Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

989 Locuri de Munca in Craiova - Joburi in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

989 Locuri de Munca in Craiova - Joburi in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Director Productie - Societate De Constructii Drumuri


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare in domeniul constructiilor - CFDP - conditie obligatorie; Experienta profesionala pe o poziție similară de minim 3 ani - conditie obligatorie; Cunoștințe de legislație specifica si a tehnologiilor aplicabile in constructii; Abilitati de conducere, spirit de lucru in echipa, capacitate de adaptare; Foarte bune capacitati de organizare, coordonare si planificare; Capacitate de asumare a responsabilității si de a lua decizii; Persoana dinamica, motivata, cu capacitate mare de lucru; Persoana serioasă, ordonata, responsabila;Descrierea jobului Conduce departamentul de productie al companiei; Răspunde de buna executie a lucrărilor, de respectarea graficelor de execuție si termenelor contractuale; Coordonează si supraveghează activitatea din santierele de productie; Participă activ la planificarea, verificarea și organizarea activităților desfășurate în scopul realizării proiectelor împreună cu echipele alocate; Aproba necesarul de materiale si
STRADE BAUUNTERNEHMUNG S.​R.​L.​

Operator Sap


Candidatul ideal -Operarea sistemului SAP conform Procedurilor si instructiunilor de lucru in vigoare;-Efectueaza verificarile necesare, astfel incat, toate livrarile de produse petroliere sa fie inregistrate corespunzator in sistemul SAP;-Compara zilnic comenzile de livrare aprobate din sistemul SAP, cu cele existente in sistemul intern, identificand si aducand la cunostinta conducerii depozitului si Sefului de schimb orice neconcordanta;-Colecteaza documentele de livrare emise de sistemul intern si verifica corectitudinea lor;-Se asigura de disponibilitatea, in camera soferilor, a documentelor de calitate si a documentelor care contin datele de securitate ale produselor petroliere livrate, in vederea preluarii de catre clienti/soferi;-Verifica si compara zilnic, in colaborare cu Seful de schimb, datele inregistrate in fisa de magazie/sistemul SAP/ sistemul intern, astfel incat, operatiile inregistrate in fisele de magazie/ sistemul SAP si sistemul intern sa fie corecte;-La solicitare
SGS ROMANIA SA

Farmacist /​ Asistent De Farmacie


Candidatul ideal - Certificat dе membru al Colegiului Framacistilor din Romania vizat la zi pentru farmacisti;- Certificat dе membru Ordinul Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor din Romania , specialitatea FARMACIE pentru asistentii dе farmacie- Cunostinte operare PC;- Cat mai bune abilitati dе comunicare si relationare;- O buna orientare catre pacient / client;- O foarte buna conduita morala- Seriozitate, punctualitate, determinareDescrierea jobului - Eliberеаzа si recоmаnda produsе fаrmаcеuticе;- Elibеrеаzа rеtеtе cоmpеnsаte si grаtuitе- Informеazа pаciеntii dеspre modul dе utilizаre al mеdicаmеntelor si desprе potеntiаlеlе lor riscuri sаu еfеctе adverse;- Identifica nevoile pacientilor si formuleaza recomandari;- Administreaza stocurile si isi asuma gestiunea colectiva impreuna cu tot personalul din unitatea farmaceutica;- Participa la receptia cantitativa si calitativa a produselor;- Participa la inventar
HELLICONIA SRL

Lacatus Craiova


Candidatul ideal Studii medii – Liceu, Scoala profesionala, Scoala de meserii – cu antetul ministerului educatiei si invatamantului si/sau ministerului muncii.Experienta minim 2 ani in montaj instalatii electrice industrialeCapacitate normală de adaptare la condiţiile de muncă.Buna capacitate de comunicare.Seriozitate si dinamismPersoana organizataDescrierea jobului Pozitia este in Craiova si raporteaza postului de maistru.Responsabilitati:realizarea lucrarilor mecanice pe baza desenelor de executie si a dispozitiilor primite de la seful ierarhic, la termenele stabilite, cu respectarea normelor de calitatealege materialele, dispozitivele, echipamentele de lucru conform specificatiilor din proiectrealizeaza traseul instalatiei in functie de cerintemonteaza tuburile de protectie PVC/metalice, consolele si traseele metalice de cabluri, conform desenelor si normelor tehnice de securitatea munciirespectarea regulilor SSMrespectarea procedurilor specificeBeneficii:Salariu atractiv, al 13-lea
IMSAT SA

Responsabil Su&rsvti - Hipermarket Carrefour Craiova


Candidatul ideal Responsabil SU&RSVTI - Hipermarket Carrefour CraiovaStudii superioare tehniceCurs finalizat în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, cu o durată de cel puţin 80 de ore - reprezintă un avantajCurs de evaluator al riscurilor de accidentare în muncă - reprezintă un avantajExperiență relevantă în domeniul SSM - reprezintă un avantajAbsolvirea cursului de Cadru Tehnic PSI și cel de Operator RSVTI – reprezintă un avantajDescrierea jobului Responsabil SU&RSVTI - Hipermarket Carrefour CraiovaSă organizezi, realizezi și controlezi periodic instruirea personalului în domeniul situațiilor de urgență și a respectării reglementărilor legale:Să urmărești realizarea măsurilor dispuse de către inspectorii pentru Situații de Urgență, cu prilejul vizitelor de control;Să întocmești și să actualizezi actele de autoritate privind apărarea împotriva incendiilor și să emiți documente specifice privind apărarea împotriva incendiilor și protecției civile;Să examinezi în mod regulat regis
CARREFOUR ROMANIA SA

Specialist Achiziții Si Marketing Materiale De Constructii


Candidatul ideal - Permis conducere Cat. B. - Sunt necesare cunoștințe despre produse / materiale de construcții, amenajări interioare, sanitare / electrice cât și abilități de negociere a preturilor in vederea achiziției stocuri marfă, - Abilități de operare cu programe software Office ( Word / Excel / PDF ), programe de gestiune (ERP), E-Mail. Descrierea jobului Firmă cu domeniul de activitate în retail materiale de construcții și amenajări interioare pe teritoriul Dolj si Gorj, angajăm pentru sediul nostru de birouri din Craiova, Specialist Aprovizionare și Marketing cu experiență în domeniul vânzari / achiziții materiale construcții și amenajări interioare. Este necesar permis de conducere cat. B. - Coordonarea gestionarilor depozite / magazine si urmărirea stocurilor de produse. - Coordonarea logistică a produselor / materiale de construcții in depozite și de la furnizorii parteneri. - Efectuarea de achiziții conform necesarelor de produse din gestiunile magazinelor / depozite pro
VAD PROD SRL

Consilier Livrare Craiovita


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Îți dorești să te ocupi de parcursul produselor și de clienți noștri între momentul recepției mărfii și cel al livrării?🗸 În plus, ți-ar plăcea să întâmpini clienții, consiliezi și ghidezi de fiecare dată când este necesar?Dacă ai răspuns cu ”Da!”, înseamnă că ai ajuns în locul potrivit, la momentul potrivit. Căutăm de zor un coleg care să ne întregească echipa! Vom fi necondiționat alături de tine în drumul pe care îl faci și ne vom asigurăm că fiecare succes obținut va fi răsplătit pe măsură.Alături de noi, te vei simți ca în sânul unei familii în care respectul, cinstea, generozitatea, simplitatea, performanța, exemplaritate și coerența sunt mereu prezente.Dacă nu te mulțumești cu mai puțin de atât, atunci citește mai departe.Cum ești:Organizat – elaborezi planuri bine puse la punct pentru îndeplinirea activităților, pe care le urmărești în mod disciplinat;Responsabil – ai conștiința lucrului bine făcut, așa că ești ho
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Contabil


Candidatul ideal Studii medii sau superioare, preferabil cu profil financiar-contabil.Experienta in domeniul vanzarii produselor alimentare/dulciuri ambalate ,bauturi si apa.Cunostinte de contabilitate primara si contabilitate de gestiune,experienta 2-3 ani.Cunoștințe operare PC, MS Office (îndeosebi Excel) .Capacitate de organizare și gestionare eficientă a timpului de lucru.Abilități de comunicare și spirit de echipă.Persoană ordonată, responsabilă, proactivă, fire pozitivă, orientată către identificarea soluției în orice situație.Descrierea jobului Intocmeste documente fiscale aferente livrarilor;Intocmire note de intrare receptie, bonuri de consum, emitere facturi fiscale;Asigurarea suportului in desfasurarea activitatii de gestionare a comenzilor;Opereaza documente de retur marfa de la clienti;Colaboreaza cu gestionarii de marfa si de ambalaj in vederea concordantei stocurilor scriptice cu cele faptice;Semnaleaza sefului ierarhic neconcordantele intre stocul fizic si cel scriptic;
DRINKS BOUTIQUE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 5166 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Financial Controller


Candidatul ideal Experience & skills• Strong understanding of accounting systems and data flow• Economic background, 3 – 4 years minimum relevant exposure within a manufacturing business• Cost and budget management• Very strong MS Office skills (Excel, Word and PowerPoint)• Fluency in English (written and spoken); Romanian native speaker• Ability to work with minimal supervision• Pro-active• Structured, organized and detail oriented• Ability to reason and solve problems• Capacity to work on multiple tasks/priorities simultaneously• Ability to work in a team environment• Result oriented, passionate about improvement, change, optimization of processesDescrierea jobului Job mission:• Maintain an adequate system of accounting records and a coherent set of controls and budgets through the preparation and internal issuance of periodic financial reports, so as to ensure risk mitigation and increase the accuracy of the company's financial results.• Ensuring compliance of the reported resul
ROMCIM S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 2474 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Marketing Specialist


Candidatul ideal RequirementsEducation: University graduated, Marketing/Communication could represent an advantageExcellent written and verbal communication skills and must have a thorough understanding of social media management and strategy.3-5 years working experience in social media area.Excellent knowledge of Social Media platforms, MS Office, SEO, Google Analytics.Good understanding of digital metrics, KPIs and tools.Experience in working with a graphic design program (e.g. Illustrator, Photoshop, Canva, CorelDRAW etc.).Knowledge of WordPress platform or similar, familiar with HTML & CSS, Google Analytics, Google AdWords.Project management skills. OtherLanguages: EnglishComfortable to manage projects in parallel.Results oriented.Good communication skills.Initiative and open to try new approaches.Team player Descrierea jobului Marketing SpecialistCompanie angajatoare: ElprecoLocation: CraiovaDepartment: MarketingReporting to: Marketing Manager ElprecoJob main responsibilities Perf
ROMCIM S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1138 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Agent Vanzari /​ Consultant Vanzari


Candidatul ideal Esti in cautarea unei oportunitati de cariera in vanzari?Esti pasionat de interactiunea cu oamenii si ai abilitati excelente de comunicare? Ei bine, noi suntem in cautarea ta!Cerintele noastre: Abilitati excelente de comunicare si negociere. Capacitatea de a lucra eficient in echipa si de a atinge obiectivele de vanzare. Flexibilitate si adaptabilitate intr-un mediu dinamic. Abilitati bune de organizare si gestionare a timpului. Permis de conducere categoria B obligatoriu!Descrierea jobului Responsabilitatile tale: Promovezi si vinzi produsele noastre printr-o interactiune plina de energie cu clientii. Identifici si dezvolti noi oportunitati de vanzare prin construirea si mentinerea relatiilor cu clientii nostri. Iti depasesti constant obiectivele de vanzare pentru a contribui la succesul echipei noastre.Ce oferim: Un pachet salarial atractiv, inclusiv comisioane si bonusuri pentru performante. Oportunitati de avansare in cadrul companiei. Mediu de lucru dinamic si pli
ROYAL CLEANING SYSTEM S.​R.​L.​

Team Leader Vanzari Export


Candidatul ideal Cerinte si abilitati:• Nivel avansat, scris si vorbit, limba italiana sau franceza• Competente comerciale si de negociere• Experienta de lucru dovedita ca lider de echipa sau supervizor• Adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic• Cunostinte bune de operare PC, in special MS Excel• Excelente abilitati de comunicare interpersonala si conducere• Abilitati organizatorice si de gestionare a timpului• Abilitati de luare a deciziilor• Licenta in management sau pregatire in conducerea unei echipe reprezinta un plus Descrierea jobului Cautam un lider de echipa cu experienta care sa gestioneze echipa si sa ofere indrumare eficienta. Veti fi responsabil de supravegherea, gestionarea si motivarea membrilor echipei in fiecare zi.Ca lider de echipa, vei fi punctul de contact pentru toti membrii echipei, asa ca abilitatile de comunicare ar trebui sa fie excelente. De asemenea, ar trebui sa puteti actiona in mod proactiv pentru a asigura operatiuni bune ale echipei si o colaborare e
CASA NOASTRA S.​R.​L.​

Lucrator Universal La Supeco Craiova


Candidatul ideal Lucrator Universal la Supeco Craiova- Tichete de masă;- Primă de vacanță și de fidelitate;- Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;- Asigurare medicală privată;- Ajutoare și prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, primă căsătorie, deces);- Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;- Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;- Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.Descrierea jobului Lucrator Universal la Supeco Craiova- Tichete de masă;- Primă de vacanță și de fidelitate;- Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;- Asigurare medicală privată;- Ajutoare și prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, primă căsătorie, deces);- Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;- Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;- Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.
SUPECO INVESTMENT SRL

Casier - Penny Craiova


Candidatul ideal Vino alături de PENNY.! Căutam colegi energici, organizați și puși pe fapte mari.Suntem aici ca, împreună cu tine, să ajutăm clienții și să creăm o atmosferă plăcută în magazinele noastre.Te așteptăm în cadrul companiei noastre- chiar dacă nu ai reușit încă să acumulezi experiența necesară, la noi totul se poate învăța cu responsabilitatea, implicarea și determinarea ta;- dacă ai finalizat studii medii;- dacă ești disponibil să lucrezi în ture organizate pe durata întregii săptămâni: dimineața și după-amiaza, iar când tura ta va fi în weekend primești un spor suplimentar;- dacă ai rezistență la efort și un ritm alert de lucru;- dacă ești energic, motivaț, orientat spre performanță și rezultate.Descrierea jobului Rolul acesta presupune să:- construiești o relație deschisă cu clienții noștri într-o atmosferă plăcută și profesionistă;- fii implicat în gestiunea corectă și eficientă a produselor din magazin;- fii responsabil cu aprovizionarea mărfurilor la raft;- menții st
REWE ROMANIA SRL

Asisent Manager


Candidatul ideal Daca esti o persoana: Dornica de munca, Sociabila, Comunicativa, Perseverenta, Meticuloasa Orientata catre munca in echipa Aptitudini informatice: lucru cu calculatorul, pachetul MS Office Cerinta esentiala: permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Cautam coleg/a care sa ajute la: Buna functionare a societatii noastre Intocmirea si depunerea la institutii documentatiile de avizle solicitate prin certificatul de urbanism, Deplasarile pe teren pentru diferite activitati aferente proiectarii, Asigurarea fluxului si evidenta documentelor primite in cadrul companiei Asigurarea pregatirii de materiale scrise si electronice, prezentari, procese verbale/ minute Organizarea, programarea şi obţinerea de confirmari pentru intruniri, audienţe şi vizite, conform agendei de lucru a conducerii Realizarea arhivarii documentelor si a informatiilor conform necesitatilor directiei
ONE ADD S.​R.​L.​

Inginer Structuri


Candidatul ideal - Specializare Cai Ferate, Drumuri si Poduri ; Inginer cfdp- Raspunde de buna executare a lucrarilor incredintate, de respectarea termenelor stabilite, in functie de graficele de executie si indicilor de calitate;- Coordoneaza si supravegheaza personalul din santier;- Participa activ la planificarea, verificarea si organizarea activitatilor desfasurate in scopul realizarii proiectului, impreuna cu echipa alocata;- Emite necesarele de materiale si echipamente aferente proiectului- Verifica corectitudinea proiectelor tehnice- Participa la sedintele de analiza tehnica a proiectelor , evaluari si audituri- Avizeaza dispozitii de santier, participa la receptia lucrarilor si la intocmirea actelor de receptieDescrierea jobului - Raspunde de buna executare a lucrarilor incredintate, de respectarea termenelor stabilite, in functie de graficele de executie si a indicilor de calitate;- Coordoneaza si supravegheaza personalul din santier;- Participa activ la planificarea, verifica
STRADE BAUUNTERNEHMUNG S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 956 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Economist – Departament Financiar


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare in domeniul financiar-contabil; Experienta: minim 2 ani in activitate de operare efectiva; Cunoasterea pachetului Microsoft office; Atentie distributiva; Capacitate de lucru in echipa; Persoana dinamica, spirit de echipa; Abilitati de comunicare, organizare si prioritizare a activitatilor; Rezistenta la un ritm de lucru alert; Cunoasterea legislatiei in domeniu; Atitudine proactiva, dorinta de dezvoltare; Cunoasterea limbii franceze/ engleze-reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Evidenta contabila a operatiunilor bancare conform extraselor de banca, lei, si valuta; Efectuarea operatiunilor de plati prin internet banking; Intocmirea situatiilor, a raportarilor financiare si verificarea corelarii acestora; Intocmirea documentatiilor privind utilizarea creditului bancar; Urmarirea indeplinirii conditiilor contractuale ale creditelor; Intocmirea situatiilor necesare in procesul de audit; Inregistrarea in contabilitate a salariilor, urmarire ob
CASA NOASTRA S.​R.​L.​

Director Executiv


Candidatul ideal Profilul candidatuluiPersoana care va ocupa această poziție trebuie să ducă Simode în următoarea etapă de dezvoltare. Studii superioare, cel puțin 2 ani de experiență în managementul unei organizaţii Abilitatea de a conduce și a motiva o echipă Experiență în planificarea, monitorizarea și evaluarea bugetelor Are capacitate foarte bună de organizare a timpului şi a sarcinilor Este creativ, pozitiv și constructiv în abordare Are cunoştinţe foarte bune de limba engleză Are abilități foarte bune de operare pe computer (Windows, Office, în special Excel)Descrierea jobului Responsabilități Asigură managementul general al programelor organizației Coordonează echipa Conduce procesul de planificare anuală/strategică Stabileşte direcţiile generale de dezvoltare ale organizaţiei Coordonează procesele de raportare Stabileşte, coordonează şi controlează organizarea gestiunii, contabilităţii şi a auditului Gestionează bugetele şi aspectele legale ale organizației Identifică noi opor
SIMODE IMPEX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 263 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Iți dorești să faci parte din echipa ProSEP de vânzări? Daca răspunzi cu “da” înseamnă ca ești colegul pe care îl căutam.Expertizele practice necesare performării pe post:Experiență în utilizarea aplicațiilor de tip ERP / CRM reprezinta un avantaj;Cunoștințe MS Office (Excel, Word, Outlook);Cunoștințe de lucru în mediul virtual (exemplu: Zoom, Skype, WhatsApp…)Căutăm o persoană cu atitudine proactivă, deschisă la învățare și dornică să se implice activ în proiecte. Motivația și dorința de a contribui la succesul echipei sunt esențiale. Experiența anterioară nu este obligatorie, dar apreciem inițiativa și dedicarea în atingerea obiectivelor. Descrierea jobului - Preluarea comenzilor de la clienți/agenți si înregistrarea lor in sistemul informatic;- Urmărește derularea comenzilor, in scopul informării corecte si la timp a clienților/agenților privind stadiul de livrare a acestora;- Transmite informații/documente (prin email, telefon, fax, posta) clienților sau altor cola
PROSEP SRL

Media netă estimată pe baza celor 819 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Economist- Biroul Trezorerie


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare in domeniul financiar-contabil; Experienta: minim 2 ani in activitate de casierie si operare efectiva a documentelor de casierie si gestionarea numerarului; Cunoasterea legislatiei in domeniul financiar-contabil si a codului fiscal; Buna cunoastere a utilizarii Microsoft Office; Seriozitate; Atentie distributiva; Capacitate de lucru in echipa; Abilitati de comunicare, organizare si prioritizare a activitatilor; Rezistenta la un ritm de lucru alert; Managementul timpului; Atitudine proactiva, dorinta de dezvoltare.Descrierea jobului gestionarea fizica si scriptica a numerarului; intocmirea registrului de casa; intocmirea deconturilor; intocmirea delegatiilor; intocmirea ordinelor de deplasare; intocmirea diverselor situatii extra soft contabilitate; inregistrarea in softul intern de contabilitate a tuturor operatiunilor ce decurg din activitatea de trezorerie; intocmirea situatiilor necesare auditului; alte operatiuni si activitati ce au legat
CASA NOASTRA S.​R.​L.​

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Craiova?

Salariul mediu net in Craiova este de 3 400 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 900 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Craiova?

In prezent avem disponibille 989 locuri de munca in Craiova.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.