Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

36 Locuri de Munca Management in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

36 Locuri de Munca Management in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Despăgubiri Directe

Manager Ecommerce


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre în calitate de Manager eCommerce și participa la crearea si implementarea strategiei noastre de vânzări online!Vei fi crucial în dezvoltarea și implementarea strategiilor eficiente, dezvoltarea și gestionarea platformei de comerț electronic, optimizarea experientei clientilor, generand astfel si creșterea vânzărilor online.Trebuie să ai abilități puternice de relaționare interpersonală și comunicare, abilități de gândire strategică, competențe în rezolvarea problemelor și o înțelegere profundă a marketingului digital și a analizei datelor.Familiarizarea cu tendințele și practicile curente din industrie este esențială pentru succesul în acest rol.Vei construi portofoliul de produse și servicii ce urmează a fi vândute prin intermediul platformei on-lineAbilități și calificări esențiale: Diplomă de licență în Marketing, Managementul Afacerilor sau într-un domeniu similar. Minim 3-5 ani de experiență în managementul comerțului electronic, prefera
BARRIER S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Ne dorim alături de noi, un coleg sau o colegă capabilă să țină sub control agenda managerială, o persoană cu inițiativă și organizare perfectă, obișnuită cu situațiile în care eficiența, diplomația și cunoașterea unei limbi străine face diferența.- Ai cunoștințe avansate de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint);- Studii superioare( preferabil economice sau juridice);- Ești o persoană sociabilă, atentă la detalii, responsabilă, punctuală;- Ai capacitatea de a integra volume mari de informații, de concentrare asupra elementelor care generează succesul și luarea deciziilor în condiții de presiune a timpului;- Atenție distributivă, viteză de reacție;Descrierea jobului Principalele responsabilităţi: Gestionarea agendei și a întâlnirilor managerului general Organizarea ședințelor, a întâlnirilor si redactarea proceselor verbale a ședințelor Atribuţii de contabilitate primară, asigurarea suportului administrativ implicat Recepţionarea, trierea şi transmiterea mesajelor
INTERTRADE GROUP LTD SRL

Media netă estimată pe baza celor 3659 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Magazin Bacău (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Studii superioare finalizate Experiență de conducere de minim 3 ani Spirit antreprenorial, gândire analitică și orientată spre rezultat Foarte bune abilități interpersonale Disponibilitate pentru deplasări și relocare în țarăDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru Plăți aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Autoturism de serviciu, inclusiv pentru uz personal și card de combustibil Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăSarcinile tale Ești responsabil pentru toate procesele din magazinul tău, de la disponibilitatea produselor pân
KAUFLAND ROMANIA SCS

Manager Sala De Jocuri


Candidatul ideal - Experienta in managementul unei sali de jocuri de noroc min 2 ani;- Abilitati de conducere, planificare si organizare a activitatii;- Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, sociabilitate, responsabilitate;- Consecventa in actiuni si eficienta personala;- Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii- Disponibilitate pentru deplasari- Bune cunostinte de operare PC si Microsoft Office- Permis Cat BDescrierea jobului - Organizeaza si supravegheaza salile de joc, catre cele mai inalte standarde de eficienta, in concordanta cu procedurile si politica companiei,- Asigura conditiile optime functionarii si prestarii de servicii in mod eficient;- Stabileste conform structurii organizatorice și a ROI, sarcinile și responsabilitatile echipei;- Motiveaza echipa prin comunicare si prin evaluare- Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte;- Propune si executa campanii de marketing;- Monitorizeaza
RED SEVENS S.​R.​L.​

Manager Zonal


Candidatul ideal Candidatul Ideal Orientare spre rezultat și atitudine proactivă; Bune abilități de exprimare și negociere; Persoană atentă la detalii, capabilă de ascultare activă; Gândire bazată pe logică; Aptitudini de leadership informal; Independență în luarea deciziilor; Abilitate de identificare și soluționare a problemelor; Abilitate de identificare a nevoilor clienților, dar și a persoanelor din subordine; Studii superioare – reprezintă un avantaj; Experiență în vânzări de minim 2 ani pe un post similar; Disponibilitate pentru deplasări și cazări în țară;Descrierea jobului Descrierea jobuluiResponsabilități: Implementarea și dezvoltarea strategiilor menite să atingă obiectivele comerciale; Organizarea și supervizarea activității echipei de vânzări, asigurând suportul în realizarea obiectivelor stabilite; Menținerea și dezvoltarea relațiilor comerciale în acord cu politicile comerciale ale companiei; Monitorizarea performanțelor de vânzare și identificarea oportunităților de de
EURO NARCIS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 101 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager Constructii - Braila


Candidatul ideal Abolvent studii tehnice Inginerie Mecanica (Facultatea de utilaj tehnologic) Experienta anterioara in vazarea de masini si utilaje de constructii este obligatorie. Cunostiinte avansate despre masini si utilaje de constructii. Pro-activ, persoana orientate catre client si rezultate, atentie la detalii Abilitati de comunicare si de vanzare. Abilitatea de intelege si a anticipa nevoile clientului. Capacitatea de planificare si organizare a timpului independent. Cunostiinte de limba engleza la nivel avansat. Cunostiinte operare calculator (MS Office, Microsoft Outlook). Posesor permis de conducere (categoria B). Disponibilitatea de a se deplasa in zona de care raspunde (Braila, Galati, Vrancea, Buzau, Bacau, Vaslui)Descrierea jobului Responsabilitati: Promoveaza, prezinta si vinde masinile si utilajele de constructii comercializate de Companie, in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale Companiei. Stabiliteste intalniri cu clientii si pastreaza un contact
TITAN MACHINERY ROMANIA SRL

Team Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 1251 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Office Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 232 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Regional Sales Manager


Candidatul ideal Pentru acest rol avem nevoie de o persoana care are experienta si performanta dovedita intr-un mediu de vanzare specializat cu mai multe locatii, cu o abordare puternica axata pe oameni, stiind cum sa obtina cele mai bune rezultate de la echipele sale prin intermediul unui stil eficient de management.In plus, la fel de importante sunt urmatoarele criterii de selectie:- Studii superioare finalizate;- Focus pe rezultate (dorinta de a actiona si de a fi neobosit in ceea ce priveste atingerea targhetelor);- Abilitatea de a crea si conduce echipe performante;- Initiativa si perseverenta;- Pasiune, optimism (cine nu are vrea sa lucreze alaturi de cineva care emana energie pozitiva?);- Abilitatea de a interpreta datele si de a lua decizii adecvate;- Abilitatea de a recunoaste performantele deosebite si a le incuraja, creand un mediu de lucru pozitiv;- Dorinta de a purta conversatii provocatoare la toate nivelurile si de a isi exprima cu usurinta punctul de vedere.Descrierea j
FLANCO RETAIL SA

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 7500 RON/Luna

Manager Regional De Vanzari


Candidatul ideal Cerinte: Absolvent/absolventă de studii superioare tehnice, Inginerie Electrica/Civila - reprezinta un avantaj; Experienta profesionala in domeniile Telecom, Proiecte fotovoltaice, capabil sa ofere solutii complexe adaptate nevoilor clientilor; Experienta in vanzari B2B, conturi mari, cel putin 5 ani; Capacitate de analiză și sinteză; Limba engleza la nivel avansat; Permis de conducere categoria B; Deschis la invatare continua, ambitios, orientat spre crestere, obisnuit cu lucrul sub presiune; Abilitati de comunicare si interrelationare exceptionale; Abilitati de negociere si persuasiune foarte bune.Descrierea jobului Responsabilitati: negociaza proiecte in domeniul energiei verzi pentru clientii mari din retail si industrie; propune solutii complexe de eficienta energetica adaptate clientilor mari din retail si industrie sau investitorilor in parcuri fotovoltaice, negociaza conditiile contractuale, adaptand dupa caz oferta, luand in calcul intreaga gama de produse Sim
SIMTEL TEAM S.​A.​

Relationship Manager Micro


Candidatul ideal Ai studii superioare - preferabil în economie sau domenii conexe Ai experiență de minimum 1 an în vanzari in sectorul bancar Cunostinte despre regulamentul bancar, comercial si drept si despre mediul economic de afaceri Cunostinte si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismului Cunoști limba engleză la nivel avansat (vorbit și scris) – constituie avantaj Ești o persoană proactiva, cu abilități de comunicare Ești orientat/ă spre client și rezultateDescrierea jobului Ai ocazia de a face parte din echipa de vânzări UniCredit Bank, în cadrul unei sucursale, unde vei administra un portofoliu de clienți persoane fizice oferind consultanță de specialitate potențialilor clienți identificând cele mai potrivite soluții nevoilor lor.Responsabilitățile tale: Esti responsabil de consolidarea și îmbunătațirea calităţii portofoliul
UNICREDIT BANK S.​A.​

Key Account Manager


Candidatul ideal In parteneriat cu colaboratorii nostrii, unul din cei mai importanti producatori & furnizori de solutii complete de refrigerare la nivel mondial pentru retail, producator de echipamente frigorifice comerciale, avem deschis rolul de Key Account Manager.Acesta va gestiona clientii din zona Moldovei, Bucuresti, Dobrogea si Muntenia.Cerintele noastre pentru acest rol sunt:- Educatie: studii superioare (profilul de management, stiinte economice sau tehnice, poate fi un avantaj)- Experienta anterioara in domeniul vanzarilor si retail, minim 5 ani (constituie avantaj experienta intr-o firma de furnizare solutii pentru retail, echipamente frigorifice)- Experienta de succes in dezvoltarea unei companiei- Cunoasterea tehnicilor de negociere si a celor de vanzare- Cunostiinte de operare PC (MS Ofice – Word, Excel) si a bazelor de date- Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu- Abilitati excelente de comunicare si negociere- Orientare catre rezultate si atingerea obiectivelor-
UNGUR RAMONA-IOANA PERSOANă FIZICă AUTORIZATă

Media netă estimată pe baza celor 476 de salarii introduse în Salario: 5925 RON/Luna

Manager Vanzari Directe Mentor - Bt Direct Ifn Sa


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre dinamice si contribuie la succesul nostru colectiv! 🚀Hai sa ne cunoastem.Ne-ar placea tare mult sa ne cunoastem pentru ca: Pui suflet in ceea ce faci, si “nu merge si-asa” Ai o pasiune pentru vanzari si vrei sa iti construiesti o cariera de success in acest domeniu Prietenii iti spun ca esti responsabil si serios, ca ai o atitudine pozitiva, gasesti solutii nu probleme Esti adaptabil, ai spirit de echipa, idei noi si curaj in a le impartasi cu ceilalti Esti absolvent de studii superioare si vrei sa iti pui in valoare cunostintele dobandite Detii permis de conducere categoria B si ai disponibilitatea de a efectua deplasari in interes de serviciu, cu recurenta saptamanalaDescrierea jobului Facand parte din echipa noastra vei avea ocazia sa:📚Creezi materiale de training si sa sustii training-uri interne;🌟Evaluezi oamenii din echipa si sa contribui activ la dezvoltarea lor;📢Analizezi si oferi feedback despre persoanele cu care sustii training
BANCA TRANSILVANIA SA

Area Sales Manager - Utilaje Agricole


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine? Experiență de minimum 3 ani în vânzări, dintre care, de preferat, 2 ani experiență în vânzarea utilajelor agricole; Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, atenție distributivă, capacitate de a lua rapid decizii; Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență; Cunoștințele de limbă engleză constituie avantaj; Cunostințe de operare PC (Windows, Microsoft Word, Excel, Internet). Carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Câteva cuvinte despre responsabilități: Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei; Prospectarea continuă a pieței pentru a extinde portofoliul de clienți; Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual; Participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării și finalizării acestora; Stabilirea și participarea la intâlnirile cu clienții și/sau cu furnizorii; Întocmir
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Social Media Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Social Media Manager creativ și dinamic pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal trebuie să aibă experiență dovedită în gestionarea campaniilor de marketing digital, inclusiv Google Ads și Facebook Ads, și să fie capabil să dezvolte strategii inovative de promovare pe rețelele sociale.Cerințe:Experiență de minim 1 an într-un rol similar.Cunoștințe solide de Google Ads și Facebook Ads.Abilitatea de a analiza date și a face recomandări bazate pe metrici.Excelente abilități de comunicare în română. Descrierea jobului Responsabilități:Crearea și gestionarea campaniilor pe Google Ads și Facebook Ads.Dezvoltarea de strategii de conținut pentru diverse platforme sociale.Analiza performanței campaniilor și optimizarea acestora.Colaborarea strânsă cu echipele de marketing și vânzări pentru a asigura coerența mesajului de brand.Oferim:Un mediu de lucru stimulativ și oportunități de dezvoltare profesională.Pachet salarial competitiv.Beneficii
LIFE CONNECT SOFT LEADS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 29 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager


Scurta descriere a companiei Inditex este cel mai mare retailer de fashion din lume, cu 8 branduri și peste 7,500 de magazine în întreaga lume. Succesul grupului Inditex se datorează talentului angajaților săi, care reprezintă cea mai valoroasă resursă a companiei. Cerinte • Ability to lead by example, motivate and develop staff• Strong organization and time management skills• Schedules and executes multiple tasks simultaneously• Goal oriented• Flexibility and problem solving ability• Uses initiative to seek proactive solutions• Excellent communication and interpersonal skills• Ability to work autonomously and as part of a team Responsabilitati • Sales and customer care: use commercial information and product knowledge to drive sales and other activities in the store using the internal provided tools, provides highest level of care to customers• HR & Team Management: recruits, interviews, develops and maintains a strong team, ensures that induction and relevant training are carried
Inditex

Media netă estimată pe baza celor 40868 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Zonal De Vanzari - Proiecte Electrice


Candidatul ideal • Persoană serioasă, organizată, dinamică și sociabilă cu abilități bune de comunicare și relaționare;• Studii medii sau superioare (profil electrotehnic sau conex constituie avantaj);• Abilitate de negociere comercială, capacitate de organizare și planificare a activității;• Experiența profesională în vânzări de echipamente electrice sau domenii conexe;• Posesor permis de conducere cat. B.Descrierea jobului Zona acoperită: Moldova• Menținerea și dezvoltarea portofoliului de clienți al companiei Promelek XXI (firme de instalații electrice și curenți slabi, tablotieri, antreprenori generali);• Consilierea clienților în oferirea celor mai potrivite soluții tehnice în strânsă colaborare cu echipa tehnică de ingineri• Urmărirea și atingerea obiectivelor lunare de vânzări• Identificarea și valorificarea noilor oportunități de afaceri ale companiei;• Prezentarea și promovarea produselor din portofoliul companiei Promelek XXI;• Elaborarea programului de vizite la clienți;• De
SC PROMELEK XXI SA

Brand/​ Category Manager Instalatii Termice Si Sanitare


Candidatul ideal Daca esti pasionat de ceea ce faci, motivat de provocari si ai ambitia sa progresezi in mod continuu, atunci ai toate atributele necesare pentru a te alatura echipei noastre in pozitia de Brand Manager Instalatii termice si sanitare.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca ai:- studii superioare tehnice (studiile in domeniul instalatiilor reprezinta un avantaj)- experienta relevanta in achizitii si vanzari (experienta in mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu furnizorii interni si externi reprezinta un avantaj);- cunoasterea limbii engleze - scris si vorbit;- cunostinte avansate de operare PC/ experienta in lucrul cu baze de date.- abilitati manageriale. Abilitati avansate de comunicare si negociere- inalt simt al responsabilitatii- abilitati reale de planificare, organizare si viteza de reactie;- orientare catre dezvoltarea business-ului, initiative, implicare, focusare pe rezultat;- permis de conducere categoria B;- domiciliul stabil in unul dintre judetele Neamt
DINAMIC 92 DISTRIBUTION SRL

Manager Vanzari


Candidatul ideal Dezvoltarea nationala continua si in anul 2024, astfel incat ne dorim un Manager de vanzari cu experienta in una dintre locatiile noastre, care să coordoneze echipele de agenți imobiliari Blitz, folosind cele mai bune practici pentru atingerea obiectivelor noastre ambitioase.Ne dorim ca tu sa ai: Experienta in coordonarea unei echipe de minimum 3 ani; Experienta în monitorizarea procesului de vanzare; Ai lucrat cu sisteme si proceduri bazate pe targete si KPI-uri; Folosesti coaching-ul pentru a-ti ajuta echipa sa se dezvolte; Ai fost implicat activ in procesul de recrutare si ti-ai selectat singur oamenii din echipa; Ai lucrat cu obiective SMART în stabilirea activitatii oamenilor din echipa ta; Experienta in vanzari constituie avantaj;Descrierea jobului Principalele tale responsabilitati: Esti responsabil de atingerea performantelor, KPI-urilor si indeplinirea obiectivelor; Vei propune solutii, vei implementa tactici si strategii la nivelul echipei, pentru a obtine ce
BLITZ NETWORK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 169 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.