Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

80 Locuri de Munca Operator in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

80 Locuri de Munca Operator in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Call Center


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 LEI pe lună
Sc Cabo Center Srl își mărește echipa!Căutăm un coleg dedicat pentru a se alătura echipei noastre din satul Uricani, comuna Miroslava, județul Iași. Program de lucru: Luni - Vineri 9:00 - 17:00.Salariul pornește de la 3000 ronPoziția: Operator call center Responsabilități:- Preluarea apelurilor și răspunsul la întrebările clienților într-un mod profesionist și prompt.- Oferirea de asistență și soluționarea problemelor în legătură cu produsele și serviciile noastre.- Înregistrarea corectă a informațiilor în sistemul nostru de gestionare a relațiilor cu clienții. Cerințe:- Abilități excelente de comunicare și ascultare activă.- Capacitatea de a lucra eficient și într-un mediu dinamic.- Orientare către client și dorința de a oferi cea mai bună experiență clienților noștri. Detalii la numarul de telefon afisat!
CABO CENTER SRL

Operator facturare


Companie verificată
Aplica rapid
Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu experiență de peste 25 de ani, specializată în furnizarea și prelucrarea de produse destinate industriei de constructii, rolul de Operator facturare Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1Nivel experiență: Începător / Mediu / AvansatMod de lucru: la sediul companiei Pregatirea necesară postului: - studii medii/superioare finalizate;- experiență de minim un an în domeniul relațiilor cu clienții (atât persoane juridice, cât și fizice);- experiență de lucru cu sistemele ERP, preferabil Nexus ERP sau echivalent;- cunoștințe de bază în domeniul financiar - contabil pentru a înțelege procesele de facturare, încasări și plăți;- abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office;- bune abilități de comunicare verbală și scrisă, inclusiv capacitatea de a comunica eficient cu clienții și colegii;- capacitate de analiză a nevoilor și cerințelor clienților și de a propune soluții;- abilități de organizare si prioritiza
Train To Perform SRL

Media netă estimată pe baza celor 500 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Foraje Geotehnice (GEOLOG)


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 6500 LEI pe lună
DESPRE ROLSuntem în căutare de noi colegi, atât junior/studenți sau absolvenți, cât și cu experiență în domeniul geotehnic, pentru a se alătura echipei noastre în continuă expansiune.Rolul implică efectuarea de foraje geotehnice, evaluarea și analiza solului și a altor caracteristici geologice înainte de începerea unui proiect de construcție.Operatorul de foraje geotehnice are responsabilitatea de a regla, asambla și acționa instalațiile de foraj și echipamentele corespunzătoare, desfășurându-și activitatea în principal pe teren.Rolul este Full Time sau Part Time. CERINTE:      Studii geotehnice și/sau experiență anterioară în inginerie geotehnică (pentru poziții cu experiență).      Experiență anterioară în foraje geotehnice sau domenii similare (reprezintă un avantaj).      Capacitatea de a lucra în condiții de teren.      Capacitatea de a interpreta și an
Element Design SRL

Operator Casă de amanet


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2800 până la 3500 LEI pe lună
Descrierea postuluiOperator casă de amanet Cerințele postului-cunoștințe operare PC-capacitate deosebită de comunicare și relaționare-abilități de vânzare-atenție la detalii-seriozitate-capacitate de ascultare activă și convingere Responsabilitățile postului-primirea clienților și oferirea de servicii personalizate conform nevoilor acestora-evaluarea obiectelor aduse pentru amanet și stabilirea valorii acestora-întocmirea contractelor de amanet și gestionarea documentației aferente-moniorizarea termenelor de rambursare a împrumuturilor și gestionarea plăților
GOLDACTIV CREDIT SRL

Operator Call Center - ITALIANA - Municipiul IASI Operator Call Center


Companie verificată
Aplica rapid
CerinteAplica daca:Cunosti Limba Italiană avansat - OBLIGATORIUAi abilități excelente de comunicare și ascultare activă.Experiență anterioară într-un call center sau într-un rol similar constituie un avantaj.Ai abilități de utilizare a computerului. Responsabilitati / RealizariCe anume vei face:Preiei apeluri telefonice primite de la clienții din Italia și răspunzi la întrebările acestora într-un mod profesional și prietenos.Furnizezi suport clienților în legătură cu serviciile companiei.Înregistrezi datele interacțiunilor cu clienții în sistem. Alte informatiiProgram de lucru: 2 SchimburiSchimbul 1 - 10:00 - 18:00Schimbul 2 -12:00 - 20:00 Vei avea parte de:Salariu atractiv, motivant și competitivTichete de masăAbonament medical privat7Card pentru beneficii de sănătate și wellness BeneficiiBonus de performantaAbonament medicalAbonament la sala sportTraining-uriTichete de masaTichete de vacanta
PSG PERSONAL SERVICES GROUP SRL

Operator calitate in Iasi


Companie verificată
Aplica rapid
Ești în căutarea unei provocări profesionale cu un viitor promițător în industria auto?Dacă răspunsul este DA, te așteptăm în echipa FORMEL D ROMÂNIA - furnizor global de servicii pentru industria auto. Suntem în căutarea unor colegi, OPERATORI CALITATE , pentru proiectele noastre din IASI. Cerințe:disponibilitate pentru lucrul în 3 schimburi;acuitate vizuala buna. Ce îți oferim:pachet salarial competitiv;tichete de masă;abonament la clinică privată de sănătate;instruire la locul de muncă;formarea și dezvoltarea într-o companie internațională;alte beneficii salariale în funcție de performanțe. Ce trebuie sa faci:controlul vizual componente.
Formel D Romania SRL

Operator Laminare


Candidatul ideal Seriozitate, atenție distributivă și responsabilitate în laminare copertilor de carte din tipografie.Abilități de comunicare în cadrul colectivului pentru a asigura finisarea și pregătirea corectă a coletelor cu cărți.Descrierea jobului Postul presupune operatiuni manuale caracteristice unei tipografii de carte, predominant laminarea de coperti. De 2-3 ori pe zi este necesara schimbarea rolei de laminat care are o greutate de 10-20 kg. Ideal persoana cu atentie la detalii si responsabila, preferabil barbat tanar. Supravegheaza copertile laminate astfel incat sa putem oferi un produs (carte) perfect clientilor nostri. Bonuri de masa 40 de lei pe zi lucrata. Instruirea se face la locul de muncă. Program Luni-Vineri, pe ture 6-14 si 13:30-21:30.
PIM SRL

Operator Calculator


Candidatul ideal sa ai bune abilitati de comunicare, sa ai spirit analitic, sa fii organizat *must have cunostinte NexusDescrierea jobului vei fi responsabil de introducerea si actualizarea datelor in programele noastre. vei lucra cu diverse tipuri de informatii, cum ar fi datele furnizorilor r, datele interne ale societatii, si alte datedocumente relevante pentru activitatea noastra; se lucreaza predominant in programul NEXUS.Beneficii: Salariu net 2300 Ron +bonuri de masa in valoare de 700 Ron; posibilitatea de crestere salariala cu 10% dupa primele 2 luni lucrate; portunități de dezvoltare a carierei în cadrul companiei.
DTL SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 639 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Operations Planner


Candidatul ideal Suntem în căutarea unor noi colegi cu foarte bune abilități de comunicare și relaționareși experiență în vânzări din sfera serviciilor care să se alăture echipelor din departamentele noastre de Expediții Internaționale & Interne/ Domestice din: Ne așteptăm să aibă cunoștințe despre piețele de transport intern și internațional și în ce privește dezvoltarea relațiilor cu partenerii comerciali ( clienți, cărăuși ) - prin corespondență pe e-mail și abordare telefonică eficientă, dar și foarte bune abilități de convingere și negociere. De asemenea capacități foarte bune de perseverență, persuasivitate, atitudine proactivă, focusul pe interlocutor în cadrul discuțiilor, orientare către rezultatul urmărit. Cunoștințele, la un nivel mediu spre avansat de limba engleză ( scris, vorbit) și de utilizare a programelor software de baza (MS Office, Windows) sunt obligatorii iar cunoașterea unei a 2-a limbi străine constituie un avantaj. Descrierea jobului Dintre taskuri : prospectar
TRANSGOR LOGISTIK SRL

Media netă estimată pe baza celor 184 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Operational Cartuf


Candidatul ideal Manager restaurant CARTUF Căutăm un coleg/ o colegă de bază, care conduce locațiile fast-food CARTUF. Ne dorim Să fii absolvent/ă de studii superioare Să ai experiență de minim 2 ani într-o poziție de management HoReCa Să crezi în ceea ce faci și în impactul pe care munca ta îl poate aduce în scalarea companiei Să crezi în valorile noastre: entuziasm, responsabilitate, calitate, evoluție Descrierea jobului Descrierea job-ului Realizezi analize de piață (competiție, prețuri, etc..) Participi la ședințe săptămânale alături de echipa de top management Menții legătura cu angajații și participi la ședințe lunare cu întreaga echipă Te asiguri că echipa respectă procedurile standardizate și regulile interne de funcționare a punctului de lucru Faci vizite săptămânale în locații pentru controlul calității produselor Analizezi și stabilești concluzii pe baza rapoartelor de control a calității produselor, îndrepți și acorzi sancțiuni acolo unde este cazul Participi la procesul de
BIZONNECT SRL

Operator Cnc


Candidatul ideal • Absolvent liceu tehnic sau școală profesională;• Persoană organizată, serioasă, dinamică și proactivă;• Disponibilitate de a lucra în schimburi;• Bune abilități de comunicare și lucru în echipă;• Punctualitate și eficiență;• Experiența ca prelucrator prin aschiere sau operator masini unelte cu comanda numerica într-o companie de producție constituie avantaj.Descrierea jobului • Loc de muncă stabil;• Tichete de masă;• Tichete cadou de Crăciun si Paște;• Primă de transport;• Bonus de vacanță;• Bonus de recomandare;• Bonus de performanță;• Bonus permanent de vechime în BMT Aerospace;• Bonus de fidelitate;• Zile libere plătite – în situații familiale deosebite;• Asigurare de viață;• Servicii medicale private la preț preferențial;• 7card.
BMT AEROSPACE ROMÂNIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 60 de salarii introduse în Salario: 3276 RON/Luna

Operator Calitate


Candidatul ideal Ce cautam la candidati?- disponibilitate de a lucra in 3 schimburi- seriozitate si implicare- curiozitate de a ne cunoaste oferta: nu e nevoie de calificare sau experinta, totul se invata usor la locul de muncaDescrierea jobului Ce ai de facut?- Examinezi vizual piesele clientilor nostri- Sortezi pieseleCe oferim?- munca usoara, se poate invata usor si de femei si de barbati- formare si specializare la locul de munca pentru necalificati sau persoanele fara experinta- transport asigurat- salariu corect- bonuri de masa- concediu de odihna suplimentar- abonament la clinică privată de sănătate- mediu de lucru organizat;Pentru detalii si programari la interviu sunati la 0722.395.328 (zero sapte doi doi trei noua cinci trei doi opt) - Madalina
FORMEL D ROMÂNIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 406 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Iți dorești un job la care să îmbini într-o echipă tânără munca și profesionalismul?Dacă raspunsul este DA, vino să le pui în practică alături de echipa noastră!Firma MAP EXPERT SYSTEM SRL aflată în Iași angajează persoаnе pе postul de Opеrаtor Cаll center. Cautăm oameni dinamici și creativi care au abilități bune de comunicare și relaționare cu clieții și colegii. Experiența anterioară nu este obligatorie. Vino, în schimb, cu energie pozitivă, abilități de comunicare și de lucru în echipă.• Persoană comunicativă, activă, cu inițiativă, dornică de a învăță lucruri noi.• Atitudine pozitivă, capacitate foarte bună dе comunicare si relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii.• Atenție și ascultare activă.• Orientare in vederea soluționării clienților.• Empatie.• Cunoștințe minime dе calculator.Descrierea jobului Beneficii :· Contract de munca pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile.· Salariu fix + comision în functie de target-ul realizat.· Training spec
MAP EXPERT SYSTEM S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 114 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Express Credit


Candidatul ideal ITI PLAC GADGET-URILE? NOI TE PLATIM SA LE TESTEZI! Comunici ușor și reușești să-ți exprimi clar ideile? Ești atent la detalii și organizat? Identifici ușor nevoile clienților? Esti pasionat de tehnologie și gadgeturi?Dacă răspunsul tău e DA, te asigurăm că la noi vei lucra cu cea mai nouă tehnologie în materie de dispozitive electronice și vei face parte dintr-o echipă tânără și profesionistă.Educație și competențe necesare: Studii medii finalizate, minim diploma de bacalaureat Abilități excelente de comunicare si relaționare interpersonală Capacitate de organizare a activității individuale și atenție sporită la detalii Onestitate și gândire analitică orientată către rezultat Dispus de a însuși cunoștințe și competențe noi Cunoștințe de operare PC Experiența anterioara pe un post similar constituie un avantaj, dar nu e absolut necesară.Descrierea jobului Verificarea si evaluarea obiectelor/bunurilor Incheierea contractelor de amanet Incasarea si eliberarea numerarului
EXPRESS CREDIT AMANET SRL

Operator Date Si Documente Transport Iasi


Candidatul ideal Dona. Cargo, companie specializata in transportul produselor farmaceutice, cauta coleg locat in Iasi care sa se alature echipei.Cerinte: Experiență de cel puțin un 1 an în logistica, transport; Studii medii, absolvent liceu sau scoala postliceala; Abilitati de operare Ms Office – Word, Excel, baze de date; Seriozitate, responsabilitate, atitudine pozitiva, spirit de echipa si abilitati foarte bune de comunicare.Descrierea jobului Responsabilitati: Planifica, organizeaza si controleaza activitatile specifice si fluxurile de marfa din nodul de transport; Asigura respectarea regulilor si a procedurilor de lucru in activitatea de distributie, transport, depozitare si manipulare; Asigura comunicarea cu echipa de transport interna si transportatorii subcontractati si monitorizeaza activitatea acestora; Supravegheaza activitatile de incarcare/descarcare in/din mijloacele de transport, inspecteaza modul de aranjare a marfii in incinta, asigurarea conditiilor termice specifice;
SC DONA.​ LOGISTICA SA

Data Entry Operator - U.​s.​ Transportation Industry


Candidatul ideal We’re looking for a reliable and detail-oriented individual to join our team as a data entry operator. Our headquarters is located in Iași and the job will require you to work from the office.Please note: to qualify for this position, you’ll need to be willing to work weekdays from 14:00 to 22:30. We know, it’s not the easiest thing to do, but the perks and benefits we offer will more than make up for it. We’ll tell you about them in just a bit ;)The ideal candidate Advanced English level (min. B2), both verbal and written Great communication skills and proven ability to build strong business relationships Ability to multi-task, meet deadlines, prioritize work, and manage time based on business needs Logical thinking, memory, analysis, and synthesis abilities Incredibly detail-oriented Enthusiastic and collaborative Proficiency with the Microsoft Office suite, particularly Excel Nice to have: logistics experienceDescrierea jobului Who we areDispatch-IT is a Romanian co
DISPATCH-IT S.​R.​L.​

Operator Call Center – Lb.​ Italiana


Candidatul ideal 4WARD EXPERIENCE srl ricerca 20 Consulenti per attività in sede a Iasi / Customer support specialist ,Cladirea Noc Soseaua Nationala) che abbiano i seguenti requisiti:Buona conoscenza della lingua italiana scritta e parlata;Esperienza nelle attività di customer care;Dimestichezza nell'utilizzo del PC;Propensione al lavoro di squadra.Descrierea jobului Si offre:Lavoro in sede a Iasi, no remote;Un ambiente di lavoro sereno e non stressante;Formazione retribuita;Contratto a tempo indeterminato;Stipendio di sicuro interesse;Buoni pasto da 30 Ron e assicurazione medica privata;Bonus legati agli obiettivi raggiunti;Disponibilità, se gradite, per ore di straordinario.
4WARD EXPERIENCE S.​R.​L.​

Operator Comercial Cu Atributii De Casier


Candidatul ideal - studii medii- cunoştinţe de contabilitate primara si cunoasterea legislatiei in vigoare;- foarte bune cunostinte utilizarea program de calcul tabelar EXCEL;- cunostinte utilizare soft contabil ERP constituie un avantaj;- abilitati organizatorice si de comunicare;- capacitate de analiza si sinteza;Descrierea jobului - Inregistrarea in contabilitate primara a operatiunilor legate de activitatea unui depozit de piese auto si distrutia acestora la clienti, casa in lei/devize, mijloace fixe, stocuri, obiecte de inventar, etc;- asigura întocmirea documentelor justificative privind operatiile contabile- verificare ordine de plata, bilete la ordin, etc primite de la clienti;- incasare numerar, predarea la banca, gestionarea chitantelor primite de la agentii distribuitori- evidenta deconturilor angajatilor punctului de lucru- Mentine un sistem de control intern adecvat cu privire la activitatea financiar-contabila a punctului de lucru;- Sprijină auditorii interni în procesul
AD AUTO TOTAL SRL

Operator Foraje Geotehnice/​geolog


Candidatul ideal Despre rolSuntem în căutare de noi colegi, atât junior/studenți sau absolvenți, cât și cu experiență în domeniul geotehnic, pentru a se alătura echipei noastre în continuă expansiune.Rolul implică efectuarea de foraje geotehnice, evaluarea și analiza solului și a altor caracteristici geologice înainte de începerea unui proiect de construcție.Operatorul de foraje geotehnice are responsabilitatea de a regla, asambla și acționa instalațiile de foraj și echipamentele corespunzătoare, desfășurându-și activitatea în principal pe teren.Rolul este Full Time sau Part Time.Cerinte Studii geotehnice și/sau experiență anterioară în inginerie geotehnică (pentru poziții cu experiență). Experiență anterioară în foraje geotehnice sau domenii similare (reprezintă un avantaj). Capacitatea de a lucra în condiții de teren. Capacitatea de a interpreta și analiza datele geotehnice și de a propune soluții adecvate. Abilități bune de comunicare pentru a colabora eficient cu echipa de proiect
INFRATECH CONSTRUCT S.​R.​L.​

Procurement Operations Officer With French


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, your curiosity and your best true self to your work.Here, you’ll match your ingenuity with the latest technology to make incredible things.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of this team, you will work from Monday, to Friday, 09:00-18:00, in a remote/hybrid way if you are from Iasi.Skills that make your work successful: Very good knowledge of French and English, B2 (verbal and written communication skills); Previous experience, but not mandatory, in procurement/Sourcing
ACCENTURE SERVICES SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 80 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.