Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

121 Locuri de Munca Management in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

121 Locuri de Munca Management in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent manager


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting recruteaza personal pentru postul de Asistent manager, la companie aflata in plina dezvoltare, din Timisoara. Responsabilități-Programarea întâlnirilor și organizarea documentelor-Menținerea și actualizarea bazelor de date- Asigurarea unei comunicări eficiente între departamente. Beneficii:-salariu fix-tichete de masa-asigurare medicala-oportunitati de invatare Cerințe:-Student/ absolvent de studii superioare economice-Experiență anterioară nu este necesara-Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă-Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan-Orientare către detalii și atenție la precizie-Abilități bune de organizare și gestionare a timpului SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
SERAR INVEST CONSULT SRL

Manager de proiect constructii /​ Coordonator tehnic


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 10000 LEI pe lună
Angajam Manager de proiect constructii pentru companie din Timisoara. Cerințe:- Studii superioare tehnice- Experienta in domeniul managementului de proiect- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office- Cunostinte de AUTOCAD, Microsoft Project- constituie avantaj- Cunoasterea normativelor in constructii- Interes domeniul IT (software) reprezinta avantaj,- Spirit de echipa. Beneficii:-Salariu fix-Tichete de masa-Asigurare medicala Responsabilități:- Coordonează activitatea proiectelor din santier- Asigura desfasurarea lucrarilor încredinţate ,in conformitate cu proiectele tehnice, detaliile de executie si caietele de sarcini- Se asigura ca toate lucrarile se desfasoara conform standardelor de calitate.- Implementeaza proceduri si reguli in cadrul proiectelor.- Mentine legatura cu institutiile statului. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest po
Clarismart Consulting SRL

Department Manager


Candidatul ideal DMDescrierea jobului DM Department Manager
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

Manager Vanzari


Candidatul ideal Experienta in domeniul vanzarilor minim 3 ani – conditie obligatorie (experienta intr-un post similar si experienta in vanzare de panouri termoizolante sau materiale de constructii reprezinta un avantaj);Planificare strategica și analiza de piața;Capacitatea de a prognoza potențialul pieței;Construirea și menținerea unor relații puternice cu clienții;Expertiza tehnicilor de vanzari, a strategiilor de achiziție a clienților și a capacitații de a incheia tranzacții in mod eficient;Disponibilitate la deplasari in tara;Dinamism si capacitatea de a executa sarcini multiple;Orientare catre client si rezultate, obtinerea targetului stabilit;Abilitati de comunicare, prezentare si negociere evidente, orientare catre client;Capacitate de lucru atat individual, cat si in echipa;Planificare strategică și analiza de piața;Cunoștințe pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), internet;Limba engleză – constituie un avantaj;Carnet de conducere categoria B.Descrierea jobul
TOPANEL PRODUCTION PANELS SA

Media netă estimată pe baza celor 165 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal -studii superioare-experienta in campul muncii (office job) minim 3 ani-cunostinte limba engleza nivel avansat-cunostinte avansate de MS Office ( WORD, EXCEL).-capacitate de analiza, organizare si planificare-capacitate de relationare, adaptare la sarcini de lucru in schimbareDescrierea jobului - asigura interfata intre managementul firmei si parteneri externi si interni ai grupului- preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea acestora catre persoanele solicitate- inregistreaza documentele primite si le repartizeaza departamentelor interne;- asigura o buna facilitare si transmitere a informatiilor intre diverse departamente;- asigura activitatile de protocol necesare in cadrul vizitelor, sedintelor sau evenimentelor;- gestioneaza stocul de elemente de birotica si protocol;- tehnoredacteaza documente;- verifica si actualizeaza diferite rapoarte
TIM RAIL CARGO SRL

Media netă estimată pe baza celor 3627 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Store Manager Timisoara


Candidatul ideal Store Manager TimisoaraC&A unul din principalii jucători de pe piața de modă, oferă locuri de muncă sigure într-un mediu de muncă plăcut, orientat către echipă și rezultate. Dacă ești o persoană flexibilă si dinamică te invităm alături de echipa noastra de profesioniști. Store Manager/Deputy Store ManagerDescrierea postului  Managementul si planificarea personalului  Organizarea interna a magazinului  Responsabil (ă) de modul de prezentare al mărfii - VIM  Funcții comerciale cheie (analiza cifrelor de afaceri, rentabilitatea suprafețelor, sortiment, etc.)Cerințe:  Studii medii / superioare  Experiență profesională – de preferat, in vânzări  Spirit flexibil, competențe sociale, dinamism, prezență agreabilă  Abilități de comunicare, persoana motivată si responsabilă  Abilități de Management si disponibilitatea călătoriilor pe durata traininguluiOferim  Oportunitatea sa dezvoltați o cariera de succes  Training-uri specifice  Pachet salarial motivant  Atmosfer
CA MODA RETAIL SRL

Visual Merchandiser Manager


Candidatul ideal VMM - Visual Merchandiser ManagerDescrierea jobului VMM
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

Assistant Store Manager


Candidatul ideal Assistant Store ManagerDescrierea jobului Assistant Store Manager
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

Manager - New Opening Lefties Timisoara


Candidatul ideal NEW OPENING TIMISOARA leftiesSTORE MANAGER/ DEPUTY MANAGER ASSISTANT MANAGER/ OPERATIONAL MANAGER0 ferimSalarlu flx şl bonus dln vănzărl Tlchete de masă (36 lel) Pachet de servIcll medlcale la RegIna Marla PrImă pentru flecare coleg/ prleten recomandat (de pănă la 2000 de lel) ZI de nastere Ilberă 25% reducere de angaJat la achlzItIonarea produselor dln Leftles, Zara, Pull&Bear, Masslmo Duttl, Bershka, Stradlvarlus, Oysho şl Zara Home DIscount-url in platformele Interne More4Less şl Benefit Systems Preţuri preferentiale pentru abonament la sălile desport clin tară, prIn 7carcl,ESX şi SanoPass FltResponsabilităţile tale vor fiOrganizarea şl ccorclonarea echlpel Planificarea imaginii magazinului Managementul stocurilor Ccordonarea şi supravegherea proceselor clin magazinApreciem următoareleDorinta cle a lucra intr-un mecliu clinamic Experientă anterioară in management (cle preferat in retall) Spirit organizatoric/initiativă Disponibilitate pentru program cle lucru in tur
INDITEX ROMANIA S.​R.​L.​

Automation Project Manager - Wd182653


Candidatul ideal The experience we’re looking to add to our team: * Bachelor's degree in Engineering, Computer Science, or a related field. * Solid technical background, with min 5yrs exp in Manufacturing process or/and automation development. * Excellent problem-solving, organizational, and leadership skills. * Proficiency in project management software tools. * The ability to read and analyze technical drawings, electrical diagram and other technical specifications. * Advanced level of English (written and spoken).Descrierea jobului DESCRIPTION/RESPONSIBILITIES:Flex is the diversified manufacturing partner of choice that helps market-leading brands design, build and deliver innovative products that improve the world. We believe in the power of diversity and inclusion and cultivate a workplace culture of belonging that views uniqueness as a competitive edge and builds a community that enables our people to push the limits of innovation to make great products that create value and
FLEXTRONICS ROMÂNIA SRL

Automation Project Manager - Wd182652


Candidatul ideal The experience we’re looking to add to our team:* Bachelor's degree in Engineering, Computer Science, or a related field.* Solid technical background, with min 5yrs exp in Manufacturing process or/and automation development.* Excellent problem-solving, organizational, and leadership skills.* Proficiency in project management software tools.* The ability to read and analyze technical drawings, electrical diagram and other technical specifications.* Advanced level of English (written and spoken).Descrierea jobului DESCRIPTION/RESPONSIBILITIES:Flex is the diversified manufacturing partner of choice that helps market-leading brands design, build and deliver innovative products that improve the world.We believe in the power of diversity and inclusion and cultivate a workplace culture of belonging that views uniqueness as a competitive edge and builds a community that enables our people to push the limits of innovation to make great products that create value and improve
FLEXTRONICS ROMÂNIA SRL

Inginer Electronist - Project Manager


Candidatul ideal Pentru a indeplini aceste atributii, este necesar sa ai: Experienta de minim 2 ani pe un rol de Inginer Electronist si preferabil, managementul proiectelor – arie: proces tehnologic. Cunostinte solide de Inginerie Electrica. Cunoștinte avansate de limba engleza sau germana. Permis de conducere categ. B. Disponibilitate pentru deplasari de aproximativ 60% din timp (in Europa). Bune abilitati de comunicare, atentie la detalii, orientare catre munca in echipa. Capacitate de planificare și organizare a activitatilor.Descrierea jobului Pentru unul dintre clientii nostri din Timisoara, o companie specializata in dezvoltarea, optimizarea si asamblarea finala a sistemelor de control al conveioarelor, cautam Inginer Electronist – Coordonator Proiect.Principalele responsabilitati ale rolului sunt: Coordonarea proiectelor internationale la cererea clientilor corporate, de la faza de planificare pana la instalarea si punerea in functiune a sistemelor industriale la sediul clientul
HUMANGEST GROUP SRL

Large Corporate Relationship Manager - Timisoara


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Large Corporate din cadrul Libra Internet Bank. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Large Corporate solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.). Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor. Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii Large Corporate este in intervalul de 11000 lei brut si 18000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:- Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune;- Te caracterizeaza proactivitatea si perseverenta
LIBRA INTERNET BANK SA

Manager Relatii Clienti Mall


Candidatul ideal Experiențele frumoase ne țin împreună!Pentru că #PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Experiențe multiple de învățare, dinamism și oportunități de deazvoltare, sunt doar căteva dintre caracteristicile acestui rol.Dacă ești tipul de persoană pentru care flexibilitatea în program se echivalează cu echilibru între viața profesională și cea personală, atunci acest rol este pentru tine!Drept urmare, este necesar să ai abilități precum: Comunicare eficientă și calitativă; Abordare comercială consultativă; Ascultare activă; Dorință de învățare și perfecționare; Proactivitate, adaptabilitate și determinare de a face lucrurile bine.Disponibilitate pentru a lucra inclusiv in weekend (prin rotatie).Descrierea jobului Activând pe acest rol o să ai ocazia să: Cunoști produsele și serviciile noastre în amănunt, astfel încât să faci cele mai bune recomandări cliențillor noștri; Procesezi operațiuni cu s
BANCA TRANSILVANIA SA

Demand Manager


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success.We believe the future belongs to you: the innovative, the passionate and the service-minded.Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us.QualificationsSuccessfully completed studies in the field of business administration, business informatics or similar subjects;Minimum 2 years of experience in consulting, supply chain or logistic
Bosch Timisoara

Demand Manager


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success.We believe the future belongs to you: the innovative, the passionate and the service-minded.Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us.Work #LikeABoschQualificationsSuccessfully completed studies in the field of business administration, business informatics or similar subjects;Minimum 2 years of experience in consulting, supply c
Bosch Timisoara

Manager Servicii Clienti Key Account (227030)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare în domeniul management/ economie/ inginerie Experienţă practică necesară: Minim 3 ani într-o poziție de relații clienți (clienți din sectorul public constituie un avantaj) Cunoștințe despre piața de energie din România (constituie un avantaj) Experienţă de lucru într-un mediu în schimbare constantă, cu ţinte strategice Experiență în domenii cu modificări rapide privind structurile/ procesele/ legislația Descrierea jobului Ești responsabil de gestionarea relației de distribuție duală (acolo unde există prezența DEGR) de gaz şi electricitate pentru toate nevoile legate sau derivate din aceasta, serviciile și produsele oferite de Delgaz Grid în limitele reglementate, de complexitate adaptată la profilul de clienți din sectorul public Ești responsabil pentru respectarea rutinelor desemnate ca parte din procesul de sustenabilitate a activității de relaționare cu acești clienți, efectuând în mod concertat și structurat activități de prosp
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Manager Magazin


Candidatul ideal ​Manager Magazin Store ManagerCompetente managerialePasiune pentru moda si identificare cu produsele brandului, cunostinte de moda, trenduri si industria de fashionExcelente abilitati de vanzare si customer serviceInitiativa in atingerea obiectivelor de lucruCunostinte de limba engleza (Avansat)CreativitateAbilitati dezvoltate de comunicare, dinamismFlexibilitate si adaptabilitate, spirit analitic, organizareManager Magazin Store ManagerDescrierea jobului ​Manager Magazin Store ManagerCompetente managerialePasiune pentru moda si identificare cu produsele brandului, cunostinte de moda, trenduri si industria de fashionExcelente abilitati de vanzare si customer serviceInitiativa in atingerea obiectivelor de lucruCunostinte de limba engleza (Avansat)CreativitateAbilitati dezvoltate de comunicare, dinamismFlexibilitate si adaptabilitate, spirit analitic, organizareManager Magazin Store Manager
INDITEX ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 336 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Calitate


Candidatul ideal - Absolvent de Studii Superioare Tehnice;- Experienta anterioara in departamentul Calitate;- Cunostinte ale standardelor de calitate ; HACCP, IFS, ASC, BRC, etc- Competente: orientare catre rezultat, rezolvare de probleme; atentie la detalii;- Analizarea datelor si propunerea proceselor de imbunatatire a calitatii;- Gestioneaza nemultumirile si neconformitatile venite din partea clientului;- Gestioneaza problemele interne conform procedurilor.Descrierea jobului - monitorizarea și verificarea respectării planului HACCP;- participarea la audituri;- controlarea stării de igienă a ariei de producție si a mijloacelor de transport;- calcularea raportului zilnic de producție;- reactualizarea zilnică a fișelor de produs (lot, dată expirare etc.);- completarea zilnică a documentelor (Plan de igienizare, Fișă monitorizare temperaturi, Puncte critice de control, etc.);- supravegherea și verificarea stării secției și coordonarea lucrărilor de curățare și igienizare a secției, util
FABRICA DE PESTE TIMISOARA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 36 de salarii introduse în Salario: 7769 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.