Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2383 Locuri de Munca in Cluj-Napoca - Joburi in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2383 Locuri de Munca in Cluj-Napoca - Joburi in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Casier Cluj Manastur


Candidatul ideal Casier Cluj ManasturDescrierea jobului Casier Cluj Manastur
PEPCO RETAIL SRL

Agent/​broker Imobiliar


Candidatul ideal Daca iti doresti sa devii independent financiar, noi avem solutia! Daca doresti sa te dezvolti personal, noi te putem ajuta!Esti candidatul ideal daca:- ai competente de comunicare, negociere si relationare;- esti o fire dinamica, motivata si sociabila;- iti doresti sa te perfectionezi si dezvolti constant in plan profesional;- esti creativ si ai abilitatea de adaptare la un mediu dinamic de munca;- ai o prezenta placuta si esti statornic;- iti place sa inveti pentru a te perfectiona;- esti puternic motivat pentru realizari financiare semnificative;- cunosti conceptul de corectitudine, respect si loialitate;- detii un permis de conducere categoria B;Experienta in vanzari este considerata un atuu in selectia candidatilor.Descrierea jobului - in primul rand, ajutam si ghidam clientii in vederea incheierii tranzactiilor imobiliare cu succes.- prospectarea pietei imobiliare;- promovarea serviciilor companiei;- crearea, sustinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii;- con
HABITAS IMOBILIARE SRL

Customer Advisor With Hungarian - Cluj-napoca


Candidatul ideal - Preferable college degree or related work experience- Excellent written and verbal communication skills in Hungarian- Good English skills- Good MS Office skills- Excellent customer service skills- Pleasant, friendly voice/understandability- High motivation and enthusiastic approach- Self-organized- Planning and prioritization skills- Effective decision making- Knowledge and experience with measuring and improving customer satisfaction and loyalty acrossbroad functional areas and diverse geographies- Familiarity with ticketing systems- Life experience to apply to managing situations- Early adopter of technology- Makes the customers feel confident that their needs are being met- Dependable, reliable, and able to perform duties with minimum supervision.Descrierea jobului - Communication via emails, tickets, and chat with existing customers in order to solve their issues relatedto the products- Giving information about the client to existing customers and prospects via e
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Accounts Payable Associate (german Preferred) (225134)


Candidatul ideal Education/ Training: High School or University Degree (Economic studies represent an advantage) Professional experience: Strong knowledge of principles, practices, regulations, and procedures, preferably related to the German market SAP, MS Office Languages: English (mandatory) German (preferred) Descrierea jobului A timely and accurate performance of all activities in accordance with compliance, internal control, performance and quality standards as defined in relevant service level agreements and company policies has to be ensured, therefore activities include, but are not limited to: Working on received E-Mails and routing invoices for validation according to the DTP Ensuring coding and entering of invoices after the necessary approvals have been acquired Handling E-mails, final demands and calls from business units, internal dept. and vendors Maintaining the relationship with the customers and Accounting Business Partner by participating in regular calls Contributi
E.​ON ROMANIA SRL

Tehnician Mentenanta Si Intretinere


Candidatul ideal Ești persoana pe care o căutăm dacă ai: Studii medii/școală profesională, profil tehnic (Electrică, Electronică, Electromecanică); Autorizare ANRE (reprezintă un avantaj); Experiență de minimum 1 an în activități de mentenanță, electrică și mecanică, în producție; Cunoștințe echipamente, acționări electrice (citire, interpretare și execuție scheme electrice) și automatizări; Capacitatea de a reacționa rapid și de a lua decizii corecte, asumându-ți responsabilitatea; Capacitatea de organizare și planificare individuală a activității; Flexibilitate, abilități bune de comunicare și spirit de echipă; Cunoștințe de operare PC: Microsoft Office (Word, Excel).Descrierea jobului Locație: Cluj-NapocaCăutăm o persoană cu inițiativă și bune competențe tehnice, care să se alăture echipei SFC Cluj pe poziția de Tehnician Mentenanță și Întreținere. Rolul tău va fi acela de a sprijini activitatea din cadrul sediului, prin participarea activă la operațiunile de mentenanță și întreține
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Consultant Financiar Oney: Cluj Napoca


Candidatul ideal Echipa Oney cauta coleg/a dornic/a sa invete si sa evolueze in mediul financiar pe pozitia de Consultant Financiar in orasul Cluj NapocaVei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS OfficeEsti atent/a la detaliiAi abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamicDovedesti initiativa si spirit de echipa.Descrierea jobului Probabil te intrebi care vor fi responsabilitatile?Asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple ( card de credit, credit de nevoi personale, credit de consum, asigurari si garantii extinse) catre clienti in magazinul Leroy MerlinSemnezi contracte de finantare in locatie,verifici documentele aferente si te asiguri de corectitudinea informatiilor completate.Abordezi proactiv clientii din locat
ONEY FINANCES SRL

Operator Call Center - Full Time


Candidatul ideal Ne dorim ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci.Ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback.Pentru ca noi suntem o echipa sociabila, zambareata si pasionata de ceea ce face, ne dorim ca si tu sa fii la fel.Lasa-ne pe noi sa te ajutam sa evoluezi profesional!Te-ai saturat sa mergi la interviuri si sa fii respins doar pentru ca nu ai experienta in domeniu, sau pentru ca nu indeplinesti conditiile de varsta?Toate aceste prejudecati se opresc aici, pentru ca noi dorim sa te sustinem si credem ca meriti sansa sa te afirmi din punct de vedere profesional!Tu trebuie doar sa iti doresti, de restul ne ocupam noi!Descrierea jobului Job-ul se desfasoara in limba Romana si ne place sa investim in oameni din toate punctele de vedere!De aceea iti oferim training specializat, pentru ca tu sa fii pregatit/a in momentul inceperii job-ului, iar colegii de echipa te vor ajuta oferindu-ti sfatur
GA HCS INVEST S.​R.​L.​

Consilier Vanzari - Aldo Cluj Vivo


Candidatul ideal Consilier vanzari - ALDO CLUJ VIVOCautam Fashion Lovers!Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra de la Cluj!Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!?Energie, pozitivism si altruism;Motivatie si spirit de colegialitate;Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion.Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Consilier vanzari - ALDO CLUJ VIVOIn relatia cu colegii: s
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Data Entry Operator (italian)


Candidatul ideal Vuoi far parte del nostro gruppo? Ecco i requisiti fondamentali:• ITALIANO – livello avanzato• Massima attenzione ai dettagli• Determinazione ad imparare nuove informazioni• Capacità di eseguire compiti ripetitivi con un elevato grado di precisione• A team player che mostra la capacità di adattamento, la flessibilità e la perseveranza nella gestione di un buon rapporto di lavoro con i colleghi;• Forti capacità di comunicazione scritta;• Autonomia gestionale, versatilità e serietà• L'esperienza in data entry puo' essere un vantaggioDescrierea jobului Responsabilita':• La verifica e la validazione delle consuntivazioni degli interventi eseguiti• Esaminare i dati per individuare carenze o errori, correggere eventuali incompatibilità• Verifficare che i documenti siano completi, ricercare e ottenere ulteriori informazioni per documenti incompletiOffriamo:• Un training gratuito, specifico per il settore d'attività• Stipendio fisso in base all'esperienza e
DABOVE SERVIZI S.​R.​L.​

Lucrator Comercial/​casier - Brico Depot Cluj-napoca


Candidatul ideal Cel mai probabil, ne-am cunoscut deja. Ne-ai văzut în casa vecinului tău sau în casele prietenilor tăi. Fiind printre liderii pieței îmbunătățirii locuințelor din România, e ușor să te întâlnești cu Brico în casele românilor.Pentru cei 2500 de colegi din cele 32 de magazine și din sediul central, Brico este locul unde construim împreună. Aici, totul este într-o continuă dezvoltare, inclusiv cariera ta. Prin urmare, vei fi încurajat și susținut să evoluezi într-un mediu de lucru sigur și plăcut.Magazinul Brico Dépôt Cluj-Napoca cauta colegi noi in echipa care sa indeplineasca urmatoarele cerinte:Construim cariere și contribuim împreună pentru case mai bune, fiind profesioniști, învățând, respectându-ne, arătând grijă față de nevoile colegilor și ale clienților noștri. Daca vrei sa iti construiesti si tu o cariera alături de noi, aplica si #HaiSaFimBricolegiDescrierea jobului Dacă optezi pentru postul dе LUCRATOR COMERCIAL, ai nevoie dе: orientare spre a intelege nevoile
BRICOSTORE ROMANIA SA

Junior Disaster Recovery And Ops Management Analyst @mmctech


Candidatul ideal The DR and Operations Management Processes Analyst will help facilitate corporate wide IT processes like Disaster Recovery, Microsoft License Management, Service On-boarding, and Management Reporting Services in the area of infrastructure, database, desktop management, IT security, and incident & problem management and change management. The role is involved on behalf of the MMC Business Units the Application DR in scheduling, preparation, execution, and post-mortem of DR tests - coordinating and working with the Tech Support DR team as required. This position will also facilitate a few infrastructure related processes such as Inventory Review, Capacity & Forecasting and Application Sunset.Descrierea jobului THE ROLE & YOUR MISSIONDisaster Recovery Management (50%): Planning and coordination of application DR testing schedules – ensuring compliance with application DR policy and client requirements. Management of scheduled application DR tests, in partnership with Tech
DARWIN TECHNOLOGIES SRL

Web Designer/​ Cms Specialist - In Cluj-napoca,​ Judetul Cluj


Candidatul ideal Echipa Finesse Agency este în căutarea unei persoane creative, inovatoare și organizate, cu un portofoliu în dezvoltarea de site-uri web în Wodrpress/Shopify/Webflow, dispusă de colaborare contractuală b2b.Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă tânără și dinamică, te invitam sa ni te alaturi!Cerințe:- Experientă demonstrabilă în Web Design, cu un portofoliu care să înglobeze minim 6 proiecte realizate în mod individual- Cunoștinte medii/avansate în Wordpress/Shopify/Webflow (se solicită cunoașterea avansată a uneia dintre acestea și cel puțin medie a celei de-a doua)- Înțelegere profundă a principiilor de design, UX/UI și tendințele actuale în designul web- Cunoștințele în HTML, CSS și alte limbaje web sunt un avantaj- Cunoștințe medii/avansate în utilizarea Photoshop, Canva Pro sau a altor instrumente de design grafic- Colaborarea strânsă cu echipa și clienții pentru a înțelege nevoile și obiectivele proiectelor și pentru a oferi soluții de design inovatoare și
FLAMINGO INDUSTRY S.​R.​L.​

Ofiter Logistica- Bt Leasing Transilvania Ifn Sa


Candidatul ideal Cerinte post: Studii superioare absolvite; Foarte bune cunostinte de operare MS Office; Atitudine pozitiva, proactivitate, organizare, responsabilitate; Abilitati excelente de comunicare si relationare; Acuratete in indeplinirea task-urilor, atentie la detalii; Cunoasterea limbii engleze constituie avantajDescrierea jobului In ce consta activitatea ta? Gestionarea etapelor parcurse de dosarele de finantare pentru vehiculele ce fac obiectul contractului de leasing; Gestionarea documentelor in vederea transmiterii catre arhiva externa; Prevenirea si rezolvarea reclamatiilor din partea clientilor; Initierea apelurilor telefonice catre client/ furnizor pentru obtinerea documentatiei necesare; Operarea sumelor de facturat in aplicatiile informatice.Ce oferim noi? Mediu de lucru activ; Oportunitatea de a lucra intr-o echipa proactiva; Training pe produse, comunicare si proceduri necesare desfasurarii activitatii zilnice; Salariu fix atractiv, bonuri de masa, bonus in functie
BANCA TRANSILVANIA SA

Casier Cluj Sigma


Candidatul ideal Casier Cluj SigmaCe oferim: • pachet salarial atractiv • bonusuri motivante • bonuri de masă • discount de angajat de până la 25% la produsele PEPCO • program de lucru flexibil • dezvoltare profesională și oportunități de promovare • suport din partea unei echipe prietenoase Responsabilități: • servirea amabilă și rapidă a clienților • operarea caselor de marcat, încasarea banilor și efectuarea tuturor rutinelor legate de numerar • recepționarea livrărilor de marfă • expunerea produselor respectând standardele de merchandising ale companiei Cerințe: • studii medii (studiile comerciale sunt un avantaj) • amabilitate în relația cu clienții • punctualitate și dorința de a lucra în echipăDescrierea jobului Casier Cluj SigmaCe oferim: • pachet salarial atractiv • bonusuri motivante • bonuri de masă • discount de angajat de până la 25% la produsele PEPCO • program de lucru flexibil • dezvoltare profesională și oportunități de promovare • suport din partea unei echipe prieten
PEPCO RETAIL SRL

Ospatar/​ Ajutor Ospatar


Candidatul ideal Căutăm ospătar/ ajutor ospătar, persoană harnică, energică, sociabilă, cu excelente abilități de comunicare, cu poftă de viață și de muncă, care să ne ajute în activitatea de servire a oaspeților, în restaurantele și în celelalte spații ale hotelului nostru.Educație și experiență: Studii medii Curs de ospătar – constituie avantaj Ai cunoștințe foarte bune de limba engleză (pentru ospătari) și cunoștințe medii de limba engleză (pentru ajutor ospătar) Experiență relevantă de minim 1 an pentru ospătar Alte cursuri de specialitate F&B – constituie avantaj Experiență de lucru într-un hotel - constituie avantajTe rugăm să aplici dacă: Ești pasionat de industria ospitalității și îți dorești să lucrezi într-un hotel de lanț internațional Prietenii tăi spun despre tine că te pricepi să vorbești cu oamenii și ești mereu ,,pe fază’’, intuiești ce au nevoie Îți dorești să devii un specialist în arta servirii, ai început deja să faci pași în direcția aceasta și vrei să continui să
WINNERS FIRST S.​R.​L.​

Senior Accountant,​ Cljp


Descrierea jobului Job DescriptionResponsible for Projects related to FA ( S4 Hana BDB)Responsible for PT-P13 for S4 HanaResponsible for all State Aid Grant, including SA no.4 and ECC (implementation & monitoring for next 5 years)Responsible for accounting for EU financing programs for Cluj Plant and Engineering Center Cluj-NapocaResponsible for Fixed Assets & Investments Accounting according with LGAAP and IFRS standards;Stocktaking coordinator (HUB is solely responsible for booking in SAP)Responsible for accurate accounting and financial statements according to IFRS, Local GAAP and tax accountingSupport for statutory audit and tax inspectionDrives continuous improvements in process optimization and harmonizationResponsible for accurate accounting and financial statements according to IFRS, Local GAAP and tax accountingSupport for statutory audit and tax inspectionDrives continuous improvements in process optimization and harmonizationQualificationsYour profile: Minimum 5 years workin
ROBERT BOSCH SRL

Carrefour Cluj Caută Colegi Noi


Candidatul ideal Posturi disponibile:•Decorator,•Receptioner marfa,•Bucatar,•Cofetar,•Lucrator comercial,•Vanzator produse proaspete.Descrierea jobului Principalele tale responsabilități:▪ Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumpărături;▪ Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face clienților ziua mai frumoasă.Ceea ce oferim:•Tichete de masă•Prime de Paști și Crăciun;•Abonament medical la o clinica privată•Sporuri pentru weekendurile lucrate•Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces)•Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;•Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;•Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.Aplică și vino în echipa Carrefour!
ROMANIA HYPERMARCHE SA

Consultant Relatii Cu Clientii


Candidatul ideal Abilități excelente de comunicare, completate de capacitatea de soluționare a solicitărilor clienților; Atitudine proactivă: Orientare către client și către soluționarea nevoilor acestuia; Abilități bune de operare PC (internet browser, editare text, tabele si baze de date), precum si capacitatea de a lucra cu mai multe programe simultan; Cunoștințe ale unor limbi straine la cel putin nivel mediu si dorinta de perfectionare; Experiența în domeniul vânzărilor constituie un avantaj.Descrierea jobului Descrierea jobului Reprezintă interfața dintre client si companie; Preluarea apelurilor/mail-urilor/mesajelor clienţilor, furnizând informaţii sau asistenţă; Oferirea informaţiilor corecte într-o manieră profesionistă; Răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate către departamentele din firma si clienti; Identifică nevoia fiecărui client și răspunde cererilor acestuia cu oferte din portofoliul companiei; Promovarea imaginii companiei prin atitudine, cunoştinţe, orient
Confidenţial

Agent Comercial Cluj


Candidatul ideal Profil: Absolvent de studii liceale. Permis de conducere (experienta min. 2 ani) Abilitati de comunicare si relationare Abilitati de negociere Atitudine pozitiva, proactiva si capacitatea de atentie si analiza asupra detaliilor Limba engleza – nivel de baza de cunostinte Cunostinte de calculator – nivel de baza de cunostinte Experienta minima in merchandising si/sau VanzariDescrierea jobului Responsabilitati: Indeplinirea obiectivelor Mondelez Romania prin maximizarea impactului tuturor activitatilor comerciale, marketing si merchandising in magazinele arondate conform standardelor si politicii Mondelez Romania Influentarea creşterii cererii de consum pentru produsele Mondelez Romania prin exercitarea responsabilitatilor pozitiei in magazinele atribuite Scopul fundamental este de implementare si mentinere in magazine a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sau in materie de:disponibilitate a produselor prin influentarea evitarii situatiilor de su
MONDELEZ ROMANIA S.​A.​

Fullstack Developer (mobile Architectures And Applications)


Candidatul ideal As a member of the Mobile Architectures and Applications team, you will be responsible for the conceptualization, implementation, and operation of mobile applications at Gühring Romania. We are looking for a Fullstack Developer who can work on both front-end and back-end development. Qualifications Minimum of 2 years of relevant work experience in backend development using Spring Boot, and frontend development using Angular. Comprehensive knowledge in various programming languages, especially Java for back-end development. Experience working with relational and non-relational databases such as MySQL, PostgreSQL, MongoDB, or Oracle. Experience in developing web applications using Angular as the front-end framework and Spring Boot as the back-end framework. Knowledge of web technologies such as HTTP, REST APIs, AJAX, and JSON. Experience in version control with Git. Experience with testing methods and tools such as unit tests, integration tests, and test automation. Expe
GUHRING SRL

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Cluj-Napoca?

Salariul mediu net in Cluj-Napoca este de 4 800 lei. Venitul mediu brut fiind de 8 400 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Cluj-Napoca?

In prezent avem disponibille 2 383 locuri de munca in Cluj-Napoca.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.