Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

38 Locuri de Munca Secretara in Targu Mures

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

38 Locuri de Munca Secretara in Targu Mures

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretariat Contabilitate


Candidatul ideal Cautam coleg/colega de birou cu experienta.Descrierea jobului Experienta in contabilitate,
LANDMANIA SRL

Asistent Vanzari Jysk Tg.​ Mures Plaza M


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, ti
JYSK ROMÂNIA SRL

Office Manager @ Ing Mures


Candidatul ideal Ce căutăm la un partener INGExperiență în domeniul asigurărilor / reasigurărilor sau în domeniul bancar;Succes dovedit în construirea, dezvoltarea și managementul echipelor de vânzări;Spirit antreprenorial, apetit comercial și experiență solidă în relația cu clienții;Experiență în vânzări, competititvitate și orientare către rezultate;Te definește pasiunea pentru acțiune și rezultat și reușești să întrevezi oportunități în orice context? Atunci dispui de ingredientele necesare pentru a reuși să contruiești o afacere de succes.Îți poți pune în valoare toate aceste calități, beneficiind de suportul și expertiza ING Bank!Descrierea jobului Cauți o idee de afaceri? Alege să devii partener ING!ING iți oferă o oportunitate unică de investiție în domeniul serviciilor bancare prin dezvoltarea unei afaceri proprii care presupune servicii de consultanță, promovare și vanzare de produse bancare.Ce înseamnă sa fii partener INGSă conduci un ING Office presupune implicare 100% în de
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Asistent Manager Magazin


Candidatul ideal Valoris HR Solutions, parte a grupului Valoris Center, este motorul inovării în lumea resurselor umane. Ne ocupăm de tot ce înseamnă recrutare, payroll, administrare și leasing de personal. În prezent, recrutam pentru unul din partenerii noștri, un retailer recunoscut la nivel global.Brandul promovat se regăsește în peste 100 de țări și numără mai mult de 5000 de magazine. Unele din cele mai faimoase locații fiind în New York, Paris și Londra.Suntem în căutarea unui coleg pentru rolul de:Asistent Manager Magazin Te încurajăm să aplici dacă:Ai minim 2 ani experiență într-un rol similar. ⭐ Știi cum să comunici eficient și ai spirit de inițiativă. 💭 Ești responsabil, gândești în termeni de echipă și ai o atitudine pozitivă. 🙌 Analizezi situațiile rapid și iei decizii bune în timp real.💯 Ești deschis la nou și ai dorința de a te dezvolta continuu. 🌈 Ai cunoștințe bune de operare PC, mai ales Office. 💻Descrierea jobului Resposabilități: Vei conduce și motiva echipa pen
VALORIS HR

Media netă estimată pe baza celor 110 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Lucrator Gestionar - Piese Auto Targu Mures


Candidatul ideal 📣Vrem sa te cunoastem daca: esti indemanatic/a si atent/a; ai cunostinte minime in domeniul auto; stii sa utilizezi scannerul mobil; esti harnic/a si implicat/a; ai disponibilitatea pentru munca fizica, dinamica; ai spirit organizatoric si esti punctual/a; ai capacitatea de a munci in echipa;Descrierea jobului 📑Ce trebuie sa faci ca manipulant marfa / lucrator gestionar: manipuleazi marfa - piese auto; efectuezi receptia fizica a marfii; aranjezi produsele pe rafturi; participi la efectuarea inventarelor periodice; monitorizezi orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic; pregatesti marfa pentru distributie;➕Noi iti oferim: Contract perioada nedeterminata; Venituri financiare motivante; Tichete de masa - in valoare de 30 RON/tichet; Bonusuri pentru recomandari candidati.Program de lucru: L-V, 2 schimburi, in intervalele 06:00-15:00 / 13:00-22:00, include pauza de masaNu este necesara experinta in domeniu, oferim instruire la locul de munca.
MATEROM SRL

Gestionar


Candidatul ideal Experienta in munca de gestionar si de coordonare a activitatii in depozit. Seriozitate, onestitate, punctualitate. Bun comunicator, om de echipa. Atestatul de stivuitorist și permisul de conducere categoria B constituie avantaj.Descrierea jobului Recepționează marfa primită.Verifică comenzile pregatite.Coordonează activitatea in depozit. Oferim salarizare foarte bună , bonuri de masa si alte bonusuri.Mediu de lucru plăcut.
VALENTINO DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 1731 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Manager


Descrierea jobului Candidatul Ideal Educaţia necesară: Studii superioare sau postliceale; Experienţă în domeniu: Minim 1 an de experienţă în domeniu sau pe poziție similară; Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Publishare, Outlook);Altele: Abilităţi deosebite de comunicare şi relaționare interpersonală; Abilităţi deosebite de organizare și planificare; Grad înalt de responsabilitate, capacitatea de a stabili priorităţi şi de a respecta termene, spirit de echipă, inițiativă; Abordare pro-activă şi creativă de rezolvare a problemelor; Angajament profesional la nivel ridicat; Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului; Permis de conducere categoria B.E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 3661 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent de Proiect - Targul Mures


Scurta descriere a companiei Eptisa România este astăzi una dintre cele mai cunoscute companii de inginerie şi consultanţă de pe piaţa româneasca de profil care, de la momentul înfiinţării sale, a implementat cu succes peste 120 proiecte cumulând o valoare a investiţiilor ce depăşeşte astăzi 5,5 miliarde de Euro. Cerinte Absolvent/ă studii superioare;Permis de conducere categoria B;Cunoștinţe de limba engleză reprezintă un avantaj;Abilităţi de operare PC avansat: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);Experienţă anterioară similară - reprezintă avantaj Responsabilitati Acordă asistenţă Directorului de Proiect în desfăşurarea managementului proiectului (agenda de activităţi, aranjamente de calătorie şi cazare, comunicare, raportare, etc);Îndeplineşte sarcini administrative şi logistice pentru echipa de experţi din proiect şi activităţile delegate de către Liderul de echipă/ Liderul de echipă adjunct;Acordă sprijin Liderului de echipă/ Liderului de echipă adjunct în realizarea activ
Eptisa Romania

Asistent Medical Generalist - Debutant/​cu Experienta


Candidatul ideal Ai absolvit studiile de Asistent Medical Generalist si esti in cautarea unei oportunitati de angajare?MedLife sprijina tanara generatie de azi, pentru a deveni profesionistii de top de maine.Profilul candidatului ideal:- ai un bagaj solid de cunostinte teoretice;- ai abilitati de lucru la calculator;- ai personalitate calda, orientata catre pacient si nevoile acestuia;- ai atitudine pozitiva;- ai capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;- esti o persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa.Descrierea jobului ​Responsabilitati: pregateste in functie de specialitate cabinetul in vederea efectuarii consultatiilor si ajuta medicul la efectuarea lor; verifica lista cu programarile si anunta coordonatorul de eventualele modificari aparute pe parcursul zilei; conduce pacientii la cabinetele de specialitate si apoi la receptie pentru achitarea consultatiei in limita disponibilitatilor; raspunde de starea de curaten
MED LIFE SA

Registrator Medical


Candidatul ideal Spitalul dе Recuperare Neurmotorie si Medicina Hiperbara se afla in acest moment intr-un proces continuu de dezvoltare si extindere, care include noi servicii medicale in specialitati multiple.Cel mai performant spital de recuperare isi mareste echipa si angajeaza personal pentru postul de Registrator Medical. Acesta va fi o persoana entuziasta, motivata, care va beneficia de avantajele tehnologice de ultima generatie, intr-un mediu de lucru dinamic, competitiv in care dezvoltarea personala aduce valoare serviciilor medicale pe care le oferim.Personalitate pozitiva, stabila, calda, comunicativa, orientata catre pacient si nevoile acestuia.Studii superioare: constituie avantaj;Mai sunt necesare:- Experienta intr-un post similar;- Abilități la nivel mediu – avansat dе operare PC;- Abilități foarte bune dе organizare și prioritizare;- Rigurozitate și atenție la detalii;- Seriozitate, loialitate și confidențialitate;- Cunoașterea, cel puțin la nivel mediu, a unei limbi dе
MEDICOX-HBOT SRL

Media netă estimată pe baza celor 137 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Gestionar Depozit Piese Auto - Dep.​ Central,​craiova,​tg Mures


Candidatul ideal Angajam: ​lucrator/gestionar depozit piese auto Depozit Central - Ilfov; lucrator/gestionar depozit piese auto Craiova; lucrator/gestionar depozit piese auto Tg. MuresLocatii: Sat Dragomireşti-Deal, Comuna Dragomireşti-Vale, PARCUL INDUSTRIAL A1 INDUSTRIAL PARK, km 13.5, Judet Ilfov; Municipiul Craiova, Bulevardul DECEBAL, Nr. 85, Judet Dolj; Municipiul Târgu Mureş, Str. BUDIULUI, Nr. 68, CORP C10, Judet Mureş.Descrierea jobului Sarcinilе postului:•Descаrca marfa livrаta in depozit de catrе sofеri.•Verifica mаrfа primita din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ.•Aranjeaza mаrfа pe rafturi conform specificatiilor logistice.•Opereaza comenzile in sistem si preleveaza piesele pentru livrare.•Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii.•Verifica impreuna cu soferul conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare.•Participa la activitatea de inventar derulata de companie.•Respecta prevederile Regulamentului intern, a legislatiei in domeniu
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX SRL

Secretara - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETARA - AJOFM | ANOFMAngajator: RENANIA TRADE SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
RENANIA TRADE SRL

Asistent Vanzari /​ Consilier Vanzari


Candidatul ideal Asistent Vanzari / Consilier VanzariSe cauta consilier vanzari cu:* Atitudine pozitiva si personalitate placuta* Abilitati de comunicare si relationare* Spirit de echipa* Seriozitate, corectitudine, punctualitate* Creativitate, simt estetic, dinamismDescrierea jobului Asistent Vanzari / Consilier Vanzari* Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul* Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor* Utilizarea casei de marcat, incasarea vanzarilor (cash/carte credit)* Indeplinirea obiectivelor stabilite de seful direct* Completarea produselor la raftSe ofera:* Oportunitati reale de dezvoltare a carierei* Salariu fix + tichete de masa + bonus din vanzari* Garantia ca se lucreaza intr-un mediu prietenos si dinamic
INTERTOY ZONE SRL

Asistent Comercial - Sibiu,​ Tg Mures,​ Brasov,​ Cluj,​ Turda


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Gestionar Depozit Piese Auto-dep.​central,​craiova,​mures,​timis


Candidatul ideal Angajam: ​lucrator/gestionar depozit piese auto Depozit Central - Ilfov; lucrator/gestionar depozit piese auto Craiova; lucrator/gestionar depozit piese auto Tg. Mures; lucrator/gestionar depozit piese auto Timisoara.Locatii: Sat Dragomireşti-Deal, Comuna Dragomireşti-Vale, PARCUL INDUSTRIAL A1 INDUSTRIAL PARK, km 13.5, Judet Ilfov; Municipiul Craiova, Bulevardul DECEBAL, Nr. 85, Judet Dolj; Municipiul Târgu Mureş, Str. BUDIULUI, Nr. 68, CORP C10, Judet Mureş Municipiul Timişoara, Calea ŞAGULUI, Nr. 136, HALA 1b, Judet Timiş.Descrierea jobului Sarcinilе postului:•Descаrca marfa livrаta in depozit de catrе sofеri.•Verifica mаrfа primita din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ.•Aranjeaza mаrfа pe rafturi conform specificatiilor logistice.•Opereaza comenzile in sistem si preleveaza piesele pentru livrare.•Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii.•Verifica impreuna cu soferul conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare.•Participa
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX SRL

Asistent Financiar


Candidatul ideal studii superioare de profil economicexperienta de minim 2 ani in domeniul economiccunostinte bune de operare Windows, Excel, baze de datecapacitate de analiza si verificare, atentie la detalii si acuratetepermis de conducere cat. BDescrierea jobului inregistrarea si mentinerea evidentei extraselor bancarepregatirea platilor zilnice si elaborarea propunerilor de plata saptamanaleemiterea, amendarea si mentinerea evidentei garantiilor bancareintretinerea bazei de date clienti si gestionarea notificarilor legate de tranzactiile financiare
GEIGER TRANSILVANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 34 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și dedicate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Asistent Manager în cadrul companiei The Greatest Tours.Candidatul ideal trebuie să :- fie organizat și să dețină abilități excelente de comunicare- aibă inițiativă- cunoască limba engleză sau limba italiana la nivel conversațional- abilități bune de organizare și gestionare a timpului- atitudine proactivă și orientată spre rezultate- studii superioareDescrierea jobului Responsabilități principale:- Asistarea managerului în coordonarea operațiunilor zilnice ale companiei- Monitorizarea și gestionarea rezervărilor și a corespondenței cu clienții- Furnizarea de asistență în dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing- Colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a asigura un flux eficient de informații- Asigurarea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților prin oferirea de servicii prompte și profesionale.
THE GREATEST TOURS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4475 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Comercial - Sibiu,​ Tg Mures,​ Brasov,​ Cluj,​ Alba


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Bacău, Baia Mare, Balș, Brașov, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Focșani, Mangalia, Mediaș, Oradea, Roman, Sibiu, Sighetu Marmației, Slobozia, Târgoviște, Târgu Mureș, Tulcea, Turda și Zalău.Descrierea jobului Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiBeneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de
DEICHMANN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 788 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager Magazin


Scurta descriere a companiei La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei. Cerinte Ai minim 2 ani experiență într-un rol similar. ⭐ Știi cum să comunici eficient și ai spirit de inițiativă. 💭 Ești responsabil, gândești în termeni de echipă și ai o atitudine pozitivă. 🙌 Analizezi situațiile rapid și iei decizii bune în timp real.💯 Ești deschis la nou și ai dorința de a te dezvolta continuu. 🌈 Ai cunoștințe bune de operare PC, mai ales Office. 💻 ResponsabilitatiVei conduce și motiva echipa pentru a satisface nevoile clienților. Vei gestiona zilnic operațiunile magazinului, asigurându-te că totul este la locul său. Vei stabili programul de lucru și vei oferi formare colegilor tăi în activități diverse, de la vânzări la interacțiuni cu clienții. Vei fi responsabil pentru a-i familiariza noii colegi cu valorile companiei. Vei verifica
Valoris Center

Media netă estimată pe baza celor 110 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 38 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.