Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

97 Locuri de Munca Part Time in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

97 Locuri de Munca Part Time in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Part Time in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Part Time in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Profesor After school - part time


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2000 până la 2200 LEI pe lună
Cautam coleg/a pentru postul de Pedagog After School. Cerinte:Experiență in lucrul cu grupuri de copii cu vârste intre 6 si 10 ani;Deținerea modulului psiho-pedagogic este un avantaj. Persoana energica, empatica, creativa, comunicativa, organizata;Aptitudini de lucru in echipa. Responsabilitati:Organizare activități educativ-recreative Susținere elevi la efectuarea temelorCoordonarea activităților zilnice si supravegherea copiilor de-a lungul tuturor momentelor zilei.Colaborarea cu cadrele didactice si comunicare susținută cu părinții.  Job Part-Time - Program de lucru 13-18.00. Salariu: 2000-2200 lei/luna + masa de prânz si gustare
Liceul Romano-Finlandez

Consilier Vanzari Part-time


Candidatul ideal Lucrator comercial, retail, asistent vanzari, asistent retail, part-timeDescrierea jobului Lucrator comercial, retail, asistent vanzari, asistent retail, part-time
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Contabil | Part Time


Candidatul ideal Recrutam: Contabil | Part Time (cu posibilitate de a trece ulterior la program full time - de luni pana vineri)Cerinte: Studii medii / de specialitate (cursuri) / superioare finalizate in domeniul economic; 2 - 4 ani experienta contabilitate romaneasca (RAS); Engleza – nivel minim pentru utilizarea softurilor, programelor si identificarea corecta a documentelor; Bune abilitati de operare MS Office (MS Excel), experienta de utilizare a unui soft contabil, preferabil baza de date tip SQL; Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa; Persoana organizata, atenta la detalii, responsabila; Initiativa și orientare catre rezolvarea problemelor.Descrierea jobului Recrutam: Contabil | Part Time (cu posibilitate de a trece ulterior la program full time - de luni pana vineri) Domeniu de activitate al angajatorului: activitate de import, comercializare si service a aparaturii si mobilierului medical catre spitalele si clinicile din Romania. Locatie: Bucuresti,
GABTEO CONSULT SRL

Magazinele H&m: Asistent Vanzari Part-time


Candidatul ideal Descriere loc de muncă:Rolul de Asistent Vânzări poate fi o modalitate distractivă și flexibilă de a câștiga bani pe de-o parte, o șansă de a învăța și de a crește sau începutul unei cariere pentru toată viața, într-o companie de modă mare și dinamică.Ce faci: Întotdeauna vei pune clienții noștri în centrul a tot ceea ce faci, îi vei ajuta și le vei împărtăși cunoștințele tale despre produse și modă. Vei ajuta la întreținerea suprafeței de vânzare curate și ordonate pentru a asigura o experiență pozitivă de cumpărături, lucrând în conformitate cu standardele H&M. Folosindu-ți abilitățile și cunoștințele în sprijinul colegilor, vei contribui activ și vei ajuta la construirea unei atmosfere plăcute & a unei echipe care funcționează bine.Cum ni te imaginăm: Ești prietenos, sociabil, pozitiv și dispus să înveți la locul de muncă! Sunteți un coechipier căruia îi place să lucreze într-un mediu de sarcini multiple. Ești antreprenorial și pregătit să gândești în afara cutiei.D
HM HENNES MAURITZ SRL

Consilier Vanzari - Part Time


Candidatul ideal Strong desire to help and guide clientsA drive to deliver excellent resultsHave an eye for fashion and keep up with the latest trendsHigh performance face-to-face with clientsDescrierea jobului Job DescriptionYou will live for fashionSell providing an excellent customer experiencePerform our Piercing serviceImmediately replenish sold stockManage the registerClean the store at opening and closingBuild excellent relationships with colleagues and customersBe yourself! Feel good!
LOVISA RETAIL S.​R.​L.​

Consilier Vanzari Part-time/​full-time


Candidatul ideal Consultant de vanzariNe-ar placea sa ne cunoastem daca ai:Flexibilitate de a lucra in ture.Orientare catre nevoile clientului;Atitudine proactiva, initiativa si creativitate.Experienta minima de 1 an in activitatea comerciala de vanzare a articolelor de imbracaminte pentru dama si barbati sau accesorii.Experienta in domeniul fashion/accesoriiPersoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către clienţiExcelente abilităţi de comunicare şi servire clienti de topVocabular comercial ingrijit, maniere, rafinamentAbilitati de comunicare, flexibilitate, gandire pozitiva;Excelente abilitati de organizare.Atentie la detalii si seriozitate;Spirit de echipa si abilitatea de a evita si solutiona conflictelePrezenta placuta.Capabilitatea de a ramane calm si profesional in situatii stresante, pastrand o atitudine pozitiva si proactiva.Atentie la detalii in ceea ce priveste imaginea sa in timpul programului de lucru.Cunostinte minime de operare PCLimba engleza - nivel uzual (citire,
FABRECON ROMANIA LIMITED S.​R.​L.​

Personal De Serviciu Bucuresti Dristor Part-time 4h (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai absolvit cel puțin ciclul primar de învățământ (cel puțin 4 clase); Contăm pe abilitățile tale de organizare, comunicare și relaționare cu colegii și clienții.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să te ocupi de curățenia din interiorul și exteriorul magazinului, cu precadere în grupurile sanitare și parcare, dar și pe sala de vânzare; Contăm pe tine că te vei ocupa de strângerea ambalajelor de carton și folie aflate pe sala de vânzare și că vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii contează pe tine să asiguri curățenia și igienizarea aparatului de reciclare (RVM) și a incintei în care
LIDL DISCOUNT SRL

Casier Part-time Bucuresti Mega Mall


Candidatul ideal Casier Part-Time Bucuresti Mega MallSuntem lanțul de magazinede tip discounter cu cea maimare expansiune în Europa.Succesul nostru sedatorează angajaților șidevotamentului lor.Peste2000de magazine în EuropaPeste20000de angajațiPeste20de milioanede clienți pe lună în EuropaAplică acum!careers.pepco.eu/PEPCOROMANIADescrierea jobului Casier Part-Time Bucuresti Mega MallSuntem lanțul de magazinede tip discounter cu cea maimare expansiune în Europa.Succesul nostru sedatorează angajaților șidevotamentului lor.Peste2000de magazine în EuropaPeste20000de angajațiPeste20de milioanede clienți pe lună în EuropaAplică acum!careers.pepco.eu/PEPCOROMANIA
PEPCO RETAIL SRL

Curier Freshful Part-time (4 Ore)


Candidatul ideal Știi ca te potrivești dacă: · Ai studii medii absolvite;· Ai permis de conducere (categoria B, minimum 2 ani experiență, fără incidente);· Ești deschis, prietenos și politicos;· Te adaptezi ușor la situații noi;· Îți asumi responsabilitatea pentru munca ta;· Ești punctual și ai o atitudine profesionistă.Descrierea jobului Ce ne dorim de la tine: · Să livrezi comenzile la timp;· Să le zâmbești clienților chiar dacă tocmai ai urcat un bax de apă pe scări până la ultimul etaj;· Să fii întotdeauna politicos și să înțelegi că tu ești imaginea Freshful în fața clienților noștri;· Să fii la fel de punctual ca în dimineața în care iei trenul spre mare;· Să conduci mașina frigorifică prudent și să ai grijă de ea ca și când ar fi a ta;· Să fii responsabil și corect în trafic;· Să te familiarizezi cu sistemele de lucru și să pui întrebări oricând simți nevoia;· Să colaborezi în permanență cu echipele interne;· Să încerci să ajuți atât colegii, cât și clienții oricând este nevoie.
EMAG

Back Office Sales Support Online Part Time


Candidatul ideal Candidatul pentru postul Back Office Sales trebuie sa fie extrem de serios, punctual, sa respecte programul de lucru, activ si dornic de a invata si de a se perfectiona in domeniul farma si al vânzărilor online.Activitatea zilnica este variata si va consta în gestiunea stocurilor din depozite, facturare, call centerc vânzări directe etc. Echipa Arthromac este o echipa tanara dinamica, unita si dornica de a creste impreuna.Ne dorim o persoana foarte serioasa si stabila care doreste sa invete si sa se dezvolte personal si profesional in domeniul vanzarilor online.Experienta profesionala nu este necesara ci doar dorinta de a invata, de a fi serios in activitatea depusa si de a respecta programul de lucru.Descrierea jobului Activitatea pe care o desfasoara este de birou livrare, facturare, gestiune, back office , gestiune comenzi online, activitate dinamica ce implica dezvoltarea abilitatilor de coordonare si lucru in cadrul echipei. Ne dorim doar canditati seriosi si cu d
ARTHROMAC DISTRIBUTION S.​R.​L.​

Personal De Serviciu Voluntari Part-time 6h (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai absolvit cel puțin ciclul primar de învățământ (cel puțin 4 clase); Contăm pe abilitățile tale de organizare, comunicare și relaționare cu colegii și cliențiiDescrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să te ocupi de curățenia din interiorul și exteriorul magazinului, cu precadere în grupurile sanitare și parcare, dar și pe sala de vânzare; Contăm pe tine că te vei ocupa de strângerea ambalajelor de carton și folie aflate pe sala de vânzare și că vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii contează pe tine să asiguri curățenia și igienizarea aparatului de reciclare (RVM) și a incintei în care acesta
LIDL DISCOUNT SRL

Economist - Part-time


Candidatul ideal Studii medii/superioare de contabilitate/economice;Cunoştinte: operare MS Office, legislatie contabila si fiscala;Experienta: minim 2 ani intr-o pozitie similara;Excelente abilitati de lucru sub presiune, analiza, de respectare a termenelor si de lucru in echipa;Atentie la detalii si flexibilitate in gandire;Persoana organizata, responsabila, disciplinata, integra;Cunoasterea programului ERP Charisma reprezinta un avantaj;Engleza - nivel incepator/ mediuDescrierea jobului Responsabilitati:- Inregistrare documente in contabilitate (note contabile privind furnizorii, clienţii, registrul de bancă, registrul de casă, deconturi de cheltuieli, avansuri etc.);- Verificare documentare pentru tranzactiile inregistrate in contabilitate;- Verificare jurnale de TVA, registre de casa, registre de banca;- Evidenta si urmarirea cheltuielilor in avans;- Alocarea cheltuielilor pe centre de cost;- Evidenta stocuri;- Analiza, alocarea si inregistrarea cheltuielilor din punct de vedere fi
ROMASTRU TRADING SRL

Personal De Serviciu Chiajna Part Time 4 H (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai absolvit cel puțin ciclul primar de învățământ (cel puțin 4 clase); Contăm pe abilitățile tale de organizare, comunicare și relaționare cu colegii și clienții.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să te ocupi de curățenia din interiorul și exteriorul magazinului, cu precadere în grupurile sanitare și parcare, dar și pe sala de vânzare; Contăm pe tine că te vei ocupa de strângerea ambalajelor de carton și folie aflate pe sala de vânzare și că vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii contează pe tine să asiguri curățenia și igienizarea aparatului de reciclare (RVM) și a incintei în care acesta este plasat,
LIDL DISCOUNT SRL

Intern - Operatiuni Abonamente Part-time


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte In Regina Maria suntem mai puternici impreuna, iar medicina extraordinara este construita prin tot ceea ce facem, zilnic, fiecare dintre noi. In calitate de Intern, in echipa de Operatiuni Abonamente, vei fi un liant intre colegii tai si
Regina Maria

Receptionist part-time Policlinica Aviatiei


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. In rolul de Receptionist le vei oferi pacientilo
Regina Maria

Notino - Beauty Consultant - Mega Mall (part-time)


Candidatul ideal Căutăm consultanți de beauty pentru Notino!Angajăm un nou coleg, pentru o experiență plăcută în lucrul cu clienții magazinului nostru din București! Căutăm o persoană care iubește business-ul nostru, care are un mindset antreprenorial și, de preferat, experiență în vânzarea produselor cosmetice sau a parfumurilor. Totuși, cel mai important aspect vizat de noi este ca persoana respectivă să fie atentă la nevoile clientului și să facă întotdeauna un mic pas în plus, pentru acesta. Ne orientăm spre aceia care ne caută – cei care sunt interesați să lucreze part-time în magazinul punctul de colectare al aromatului nostru e-shop. Descrierea jobului Care vor fi responsabilitățile tale? Servirea clienților la casă – lansarea comenzilor din e-shop, ajutor în privința plății, soluționarea reclamațiilor. Oferirea unei mâini de ajutor pentru selectarea produselor în magazin; recomandarea activă a unor produse, în concordanță cu nevoile clienților. Recepționarea bunurilor din depoz
NOTINO S.​R.​O.​ BRNO SUCURSALA BUCURETI

Personal De Serviciu Tunari Part-time 4h (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai absolvit cel puțin ciclul primar de învățământ (cel puțin 4 clase); Contăm pe abilitățile tale de organizare, comunicare și relaționare cu colegii și clienții.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să te ocupi de curățenia din interiorul și exteriorul magazinului, cu precadere în grupurile sanitare și parcare, dar și pe sala de vânzare; Contăm pe tine că te vei ocupa de strângerea ambalajelor de carton și folie aflate pe sala de vânzare și că vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii contează pe tine să asiguri curățenia și igienizarea aparatului de reciclare (RVM) și a incintei în care acest
LIDL DISCOUNT SRL

Receptionist - Front Desk Assistant- Sala Fitness -part Time


Candidatul ideal ​INTRA IN ECHIPA BODYSHAPECautam o persoana energica, entuziasta si foarte bine organizata care sa ofere un customer service excelent pentru membrii Bodyshape Transformation Centre.In calitate de Front Desk Assistant esti persoana responsabila de imaginea companiei si figura prietenoasa pe care membrii nostri vor fi nerabdatori sa o cunoasca.CE NE DORIM DE LA TINE · Cunostinte de operare PC - Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) · Abilitati de comunicare scrisa si orala – asigurarea interfetei cu actualii si potentialii clienti, transmiterea intr-o maniera profesionista a mesajelor si instructiunilor zilnice · Abilitati de customer service si relationare cu clientii printr-o atitudine pozitiva, prietenoasa si proactiva Spirit organizatoric si initiativa in rezolvarea situatiilor de zi cu zi · Atentie la detalii Punctualitate si pastrarea un spatiu de lucru curat si o atmosfera prietenoasa · Cunostinte de limba engleza (constituie un avantaj) · Experient
BORN2SUCCEED CONSULTING SRL

Agent Imobiliar | 600-3500 $ | Part-time /​ Full -time Remote


Candidatul ideal Cerințe:Experiență anterioară în domeniul imobiliar sau în vânzări este un avantaj DAR nu este obligatorie.Abilități excelente de comunicare și negociere.Cunoștințe solide despre piața imobiliară din București.Abilitatea de a lucra independent și de a gestiona propriul portofoliu de clienți.Orientare către atingerea obiectivelor și determinare de a obține rezultate.Permis de conducere și acces la un vehicul propriu (opțional).Descrierea jobului Descriere Rol:Suntem în căutarea unui agent imobiliar talentat și pasionat care să se alăture echipei noastre din București pentru a ne ajuta să oferim servicii de calitate clienților noștri din domeniul imobiliar. Acesta este un post remote, dar cu bază în București, și oferă potențialul de a câștiga un venit atractiv în funcție de performanța personală.Responsabilități:Identificarea și evaluarea proprietăților imobiliare potențiale pentru a le lista sau pentru a le vinde clienților.Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clien
ROGA CONCEPT IMOB SOLUTIONS S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 97 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.