Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

415 Locuri de Munca Administratie Publica - Joburi Administratie Publica

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

415 Locuri de Munca Administratie Publica - Joburi Administratie Publica

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Procurement And Administrative Specialist


Candidatul ideal WE WILL VIBE WITH YOUYou have min 2-3 years of experience in a similar role.You are graduated from a bachelor’s or master’s degree in relevant field.You have demonstrated: Excellent oral and written communication skills Detail-oriented and highly organized Excellent planning and time management/prioritization skills Ability to handle confidential information In-depth knowledge of procurement regulations, and contract documents Outstanding negotiation and interpersonal skills Ability to resolve client complaints and concerns Analytical competence and decision-making skills Ability to work independently Result oriented skills Research and analytical skills Problem solving via innovation & creativity Knowledge of MSOffice packageLanguages required: Romanian & EnglishDescrierea jobului YOU WILL VIBE WITH USAs a Procurement and Administrative Specialist, you should enjoy negotiating contracts, demonstrating excellent attention to detail abilities. In addition to being an ex
EDENRED ROMANIA SRL

Administrator De Retea De Calculatoare


Candidatul ideal Cerințele Postului: Studii: superioare, absolvite cu diplomă de licență, în specializările informatică, automatică, cibernetică; Experiență: minim 2 ani în administrare rețele de calculatoare; Cunoştinţe de operare PC - pachetul Microsoft Office (word, excel, power point, outlook); Cunoștințe de instalare/configurare sisteme de operare Microsoft Windows; Întreținere website-uri; Cunoștințe bune de limba engleză scris/citit/vorbit.Competențe generale: integritate, responsabilitate, capacitate de a lucra independent, abilități organizatorice, capacitate de analiză și sinteză a informațiilor, orientare către rezultate, orientare către actualizarea continuă a cunoștințelor de specialitate, abilitatea de a asculta, de a dialoga și de a se exprima coerent în scris, de a relaționa cu cei din jur, căutarea și identificarea informațiilor relevante.Competențe organizaționale: lucrul în echipă, crearea de soluții de business, proactivitate, asertivitate, adaptabilitate și flexibi
SOCIETATEA NATIONALA A SARII SA

It – System Administrator Epa Bu


Candidatul ideal Bachelor's degree in computer science, alternatively completed apprenticeship as an IT specialist At least 3 years of experience in the administration of complex IT systems Ideally knowledge of system administration and configuration of PLM systems Experience with Microsoft Server OS Experience with databases, preferably MS SQL Server Experience with the use of CI/CD tools (e.g. Git, Azure DevOps) Knowledge of programming languages such as Python or Java is an advantage Goal-oriented way of working and high IT affinity Enthusiasm, commitment, and very good communication skills Intercultural competence and experience abroad Willingness to travel internationally Very good written and spoken skills in English (C1 level)Descrierea jobului Administration and maintenance of production- and engineering-related systems and applications Implementation of system upgrades and updates (client/server/database) Monitoring and analyzing system performance and identifying optimiza
THYSSENKRUPP BILSTEIN S.​A.​

Secretar Administrativ In Activitate Juridica,​ Bucuresti


Candidatul ideal • Este student sau absolvent studii superioare (de preferat studii juridice);• Detine abilitati bune de comunicare si lucru in echipa;• Este o persoana organizata, orientata catre client si rezultate;• Are atentie la detalii si rezistenta la rutina;• Detine capacitatea de a lucra sub presiunea unor termene stranse;• Are cunostinte despre procesul de executare silita;• Demonstreaza buna cunoastere a MS Office, Microsoft Outlook, Internet.Descrierea jobului Responsabilitati: Asigura actualizarea datelor in sistem si monitorizeaza cazurile gestionate in cadrul echipei; Introduce in aplicatiile electronice informatii specifice departamentului, conform procedurilor de lucru; Colaboreaza cu departamente de suport ale companiei in vederea introducerii de informatii in baza de date; Verifica dosarele primite in format fizic, conform procedurilor de lucru; Este responsabil de expedierea corespondentei atat prin posta cat si prin servicii de curierat rapid; Realizeaza vizite la
EOS KSI ROMANIA SRL

Administrator De Retea De Calculatoare


Candidatul ideal Studii superioare cu diplomă de licență în domeniul: informatic, tehnic, matematic sau economic, recunoscută de Ministerul Educației.Persoană cu abilități foarte bune de comunicare și organizare, cu gândire analitică și capacitate de identificare/rezolvare a problemelor.Descrierea jobului Proiectarea, instalarea și administrarea infrastructurii de reţea, asigurarea funcţionalităţii reţelei de calculatoare şi a echipamentelor de conectare şi de comunicaţii, interconectarea reţelelor şi accesul la INTERNET, proiectarea şi aplicarea strategiei de securitate a reţelei informatice.Sunt necesare cunoștințe de:Rețele de calculatoare Noțiuni de bază despre rețele de calculatoare; Tipuri de rețele; Medii de transmisii de date Modelul ISO – OSI Modelul TCP/IP Adresare și subnetare IP; Bazele de numerație, măști de rețea. Calcularea subrețelelor de calculatoare pentru clase diferite de rețea Protocoale de rețea Drepturi de acces în rețea Întreținere și administrare Servicii de re
INFORMATICA FEROVIARA SA

Junior Legal Administrator


Candidatul ideal CE NE DORIM Sa fii o persoana deschisa, dornica sa invete si sa se dezvolte profesional Sa fii organizat si ordonat, sa ai atentie la detalii si sa iti placa sa lucrezi riguros si eficient cu informatii organizate in baze de date si cu documente Sa dai dovada de rabdare, perseverenta si de un bun autocontrol Sa intelegi responsabilitatea implicata de un loc de munca Sa ai cunostinte avansate de utilizare a echipamentelor de birou si a programelor de operare PC Sa ai abilitati foarte bune de comunicare, sa fii adaptabil si profesionist in comunicareDescrierea jobului CE VEI FACE Vei asigura suportul necesar pentru buna desfasurare a activitatilor din cadrul departamentului Administrativ – Juridic Vei verifica documentatia aferenta contractelor de credit preluate de la client, completand informatiile in raporatele interne si verificandu-le conform proceselor verbale de predare-primire intocmite la predarea documentatieiCE OFERIM Program de lucru full time (8h/zi) sau par
CREDITEXPRESS FINANCIAL SERVICES SRL

Consilier Juridic,​ Functionar Administrativ,​ Secretar


Candidatul ideal Oportunitate de Carieră: Consilier Juridic, Funcționar Administrativ, SecretarEști candidatul ideal dacă demonstrezi:- Inteligență și putere emoțională;- Capacitate de adaptare;- Atitudine proactivă și auto-motivantă;- Calități de comunicare și relaționare;- Administrarea eficientă a timpului;- Gândire critică și simț al responsabilității.Descrierea jobului Membrii echipei noastre beneficiază de:- Sprijin specializat, participând la programe de instruire;- Autonomie, impact și influență asupra activităților desfășurate;- Programe informatice moderne de specialitate;- Feedback și îndrumare profesională constante;- Șansa de a te dezvolta continuu;- Oportunitatea de a participa la evenimente recreative și teambuildinguri.Responsabilități:- Facilitarea executarii silite a hotarările judecătoresti, contractelor de credit și a altor titluri executorii;- Comunicarea cu părțile litigante implicate in proces și acordarea consultațiilor juridice de specialitate;- Pregătirea si g
IORDACHE G.​ ION - PERSOANĂ FIZICĂ

Administrare Pagina Web /​ Procesare Comenzi


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru postul de Receptioner marfă - Administrare pagină Web la Raitman A&B este o persoană tânără, dinamică și motivată, cu o atitudine pozitivă și dorință de a se dezvolta profesional într-un mediu dinamic și competitiv.Candidatul ar trebui să aibă cunoștințe de bază în gestionarea paginilor web și în utilizarea sistemelor informatice sau să fie dispus să învețe rapid aceste aspecte ( se asigura training ). Experiența anterioară în administrarea paginilor web sau în domeniul recepției mărfii este un avantaj, dar nu este obligatorie.Fiind într-o poziție care implică interacțiunea cu clienții și furnizorii, candidatul ar trebui să aibă abilități excelente de comunicare verbală și scrisă. Capacitatea de a comunica clar și eficient cu toți cei implicați în procesul de recepție a mărfii și în administrarea magazinului online este crucială.Capacitatea de a gestiona eficient timpul și sarcinile, prioritizând lucrurile importante, este esențială pentru a asi
RAITMAN AB S.​R.​L.​

Functionar Administrativ – Depozit Suceava - Milisauti


Candidatul ideal Cerinte : Absolvent studii agricole (min. medii) - avantaj; Experienta de minim 1 an pe o pozitie asemanatoare; Persoana organizata, orientata catre rezultat și performanța, cu bune abilitati de comunicare ; Persoana cu adaptabilitate, flexibilitate si rezistenta la stres, cu atitudine proactiva si constructiva; Cunostinte operare PC (pachetul Office).Descrierea jobului Responsabilitati: Inregistreaza facturile in sistemul de gestiune a stocurilor ; Intocmeste documentatia necesara livrarii marfii (avize, facturi, documente speciale) ; Efectueaza receptia marfurilor aprovizionate, anunta furnizorul pentru clarificarea neconformitatilor constatate la receptie; Introduce in baza de date procesele verbale de inventar listate cu ajutorul tehnicii de calcul; Informeaza la timp superiorul ierarhic despre problemele aparute.Pachet de beneficii: Salariu la nivelul pietei; Tichete de masa; Abonament de servicii medicale private ( MedLife ); Pensie privata.
CHEMARK ROM SRL

Functionar Administrativ


Descrierea jobului ​Societate comerciala din Targu Mures cauta coleg/a pentru ocuparea pozitiei de functionar administrativ.Cerintele postului au in vedere :Preluarea-procesarea comenzilor, competente generale de contabilitate primara (facturare)Sunt necesare cunostinte de operare PC (Microsoft Word, Excel si Program de contabilitate WinMentor).Cunoașterea limbii maghiare constituie un avantaj.Pentru alte detalii va rog sa sunati la telefon: 0722555020
KUKURI S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 996 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Training Administrator


Candidatul ideal Bachelor Degree 1 - 3 of relevant experience Experience with LMS administration Excellent time management and organizational skills, with high attention to detail Strong problem-solving skills rooted in understanding and analyzing data Experience with dashboarding and reporting Ability to work independently and as part of a team in a fast-paced environment with minimal supervision Strong service orientation and ability to partner with collaborators at all levels of the business Advanced proficiency with Excel and Google SuiteDescrierea jobului The LMS Administrator will support system administration of course training as it relates to the BHI Online Course Plan and will be the responsible person for the day to day administration of the course plan to support BHI, BHFS, COE, Booking.com, Priceline and KOT (on two systems).Responsibilities: Provide system administration and LMS support for Booking Holdings including but not limited to course setup and deployment, reporti
BOOKING HOLDINGS ROMANIA S.​R.​L.​

Specialist Administrare Personal Iasi - Determinat 2 Ani


Descrierea jobului In Regina Maria suntem mai puternici impreuna, iar medicina extraordinara este construita prin tot ceea ce face, zilnic, fiecare dintre noi. Alaturi de noua echipa de administrare personal din Iași vei oferi sprijinul necesar fiecarui coleg, din punct de vedere administrativ si vei contribui la mentinerea relatiei cu furnizorii de medicina muncii, protectia muncii si calcul salarial. Uite de ce ar fi fain sa iti continui cariera la noi:· Ai parte de un program de inductie bine structurat care sa te ajute sa te integrezi rapid in echipa;· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala;· Acumulezi experienta si te dezvolti;· Beneficiezi de un abonament medical care sa te mentina sanatos si in forma;· Ai parte de zile de concediu suplimentare de ziua ta si atunci cand acumulezi ani de experienta in companie. Cum arata o zi din viata ta in echipa de administare personal?· Pregatesti/redactezi documentele necesare angajarii si te asiguri de existenta fisei de
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Administrative Officer


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: sa fii o persoana organizata, sa-ti gestionezi bine timpul si sa poti lucra cu termene foarte scurte; sa stii sa utilizezi calculatorul si foarte bine Excel, Word, PowerPoint, sa gestionezi si sa pregatesti rapoarte, statistici, pentru activitatea curenta, etc.; Engleza mediu, scris si vorbit; sa ai cunostinte de contabilitate primara, inregistrare facturi, inregistrare documente justificative; sa poti comunica usor cu furnizori, parteneri, clienti interni; sa fii atent la detalii, meticulos; sa ai initiativa; sa fii dornic sa inveti si sa lucrezi intr-un mediu dinamic.Descrierea jobului Ce vei face: vei administra contractele cu furnizorii si partenerii bancii; vei administra intreaga activitate de intregistrare facturi si documente justificative in sistemele informatice dedicate administrarii furnizorilor; vei fi responsabil de introducerea si monitorizarea efectuarii platilor catre furnizori si parteneri; vei intocmi rapoarte de reconcil
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Administrator Website


Candidatul ideal Căutam un coleg care să se ocupe de dezvoltarea magazinului nostru online, cu experienta de minim 1 an pe un post simiar. Profilul companiei este comercializarea de produse de design interior, mobilier si corpuri de iluminat.Caracteristici obligatorii:- Experiență minimă în utilizarea Microsoft Excel Google Spreadsheets;- Cunoștințe de nivel cel puțin mediu de limba engleză scris;- Experiență minimă în retușări de bază ale imaginilor în Adobe Photoshop (sau alt program preferat)- Inițiativă, perseverență, simțul detaliului;- Capacitate de a lucra atât independent, cât și în echipă;Reprezintă avantaje oricare din următoarele:- Studiile și cursurile în domeniile conexe (vânzări, design interior)- Experiență în marketing, SEO sau social media- Experiență în grafic designDescrierea jobului Activitatea principală vă fi legată de gestionarea site-ului ARNSTORE, prin dezvoltarea constantă a catalogului de produse, trecând prin următorii pași: traducerea descrierilor produselo
ARN FAMOUS STORE SRL

Customer Order Administrator With French & English


Candidatul ideal What are we looking for? 🎓 Communication and coordination skills. Previous experience in a customer focus role. Reliability and flexibility. Ability to work efficiently in a team.Descrierea jobului We are now looking for a Customer Order Administrator with French & English to join our team in Cluj, Romania.What will you be doing? 📊 Order forms validation. Sales order entry management processed in company system Oracle. Purchase order entry management processed in company systems Oracle. Delivery date negotiations, updates, tracking of changes. Invoicing and claims. Project management support to the customer. Responsibility for customer interface, on all aspects of the assigned projects, with support from various internal departments.What will you get in return? 🌟 13th salary. Meal vouchers. 10 additional days of annual leave because we care about your leisure time. Medical insurance because we care about your health. International exposure regarding the work you wil
VERTIV ROMANIA SRL

Casieri/​ Functionari Administrativi Militari Si Pallady


Candidatul ideal Poți face parte din echipa noastra dacă:Ai experiență de minimum 6 luni într-un post similar;Detii bune abilități numerice, Ai capacitate de asumare a responsabilităților și rapiditate în operare documente și gestionare numerar; Deții bune abilitați de comunicare Ai cunostințe de utilizare a pachetului MS-Office Ai studii medii finalizate Esti dispus sa lucrezi in weekendDescrierea jobului Operează pe casele de marcat, incasează bani si efectuează toate rutinele legate de numerar Ofera informatii si suport clientilor; Respecta procedurile interne privind incasarile; Verifică Registrul de casă și banii încasați; Oferă informaţii despre stocuri, comenzi şi reclamaţii.Ce iți oferim?Angajații motivați și bine instruiți reprezintă baza succesului.De aceea iți oferim: Sprijin pentru a te acomoda și dezvolta, precum și numeroase oportunități de promovare Salariu atractiv Tichete de masă 30 lei Bonusuri si prime de sărbători Program flexibil si zile libere Abonament la clinică
XXXLUTZ MOBILIER S.​R.​L.​

Secretar Administrativ - Bucuresti (full-time)


Candidatul ideal Salut! Suntem o echipa tanara si dornica sa iti aratam si tie ce facem la noi in departament si cum ne realizam task-urile zilnice!Candidatul Ideal Detine diploma de BAC sau este student sau absolvent studii superioare (studiile de drept reprezinta un avantaj); Abilitati bune de comunicare si lucru in echipa; Persoana organizata, orientata catre client si catre rezultate; Atentie la detalii si rezistenta la rutina; Capacitatea de a lucra sub presiunea unor termene stranse;Descrierea jobului Responsabilitati Receptionarea si verificarea dosareler ce urmeaza a fi depuse in instante sau la executori judecatoresti; Centralizarea informatiilor necesare pentru pregatirea documentelor care se vor atasa la dosar; Comunicare inderpartamentala in vederea rezolvarii spetelor intalnite; Pregatirea si expedierea dosarelor; Raportarea rezultatelor si incarcarea informatiilor in sistem.Beneficii Bonuri de masa Training de specialitate Abonament medical Mediu de lucru placut
EOS KSI ROMANIA SRL

Coordonator Administrativ Clinici Si Sedii Administrative


Candidatul ideal - Persoană organizată cu experienţă într-o poziţie similară de minimum 2 ani;- Proactiv(ă), cu abilităţi de comunicare şi negociere, rezistent(a) la stres;- Orientare către rezultate;- Studii superioare absolvite (studii tehnice, reprezintă un avantaj);- Cunoscător legislaţie tehnică;- Limba engleză şi operare PC – Word, Excel, Outlook;- Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului - Supervizează personalul administrativ, asigură buna funcţionare a echipamentelor tehnice;- Se ocupă de aprovizionarea cu materiale;- Asigură realizarea şi implementarea cerinţelor legale pentru buna funcţionare a companiei;- Controlor al calităţii, obţine autorizaţii de funcţionare PSI, PM, ISCIR, MEDIU etc.;- Verifică starea de conformitate a parcului auto din dotare, se asigură de calitatea mediului de lucru;- Verifică în permanenţă starea clădirilor;- Supraveghează si verifică curățenia în clinici si laboratoare, respectiv sediile administrative, atât în interior cât și în exterio
SANADOR SRL

Network Administrator


Candidatul ideal Cautăm o persoană autonomă, comunicativă, cu spirit de echipă și capacitate de organizare pentru a se alătura echipei Infrastructura IT . Pentru reușită în această misiune este nevoie să ai, experiență minimă de 3 ani tehnico-funcțională în infrastructură IT.Competențe tehnice necesare:Administrare Fortinet, HP Aruba, DELL VPLEX/UnityCunoștințe medii- avansate rețelistică (VLAN/TRUNK/SPANING TREE);Cunostinte minim medii LINUX (OS Red Hat et Suse)Microsoft Exchange/Office 365;Active Directory/DHCP/DNS;Certificări Microsoft, CISCO, Fortinet - constituie un avantaj;Cunoștințe de bază scripting (powershell, bash);Cunoștințe Windows Server 2016/2019;Reprezinta un avantaj cunoștințe de bază administrare baze de date (Oracle, SQL server;Nivel de limbă Engleză B2 / cunoștinețele de limbă franceză reprezintă un avantaj .Descrierea jobului In calitate de Network Administrator vei avea urmatoarele responsabilități:Asigurarea securități și confidențialități rețelei de calculatoare
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 23 de salarii introduse în Salario: 5600 RON/Luna

Functionar Administrativ


Candidatul ideal -Abilitati de comunicare verbala si scrisa-Cunoastere limba engleza la nivel avansat, eventual cunoasterea altor limbi straine constituie un avantaj( franceza, italiana, germana, spaniola, etc.)-Studii superioare finalizate-Abilitati de organizare si planificare optima-Abilitati de recunoastere si definire a problemei-Foarte bune cunostiinte operare PC( Word, Excel, Power Point, Outlook, etc )-Persoana proactiva si organizata, atenta la detalii-Flexibilitate, capacitate ridicata de muncaDescrierea jobului -Centralizarea si procesarea comenzilor de transport-Monitorizarea transportului de la incarcare si pana la descarcare-Mentinerea relatiilor cu clientii si partenerii de transport din portofoliul companiei-Tinerea evidententelor privind valabilitatea documentelor partenerilor de transport-Evidenta scadentelor furnizori/clienti-Intocmirea dosarelor in vederea facturarii-Preluarea, directionarea si asigurarea rezolvarii apelurilor telefonice-Menținerea evidenței documen
T.​B.​T.​ EXPEDIIE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 988 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 415 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.