfă; Vei participa la activitățile de recrutar
AURORA ROMANIA S.​R.​L.​

Project Manager/​ Coordonator Proiect Cu Experientata


Candidatul ideal Ne dorim sa cunoastem persoane:* Cu experienta de min. 5 ani pe un post similar;* Care au studii superioare tehnice;* Care sa fi lucrat in cadrul unei firme de executie in domeniul tehnic/constructii;* Care vor sa lucreze intr-o echipa dinamica, vor sa invete si sa evolueze;* Dinamice, versatile, abilitati reale de previzionare, planificare si organizare;* Capabile sa lucreze cu termene limita;* Cunoasterea limbii engleze – fluent.Descrierea jobului Ce asteptam de la tine:* Sa planifici, sa coordonezi si sa supervizezi lucrarile de montaj;* Sa planifici resursele materiale si financiare necesare;* Sa asiguri fluxul de informatii intre participantii la proiect (beneficiari, manager executiv, transportator, executanti, etc.);* Sa te implici in contractarea echipelor de montaj si sa evaluezi activitatea echipelor din portofoliu;* Sa mentii legatura cu celelalte departamente si/sau echipe implicate in proiect pentru a asigura o colaborare eficienta;* Sa furnizezi rapoarte
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Manager Locatie


Candidatul ideal Experienta anterioara in alimentatie publica/productie alimentara min. 3-5 ani Experienta anterioara in coordonarea unei echipe Studii medii finalizate Excelente abilitati de comunicare, organizare, coordonare Orientare catre rezultate, atitudine proactiva, flexibilitate Responsabilitate si corectitudine Dorinta de a invata si a se dezvolta profesional Capacitatea de a se adapta unui nou mediu de lucruDescrierea jobului Care sunt responsabilitatile tale: Vei atribui sarcini si vei organiza activitatile angajatilor din cadrul punctului de lucru Te vei implica in mod direct in activitatea punctului de lucru Vei acorda suportul echipei in indeplinirea sarcinilor Vei respecta termenele limita pentru raportari, comenzi furnizori, etc Vei receptiona materiile prime si vei fi raspunzator pentru stocul punctului de lucru Te vei asigura ca sunt respectate standardele de calitate si regulile interne de functionare ale punctului de lucru Vei motiva echipa reprezentand cultura si
TINERVIS GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Brand Manager


Descrierea jobului Dragi Manageri de Brand,Am dori să ne consolidăm echipa de Marketing cu un coleg/colegă pasionat de promovarea produselor imobiliare și real estate! (b/f/n)Rolul tău: Vei fi cel/cea care contribuie la maximixarea vânzărilor prin campanii de Social Media și evenimenteVei transpune schițele produselor imobiliare în materiale de promovare pentru potențiali cliențiVei asigura promovarea produselor și mărcilor companiei prin acțiuni de PRCurios? Interesat?♦ Trimite CV-ul tau ♦Vrei să știi cum este la noi, vizionează video-urile de mai jos:https://www.trutzirealestate.ro/https://www.youtube.com/@trutzirealestate6949https://suceava.avanera.ro/
TRUTZI SRL

Media netă estimată pe baza celor 305 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Construction Project Manager


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte - Cunostinte dе operare PC, pachet MS Office;- Capacitate dе a urmari si controla eficient mai multe activitati simultan;- Foarte buna capacitate dе planificare, organizare si sinteza;- Foarte bune abilitati dе comunicare si lucru in echipa;- Rigurozitate si atentie pentru detalii;- Initiativa in actiuni;- Experienta in domeniu minim 2 ani;- Atitudine orientata spre rezultate. Responsabilitati - Tine permanenet legatura cu autoritatile (Demolare; Mediu; Arhitecti) si cu constructorii pentru detaliile de finisaje;- Cunoaste planurile de amenajare interioara si
Professional
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.