Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

99 Locuri de Munca Secretara in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

99 Locuri de Munca Secretara in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Referent De Specialitate- Secretariat


Candidatul ideal Cerințe:- Studii superioare- Limba germană și engleză- Experiență în domeniu constiuie avantaj- Competențe în utilizarea pachetului Microsoft Office,- aptitudine de comunicareDescrierea jobului ​Atribuții principale-Ține evidența documentelor intrate și ieșite din cadrul instituției prin registrul de intrări-ieșiri;-Ține evidența audiențelor la conducerea instituției-Primește, înregistrează și repartizează corespondența compartimentelor destinate;-Redactează documente în limbile: română, germană, engleză la solicitarea direcțiunii;
TEATRUL GERMAN DE STAT

Asistent manager


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting recruteaza personal pentru postul de Asistent manager, la companie aflata in plina dezvoltare, din Timisoara. Responsabilități-Programarea întâlnirilor și organizarea documentelor-Menținerea și actualizarea bazelor de date- Asigurarea unei comunicări eficiente între departamente. Beneficii:-salariu fix-tichete de masa-asigurare medicala-oportunitati de invatare Cerințe:-Student/ absolvent de studii superioare economice-Experiență anterioară nu este necesara-Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă-Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan-Orientare către detalii și atenție la precizie-Abilități bune de organizare și gestionare a timpului SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Asistent achizitii


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting angajeaza pentru companie de productie din Timisoara, o persoana pentru postul de asistent achizitii. Candidatul ideal:-cunostinte in domeniul achizitiilor de materii prime si materiale , aptitudini de negociere, capacitate si abilitate in a intelege ceea ce comanda si receptioneaza- operare PC: cunostinte solide MS Office- abilitati personale: onest, fire comunicativa, capacitate de organizare, persoana orientata spre rezolvarea problemelor, abilitati de lucru in echipa-cunostinte de limba engleza, cel putin la nivel mediu Responsabilitati:- prospecteaza piata in vederea identificarii unor noi furnizori;-gestioneaza, completeaza si actualizeaza permanent baza de date a furnizorilor;-participa la actiunea de evaluare si selectare a furnizorilor;- participa la contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat;- negociaza conditiile comerciale din contracte, in special preturile de achizitie si termenele de livrare cu furnizorii; supervizeaza derulare
Clarismart Consulting SRL

Asistent Vanzari Jysk Bujori Timisoara


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, t
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Vanzari Calvin Klein Timisoara


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL

Asistenta Turistica Aeroport Timisoara


Candidatul ideal Karpaten Outgoing, unul dintre cei mai mari tour operatori din Romania, cauta o persoana pentru departamentul de turism, talentat si pasionat sa se alature echipei noastre dinamice.Candidatul ideal: O atitudine proactiva, deschisa, empatica, dornica de dezvoltare personala; Limba Engleza – nivel avansat; Ablitati excepționale si eficiente de folosire a PC (email), comunicare orala si scrisa; Orientat spre detalii si excelent in rezolvarea situatiilor aparute;Descrierea jobului Responsabilitati: Sa se asigure ca a primit lista de imbarcare cu 1 zi inaintea zborului; (sa o aiba print, poate merge in agentia KPO din orasul aeroportului in cazul in care avem agentie in acel oras) Sa fie prezent in aeroport inaintea deschiderii desk-ului de check in; Sa verifice prezenta turistilor; (pozitionarea lui/ei este langa angajatul aeroportului, bifand pe lista persoanle prezente) In cazul in care un turist nu se prezinta sa sune pe nr de mobil prezent in rezervare si sa verifice d
KARPATEN OUTGOING SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal -studii superioare-experienta in campul muncii (office job) minim 3 ani-cunostinte limba engleza nivel avansat-cunostinte avansate de MS Office ( WORD, EXCEL).-capacitate de analiza, organizare si planificare-capacitate de relationare, adaptare la sarcini de lucru in schimbareDescrierea jobului - asigura interfata intre managementul firmei si parteneri externi si interni ai grupului- preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea acestora catre persoanele solicitate- inregistreaza documentele primite si le repartizeaza departamentelor interne;- asigura o buna facilitare si transmitere a informatiilor intre diverse departamente;- asigura activitatile de protocol necesare in cadrul vizitelor, sedintelor sau evenimentelor;- gestioneaza stocul de elemente de birotica si protocol;- tehnoredacteaza documente;- verifica si actualizeaza diferite rapoarte
TIM RAIL CARGO SRL

Media netă estimată pe baza celor 3627 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor?Vrei sa iti dezvolti abilitatile dе comunicare si negociere?Esti o persoana energica si interactionezi cu usurinta cu ceilalti?Iti plac provocarile si esti motivat dе atingerea obiectivelor dе vanzari?Ai cunostiinte generale dе IT?Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor dе mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta!Descrierea jobului Ce vеi fаcе in echipа noаstrа?Promоvаrеa аctivă a produsеlоr firmеi din mаgаzinul nostru dе accеsorii pеntru tеlеfоniа mоbila.Idеntificareа nеvoilor clienților și ofеrirеa de soluții conform аșteptării acеstorаÎnregistrаrеа vânzărilor pe cаsa dе marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancarCe oferim ?Lucru intr-o echipa faina !Posibilitati de dezvoltare a cariereiPachet salarial atractivBonusuri lunare pentru performanta in vanzariAlte bonusuri
SHADYTECHLAB S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 809 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent/​a Stomatologie Timisoara


Candidatul ideal ✅ Pe cine căutăm? o persoană care prețuiește punctualitatea și dedicarea la muncă zâmbește ușor, cu drag persoană sociabilă, comunicativă, abilități de relaționare cu pacienții întreține cu lejeritate conversații uzuale cu persoane noi organizată și atentă la detalii are abilități digitale nivel mediu (email, whatsapp, word, excel) este implicată și dedicată muncii sale în cabinet, astfel încât satisfacția pacienților și reușita activității să fie garantate. denotă compasiune față de pacienți. are abilități de comunicare cu pacienții/medicii/echipă. este dispusă de a învăța pentru a asista medicul la mai multe categorii de manopere (ex. endodonție, chirurgie, protetică etc.) are pasiune pentru domeniul stomatologic însoțită de dorința și răbdarea de a învăța mai multe specializări. îi place să lucreze cu oamenii și să ajute prin medicinăAșteptăm CV-ul tău actualizat.Descrierea jobului 📌 Ce vei face? vei pregăti materialele necesare tratamentelor dentare conform instru
LUCACI DENTAL CARE S.​R.​L.​

Asistent Juridic


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transparenta
PROFI ROM FOOD SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Persoana organizata, atenta la detalii si capabila de efort mediu;Studii medii;Experienta minim 1 an intr-un post similar;Cunostinte de operare calculator;Autorizatia ISCIR pentru motostivuitor reprezinta un avantaj;Adresa de domiciliu in Sacalaz sau imprejurimi;Descrierea jobului Responsabilitatile postului:Receptionarea, inventarierea si eliberarea materialelor din gestiune;Depozitarea si pastrarea corespunzatoare a marfurilor conform standardelor existente;Gestionarea documentelor specifice procesului de gestiune si asigurarea circuitului corect al acestora;Participarea la inventarele periodice;Oferta noastra (bonusuri, beneficii):Salariu motivant, in concordanta cu experienta acumulata;Prime de sarbatori;Contract de munca pe perioada nedeterminata;Tichete de masă (25 ron/zi);Decont transport;Cursuri de calificare si instruire la locul de muncă.
AVANGAS MARK SRL

Media netă estimată pe baza celor 429 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Farmacist Sau Asistent De Farmacie - Chisoda (timisoara)


Candidatul ideal Ne mărim echipa și căutam coleg/colegă în funcția de Farmacist/ Asistent de farmacie pentru noua noastra farmacie din Chisoda.- Este absolvent al Facultatii dе Farmacie sau a Scolii Postliceale dе Asistenti dе farmacie- Certificat dе Membru al Colegiului Farmaciștilor din România, avizat pe anul in curs.- Dorința de a ajuta oamenii și de a fi atât suport uman cât și profesional pentru aceștia.- Cunostințe de operare PC Descrierea jobului Descriere Job:-Respectă formele legale de eliberare a medicamentelor.-Informează pacienții asupra modului de administrare a medicamentelor, precum și asupra potențialelor riscuri și efecte adverse.-Identifică nevoile pacienților.-Verifică și centralizează rețetele pentru Casa de Asigurari.-Răspunde de organizarea și efectuarea corectă și la timp a tuturor lucrărilor de gestiune.-Administrează stocurile și urmărește termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice.Beneficii:-Salariu atractiv în funcție de experienta-Bonus in funcți
MEDIXFARM TEHNOPLUS S.​R.​L.​

Secretara - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETARA - AJOFM | ANOFMAngajator: INSTGAT SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TIMISOARA
INSTGAT SRL

Asistent Farmacist Dr.​max Timișoara


Candidatul ideal Avem rețeta pentru cariera ta!Dr. Max, linia de retail a Dr. Max România este în cautare de Asistent farmacist în Timișoara.Cum ne-am dori să fii: Să ai diploma de Asistent Farmacist; Să ai aviz de liberă practică valabil pe anul în curs; Să îți placă să îți ajuți colegii, creând o atmosferă pozitivă; Să fii atent/ă la detalii; Să îți dorești permanent să te dezvolți și să înveți lucruri noi; Să ai experiență în farmacii cu circuit deschis constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitîți: Vei oferi suport pentru operațiunile curente din farmacie; Vei fi implicat/ă în derularea campaniilor promoționale; Vei fi implicat/ă în gestiunea stocurilor (evidența numerică, termene de valabilitate etc.); Vei face propuneri privind completarea stocului de medicamente; Vei participa la inventare periodice.Ce îți oferim? Mediu de lucru într-o companie stabilă de retail farmaceutic și distribuție cu acoperire națională, în care punem preț pe deschidere și colaborare între co
DR.​MAX S.​R.​L.​

Gestionar /​ Team Leader Cu Iscir- Logistica


Candidatul ideal Datorita cresterii business-ului, suntem in cautarea unui Gestionar / Team Leader in Logistica, care sa ne ajute sa continuam sa ne atingem obiectivele si sa ne imbunatatim operatiunile.Candidatul ideal: Autorizatie ISCIR pentru utilizarea stivuitorului.(reach truck,frontal); Experienta anterioara intr-o pozitie similara; (cel putin 2 ani pe o pozitie de conducere operationala intr-un depozit); Abilitatea de a gestiona documente si evidente fizice si scriptice; Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu; Cunoasterea pachetului Office la un nivel mediu; Capacitatea de transmite informatii corecte si precise catre personalul din subordineBeneficii: Salariu motivant; Contract pe perioada NEDETERMINATA; Bonuri de masa in valoare de 30 RON/zi; Ore suplimentare platite conform legii; Asigurare medicala in sistem privat; Tichete cadou de Pasti; Tichete cadou pentru ziua de nastere; Transport asigurat sau decontatDescrierea jobului Responsabilitati: Coordonarea activitatii d
CARGO-PARTNER EXPEDITII SRL

Asistent Medical Generalist - Policlinica 2


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte In Regina Maria, oferi pacientului tngrijire medicala de calitate si pentru a-l sprijini fizic si emotional. Esti veriga indispensabila tn relatia dintre pacient si medic. Prin ceea ce faci tn fiecare moment, pacientul si cei dragi lui s
Regina Maria

Asistent Administrativ


Scurta descriere a companiei IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover. All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience. Cerinte Iti va fi usor sa indeplinesti task-urile zilnice daca ai: • Studii superioare absolvite - economice; • Experienta pe un post similar de minim 1 an; • Cunostinte MS Office, ERP (Navision constituie avantaj). Responsabilitati Responsabilitati principale: • Gestionarea activitatilor specifice de administrare a documentelor si actelor; • Gestionarea activitatilor de contabilitate primara: inregistrarea facturilor biroului in programul Navision; • Administrarea asigurarilor de sanatate a
IHM Total Consult Romania

Media netă estimată pe baza celor 978 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Order Management Analyst (Back Office)


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Bosch Service Solutions is part of Bosch Group and a leading global supplier of Business Process Outsourcing for complex business processes and services. Using the latest technology, the opportunities of the Internet of Things and speaking over 18 foreign languages, Bosch Service Solutions Timisoara provides business services in areas such as: customer experience, technical and IT support, order management, project management, production support and more. Our responsibility goes far beyond business. We're independent of stock markets and bound to the purpose of the Robert Bosch Foundation; our success directly benefits society, the environment, and future generations. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsGeneral skillsSolu
Bosch Timisoara

Lucrator Gestionar Depozit Piese Auto


Candidatul ideal Materom angajeaza LUCRATOR GESTIONAR DEPOZIT.Postul este valabil pentru Timisoara, BrasovAdresa depozitelor: str. Basarabia nr. 174, Timisoara, jud Timis str. Harmanului nr. 49A Brasov, jud. Brasov📣Vrem sa te cunoastem daca: ai cunostinte de operare PC; esti indemanatic/a si atent/a; ai cunostinte minime in domeniul auto; stii sa utilizezi scannerul mobil; esti harnic/a si implicat/a; ai disponibilitatea pentru munca fizica, dinamica; ai spirit organizatoric si esti punctual/a; ai capacitatea de a munci in echipa; ai etica profesionala si morala.Descrierea jobului 📑Ce trebuie sa faci ca lucrator gestionar depozit: manipuleazi marfa - piese auto; efectuezi receptia fizica a marfii; aranjezi si confirmi produsele pe rafturi; participi la efectuarea inventarelor periodice; monitorizezi orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic; pregatesti marfa pentru distributie; intocmesti documente de insotire a marfii; respecti orele de livrare conform graficului; efect
MATEROM SRL

Asistent Vanzari Next Iulius Mall (full Time/​part Time)


Candidatul ideal Asistent vanzariSales Assistant Next Iulius Mall (full time/part time)Daca esti o persoana pozitiva, energica si iti doresti o cariera in retail te asteptam in echipa noastra!Hai sa ne cunoastem!Descrierea jobului Asistent vanzariSales Assistant Next Iulius Mall (full time/part time)Avantajele tale:Salariu motivantContract de munca pe perioada nedeterminataDecontarea transportAsigurare medicala la o clinica privataPremii lunare si anuale in functie de performantaTeambuilding-uriResponsabilitati:Consiliere clientiActivitati specific magazinului: aranjarea produselor, procesare marfaServiciu la casa de marcat
NEXT ROMANIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 99 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.