Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

292 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

292 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager


Scurta descriere a companiei Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.Îți prezentăm PENNY:PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.PENNY Romania deja înseamnă:376 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) 7000 de angajați Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angaja
PENNY.​

Media netă estimată pe baza celor 4182 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal - persoana care are initiativa in viata de zi cu zi si care se organizeaza singur(a) in derularea sarcinilor de lucru;- persoana care priveste lucrurile pozitiv si careia ii place sa caute solutii de corectare/imbunatatire a lucrurilor;- atentie la detalii;- gandire analitica;- cunostinte medii – foarte bune de limba engleza;- cunostinte medii de utilizare a programelor Microsoft Outlook, Microsoft Excel, Microsoft Word si Microsoft PowerPoint;- nu este necesara experienta anterioara.Descrierea jobului - facturare- introducere date facturi in program gestiune- gestionare achizitii si plati- mentinere relatii cu furnizori- administrare licente software- urmarire incasari- gestionare casuta email administrativa- gestionare documente salariati- gestionarea comunicarii cu contabilul extern- administrare baza de date clienti / vanzari, introducere date contacte, companii, oportunitati, procesare manuala a acestor date;- intocmire contracte de prestari servicii si propuneri
ATIPIC TRANSFER PRICING SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 3658 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager Moto Honda


Candidatul ideal Cum ni te imaginăm? Ești atent(ă) la cele mai mici detalii și îți place să faci lucrurile cât mai bine; Ai cunoștințe foarte bune de operare pachet Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); Îți place să comunici și să rezolvi încurcături; Poți respecta termenele limită, regulile și procedurile Honda by Asko Group; Dacă ai un minimum de experiență în departamentul de administrativ/ logistică, ai deja avantajDescrierea jobului Ce trebuie să faci? Gestionezi actele motocicletelor vândute; Te ocupi de emiterea facturilor proforme și fiscale; Actualizezi zilnic evidența motocicletelor rezervate; Trimiți către departamentul financiar-contabil informații/ situații cu privire la fluxul de vânzări; Încasezi în numerar/ card avansurile pentru motociclete; Te vei ocupa de necesarul de consumabile și birotică; Vei întocmi situații specifice departamentului (foi de parcurs, alimentări cu combustibil etc); Te vei ocupa de buna funcționare a showroom-ului și vei întâmpina vizitatorii.
ASKO INTERNATIONAL SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal - studii superioаre- experienta de minim 1 an constituie avantaj- cunoştinţе dе operarе PC (Word, Excel - obligаtoriu, Power Point)- capacitate de comunicare, relationare si lucru in echipa- aptitudini organizatorice, respecta termenele primite de la șeful directDescrierea jobului Activitatea se desfășoară la sediul societății din Orăștie- asigură suport organizatoric și menține legătura cu echipa de reprezentanți medicali- verifică și centralizează date, informații primite în rapoarte de evaluare- realizează rapoarte specifice compartimentuluiSe oferă :- pachеt sаlаrial motivant si tichete de masa
FARES TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 3675 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager /​ Secretariat Cu Germana


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Asistent Manager


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Media netă estimată pe baza celor 3691 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Echipa Las Vegas se extinde și căutăm un nou coleg sau o nouă colegă pentru echipa noastră administrativă din sediul din București.Daca te regaesti in urmatoarea descriere, te asteptam sa aplici: Persoana comunicativa, diplomata cu atitudine pozitiva; Persoana proactiva, organizata si cu capacitate ridicata pentru planificare si prioritizare a sarcinilor; Persoana orientata catre comunicarea cu oamenii; Capacitate de rezolvare independenta a situatiilor aparute; Cunoasterea pachetului Micosoft Office, Outlook la un nivel avansat; Reprezinta un plus, experienta in colaborarea cu firmelor de curierat Reprezinta un plus, experienta pe un rol similar.Descrierea jobului Responsabilitatile pricipale vor fi: ​ Preluarea, inregistrarea si distribuirea documentelor catre sediile din tara; Mentinerea comunicarii cu colegii din Brasov ce fac parte din acelasi departament; Întocmirea Awb-urilor pentru corespondenta din cadrul Companiei; Intocmirea diverselor rapoarte si tabele; Ge
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 3753 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager (perioada Determinata 1 An)


Candidatul ideal ai absolvit studii medii sau superioare; studiile superioare in domeniul juridic sau stiinte juridice si administrative, reprezinta avantaj detii cunostinte foarte bune de operare Microsoft Office; ai cunostinte juridice la nivel de baza sau experienta in gestionarea datelor in diverse aplicatii (reprezinta avantaj); esti atent(a) la detalii si calitate, confidentialitate; ai abilitati de comunicare, initiativa; ai capacitatea de a gestiona proiectele si de a urmari activitatile pana la rezolvarea finala; ai abilitati excelente de organizare si corelare a informatiilor; ai capacitatea de a propune solutii de eficientizare a activitatii.Descrierea jobului gestionezi si administrezi documentele specifice departamentului; sintetizezi informatiile si elaborezi rapoarte si prezentari; gestionezi documentele din sfera administrativa; lucrezi cu baze de date si arhive atat fizice, cat si electronice; redactezi documentele specifice departamentului sau la solicitarea superioru
REWE ROMANIA SRL

Asistent Manager Oradea Si Iasi


Candidatul ideal -Studii superioare-Cunostinte de limba engleza si/sau italiana constituie avantaj-Experienta in activitatea de comert, de preferat in domeniul confectiilor-Abilitati de comunicare, spirit de echipa-Persoana sociabila, optimista si energica-Capacitate de concentrare, atentie sporita-Disponibilitate de lucru in schimburi-Disponibilitate de lucru in week-end (ocazional)-Cunostinte utilizare PC, casa de marcat, POS bancarDescrierea jobului -Planificarea, coordonarea si conducerea intregii activitati desfasurate in cadrul magazinului-Urmarirea aplicarii politicilor si strategiilor comerciale ale firmei-Respectarea procedurilor de organizare si a tehnicilor de vanzare-Prezentarea gamei de produse catre clienti si consilierea acestora-Urmarirea vanzarilor si sustinerea lor, atingerea targhetelor de vanzari-Observarea concurentei si a pietei-Intocmirea de situatii si rapoarte privind activitatea magazinului-Integrarea noilor angajati, organizarea si instruirea personalului din
EMPORIO COM SRL

Lucrator Comercial Si Asistent Manager


Candidatul ideal Vrei să ai timp liber când vrei tu? La noi în #pack ne facem programul flexibil, după nevoile tale de timp liber!Nu ai experință și nu ști dacă te vei descurca?! La noi este ușor, pentru că vei avea parte de trainguri gratuite și de cei mai tari profesioniști în domeniu!Hai să faci și tu parte din #pack-ul nostru!Ce îți oferim:-pachet salarial competitiv cu piața;-bonuri de masă în valoare de 30 lei/zi;-ai ocazia să testezi fiecare preparat cu o masă gratuită în fiecare zi;-daca vii din mediul rural, îți decontăm 50% din transport;-program flexibil;-pachet medical MedLife, pentru că #nepasă de sănătatea ta;-ne place să combinăm munca și starea de bine, așa că la noi pauzele alaturi de colegi sunt bine venite;-te învățăm tot ce știm despre cum să faci cele mai gustoase preparate și îți oferim ocazia reală să avansezi în funcție de implicarea și dorința ta;-avem 35 locații în România, deci dacă vrei să schimbi orașul, la noi te poți reloca.Descrierea jobului Ce căutăm:-e
NOODLE PACK SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Ce abilități cheie căutăm:Foarte bune abilități interpersonale și de comunicare pentru a permite o colaborare bună cu diverse echipeAbilități bune de planificare și organizare cu accent pe atenție la detalii.Nivel crescut de adaptabilitate, proactivitate și deschidere spre feedbackDescrierea jobului Responsabilități pe care le vei avea:Te vei ocupa de pregătirea și organizarea materialelor pentru evenimente, de la inventarul lor până la livrarea și verificarea acestora, în strânsă legătura cu întreg departamentul de marketingVei gestiona relația cu locațiile Noodle Pack și furnizoriiVei răspunde la mesajele și reclamațiile venite prin intermediul canalelor Noodle Pack (social media, website)Vei monitoriza și raporta feedback-ul și recenziile primite onlineVei crea conturile Google pentru locațiile care nu au profil în motorul de căutareVei monitoriza și actualiza conturile Google ale locațiilorVei administra website-ul Noodle Pack și te vei ocupa de părțile administrat
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 3691 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Experienta de min. 1-3 ani pe o pozitie similara Foarte bune capacitati de comunicare si organizare Persoana proactiva, echilibrata, cu simt al raspunderii si integritate Comportament asertiv si empatic. Capacitatea de a lucra in colectivul existent al companiei Capacitatea de a gasi solutii, sistematizarea informatiilor, atentie distributiva Autoperfectionare, creativitate Foarte bune capacitati de negociere Excelente abilitati de utilizare a aplicatiilor online, PC-MS Office, si altele.Descrierea jobului Asigura suport si participa activ in planificarea si organizarea proiectelor conform indicatiilor managerului Negociaza termene si conditii in contracte cu colaboratori, executanti, clienti Productivitate, respectiv foarte bune capacitati de lucru cu aplicatii/competente digitale Implementeaza, coordoneaza si supervizeaza sarcinile si atributiile in legatura cu societatea, colaboratorii, clientii si institutii Asistă în coordonarea și monitorizarea cronologiilor proi
BORODI DESIGN STUDIO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3691 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Titularul postului are rolul de a asigura conducerii firmei asistenţă managerială. ​Postul necesită onestitate şi etică. Postul necesită atenţie la detalii şi inteligenta în finalizarea sarcinilor. Trebuie sa fii un profesionist pe care ceilalţi se pot baza, serios şi care îşi respectă obligaţiile. Postul necesită cooperare cu ceilalți membri ai echipei.Dacă ești o persoană cu bune abilități de comunicare, planificare, organizare si dacă îți place să relaționezi cu oamenii, jobul de asistent manager este potrivit pentru tine. Rolul tau este să preiei din activitatile directorului general, sa le gestionezi si să le organizezi, mizând în același timp pe o comunicare bună cu acesta, cu echipa si cu clientii companiei.Vei lucra intr-o companie cu deschidere la voie buna, intr-un mediu placut unde vei gasi colegi tineri, motivati sa te ajute sa te adaptezi si sa faci parte din echipa noastra.Descrierea jobului In compania noastra postul de Asistent Manager este unul foarte
ECO NETWORK INDUSTRY SRL

Media netă estimată pe baza celor 3691 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Experienta de minim 3 ani pe un post similar;Cunostinte corespondenta de afaceriCunostinte excelente de limba romana si engleza scris/vorbit;Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica;Cunoasterea avansata a pachetului Ms Office;Aptitudini:Personalitatea, carisma, proactivitatea si initiativa sunt esentiale pentru acest post;Capacitate de organizare pe prioritati.Descrierea jobului Organizarea si administrarea agendei zilnice de lucru a Managerului General;Gestionarea mesajelor si a corespondentei;Organizarea deplasarilor;Traducerea si redactarea de documente;Inregistrarea, distribuirea, organizarea, clasarea si arhivarea documentelor;Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate;Mentinerea unui flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient.Responsabilităţi- managementul documentelor companiei (sortarea şi expedierea corespondenţei, arhivarea doc
TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 3703 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal - Studii medii- Cunostinte elementare de contabilitate primara (TVA, inchidere luna etc)- Cunostinte operare PC- Experienta in munca minim 6 luni- Abilitati de efectuare a unor calcule matematice simpleDescrierea jobului - Operare in Priority: -Comenzi situatii de lucrari -NIR-uri -Bonuri de consum -Transferuri materiale- Evidenta documentelor- Preluarea, inregistrarea, distribuirea, evidenta si arhivarea corespondentei- Suport in intocmirea de documente oficiale- Intampinarea colaboratorilor/clientilor- Suport plasarea de comenzi- Suport in intocmirea contractelor- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
CONCELEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 3703 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager Si Manipulant Marfa - Bucuresti


Candidatul ideal Asistent manager:- studii medii/superioare;- abilitate in operarea programelor Microsoft (Excel, Word);- abilitati de relationare,comunicare;- atitudine proactiva si dinamism;- persoana responsabila, serioasa, atenta la detalii si foarte organizata, cu dorinta de a invata lucruri noi.Manipulant marfa:- disponibilitate pentru lucrul in depozit cu temperatura controlata;- scoala profesionala, studii medii;- constiinciozitate;responsabilitate;- organizare,- atentie la detalii;- rezistenta la efort fizic si temperaturi scazute;Descrierea jobului Asistent manager:- tine evidenta avizelor confirmate, predarea lor catre clienti prin email si curierat;- raportare in excel;- emite si printeaza documente;- alte sarcini specifice postului.Manipulant marfa:- descarca marfurile din tiruri sau din masinile de aprovizionare sau distribuţie;- depoziteaza marfurile respectand principiul FEFO;- pregateste marfa pentru livrare: impaletarea si infolierea corecta a marfii;- manipuleaza mar
WHITELAND IMPORT EXPORT SRL

Asistent Manager De Department -peek&cloppenburg(constanta)


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg S.R.L.PERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA VIVO! ConstanțaCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea nivelului
PEEK CLOPPENBURG SRL

Asistent Manager Adjunct Magazin Sef De Tura


Candidatul ideal Asistent Manager Adjunct Sef de Tura Mega Mall, Park lake si Sun Plaza- Minimum un an experienta pe un post similar (domeniul confectiilor constituie avantaj)- Cunostinte operare PC – Word, Excel, Internet Explorer;- Abilitati de comunicare si negociere;- Persoana serioasa, dinamica cu spirit de initiativa;- Discernamant si capacitatea de a rezolva probleme;- Putere de decizie si asumarea responsabilitatii;- Spirit de ordine si disciplina;- Echilibru emotional si stabilitate in atitudine si comportament;- Usurinta in comunicare si abilitati pentru lucrul in echipa;- Dorinta de dezvoltare a subordonatilor si preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual;- Corectitudine, flexibilitate, rezistenta la efort si stres.Descrierea jobului - Asigura consultanta de specialitate pentru clientii din magazin, inclusiv vanzare activa si incasare;- Organizeaza activitatea din magazin impreuna cu seful de magazin;- Supervizeaza si evalueaza activitatea angajatilor din s
COMDIC S.​R.​L.​

Asistent Manager - Fabrica De Ciment Hoghiz (brasov)


Candidatul ideal The Assistant Manager position is located in Hoghiz, Brasov County and the role is to manage the plant office, to provide administrative support to the plant management team and to keep the plant event calendar.Preferred skills and experience: Bachelor's Degree Very good MS-Office, especially Excel skills Fluent in English High motivation, personal responsibility, and flexibility Very well organized and analytical 1-2 years of assistant manager or as an administrative assistant would be an advantageDescrierea jobului Main responsibilities:Managing the plant office as well as the office budget; ordering the office materials and toolsAdministration and support for different activities like technical office equipment (mobile phones, meeting rooms, etc)Organization and support of the internal, organizational events, plant visitors calendarSchedule the plant meetings and events on calendarParticipate in the management meeting, keep the records of the discussions, and of
ROMCIM S.​A.​

Asistent Medical - Asistent Manager Chirurgie Estetica


Candidatul ideal Clinica Herastrau - Dr. Dana Miricioiu angajeaza asistent medical - asistent manager in domeniul chirurgiei estetice pentru a efectua sarcinile de planificare si conducere in colaborare sau in absenta managerului (program full-time, 8 ore pe zi, de luni pana vineri).Candidatul trebuie sa aiba aptitudini bune de organizare si aptitudini de solutionare a problemelor. Din moment ce va actiona ca o legatura intre pacienti si doctor, intermediind relatia dintre acestia, sunt necesare abilitati interpersonale de mediere pentru a asigura satisfactia pacientilor si functionarea eficienta a clinicii.Candidatul trebuie sa aiba o experienta de minimum 2 ani pe un post asemanator, in acelasi domeniu, cel al chirurgiei estetice.Descrierea jobului Responsabilitati:Organizarea si planificarea programarilorComunicarea cu pacientii si evaluarea nevoilor acestoraCrearea de rapoarte zilnice referitoare la activitatile derulateRelatia cu furnizoriiRealizarea de sarcini administrative ziln
CLASSMEDISPA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 292 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.