Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

416 Locuri de Munca Administratie Publica - Joburi Administratie Publica

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

416 Locuri de Munca Administratie Publica - Joburi Administratie Publica

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretar Administrativ


Companie verificată
Aplica rapid
Responsabilități:- Desfășurarea de activități de secretariat și suport administrativ pentru departamentele companiei;- Asigurarea necesarului de papetărie și alte materiale necesare desfășurării activității;- Coordonarea serviciilor de logistică și a facturilor de regie a companiei;- Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice primite pe telefonul fix al companiei;- Preluarea, direcționarea și administrarea corespondenței care intră și iese din companie (Poșta Română, DPD, Fan Courier, etc.);- Realizarea îndosarierii și arhivării documentelor de lucru;- Completarea zilnică a planning-ului de întâlniri al companiei;- Redactarea documentelor solicitate de management sau diferite corespondențe și contracte pentru furnizori / clienți / colaboratori;-Organizarea reuniunilor: Planificarea si coordonarea reuniunilor, inclusiv stabilirea agendei, rezervarea locatiei si distribuirea materialelor relevante.-Suport logistic: Asigurarea necesarului de birou, gestionarea echipamentelor si a ap
Mea Metal Applications SRL

Media netă estimată pe baza celor 978 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Administrator societate


Companie verificată
Aplica rapid
În conformitate cu OUG 109/2011 actualizată si HG 766/2016, anuntăm declansarea concursului pentru un post de administrator al societatii noastre.Dosarele se depun in maxim 30 de zile de la publicarea anuntului pe adreaa de mail a societatii sau la sediul din Codlea, str. Fabricii nr 11.
Servicii de Gospodarire Magura Codlei SRL

Administrator cladire/​sofer - Reteaua Medicala Wellborn Bucuresti


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Capacitate de analiza si prioritizare taskuri, atentie la detalii ;Permis de conducere categoria B- obligatoriu;Experienta intr-o pozitie similara. Descriere Activități: administreaza punctul de lucru al societatii din Militari, Bd-ul Dezrobirii, nr. 27-29;este responsabil de organizarea, conducerea si controlul departamentului tehnic astfel incat sa asigure mentenanta eficienta a infrastructurii tehnice a companiei;  tine evidenta si urmareste derularea contractelor incheiate de societate pentru mentenanta si asigurarea de utilitati necesare desfasurarii activitatii curente (energie, apa, etc); raspunde de efectuarea reviziilor tehnice pentru echipamentele medicale si nonmedicale;arhiveaza documentatia tehnica (manuale tehnice, fise tehnice, etc) ale echipamentelor tehnice;se ocupa de monitorizarea cladirii, a instalatiilor si a sistemelor din cladire, si anunta persoanele responsabile in timp util orice defectiune;disponibilitate de deplasare intre sediile soci
Promed System SRL

Consultant Accesare Fonduri Europene


Candidatul ideal Cautam Consultant Fonduri Europene Nerambursabile.Cerinte:Absolvent de studii superioare;Persoana serioasa si responsabila;Abilitati de comunicare si organizare;Experiență în elaborarea cererilor de finanțare și a anexelor conform ghidului solicitantului-reprezintă un avantajExperiență în implementarea de proiecte-reprezintă un avantajExperiență în realizarea de analize economico – financiare- reprezintă un avantajStudii superioare tehnice sau economiceCunoștințe de limba engleză – minim nivel B2Cunoștințe de management de proiect/management de contract-reprezintă un avantajCunoștințe foarte bune de operare Microsoft Office (obligatoriu)Abilități de comunicare orală și scrisăOrientat spre rezultateAbilități de lucru atât individual cât și în echipăDescrierea jobului Analiza oportunităților de finanțare: Consultantul examinează programele și inițiativele de finanțare ale UE pentru a identifica oportunitățile potrivite pentru organizația sau autoritatea respectivă.Elabor
S.​C.​ARHIDOR SRL

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Experienta de minim 2 ani in elaborarea si/sau implementarea de proiecte cu finantare europeana. Zona noastra de expertiza si interes este reprezentata de beneficiari privati, investitii private, programe de finantare destinate IMM-urilor: POR, POPAM, PNRR energie;Candidatul ideal va gestiona proiecte, relatia cu beneficiarul si cu entitatile implicate in procesul de obtinere a finantarii; se va integra intr-o echipa competitiva, va primi si va oferi sprijin echipei, va contribui la mentinerea si la cresterea nivelului de calitate al serviciilor de consultanta oferitAbilitati necesare: abilitatea de integrare intr-o echipa competitiva, abilitatea de a oferi si primi feedback, de a cere si a oferi sprijin: spirit de echipa abilitati de manager de proiect, gestiunea relatiei cu beneficiarii leadership, curaj, dezinvoltura proactivitate, dinamism, inteligenta eficienta in organizarea timpului, rezolvarea problemelor imediat, prioritizare activitati atentie sporita la deta
FDI TOP CONSULT SRL

Media netă estimată pe baza celor 13 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Fonduri Europene Nerambursabile


Candidatul ideal Calificări Studii superioare în domeniul economic; Competente și cunoștințe în domeniul accesării fondurilor nerambursabile; Experiența de minim 2 ani în domeniul; Experiența în elaborarea și implementarea a cel puțin 1 proiect finanțat din fonduri structurale; Abilități organizatorice și management de proiect la nivel înalt cu un puternic simț al responsabilității; Abilitatea de a gestiona stresul cu capacități puternice de rezolvare a problemelor, gândire critică și laterală; Set de abilități pentru a se adapta la stiluri de comunicare în raport cu diferite situații și audiențe; Cunoștințe de pachetul Microsoft Office; Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu.Descrierea jobului Responsabilități Identificarea, documentarea și analiza permanenta a soluțiilor de finanțare pentru potențialii beneficiari publici și/sau privați; Evaluarea eligibilității clienților, a ideilor de proiect si a cheltuielilor propuse; Întocmirea documentației necesare obținerii fondurilor ner
ASOCIATIA ROMANIAN - AMERICAN BUSINESS COUNCIL

Consultant Fonduri Europene Nerambursabile


Candidatul ideal Candidatul Ideal: studii superioare; persoană optimistă cu atitudine pozitivă; persoană care lucrează cu pasiune, cu dorința de a se dezvolta personal și profesional, orientată spre rezultate; persoană responsabilă, implicată în activitate, cu disponibilitate pentru deplasări pe teren, care să aiba abilități foarte bune de comunicare; persoană analitică, disciplinată, ordonată, motivată de dorința de a învăța permanent; persoană care sa aibă (obligatoriu) următoarele calitați: seriozitate, punctualitate, atenție la detalii, rezistență la stres și la activitatea cu termene limită; abilități conceptuale în realizarea de materiale scrise; experiență în managementul proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile sau domenii conexe constituie un avantaj; cunostințe în domeniul achizițiilor publice; abilități de analiză, sinteză și furnizare de soluții prompt!!; abilități de lucru simultan pe mai multe proiecte și activități; capacitatea de a lucra independentD
DIM PROJECTS CONSULTING SRL

Agent Vanzari Fonduri Europene


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane dinamice și dedicată pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal ar trebui sa fie orientat catre client si catre calitatea serviciilor prestate, avand abilitati bune de relationare si comunicare. O gandire logica si structurata, precum si o memorie buna si atentie la detalii pot reprezenta un avantaj in obinerea acestui job.Ne dorim un coleg/colega care sa fie pasionat de domeniul vanzarilor cu o atitudine pozitiva si proactiva, avand empatie si intelegere pentru nevoile clientilor.De asemenea, consideram ca in domeniul vanzarilor, castigurile ar trebui sa fie direct proportionale cu rezultatele si implicarea in cadrul acestui job, astfel ca ne-ar placea sa lucram cu cineva care este responsabil pentru propriile castiguri si intelege ca venitul lui va fi influentat de implicarea si rezultatele pe care le va avea. Pe langa aceste abilitati este obligatoriu : sa ai spirit de echipa, punem mult accent pe asta si nu ne dorim pe ci
DAVSDANMIL K.​W.​D.​ S.​R.​L.​

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Persoană proactivă, care iubește provocările și un flux dinamic de task-uri noi și inovative, nu este un job static și repetitiv, este un job în care va trebui să te reinventezi constant pentru că vei avea o paletă largă de responsabilități și provocări. Ești pregătit să evoluezi rapid și eficient, dar cu zâmbetul pe buze și implicat cu dăruire și pasiune pentru muncă depusă? Iți oferim oportunitatea dezvoltării unei cariere stabile și de lungă durată alături de echipa noastră! Îți garantăm confortul unui loc de muncă stabil într-o echipă mică și eficientă, activă și productivă, tânără și ambițioasă, într-un mediu dinamic, modern și vesel.Descrierea jobului Cerințe minime:Studii superioare;Bune cunoștințe operare PC (MS Office nivel avansat);Experiență similară relevantă in domeniul „Consultanță Fonduri Europene” dе minimum 4 ani;Experiență dovedită si recomandări în elaborarea de proiecte pe Fonduri Europene – POSCCE, POSDRU, POR, POCU, POC; Schemă Ajutor de Stat; EEA
ENTEX LOGIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 12 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Consultantul in accesarea finantarilor nerambursabile ofera servicii integrate de consultanta pentru contractarea si implementarea proiectelor finantate din instrumente structurale, fonduri guvernamentale si alte surse.Cerinte:- Studii superioare finalizate sau în curs- Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile- Cunostinte de operare PC, in special: Excel, Word si PowerPoint- Capacitate foarte buna de comunicare, relationare cu clientii si negociere- Cunoasterea legislatiei în materie si a instructiunilor specifice aplicabile proiectelor europene- Capacitatea de a respecta termene limita si de a lucra sub presiune- Atentie la detalii, bun organizator, capacitate de analiza si sinteza, proactivitate- Absolvirea unor cursuri precum: Manager de proiect, Expert achizitii publice, Formator, Expert accesare fonduri nerambursabile, Evaluator proiecte – constituie un avantaj.-Absolvirea unei facultati cu profil economic, constituie un avantajDesc
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 11 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Junior Fonduri Europene


Candidatul ideal Cautăm tineri talentați și motivați să se alăture echipei noastre printr-un program de internship remunerat cu posibilitate de angajare sau angajare directa. Iată cerințele principale ale jobului:👉 Student masterat sau absolvent al unei facultăți în domenii relevante, cum ar fi economie, management, administrație publică, drept, studii europene sau alte domenii conexe.👉 Interes puternic și cunoștințe de bază despre finanțările europene și procesele asociate (constituie un avantaj)👉 Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.👉 Cunoștințe ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel).👉 Capacitatea de a redacta clar și concis documente și propuneri de proiecte.👉 Aptitudini analitice și atenție la detalii.👉 Persoana care sa aiba urmatoarele calitati: seriozitate, capacitate de a respecta termenele de predare stabilite, rezistenta la stres si la activitati cu termene limita;👉 Entuziasm și dorință de învățare și dezvoltare profesională.👉 Capacitatea de a lu
MAGNA PROJECT SOLUTIONS S.​R.​L.​

It Administrator


Candidatul ideal 1. Deploying and configuring Windows Server- Installing and configuring Windows Server- Installing and configuring the necessary Windows Server services- System update. Updating to a newer OS version- Optimized settings to improve performance2. Active Directory Maintenance- Creating and deleting users/groups/organizational units- Creating and deleting rights- Creation and configuration of trusting relationships- Creating and configuring group policies- Creating, deleting and re-issuing certificates- Setting up integration with third-party services3. Deployment, configuration and maintenance of DNS- Creation of new zones/records- Setting up zone forwarding- Deleting out-of-date records/zones4. Deployment and configuration of MSSQL- Copying, moving, creating and deleting databases- Setting up database maintenance plans- Setting up database backup- Setup and configuration of MSSQL monitoring5. Training and consultations:- Providing training and advice on using the softwar
CREDIT ONLINE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 19 de salarii introduse în Salario: 5700 RON/Luna

Coordonator Administrativ


Candidatul ideal Viitorul nostru coleg ( doamna/domn) trebuie sa fie:- organizat- empatic- obiectiv- perseverent- comunicativ- sa aiba bune cunostinte de calculator- sa aiba bune cunostinte a pachetului Office- sa fie un bun coordonator Descrierea jobului - punerea in aplicare a principiilor concernului- optimizarea derularii proceselor organizatorice din filiala- managementul si punerea in aplicare a regulilor interne- persoana de legatura intre vanzatori, lucratori in depozit si conducere- scolarizarea si formarea colegilor de pe departamentul Kassa si INFO- controlul si coordonarea tutuor sarcinilor care trebuiesc indeplinite- persoana de legatura cu departamentul de RU- taskuri administrative, organizatorice si de personal
MOEMAX.​RO.​ SRL

Asistent/​a | Administrativ & Front-office


Candidatul ideal Cerinte: 2 ani experienta de lucru in domeniul administrativ / relatii clienti / back office; Limba Engleza – nivel mediu/conversational; MS. Office – nivel avansat; Excelente abilitati de comunicare, autodisciplina, determinare si orientare catre solutionarea problemelor; Atitudine pozitiva si o dorinta continua de a invata; Responsabilitate, integritate, proactivitate, atentie la detalii; Orientare catre dezvoltare personala si profesionala, inclusiv prin oferire si primire feedback.Descrierea jobului Responsabilitati: Intampinarea clientilor si partenerilor care ajung la sediul companiei si directionarea lor catre colegi; Preluarea facturilor primite pe e-mail si directionarea acestora catre departamentul Financiar-Contabil; Primire si inregistrare corespondentei, dar si a amenzilor pentu refacturare; Gestionarea Drive-ului (ex.: actualizarea documentelor fiecarui autovehicul din flota, in folderele "flota auto", etc); Crearea si transmiterea pe E-mail a ofertei ini
GABTEO CONSULT SRL

It Application Administrator - Fabrica Makita Eu


Candidatul ideal Mandatory knowledge: Application implementation experience Program development experience in (C#, VBA, javascript, php, Excel macro, T-SQL) English Spoken/Written – medium Positive attitude towards workDescrierea jobului Deployment of applications for the entire company Application configuration and maintenance User management and permission management Application training for employees Creation and maintenance of documentationBenefit for our employees:Web-based education coursesFree minibus transportation from home to work and backOne free hot meal per dayBonus depending on performanceAdditional bonus, annuallyHoliday premiums, gifts for childrenJob stabilityLong-term financial stabilityAccommodation Facilities (https://makitajobs.ro/facilitati-cazare/)
MAKITA EU SRL

Administrator Solutii De Securitate Cibernetica


Candidatul ideal Postul va fi incadrat in cadrul Business Unit-ului (BU) Cybersecurity din cadrul certSIGN. In cadrul acestui BU sunt realizate activitati de vanzare, implementare, integrare si suport produse si solutii de securitate cibernetica, proprii sau de la producatorii cu care sunt dezvoltate relatii de parteneriat, si prestare de servicii de securitate cibernetica prin intermediul Security Operations Center organizat la nivelul BU-ului.Cerințe generale: Studiisuperioare in informatica/automatica sausuperioare orice profil si masterat de securitate informatica sausuperioare orice profil si certificari de securitate informatica/audit IT saumedii si experienta relevanta si demonstrabila in securitate informatica Trăsături de personalitate: autonomie, diplomație, inițiativă, flexibilitate, dinamism, creativitate, amabilitate, conștiinciozitate, atentie la detalii, capacitate analiza si sinteza Cunoștințe de utilizare a MS-Office (Word, Excel, Outlook, Internet, Power Point, Visio)
CERTSIGN SA

Administrative Operator


Candidatul ideal Accounting relations France - Romania Collect supplier invoices in Romania Reconciliation of supplier invoices with purchase orders Follow-up of supplier litigation if there are discrepancies between orders and invoices Reconciliation of AMMA accounting accounts with receipts of goods Prepare all the documents for the extern accounting Managing all the administrative documents inside company and with different servicessuppliers Complete all the files(Consumption and Raport pivot of daily production/month)Descrierea jobului Logistic/Aquisition Monitoring of primary and secondary raw material stocks Register all the orders entrances received from our customer into ERP system Create and maintain an accurate database inside company ERP system regardinglaunching purchase orders, follow up and monitor the deadlines Preparing the import/export documents, creating invoice/DN(back up when its request) Optimize the deliveries by finding ways of operating/optimizing i
SAFISOL INDUSTRY SRL

Secretar Administrativ In Activitate Juridica - Iasi


Candidatul ideal Candidatul ideal:• Este student sau absolvent studii superioare (de preferat studii juridice);• Detine abilitati bune de comunicare si lucru in echipa;• Este o persoana organizata, orientata catre client si rezultate;• Are atentie la detalii si rezistenta la rutina;• Detine capacitatea de a lucra sub presiunea unor termene stranse;• Demonstreaza buna cunoastere a MS Office, Microsoft Outlook, Internet.Descrierea jobului Responsabilitati: Asigura actualizarea datelor in sistem si monitorizeaza cazurile gestionate in cadrul echipei; Introduce in aplicatiile electronice informatii specifice departamentului, conform procedurilor de lucru; Colaboreaza cu departamente de suport ale companiei in vederea introducerii de informatii in baza de date; Verifica dosarele primite in format fizic, conform procedurilor de lucru; Este responsabil de expedierea corespondentei atat prin posta cat si prin servicii de curierat rapid; Asigura suport consilierilor juridici/avocatilor din cadr
EOS KSI ROMANIA SRL

Specialist Resurse Umane (administrare Personal)


Candidatul ideal Studii superioare; Cunoștințe aplicate de Legislația Muncii; Experienţă în domeniul administrării de personal minim 2 ani; Cunoștințe de operare pe calculator (microsoft office) la nivel avansat; Cunoştinţe de limba engleză; Capacitate de analiză, atenție la detalii, abilitatea de a lucra cu cifrele; Capacitate de comunicare, flexibilitate, adaptabilitate; Spirit de echipă.Descrierea jobului Realizarea diverselor rapoarte și statistici specifice activității; Gestionarea dosarelor de personal ale salariaților de la angajare la arhivare; Întocmirea și eliberarea adeverințelor solicitate de salariați și orice alte documente a căror emitere se află în sarcina angajatorului; Contribuția la permanentă actualizare a bazelor de date utilizate în cadrul departamentului RU; Participarea la diferitele proiecte lansate de câtre departamentul RU; Urmărirea și aplicarea tuturor prevederilor legale în domeniul relațiilor de muncă și al asigurărilor sociale;
AUTONET IMPORT SRL

It System Administrator


Descrierea jobului Work Location: Saipem Romania, Aricestii Rahtivani, Prahova CountyThis position is adressed to applicants already resident and with valid work permit in Romania at the time of application.Position Overview: We are seeking a highly skilled and customer-focused Technical Support Specialist to join our team. The Technical Support Specialist will play a crucial role in providing technical assistance and support to our clients, ensuring their satisfaction and success with our products/services. The ideal candidate will have a passion for technology, excellent problem-solving skills, and a dedication to delivering exceptional customer service.Key Responsibilities:Provide Technical Assistance: Serve as the primary point of contact for customers seeking technical assistance via phone, email, or chat. Diagnose and troubleshoot technical issues related to our products/services promptly and effectively. Resolve Customer Queries: Address customer inquiries regarding product func
SAIPEM ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 24 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 416 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.