8 Locuri de Munca Asistent manager in Timisoara
8 Locuri de Munca Asistent manager in Timisoara
Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Asistent manager |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting recruteaza personal pentru postul de Asistent manager, la companie aflata in plina dezvoltare, din Timisoara. Responsabilități-Programarea întâlnirilor și organizarea documentelor-Menținerea și actualizarea bazelor de date- Asigurarea unei comunicări eficiente între departamente. Beneficii:-salariu fix-tichete de masa-asigurare medicala-oportunitati de invatare Cerințe:-Student/ absolvent de studii superioare economice-Experiență anterioară nu este necesara-Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă-Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan-Orientare către detalii și atenție la precizie-Abilități bune de organizare și gestionare a timpului SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL
Asistent Manager |
Candidatul ideal -studii superioare-experienta in campul muncii (office job) minim 3 ani-cunostinte limba engleza nivel avansat-cunostinte avansate de MS Office ( WORD, EXCEL).-capacitate de analiza, organizare si planificare-capacitate de relationare, adaptare la sarcini de lucru in schimbareDescrierea jobului - asigura interfata intre managementul firmei si parteneri externi si interni ai grupului- preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea acestora catre persoanele solicitate- inregistreaza documentele primite si le repartizeaza departamentelor interne;- asigura o buna facilitare si transmitere a informatiilor intre diverse departamente;- asigura activitatile de protocol necesare in cadrul vizitelor, sedintelor sau evenimentelor;- gestioneaza stocul de elemente de birotica si protocol;- tehnoredacteaza documente;- verifica si actualizeaza diferite rapoarte
TIM RAIL CARGO SRL
Asistent Manager |
Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și dedicate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Asistent Manager Candidatul ideal trebuie să :- fie organizat și să dețină abilități excelente de comunicare- să aibă inițiativă- cunoască limba engleză nivel conversațional- abilități bune de organizare și gestionare a timpului- atitudine proactivă și orientată spre rezultate- capacitatea de a luca sub presiune- capacitatea de a lua decizii fără supraveghere Descrierea jobului Responsabilități principale:- Asistarea managerului în coordonarea operațiunilor zilnice ale companiei- Monitorizarea și gestionarea flotei- Furnizarea de asistență în dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing- Colaborarea strânsă cu restul partenerilor de business- Gestionarea lead-urilor
CRIS RACING DELIVERY S.R.L.
Asistent Manager - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: U.S. Food Network S.A.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TIMISOARA
U.S. FOOD NETWORK S.A.
Asistent Manager |
- Cunostinte de secretariat - Cunostinte de contabilitate primara - Cunostinte in MS Office - Cunostinte limba engleza - Atentie la detalii -Organizare activitate zilnica Descrierea jobului - Inregistrarea corecta si la zi a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune: facturi catre furnizori si catre clienti, avize de expeditie, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum - Pregatirea si transmiterea facturilor si rapoartelor - Urmarirea soldurilor furnizorilor/clientilor - Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.
Varra Garden Construct
Asistent Manager |
Monitorizarea nivelurilor de stoc și a gradului de acoperire a produselor finite și luarea de măsuri corective, dacă este necesar, pentru a obține un nivel optim al stocurilor. Măsurarea respectării cantităților și termenelor de livrare, în vederea inițierii unor măsuri proactive pentru optimizarea fiabilității livrărilor în timp optim. Monitorizarea datelor de livrare și expedierea pentru produsele finite în timp optim, pentru a asigura fiabilitatea expedierii la timp către client . Întreținerea datelor de bază și a datelor de referință în domeniul livrărilor, pentru a garanta calitatea datelor în toate sistemele logistice relevante. Operarea sau sprijinirea unui sistem activ de gestionare a furnizorilor prin transmiterea de informații în vederea obținerii celor mai bune performanțe din partea furnizorilor. Transmiterea integrală și în timp util a informatiilor către Directorul General Administrator Păstrarea în ordine a tuturor documentelor și corespondenței specifice Calitatea docum
AQUA PRESTIGE
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 8 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: