Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

40 Locuri de Munca Secretara in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

40 Locuri de Munca Secretara in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Resurse Umane /​ Secretariat


Candidatul ideal RESURSE UMANE / SECRETARIAT Candidatul Ideal Persoana serioasa,sociabila,dinamica si perseverenta; Dorinta de a-si construi o cariera pe termen lung in cadrul companiei; Abilitati de comunicare verbala si scrisa; Putere de convingere; Pachet salarial motivant; Bonusuri in functie de performanta; Posibilitatea de promovare in functie de rezultatele individuale; Descrierea companiei Distribuitor autorizat in Romania cu peste 100 de ani de experienta internationala in marketing, management si vanzari. Prezenti in Romania din 1994 cu filiale deschise in Bucuresti, Craiova ,Constanta, Ploiesti, Pitesti, Timisoara, Iasi, Sibiu, Targoviste, Cluj, Buzau, Brasov si Tg.Mures. Ce oferim? Dezvoltare profesionala, oportunitati de promovare, siguranta unui parteneriat pe termen lung. Be positive! We are positive! PACHET SALARIAL cuprins intre 700€ si 1400€ Asteptam Cv-ul dvs. pe contul de olx Sau pentru mai multe detalii la nr de telefon :0765815025Descrierea jobului RESURSE UMANE /
ALMAR SMART SOLUTIONS S.​R.​L.​

Secretar Procuratura - Craiova (hibrid)


Candidatul ideal Candidatul ideal:• Este student sau absolvent studii superioare (de preferat studii juridice);• Detine abilitati bune de comunicare si lucru in echipa;• Este o persoana organizata, orientata catre client si rezultate;• Are atentie la detalii si rezistenta la rutina;• Detine capacitatea de a lucra sub presiunea unor termene stranse;• Are cunostinte despre procesul de executare silita;• Demonstreaza buna cunoastere a MS Office, Microsoft Outlook, Internet.Descrierea jobului Responsabilitati: Asigura actualizarea datelor in sistem si monitorizeaza cazurile gestionate in cadrul echipei; Introduce in aplicatiile electronice informatii specifice departamentului, conform procedurilor de lucru; Colaboreaza cu departamente de suport ale companiei in vederea introducerii de informatii in baza de date; Verifica dosarele primite in format fizic, conform procedurilor de lucru; Este responsabil de expedierea corespondentei atat prin posta cat si prin servicii de curierat rapid; Real
EOS KSI ROMANIA SRL

Personal Receptie/​secretariat,​ Registratura Medicala


Candidatul ideal Spitalul dе Oftalmologie ONIOPTIC MEDICAL Craiova angajează personal receptie/ secretariat,registratura medicala.Cerinţe: studii superioare, cunoştinţe operare PC, prezenţă agreabilă, limba engleza obligatorie.Cunoasterea altor limbi straine constituie un avantaj.CV-urile se depun la cabinetele ONIOPTIC MEDICALhttps://www.oniopticmedical.ro/Descrierea jobului Spitalul dе Oftalmologie ONIOPTIC MEDICAL Craiova angajează personal receptie/ secretariat,registratura medicala.Cerinţe: studii superioare, cunoştinţe operare PC, prezenţă agreabilă, limba engleza obligatorie.Cunoasterea altor limbi straine constituie un avantaj.CV-urile se depun la cabinetele ONIOPTIC MEDICALhttps://www.oniopticmedical.ro/
ONIOPTIC SRL

Farmacist /​ Asistent De Farmacie


Candidatul ideal - Certificat dе membru al Colegiului Framacistilor din Romania vizat la zi pentru farmacisti;- Certificat dе membru Ordinul Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor din Romania , specialitatea FARMACIE pentru asistentii dе farmacie- Cunostinte operare PC;- Cat mai bune abilitati dе comunicare si relationare;- O buna orientare catre pacient / client;- O foarte buna conduita morala- Seriozitate, punctualitate, determinareDescrierea jobului - Eliberеаzа si recоmаnda produsе fаrmаcеuticе;- Elibеrеаzа rеtеtе cоmpеnsаte si grаtuitе- Informеazа pаciеntii dеspre modul dе utilizаre al mеdicаmеntelor si desprе potеntiаlеlе lor riscuri sаu еfеctе adverse;- Identifica nevoile pacientilor si formuleaza recomandari;- Administreaza stocurile si isi asuma gestiunea colectiva impreuna cu tot personalul din unitatea farmaceutica;- Participa la receptia cantitativa si calitativa a produselor;- Participa la inventar
HELLICONIA SRL

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Iți dorești să faci parte din echipa ProSEP de vânzări? Daca răspunzi cu “da” înseamnă ca ești colegul pe care îl căutam.Expertizele practice necesare performării pe post:Experiență în utilizarea aplicațiilor de tip ERP / CRM reprezinta un avantaj;Cunoștințe MS Office (Excel, Word, Outlook);Cunoștințe de lucru în mediul virtual (exemplu: Zoom, Skype, WhatsApp…)Căutăm o persoană cu atitudine proactivă, deschisă la învățare și dornică să se implice activ în proiecte. Motivația și dorința de a contribui la succesul echipei sunt esențiale. Experiența anterioară nu este obligatorie, dar apreciem inițiativa și dedicarea în atingerea obiectivelor. Descrierea jobului - Preluarea comenzilor de la clienți/agenți si înregistrarea lor in sistemul informatic;- Urmărește derularea comenzilor, in scopul informării corecte si la timp a clienților/agenților privind stadiul de livrare a acestora;- Transmite informații/documente (prin email, telefon, fax, posta) clienților sau altor cola
PROSEP SRL

Media netă estimată pe baza celor 819 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal PUNCT DE LUCRU: CRAIOVA Caracter dinamic, se adapteaza usor in diverse situatii Atitudine pozitiva si caracter neconflictual Experienta in domeniu Cunostinte IT (Office, Excel, etc) Bun conducator auto Personalitate deschisa, foarte bune abilitati de comunicare - sa relationeze usor cu potentialii clienti PunctualitateDescrierea jobului Postul se adreseaza persoanelor care doresc sa isi construiasca o cariera alaturi de profesionisti, intr-un domeniu nou ce ofera reale posibilitati de perfectionare a angajatului, cat si o remunerare financiara raportata la performanta.Jobul presupune in principal, relationarea cu clientii, activitati specifice de secretariat: telefon, e-mail, posta, curier (preluare si transmitere mesaje, redactare corespondenta simpla, expediere corespondenta, primire vizitatori), xerox si scanare documente; intocmește facturile către clienți și urmărește încasările clienților,organizează agenda directorului şi primește vizitatorii sau colaboratorii,
TARVOS GENERAL CONTRACTOR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3661 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Gestionar


Candidatul ideal Cerințe:- permis conducere categoria B - OBLIGATORIU;- experiența nu este obligatorie;- cunoaștere operare calculator;- scurtă enumerarea locurilor de muncă anterioare și perioadele de lucru;- precizare a salariului dorit.Descrierea jobului Responsabilități:- introducerea mărfurilor în programul de gestiune;- transferul acestora către alte gestiuni;- ordonare, manipulare piese, echipamente în locație;- participă la acțiunile de descărcare/încărcare marfă;- gestionare piese, echipamente.- alte sarcini specifice (se vor specifica în fișa postului)- toate operațiunile trebuie efectuate cu un mare simț de răspundere.Beneficii:- transport GRATUIT de acasă la locul de muncă;- pregătire pentru învățarea activităților specifice (detalii echipamente, program de gestiune etc)- bonuri de masa, tichete cadou- salariul net începe de la 3000 lei.- program de lucru: L-V, 8 ore/zi;
APF TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1722 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Secretar Procuratura - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETAR PROCURATURA - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C. EOS KSI ROMANIA S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CRAIOVA
S.​C.​ EOS KSI ROMANIA S.​R.​L.​

Identificator-gestionar Piese De Schimb


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa aiba: Studii medii sau superioare profil tehnic; Cunostinte tehnice despre piese si utilaje agricole – constituie un avantaj; Experienta pe un post de identificator piese de schimb si/sau gestionar; Cunostinte de utilizare programe specifice de identitificare piese – constituie un avantaj; Cunostinte de operare PC (Word, Excel,Internet, Outlook); Excelente abilitati de comunicare si negociere; Atitudine deschisa, optimism, orientare spre client; Permis categoria B.Descrierea jobului Principalele activitati: Receptionarea pieselor de schimb si inregistrarea documentelor justificative in programul de gestiune utilizat; Intocmirea comenzilor de piese si transmiterea solicitarii catre furnizori sau transfer din depozitul central; Depozitarea si amenajarea magazinului de piese de schimb; Identificarea pieselor de schimb în urma consultarii schemelor explodate, diagramelor și documentatiilor tehnice pentru utilaje si oferirea solutiilor tehnice op
DICOR LAND SRL

Asistent Vanzari Smyk All For Kids


Candidatul ideal Cautam o persoana motivata, cu spirit dе echipa, dedicata, organizata, deschisa schimbarilor, care doreste să învețe într-o companie multinationala.Daca iti place sa lucrezi intr-un mediu dinamic si placut, sa comunici cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!Cerinţe: Sa ai minim studii medii finalizate; Cu sau fără experienţă profesională; Sa ai pasiune pentru tot ceea ce inseamna produse pentru copii (haine si jucarii); Sa fi amabil(a) si orientat(a) catre client; Sa fi punctual(a); Sa ai abilităţi de comunicare, inițiaţivă, flexibilitate, implicare si spirit de echipaDescrierea jobului Hai in echipa nostra si vei avea parte de: Salariu motivant; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masa; Prima concursuri semestriale; Bonus la atingere target; Spor de weekend si spor de noapte; ​Discount pentru toate produsele noastre; Bonus pentru recomandarea unui nou coleg. ​Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie; ​Training-uri de spec
SMYK ALL FOR KIDS SRL

Asistent Vanzari /​ Lucrator Comercial - Made By Society


Candidatul ideal Asistent vanzari / Lucrator Comercial - VAGABOND STUDIOCandidatul idealIntra in familia Vagabond si pe langa toate responsabilitatile pe care le cere acest job si pe care le enumeram putin mai jos, vei avea ocazia sa-ti demonstrezi abilitatile intr-un mediu dе lucru cool, alaturi dе o echipa tanara si ambitioasa si vei face parte dintr-un brand care se contureaza intr-un ritm foarte rapid si care este in plina dezvoltare.Alaturi dе noi vei invata sa te bucuri dе realizarile mici, care duc spre rezultate marete.Calitatile dе baza pe care le cerem dе la viitorul membru al echipei Vagabond Studio sunt :• orientare totală către cerinţele clienţilor• experienţă pe o poziţie similară în domeniul vânzărilor (2-3 ani în retail)• rezistenţa la sarcini repetitive şi stres• flexibilitate în gândire şi forţă dе decizie• simţ acut al responsabilităţii şi implicării; atenţie distributivă• capacitate dе organizare şi coordonare la locul dе muncă şiabilitate eficientă dе comunicare şi
VICOL GENERATION BUSINESS-ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Intimissimi&intimissimi Uomo Electroputere


Candidatul ideal • abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Responsabilități:• participă activ la vânzarea produselor în concordanță cu strategia de vânzări;• oferă o experiență pozitivă și prietenoasă angajând clienții prin conversații și sfaturi, furnizează informații detaliate despre produse;• menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură nevoile de aprovizionare ale magazinului;• asigură curățenia în spațiul de lucru, păstrează permanent depozitul organizat și accesibil pentru maximizarea vânzărilor.Ofertă:• bonusuri de performanță;• mediu de lucru relaxant și plăcut;• discoun
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Terapeut Beauty - Asistent medical


Scurta descriere a companiei Life Dental Spa este o clinica dentara ultramoderna, specializata in tehnologie laser de ultima generatie, cu medici pregatiti in universitati de prestigiu din Europa si SUA.Tehnologia laser trateaza eficient cariile dentare, gingivita, parodontoza si multe alte afectiuni orale. Clinica noastra ofera toata gama de servicii stomatologice, intre care se numara si: Tratamentul cariilor cu laser dentar Tratamentul parodontozei cu laser dentar Tratamentul gingivitei cu laser dentar Implanturi dentare asistate laser Chirurgie dentara asistata laser Albire dentara laser Coroane si fatete dentare estetice, realizate prin frezare computerizata Implanturi si dinti ficsi in aceeasi zi Stomatologie biologicaLife Dental Spa este prima clinica stomatologica din Romania care functioneaza dupa principiile stomatologiei biologice. Acestea includ minim invazivitate, manopere cat mai conservative, realizate cu materiale cat mai biocompatibile. Cerinte Peste 12 luni e
Life Dental Spa

Gestionar Depozit Piese Auto - Dep.​ Central,​craiova,​tg Mures


Candidatul ideal Angajam: ​lucrator/gestionar depozit piese auto Depozit Central - Ilfov; lucrator/gestionar depozit piese auto Craiova; lucrator/gestionar depozit piese auto Tg. MuresLocatii: Sat Dragomireşti-Deal, Comuna Dragomireşti-Vale, PARCUL INDUSTRIAL A1 INDUSTRIAL PARK, km 13.5, Judet Ilfov; Municipiul Craiova, Bulevardul DECEBAL, Nr. 85, Judet Dolj; Municipiul Târgu Mureş, Str. BUDIULUI, Nr. 68, CORP C10, Judet Mureş.Descrierea jobului Sarcinilе postului:•Descаrca marfa livrаta in depozit de catrе sofеri.•Verifica mаrfа primita din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ.•Aranjeaza mаrfа pe rafturi conform specificatiilor logistice.•Opereaza comenzile in sistem si preleveaza piesele pentru livrare.•Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii.•Verifica impreuna cu soferul conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare.•Participa la activitatea de inventar derulata de companie.•Respecta prevederile Regulamentului intern, a legislatiei in domeniu
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX SRL

Asistent Medical Generalist - Policlinica


Descrierea jobului In Regina Maria, oferi pacientului îngrijire medicală de calitate și pentru a-l sprijini fizic și emoțional. Esti veriga indispensabilă în relația dintre pacient și medic. Prin ceea ce faci în fiecare moment, pacientul și cei dragi lui simt grija pe care le-o porti, de la actul medical până la vorba bună pe care le-o dăruiesti din toata inima.Sa-ti povestim pe scurt despre rol: Vei recolta probe biologice pentru diverse analize medicale; Vei realiza proceduri medicale si vei administra tratamente la recomandarea medicului; Vei pregati cabinetele, instrumentarul, aparatura necesara si vei asista medicul pe durata interventiilor si procedurilor medicale (ginecologie, ORL, cardiologie etc); Vei stabili necesarul zilnic de consumabile medicale si vei gestiona stocurile.Ce ne dorim de la tine: Sa detii diploma de bacalaureat; Sa detii Certificat de membru si Asigurare MALPRAXIS valabile; Sa ai o experienta de minimum 6 luni pe un post similar; Sa detii cunostinte MS Offic
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Farmacist,​ Asistent Farmacist,​ Lucrator Depozit


Candidatul ideal Farmacist - Studii de specialitate- Autorizatie Libera Practica sau Certificat de Membru al Colegiului- Abilitati de relationare si comunicare- Ambitie si putere de munca- Orientare catre pacient- Cunostinte operare PC si programe de gestiune farmaceutica- Atentie distributiva- Deschidere catre asimilarea de noi cunostinte, flexibilitate, dorinta de perfectionareAsistent farmacist - Studii de specialitate - Scoala Postliceala de Asistenti de Farmacie- Aviz de libera practica- Experienta in farmacii cu circuit deschis constituie un avantaj- Abilitati de comunicare si relationare- Empatie si orientare spre nevoile pacientilor- Abilitati de invatare si dorinta de dezvoltare in plan profesionalLucrator depozit farmaceutic - experienta cu medicamentele nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj- atentie distributiva si la detalii- persoana energica orientata catre lucru in echipa- persoana ambitioasa si cu putere de munca- persoana responsabila si asumataDescrierea jobu
AL SHEFA FARM SRL

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Daca esti persoana de care prietenii spun ca te conectezi foarte repede cu oamenii, ca atunci cand intri intr-o incapere reusesti foarte repede sa te faci placuta, citesti anuntul potrivit.Probabil iti vine natural cand te uiti la oameni sa zici ce se potriveste si ce nu din outfit-urile lor.Probabil ca a vinde, face parte din normalul tau.Descrierea jobului Responsabilitati:Vei consilia clientii, pentru alegerea produselor Hermosa potrivite, in raport cu dorintele lor. In sfarsit vei avea spatiu de “joaca” pentru pasiunea ta legat de fashion.Vei incasa si vei face retur. E parte din procesul de servire a clientilor si noi suntem aici sa ii ajutam cu tot ce au nevoie.Vei contribui la realizarea obiectivelor de vanzari si a indicatorilor de performanta.Vei completa rapoartele periodice.Vei participa la aranjarea produselor in magazine. Nu de alta, dar vrem sa ne bucuram de super-puterea ta de a face ordine strategic.Vei lucra impreuna cu echipa la indeplinirea sarcinilo
HERMOSA OFFICE CENTER SRL

Media netă estimată pe baza celor 801 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Gestionar Depozit Piese Auto-dep.​central,​craiova,​mures,​timis


Candidatul ideal Angajam: ​lucrator/gestionar depozit piese auto Depozit Central - Ilfov; lucrator/gestionar depozit piese auto Craiova; lucrator/gestionar depozit piese auto Tg. Mures; lucrator/gestionar depozit piese auto Timisoara.Locatii: Sat Dragomireşti-Deal, Comuna Dragomireşti-Vale, PARCUL INDUSTRIAL A1 INDUSTRIAL PARK, km 13.5, Judet Ilfov; Municipiul Craiova, Bulevardul DECEBAL, Nr. 85, Judet Dolj; Municipiul Târgu Mureş, Str. BUDIULUI, Nr. 68, CORP C10, Judet Mureş Municipiul Timişoara, Calea ŞAGULUI, Nr. 136, HALA 1b, Judet Timiş.Descrierea jobului Sarcinilе postului:•Descаrca marfa livrаta in depozit de catrе sofеri.•Verifica mаrfа primita din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ.•Aranjeaza mаrfа pe rafturi conform specificatiilor logistice.•Opereaza comenzile in sistem si preleveaza piesele pentru livrare.•Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii.•Verifica impreuna cu soferul conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare.•Participa
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX SRL

Magazinele H&m: Asistent Vanzari Part-time


Candidatul ideal Descriere loc de muncă:Rolul de Asistent Vânzări poate fi o modalitate distractivă și flexibilă de a câștiga bani pe de-o parte, o șansă de a învăța și de a crește sau începutul unei cariere pentru toată viața, într-o companie de modă mare și dinamică.Ce faci: Întotdeauna vei pune clienții noștri în centrul a tot ceea ce faci, îi vei ajuta și le vei împărtăși cunoștințele tale despre produse și modă. Vei ajuta la întreținerea suprafeței de vânzare curate și ordonate pentru a asigura o experiență pozitivă de cumpărături, lucrând în conformitate cu standardele H&M. Folosindu-ți abilitățile și cunoștințele în sprijinul colegilor, vei contribui activ și vei ajuta la construirea unei atmosfere plăcute & a unei echipe care funcționează bine.Cum ni te imaginăm: Ești prietenos, sociabil, pozitiv și dispus să înveți la locul de muncă! Sunteți un coechipier căruia îi place să lucreze într-un mediu de sarcini multiple. Ești antreprenorial și pregătit să gândești în afara cutiei.D
HM HENNES MAURITZ SRL

Farmacist /​asistent Farmacist


Candidatul ideal Farmacist - Studii de specialitate ( Locatii: Motatei / Segarcea / Craiova)- Autorizatie Libera Practica sau Certificat de Membru al Colegiului- Abilitati de relationare si comunicare- Ambitie si putere de munca- Orientare catre pacient- Cunostinte operare PC si programe de gestiune farmaceutica- Atentie distributiva- Deschidere catre asimilarea de noi cunostinte, flexibilitate, dorinta de perfectionareAsistent farmacist - Studii de specialitate - Scoala Postliceala de Asistenti de Farmacie- Aviz de libera practica- Experienta in farmacii cu circuit deschis constituie un avantaj- Abilitati de comunicare si relationare- Empatie si orientare spre nevoile pacientilor- Abilitati de invatare si dorinta de dezvoltare in plan profesionalLucrator depozit farmaceutic - experienta cu medicamentele nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj- atentie distributiva si la detalii- persoana energica orientata catre lucru in echipa- persoana ambitioasa si cu putere de munca- persoa
AL SHEFA FARM SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 40 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.