Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

87 Locuri de Munca Management in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

87 Locuri de Munca Management in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
SERAR INVEST CONSULT SRL

Sales Account Manager


Candidatul ideal We are looking for a communicative Sales Account Manager with advanced English knowledge and strong customer orientation. Minimum requirements Excellent English communication skills, both written and verbal; Understanding of customers’ advertising needs; Good listener, creative, and intuitive; Experience in sales; Ability to develop strong and long-term relationships with advertising partners. Descrierea jobului Job Description Coinzilla, Sevio’s main project, works with hundreds of businesses from the finance & blockchain sector, helping them promote their project and reach their marketing objectives. As a Sales Account Manager, your primary responsibility will be to find new customers, maintain the relationship, and return to them with new offers. You will closely work with the sales department to develop our customer portfolio.Responsibilities Participate in the development and adaptation of the marketing strategy for trading following cultural requirements; Identif
SEVIO SOLUTIONS SRL

Manager Operational Cartuf


Candidatul ideal Manager restaurant CARTUF Căutăm un coleg/ o colegă de bază, care conduce locațiile fast-food CARTUF. Ne dorim Să fii absolvent/ă de studii superioare Să ai experiență de minim 2 ani într-o poziție de management HoReCa Să crezi în ceea ce faci și în impactul pe care munca ta îl poate aduce în scalarea companiei Să crezi în valorile noastre: entuziasm, responsabilitate, calitate, evoluție Descrierea jobului Descrierea job-ului Realizezi analize de piață (competiție, prețuri, etc..) Participi la ședințe săptămânale alături de echipa de top management Menții legătura cu angajații și participi la ședințe lunare cu întreaga echipă Te asiguri că echipa respectă procedurile standardizate și regulile interne de funcționare a punctului de lucru Faci vizite săptămânale în locații pentru controlul calității produselor Analizezi și stabilești concluzii pe baza rapoartelor de control a calității produselor, îndrepți și acorzi sancțiuni acolo unde este cazul Participi la procesul de
BIZONNECT SRL

Product Manager


Candidatul ideal Viziunea si misiunea Antibiotice S.A.Ne punem întotdeauna forța și cunoașterea în slujba celor care au nevoie de sprijinul nostru. Facem medicamentele valoroase mai accesibile, ca mijloc de ingrijire a sănătății pentru pacienți, medici, farmaciști.Prețuim eficiența și sprijinul de cooperare, care ne permit să fim orientați către nevoile mereu în schimbare ale clienților și consumatorilor nostri.Dacă ești o persoană bine organizată, cu o mare atenție la detalii, orientată către rezultate, creativă și dornică să activezi într-o companie de top cu expunere atât națională, cât și internațională, această oportunitate poate fi ceea ce cauți.Redăm mai jos cerințele postului: Absolvent al Facultății de Medicină / Farmacie Bună înțelegere a mixului de marketing Abilităti de comunicare cu specialiștii din domeniul sănătătii Capacitatea de a planifica și prioritiza sarcinile de lucru pentru a respecta termenele limită este fundamentală Încredere în sine, ambiție, initiativa, capa
ANTIBIOTICE SA

Media netă estimată pe baza celor 188 de salarii introduse în Salario: 5200 RON/Luna

Office Manager


Candidatul ideal We are looking for a dynamic Office Manager with strong organizational skills and a keen eye for detail to efficiently manage administrative tasks and support the smooth operation of our office.As an Office Manager, your primary responsibility will be to manage administrative tasks and deliver support to optimize the efficiency and efficacy of daily operations.Descrierea jobului RESPONSIBILITIES Schedule meetings and appointments; Organize the office layout and order stationery and equipment; Maintain office conditions and arrange necessary repairs; Manage contract and price negotiations with office vendors and service providers; Monitor stocks and order office supplies ; Use a range of software, including email, spreadsheets, and databases, to ensure the efficient running of the office; Foster a positive and inclusive office culture, organize team-building activities, parties, and celebrations; Register and archive documents from colleagues — leave requests, medical l
SEVIO SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 232 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Manager Adjunct - Carrefour Express Iasi


Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:Conducerea și controlarea activității administrative și comerciale a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;Asigurarea comunicării și implementării politicilor comerciale de către șefii de raion (planograme, reguli de implantare, merchandising, planuri promoționale, sezonalități etc) în vederea respectării obiectivelor transmise de la Sediu;Urmărirea zilnică a performanței magazinului și analizarea lunară a rezultatelor reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora.Profilul pe care îl căutăm:Capacitate de coordonare si motivare a echipei;Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumpărături;Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face clienților ziua mai frumoasă.Ceea ce oferim:Tichete de masă;Prime de Paști și Crăciun;Abonament medical la o clinică privată;Sporuri pentru weekendurile lucrate;Ajutoa
ARTIMA SA

Area Sales Manager- Elemente Vibropresate


Candidatul ideal Aptitudini, Abilitati si Deprinderi: Gandire analitica si critica; Spirit proactiv; Buna organizare individuala (autodidact); Experienta in vanzarea pavajelor constituie un avantaj; Studii superioare tehnice, dе preferat in domeniul constructiilor; Cunoasterea limbii Engleza si Germana constituie un avantaj; Bune cunostinte dе operare PC (Outlook, Excel, Word, PowerPoint, ASIS); Bune abilitati dе comunicare orala si scrisa; Rigurozitate si atentie la detalii. Permis de conducere categoria B; Locat in judetul Iasi.Descrierea jobului Area Sales Manager pentru elemente vibropresate precum: pavaj, boltari, borduri,etc.- in zona IS, BT, SV, VS, NT, BC, VN, GL- locat in Iasi; Imprеunа cu colegii din Departamentul dе Vаnzari si dе Mаrkеting participа la dezvoltаreа planului strаtegic de promovаre si vаnzаre; Identifica in permanenta noi piete conexe a produselor promovate; Realizeaza vanzari si consiliere tehnica catre constructori, montatori si proiectele din zona alocata; P
BRIKSTON CONSTRUCTION SOLUTIONS S.​A.​

Manager Urmarire Lucrari Electricitate (226273)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice Experienţă practică necesară: Minim 3 ani în domeniul distribuţiei de energie electrică Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Proceduri, instructiuni și legislație specifice domeniului de activitate: legislația în domeniul energiei, Legea 123/2013 cu completările și modificările ulerioare, regulamentele ANRE privind procesul de racordare, Legea 50/2001, Legea 10/1995 și alte reglementări conexe sarcinilor de serviciu Cunoştinţe IT: Operare PC – MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) Cunoștințe SAP (MM, PS, PM) Descrierea jobului Realizezi activități de întocmire referate de necesitate, înregistrare, verificare și recepționare documentații pentru lucrări din surse proprii și surse atrase, verifici și recepționezi facturi pentru serviciile de proiectare, gestionezi și centralizezi informații financiare din cadrul departamentului – electricitate Acorzi suport managerului de proiect și verifici documentațiile tehni
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Asistent Manager Vanzari


Candidatul ideal experiență în domeniul comerțului constituie un avantaj; spirit antreprenorial; gândire analitică și strategică; permis conducere categ B. Descrierea jobului Coordonezi strategic magazinele din aria atribuita din Iasi; Colaborezi, motivezi și dezvolți angajații din subordine; Optimizezi si verifici indicatorii specifici grupelor de marfă; Optimizezi disponibilitatea mărfii din magazine și verifici respectarea standardelor de prospețime și igienă.Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată; Salar net 2800 ron + Bonuri de masa in valoare de 700 Ron; Posibilitatea de crestere salariala cu 10% dupa primele 2 luni lucrate; Autoturism de serviciu; Formare profesională; Oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională
DTL SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 125 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Store Manager


Candidatul ideal - Experienta relevanta intr-o pozitie similara, preferabil in domeniul vanzarilor dе produse dе cosmetice profesionale - minim 1 an;- Prezenta agreabila, excelente abilitati dе negociere, comunicare si prezentare;- Limba engleza - nivel mediu;- Capacitate dе lucru in echipa, dе organizare, coordonare si planificare.Descrierea jobului - Crestеreа vanzarilor in magаzinele proprii si in lanturile dе mаgazine pаrtenere prin аplicаrеa unui manаgemеnt corect- Dezvoltаreа activa a initiativelor spre optimizarea oportunitatilor locale de marketing- Implinirea asteptarilor clientilor printr-o consiliere exemplara, asupra produselor si serviciilor- Asigurarea functionalitatii diverselor aspecte administrative, managementul stocurilor, al incasarilor, imaginii magazinului etc- Coordoneaza activitatile de merchandising in magazin- Intocmirea de situatii si rapoarte privind activitatea magazinelorOferim:- program de lucru atractiv si flexibil (în ture);- salariu motivant- școlariza
SEELSTER BEAUTY DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 21 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Software Development Manager,​ Amazon Privacy Tech


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Knowledge of engineering practices and patterns for the full software/hardware/networks development life cycle, including coding standards, code reviews, source control management, build processes, testing, certification, and livesite operations- Bachelor's degree- Experience managing a team of high calibre Software Engineers developing complex, world class, scalable software systems that have been successfully delivered to customersPREFERRED QUALIFICATIONS- Experience partnering with product and program management teams- Master's degree- Do you have 4+ years of experience managing engineers developing products that have been delivered to internal or external customers?Amazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your p
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Department Manager Sales (m/​f/​d) - Peek & Cloppenburg (iași)


Candidatul ideal EMPLOYMENT Full timeSTART As of nowCOMPANY Peek & Cloppenburg SRLCONTACT PERSON Adina RaicuLOCATION Palas Mall, IașiWE ARE LOOKING FOR Successful completion of a business administration qualification, preferably graduating from a university and proven practical knowledge in the retail sector Several years of leadership experience, ideally in the textile, FMCG or services sector Enthusiasm for fashion and lifestyle Strong customer- and service-orientation High level of commitment, initiative and hands-on approach Organizational and analytical skills including a strong numerical understanding Very good knowledge of English and/or GermanDescrierea jobului YOU WILL BE RESPONSIBLE FOR Being Head of Department, with direct personal responsibility for your team Motivating and training your team Ongoing support and improvement of sales Ensuring friendly and professional customer service throughout your department Conducting regular merchandise analysis and optimising the sales
PEEK CLOPPENBURG SRL

Asistent Manager - Contabilitate Primara


Candidatul ideal - Abilitati foarte bune de comunicare si relationare- Atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii- Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor- Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel)- Abilități de comunicare, analiză și prelucrare a informațiilor- Cunoștințe de contabilitate primară- Constituie un avantaj cunoasterea programului de contabilitate Saga si a platformei de licitatii SEAP- Minim 6 luni experienta pe un post similarDescrierea jobului - Intocmirea facturilor/chitantelor si avizelor de insotire a marfii;- Inregistrarea facturilor de marfa- Evidenta intrari facturi furnizor;- Realizarea inventarului;- Evidenta stocurilor- Intocmirea documentatiei pentru licitatii- Mentinerea relatiei cu clientii- Preluarea comenzilor de la clienti- Gestionarea site-ului web (shopify)Ce oferim:- Loc de munca stabil- Contract de munca pe perioada nedeterminata- Mediu de lucru prietenos- Salariu motivant in functie de p
VIDOS MEDICA S.​R.​L.​

Office Manager,​ Iasi


Candidatul ideal Are you the kind of manager who understands management as a continuous improvement process? Are you eager to boost the results and achieve constantly the business objectives? Are you searching for that kind of international company where you can bring real added value? If yes, let’s talk about it.Main Responsibilities:HR and administrative management of the local branch/office;Coordination of local suppliers, negotiations, and project planning;Runs the local branch in terms of efficiency and profitability;Proposes and organizes local cooperation and partnerships to promote our local office and to find candidates for the teams for our recruitment events;Is in permanent and direct communication with all internal and external services;Implements locally the Board decisions, the company rules and strategies;Has a developed proactive and client-oriented approach.Descrierea jobului Your Profile wanted by us:Experienced managerial profile;Excellent organizational and time man
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Manager Firma Catering


Candidatul ideal Căutăm o persoană organizata, perseverentă, cu abilități de comunicare și lucru în echipă, dornică de a se implica în activitatea companiei și a se dezvolta împreuna cu aceasta.Ne potrivim dacă ai:- experienta anterioara in domeniul de activitate al companiei (Horeca/ QSR/ Fast food) de minim 3 ani pe pozitia la care se aplica;- Cunostințe temeinice a business-proceselor unei unități de alimentație publică;-Disponibilitate si flexibilitate din punct de vedere al programului de lucru;- Capacitatea de a găsi limbă comună cu persoane diverse, de a coordona și organiza activitatea acestora și de a asista membrii echipei să crească profesional;- Abilități de planificare a activității proprii și a bunei funcționări a unității.- Cunostințe ferme despre indicatorii financiari ai unei unități de alimentație publică și capacitatea de a-i atinge.Descrierea jobului Responsabilități:-Bugetarea și planificarea activitatii;-Selecția, coordonarea și dezvoltarea echipei;-Crearea unui m
TAKEANDEAT SRL

Workforce Management Scheduler (on-site/​hybrid)


Candidatul ideal Excellent knowledge of English (B2 upwards); Excellent knowledge of Microsoft Office (preferably Excel); Bachelor’s degree; Good organizational skills; Good communication skills; Attention to detail; Teamwork.Descrierea jobului This role focuses on analyzing, rating and making recommendations to improve the workforce to reduce overheads and increase customer satisfaction and experience.The Workforce Optimization Scheduler is responsible for: Optimizing employee schedules to minimize work hours by meeting workload requirements and all applicable guidelines, resource availability and regulations; Managing optimized schedules (creating, posting, updating schedules); Reporting data management activities around employee scheduling and forecasts; Overviewing all non-production activities to ensure proper staffing levels are achieved; Resolving errors such as missed punches, meal break adjustments and correct project code; Adjusting total hours worked and any time off (leave)
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Manager Relatii Cu Clientii Agribusiness - Iasi


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Agribusiness Libra, Sucursala Pacurari, Iasi. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Agribusiness solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.). Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor. Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii AgriBusiness este in intervalul de 7000 lei brut si 13000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:-Esti absolvent/a de studii superioare;-Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune;-Esti o persoana zamb
LIBRA INTERNET BANK SA

Commercial Manager With Italian And English - Iasi


Candidatul ideal Our requirements: We are looking for a proactive attitude, initiative spirit and entrepreneurial manager for an ambitious project; 1-3 years experience in team coordination (commercial team – an advantage) and working on both quantitative and qualitative goals; Middle-advanced level of Italian and English; Real adaptive skills, leadership, involvement, enthusiasm, ambition, dynamism and good organizational abilities.Descrierea jobului Your responsibilities: Coordinating a team of 5-7 buyers/ purchasing specialists and coordinating the purchasing activity of the team from our Iasi Office; Providing proximity management for the acquisition team; Recruiting, training, evaluation and supervision of the subordinated team; Ensuring the transfer of tasks to team members and problem solving support; Analyzing the team results and reporting the results to the top management; Motivating and propose actions to achieve the objectives/ targets, set KPI’s.Financial benefits: Attract
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Relationship Manager Mcse @ Ing Office Pacurari


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Pacurari-IasiDacă știi despre tine că: Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară; Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară; Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale; Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere; Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze. Descrierea jobului Misiunea ta: Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului MCSE.Ce vei face în acest rol? Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului MCSE; Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața locală; Vei iniția și vei dezvolta relația cu companiile din segmentul MCSE; Vei oferi consultanță, suport vânzare și post-vânzare clienților; Vei urmări schimbările din piață și te vei documenta continuu despre piața bancară.Vino în echip
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Asistent Manager Sizeer - Iulius Mall Iasi


Candidatul ideal Dacă ești: responsabil și comunicativ, ai cel puțin 1 an experiență pe poziția de asistent manager, ai condus efectiv echipe de vânzări, lucrezi independent și organizat iar nivelul de limbă engleză este unul bun, îți place să lucrezi cu oamenii, apreciezi stabilitatea și dorești să lucrezi cu branduri cunoscute.Nu ezita să aplici!Descrierea jobului Noi oferim: Pachet salarial format din: salariu fix (peste media pieței) + comision lunar la atingerea targetelor lunare ale magazinului, Bonuri de masă, Training specializat, Dezvoltare și posibilitatea promovării în interiorul companiei, Lucrul într-o echipă profesionistă, Reduceri la produsele companiei.Responsabilitățile tale: suport complet oferit directorului de magazin în toate activitățile de la locul de munca, organizarea tuturor sarcinilor din magazin precum și realizarea planului de vânzări zilnic, supervizarea și dezvoltarea personalului din subordine prin training-uri susținute și programe de evaluare, oferirea
MIG MARKETING INVESTMENT GROUP RO SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.