Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

430 Locuri de Munca Remote - Joburi Remote

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

430 Locuri de Munca Remote - Joburi Remote

Cauta printr-o varietate mare de joburi Remote si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Remote si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Call Center Germana (REMOTE)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Minim 6 luni experienta in customer support/ call-center/ hotel & service industryNivel de germana avansatNivel de engleza minim B2Diploma de BAC Responsabilitati Oferirea de asistență și suport clienților în rezolvarea problemelor sau a întrebărilor legate de produsele sau serviciile oferite de companie. Alte informatii Work From Home Allowance Tichete de masa Asigurare medicala privata Salariu 4600 - 5500 RON Beneficii Bonus de performanta Abonament medical Asigurare medicala Training-uri Cursuri Indemnizat
Randstad Romania

Account Manager with German full remote


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte Very good communication skills: C1 German;Presentation, feedback, debriefing skills;Ability to facilitate discussions in the sessions held;Internal/external customer orientation. Responsabilitati Answer customer requests via chat messages/ phone calls;Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving client’s requests;Encouraging customer loyalty and promoting additional services or relevant upgrades;Manage inquiries related to new orders, modifications to existing orders, and other services with professionalism and efficiency. Alte informatii Competitive salary;Remote wor
Trenkwalder Romania

Client Advisor with English -Arges (remote)


Scurta descriere a companiei Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.#FriendsWorkingTogether Cerinte We are in the business of helping people: we provide client support and technical issue solutions for the clients who need it. Therefore we are looking for colleagues who are self motivated, detail-oriented and well organized, with excellent communication and interpersonal skills.- Do you speak English ?- Available to work in the afternoon and night shift?- Then join our team, we are glad to welcome you! Responsabilitati Job description:- Help the customers: provide client support via phone and e-mail.- Provide
Computer Generated Solutions Romania

German Customer Support - Work From Home (remote)


Candidatul ideal The ideal candidate has:- An advanced level of German (min. B2)- Mid to advanced level of English- Secondary school education / University degree- Problem solving skills - Strong interpersonal skills- Customer focused- Good PC operating skillsDescrierea jobului Job DescriptionProvides telephone and email support to customers, answering their pre- and post-sales queries in German using the platform provided.Escalates issues to the appropriate departments in English and/or German language. Benefits include- Full work equipment- Company paid training - Ongoing mentoring and support from relevant departments - Above market salary package - Working as part of a multinational team and the opportunity to progress within the Company.
GLOBAL CALL SERVICES S.​R.​L.​

Senior Php Software Developer (m/​f/​d) - Remote


Candidatul ideal Sunteți un dezvoltator PHP experimentat, cu cel puțin 5 ani de experiență profesională, ați lucrat la proiecte mari și aveți experienta în relația cu clienții interni și externi. Sunteți familiarizat cu interogările bazelor de date, cu conceptul MVC și cu serviciile web. De asemenea, ar trebui să fiți familiarizat cu următoarele tehnologii: JavaScript, jQuery, Ajax Git, Github, PHPUnit, Composer, Deployment CSS, responsive design (și Bootstrap) Analiza codurilor și a erorilorÎn plus, acestea sunt importante pentru noi: Motivație și dedidatia Orientare către echipă și comunicare (și cu clienții) Cunoștințe de limba engleză (oral și scris)Descrierea jobului Job remote pentru CTDI Europe, in Malsch, Germania. Crearea, testarea si dezvoltarea de software. Acordarea de suport clientilor.
CTDI ROMANIA S.​R.​L.​

Dezvoltator Software Php Junior (m/​f/​d) - Remote


Candidatul ideal Pe lângă interesul pentru programarea web modernă, experiența în PHP (de preferință CodeIgniter), SQL și plăcerea de a face față noilor provocări/tehnologii, ideal ar fi să cunoasteti: JavaScript, jQuery, Ajax Git, Github, PHPUnit, Composer, Deployment CSS, responsive design (și Bootstrap) Analiza codurilor și a erorilorCunoștințele anterioare de CodeIgniter NU sunt în mod expres necesare!În plus, sunt importante pentru noi: Motivație și dedicatie Orientare către echipă și comunicare (și cu clienții) Cunoașterea limbii englezeDescrierea jobului Job remote pentru CTDI Europe, in Malsch, Germania. Crearea, testarea si dezvoltarea de software. Acordarea de suport clientilor.
CTDI ROMANIA S.​R.​L.​

Agent Imobiliar | 600-3500 $ | Part-time /​ Full -time Remote


Candidatul ideal Cerințe:Experiență anterioară în domeniul imobiliar sau în vânzări este un avantaj DAR nu este obligatorie.Abilități excelente de comunicare și negociere.Cunoștințe solide despre piața imobiliară din București.Abilitatea de a lucra independent și de a gestiona propriul portofoliu de clienți.Orientare către atingerea obiectivelor și determinare de a obține rezultate.Permis de conducere și acces la un vehicul propriu (opțional).Descrierea jobului Descriere Rol:Suntem în căutarea unui agent imobiliar talentat și pasionat care să se alăture echipei noastre din București pentru a ne ajuta să oferim servicii de calitate clienților noștri din domeniul imobiliar. Acesta este un post remote, dar cu bază în București, și oferă potențialul de a câștiga un venit atractiv în funcție de performanța personală.Responsabilități:Identificarea și evaluarea proprietăților imobiliare potențiale pentru a le lista sau pentru a le vinde clienților.Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clien
ROGA CONCEPT IMOB SOLUTIONS S.​R.​L.​

Call Center Relatii Clienti Italiana Is/​ Bc/​ Bv Sau Remote


Candidatul ideal Open Mind caută vorbitori de italiană, in orasul IS/ BV/ BC sau Remote, pentru activitate de Call Center Proiecte Inbound- Asistenta Clienti pentru un client important. Experienta anterioara in sectorul TLC si/sau Credite reprezinta un avantaj.Candidatul ideal:- abilitati excelente de comunicare verbala in limba italiana, cel putin la nivel B2;- persoane pozitive, calme, rabdatoare;- cunostinte medii de utilizare PC, multitasking;- disponibile pentru lucru in ture.Descrierea jobului Responsabilitati:- gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor;- oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor;- respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte;- respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai.Beneficii:- contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile;- pachet salarial compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta;- trai
SC OPEN MIND-GRUPPO OM SRL

Specialist Marketing Digital - Piatra Neamt - Nu Remote


Candidatul ideal Daca esti pasionat de ceea ce faci, motivat de provocari si ai ambitia sa progresezi in mod continuu, atunci ai toate atributele necesare pentru a fi de succes. In plus, trebuie sa ai minim 2 ani experienta in activitati de Marketing Digital de atragere a publicului pe website (SEO, SEM, Affiliation, Display, Social Media).Cerinte:- Administrare tactici de achizitie online zilnice conform planului (publicitate online, afiliere / distributie, emailing, social media etc.)- Colaborare cu coordonatorul eCommerce pentru a asigura o experienta optima utilizatorului, de la call-to-action (CTA) pana la landing page si o rata de conversie permanent optimizata- Implementare campanii, in functie de obiectivele setate pentru realizarea targetelor de vanzari- Impulsionare trafic si audiente zilnice a magazinului online- Gestionare strategie si calendare anuale de comunicare pentru conturile de sociale media locale Facebook, LinkedIn, Instagram etc.Descrierea jobului Principalele at
DINAMIC 92 PRO LOGISTICS SRL

Back-office Support Ambassador - French and English(Remote)


Short company description TELUS International (NYSE & TSX: TIXT) designs, builds and delivers next-generation digital solutions to enhance the customer experience (CX) for global and disruptive brands. The company’s services support the full lifecycle of its clients’ digital transformation journeys, enabling them to more quickly embrace next-generation digital technologies to deliver better business outcomes. TELUS International’s integrated solutions span digital strategy, innovation, consulting and design, IT lifecycle including managed solutions, intelligent automation and end-to-end AI data solutions including computer vision capabilities, as well as omnichannel CX and trust and safety solutions including content moderation. Fueling all stages of company growth, TELUS International partners with brands across high growth industry verticals, including tech and games, communications and media, eCommerce and fintech, healthcare, and travel and hospitality. TELUS International’s un
TELUS International

Back-office Support Ambassador - French and English(Remote)


Join us as a Support Ambassador for Live Chat on our Airbnb project!Your profile: Strong written language skills in French and English Availability for a full-time schedule, shifts between 11:00 - 20:00, Monday - Sunday, 5 days/ week Ability to multitask and handle multiple concurrent chats Excellent problem-solving abilities Navigate quickly through product and workflows while actively supporting users via chat Passionate about helping people in need Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service.As a Live Chat Support Ambassador, you will: Provide top-notch support to our valued customers through chat, ensuring their needs are met with efficiency and care. Tackle challenges head-on with your sharp problem-solving skills and attention to detail, delivering solutions that exceed expectations. Have the opportuni
TELUS International

Client Advisor with English - Cluj (remote job)


Scurta descriere a companiei Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.#FriendsWorkingTogether Cerinte We are in the business of helping people: we provide client support and technical issue solutions for the clients who need it. Therefore we are looking for colleagues who are self motivated, detail-oriented and well organized, with excellent communication and interpersonal skills.- Do you speak English ?- Available to work in the afternoon and night shift?- Then join our team, we are glad to welcome you! Responsabilitati Job description:- Help the customers: provide client support via phone and e-mail.- Provide
Computer Generated Solutions Romania

Product Support Engineer- Japanese (Remote Job)


Scurta descriere a companiei Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.#FriendsWorkingTogether Cerinte • At least 2 years of hands-on experience in technical support, Information Technology related functions or software development.• Exceptional written and oral communication skills including documentation.• Understanding of one or more relational databases (MySQL, SQL Server, Postgres) including the ability to run queries and analyze the output.• Experience with ticketing systems such as Freshdesk, Zendesk, or Salesforce.• Familiarity with business applications such as Zoom, G Suite, MS Office and SSO technolog
Computer Generated Solutions Romania

Procure to Pay Team Leader with Portuguese- Remote


Short company description We are GenpactGenpact (NYSE: G) is a global professional services and solutions firm delivering outcomes that shape the future. Our 125,000+ people across 30+ countries are driven by our innate curiosity, entrepreneurial agility, and desire to create lasting value for clients. Powered by our purpose – the relentless pursuit of a world that works better for people – we serve and transform leading enterprises, including the Fortune Global 500, with our deep business and industry knowledge, digital operations services, and expertise in data, technology, and AI.Get to know us at genpact.com and on LinkedIn, X, YouTube, and Facebook.Genpact in RomaniaWith more than 4,000 employees in our Bucharest, Cluj-Napoca, and Iasi offices, we take pride in being the largest employer and talent developer in the business services industry. Our service portfolio includes eight domains: Finance and Accounting, Order Management, Procurement and Supply Chain, Sales Operations, IT S
Genpact

Part time Airbnb Resolution Agent with French (Remote)


Are you looking for a great career and a place to shine?Join us as a Resolution Customer Agent on our Airbnb project!*Please note that you will be hired on a fixed term contract until September 30 with the posibility of being extended.*Your profile: Ability to speak fluently and write clearly and concisely in French and English Availability for a part-time schedule(4h or 6h/day), in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days/ week Excellent problem-solving abilities Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner Strong time management skills and motivation to exceed expectations Enjoy working in a fast-paced environment Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service. High level of mediation and composureAs a Customer Support Agent: You will master the skills of effective communicatio
TELUS International

Travel Officer with French - Remote job


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success.We believe the future belongs to you:the innovative, the passionate and the service-minded. Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us. Work #LikeABoschQualificationsStudies: University Degree;Language: English and French Advanced;Good knowledge on MS office programs and great interest in IT applications;SAP knowledge and experie
Bosch Timisoara

Advisor With English (remote) - Braila,​ialomita,​calarasi


Candidatul ideal Advisor with English (remote) - Braila,Ialomita,Calarasi• Disponibilitate pentru program in regim full time, 8 ore pe zi in intervalul orar 09:00 - 18:00 de luni pana vineri de la sediu din Targu Jiu.• Cunostinte de calculator: Office (Excel si Word).• Bune abilitati de comunicare.• Experienta sau cursurile în domeniu constituie un avantaj.• Limba engleza la nivel mediu.• Abilitatea de a lucra in aplicatii de lucru.Descrierea jobului Advisor with English (remote) - Braila,Ialomita,Calarasi-Actualizarea aplicatiei de HR.-Intocmirea contractelor de munca ale angajitolor si alte documente pentru dosarul de personal.-Raporteaza evidentele angajatilor (concedii medicale, concedii de odihna, fluctuatia de personal).-Organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului companiei.-Programari la medicina muncii.-Intocmire adeverinte de angajat si alte documente.
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA SRL

Operator call center- lb.​ italiana (REMOTE)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte -abilitati de comunicare;-nivel lingvistic italiana C1;-cunostinte operare pc. Responsabilitati Suport (voce, mail si chat) clientilor diferitelor institutii bancare din Italia; In functie de departamentul care ti se potriveste si pe care vei fi incadrat, poate fi suport tehnic sau comercial, asistenta carduri etc. Alte informatii Program: 08:30 - 17:00; 14:30 - 23:00L-D, in intervalul 08:30 - 23:00.Training de o luna ONLINE, platit! Salariu si beneficii:2026 NET- poate ajunge pana la 2300Bonuri de masaAl 13-lea
Randstad Romania

Customer Support cu limba franceza - FULL REMOTE


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte -franceza minim C1;-engleza minim B1-B2;-bune abilitati de comunicare;-disponibilitate de lucru in ture. Responsabilitati Suport voce si mail pentru a rezolva diferite situatii legate de refund-uri, rezervari, anulari, consiliere pe partea de platforma. Alte informatii Cautam persoane vorbitoare de limba franceza la nivel avansat pentru un post de Customer Support. Suportul se ofera unei companii ce activeaza in domeniul turismului.Se lucreaza 8h/zi, 5 zile pe saptamana, DE ACASA. Echipamentul este asigurat de co
Randstad Romania

Remote Import File Desk Junior Associate


Candidatul ideal * Desirable logistics background and experience in a similar role. Evidence of a previous customer oriented role is a plus;* Ability to manage high workloads by prioritizing. Time-management skills;* High level of attention to details and accuracy;* Ability to work effectively in a customer driven environment, both individually and as a team player;* Self-motivated, enthusiastic, meticulous and result-oriented;* High level of proactivity and flexibility;* Experienced in MS Office (Excel, Word, Outlook etc.). SharePoint basic knowledge;* Efficient communication skills, both written and verbal;* Fluent spoken and written English (academic qualification preferred). Additional languages, spoken and written (preferably);* Responsible for adequate stakeholder management;* Rigorous and transparent working style that ensures efficient task completion.DB Schenker GBS Bucharest is committed to create a dynamic work environment that values proactivity, customer focus, team spirit
DB SCHENKER GBS BUCHAREST S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 430 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.