Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2383 Locuri de Munca in Cluj-Napoca - Joburi in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2383 Locuri de Munca in Cluj-Napoca - Joburi in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Junior Pentru Aur De Investitii Si Valuta - Cluj


Candidatul ideal Începe o carieră, nu doar un loc de muncăNu trebuie să ai experiență.Cu noi, vei deveni expert.Tavex este locul potrivit pentru tine, chiar dacă: Nu ai experiență Ești absolvent recent de facultate Ești studentPentru a lucra la Tavex Ai nevoie de: Dorința de a te dezvolta Gândire logică Plăcerea de a lucra cu oamenii Să te înțelegi bine cu cifreleNu ai nevoie de: Experiență Studii superioare CV Un compromis pentru timpul tău liberDescrierea jobului În calitate de consultant junior în aur de investiții și valută vei: Consilia clienții cu privire la investițiile în aur și argint Evalua conținutul de aur și argint din diverse produse Lucra cu peste 50 de tipuri de valute Efectua transferuri de baniCe beneficii îți oferă Tavex: Salariul de 5 900 RON brut Tichete de masă în valoare de 550 RON net Bonus de sign-up de 8500 RON brut după finalizarea training-ului pănă in а 6 lună Bonus lunar, variabil in funcție de profit și performanță Teambuilding-uri interesante Transparenț
TAVEX GOLD S.​R.​L.​

Hr Business Partner Cluj Turzii


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸Stii cum sa energizezi si sa inspiri oamenii din jurul tau astfel incat sa isi manifeste cu incredere propria autenticitate?🗸 Ți-ar plăcea să te ocupi de gestionarea strategică a resurselor umane la nivelul unui magazin?🗸 Îți dorești sa fii un catalizator pentru potentialul fiecarui coleg cu scopul dezvoltarii si fructificarii inteligentei colective?🗸 În plus, te bucuri de abilități personale precum creativitate, gandire strategica si luarea deciziilor in mediul de business?Meriți să faci parte dintr-o echipă deschisa si autentica în care performanța, exemplaritatea, coerența, respectul, cinstea, simplitatea și generozitatea sunt coordonate ale modului în care lucrăm și interacționăm unii cu ceilalți!Cum ești: Abilități de relaționare – stăpânești tehnicile de ascultare activă, dispui de abilitatea de a identifica cu ușurință nevoile celorlalți și știi cum să comunici mesaje clare și simplu de înțeles; Cu spirit analitic
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Personal Banker Back-up - Regiunea De Vest


Candidatul ideal - Mobilitate pe toate sucursalele din Regiunea Vestica (Arad, Cluj, Timisoara, Bistrita, Oradea, Sibiu, Targu Mures), cat si disponibilitate de deplasare in provincie;- Stapanirea procedurilor si fluxurilor operationale;- Experienta de minim 1 an, in domeniul bancar, cu operatiuni cash/noncash.Descrierea jobului In rolul de Personal Banker Back-up (sau pe scurt, PB), vei avea oportunitatea de a lucra in Front Office, in cadrul Sucursalei Cluj - Napoca din Regiunea de Vest. Principalele activitati sunt cele de a oferi suport clientilor care viziteaza sucursala, pentru a realiza operatiunile de care au nevoie, incluzand si operatiuni cu cash.Obiectivul unui coleg care ocupa rolul de Personal Banker Back-up este de a oferi o experienta cat mai placuta clientilor, atunci cand au nevoie de suport in realizarea operatiunilor bancare. Pentru a indeplini cu succes acest rol, ar trebui sa iti placa sa interactionezi cu oamenii, sa iti doresti in permanenta sa oferi solutii si r
LIBRA INTERNET BANK SA

Receptioner-operator Facturare


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane orientate către clienți și dornice să ofere o experiență excelentă clienților noștri în calitate de Recepționer - operator facturare.Ai abilități excelente de comunicare, esti empatic și ți se pare interesant domeniul auto? Aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine!Descrierea jobului Descrierea jobului – Recepționer - Operator facturareEsti cea sau cel care primește clienții și-i orientează către colegii consilieri. Răspunzi la telefon, mailuri si organizezi activitatea in recepție. Facturezi, incasezi, inregistrezi, faci bonuri de consum, etc..Cerințe:- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă- Orientare către clienți, capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii pentru a atinge obiectivele echipei- Cunoștințe minime de Contabilitate primară- Experiență anterioară într-un rol similar de relații cu clienții sau facturare este apreciată, însă nu neapărat necesară Îți oferim:- Mediu de lucru modern
SALSTAR SRL

Casier Cluj Platinia


Candidatul ideal Casier Cluj PlatiniaDescrierea jobului Casier Cluj Platinia
PEPCO RETAIL SRL

People & Culture Manager (hr Manager)


Candidatul ideal HR ManagerDescrierea jobului HR Manager
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

Accounts Receivable Analyst With English


Candidatul ideal Excellent English skills both written and spoken Educational background in Accounting/Economical field is an asset Experience in activities that imply relations with customers/call center/front office activities Very good interpersonal skills and ability to work in a team Professional approach to work and positive attitude Capacity to work under pressure Good organizational skills Good practical knowledge of MS Office toolsDescrierea jobului What you would do: Mаnagе thе аssignеd outstanding accounts Notify customers with overduе dеbt and аttеmpts to sеcure payment using telephonе, fax, email, lеttеrs Record information аbout finаnciаl status of customer and status of collection efforts Receive calls from customers who have inquiries related to their ledger account balances or payments Establishe and monitors credit limits Processe orders on hold by assessing associated risk and liaising with customers Record information about financial status of customer and the statu
VIKING OFFICE SERVICE CENTER S.​R.​L.​

Consilier Vanzari Tezyo Cluj Vivo Full Time


Candidatul ideal Consilier vanzari Tezyo Cluj VivoCautam Fashion Lovers!Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra de la Cluj!Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!?Energie, pozitivism si altruism;Motivatie si spirit de colegialitate;Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion.Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Consilier vanzari Tezyo Cluj VivoIn relatia cu colegii: sun
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Manager Relatii Clienti Imm Si Corporate


Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate cu licenta; Experienta relevanta, de minim 6 luni, in aria vanzarilor persoane juridice; Cunostinte de baza de contabilitate si analiza de risc; Cunostiinte de calculator - word, excel avansat; Cunostiinte de limba engleza – nivel mediu-avansat; Capacitate de organizare; Orientare catre client; Atentie la detalii; Responsabilitate; Permis auto si disponibilitate pentru activitate de teren; Intelegerea mediului de business din orasul respectiv.Descrierea jobului Dezvoltarea continua a portofoliului de clienti IMM si Corporate (Cifra de Afaceri > 1 mil. EUR, fara limita superioara); Administrarea si monitorizarea portofoliului de clienti IMM si Corporate in vederea identificarii, valorificarii oricaror nevoi financiare ale acestora si a cresterii profitabilitatii bancii; Cresterea satisfactiei clientilor, prin dezvoltarea si mentinerea unui relationship de calitate cu firmele din portofoliu; Promovarea imaginii bancii in segmentul v
PATRIA BANK S.​A.​

Sef Magazin - Cluj


Candidatul ideal Abilitati foarte bune de comunicare si negociere, fermitate, integritate, responabilitate.Spirit de organizare, coordonare echipa.Descrierea jobului Se ofera salariu si conditii de munca avantajoase.
UNICARM SRL

Specialist Credite Verzi Si Sustenabile,​ Ho (cluj)


Candidatul ideal Fii parte din povestea de succes a clienților noștri!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreuna un viitor sigur.Postul de față s-ar împleti minunat cu o persoană care: Creează și menține relații profesionale optime, transmite încredere și interacționează autentic și transparent; Este flexibilă și deschisă să se implice pe proiecte diferite și monitorizează feedback-ul primit de la liniile de business impactate cu privire la soluțiile și parteneriatele din portofoliu, în scopul îmbunătățirii continue a acestora; Prezintă un profil commercial cu mintea deschisă spre procesele de vânzare; Este adaptabilă la schimbare, în ceea ce privește legistlația, oportunitățile și tipologia utilizată; Demonstrează cunoașterea normelor, procedurilor și fluxurilor specifice activității; Își updatează informațiile ori de câte ori apar modificări; Identi
BANCA TRANSILVANIA SA

Casier Comercial Carrefour Express Cluj Floresti


Candidatul ideal Căutăm colegi noi pentruCarrefour Express ClujCasier Comercial, Lucrător Universal,Lucrător Universal Produse ProaspetePrincipalele tale responsabilități:§Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumpărături;§Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face clienților ziua mai frumoasă.§Ceea ce oferim:§Tichete de masă§Primă de vacanță si de fidelitate;§Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;§Asigurare privată de sănătate§Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces)§Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;§Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;§Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.*Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție.La Carrefour încurajăm persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în dificultate și/sau din grupuri
ARTIMA SA

Fpa Analyst


Candidatul ideal What will make you successful? * Bachelor's degree in finance or accounting, Chartered Accountant, or M.B.A Preferred * 2+ years experiences with financial analysis, cost accounting, financial planning or relevant in a multinational company is preferred * Working knowledge of U.S. GAAP * Good communication skills in both English and native language * Strong analytical skills, including ability to think about complex issues using scientific/critical thinking approach to solve problems and make sound judgments * Ability to communicate effectively with non-Finance business liaisons * Self-motivated, strong sense of service and cooperation * Flexibility to work evening hours to overlap with international regions a plus * Proficiency in all Microsoft Office tools, especially in Excel * Experience with Oracle,SAP or another ERP system a plus * Experience with Hyperion Essbasse or Hyperion Financial Management also a plus * Experience with BI tools such as Power Query & Power
VERTIV ROMANIA SRL

Casier Cluj Baciu


Candidatul ideal Casier Cluj BaciuDescrierea jobului Casier Cluj Baciu
PEPCO RETAIL SRL

Referent Back Office Departament Intermediere Credite


Candidatul ideal Constiincios si atent, respecta termenele primite, gandire analitica si structurata, sociabil, cu initiativa. Descrierea jobului Task-uri operationale: procesare de informatii, follow up pe dosare clienti, urmarire si actualizare statusuri pe dosare, intocmire rapoarte.Task-uri marketing: prospectarea periodica a pietei bancare. Task-uri suport.Pachetul salarial cuprinde bonuri de masa (4.550 net inclusiv bonuri), la care se adauga: asigurare medicala (consultatii, analize medicale, imagistica, spitalizare), asigurare de deces, prima de evaluare in situatia atingerii tintei de vanzari.
SC OVB ALLFINANZ ROMANIA BROKER DE ASIGURARE SRL

Tech Lead


Candidatul ideal We are currently looking for a Tech Lead for our in-house product development team (core platform, B2C mobile applications, B2B mobile application), someone who can build a team and inspire growth and innovation. In this role, you'll build and lead a cross-functional agile team, guiding technical direction, and championing best practices. We value problem-solving skills, focus on quality, and a commitment to mentoring colleagues.The ideal candidate is a skilled communicator, a proficient problem solver, with a strong background in software development, as well as team coordination.Requirements Architecture and development experience in backend engineering, with focus on RESTful services A good understanding of distributed systems A strong Java core knowledge with exposure to Java 8 / 11 / 17 Strong knowledge of the Spring ecosystem: Spring Boot, Spring Cloud Proficiency in database technologies (MySQL) Experience with CI / CD for application deployment to the Cloud
SC MOBILE DISTRIBUTION SRL

Developing Senior Auditor


Candidatul ideal What are your superpowers?You are a fresh graduate or planning to graduate within the next 12 months (from any field);You have excellent analytical skills (including the ability to interpret data and take actions based on data);You are motivated by learning and experience different roles;You are curious and open-minded;You are well-organized, detailed-oriented & thrive while multitasking;You can work independently and within the team;Your communication skills are great, and you are able to build good working relationships;Your English skills are upper-intermediate or advanced.What would be great to have?Highly developed organizational and project management skills;Experience in leading projects;Ability to work with spreadsheets and presentation tools.#WorkforceOfTheFutureDescrierea jobului What would you be doing?Taking part in developing an audit strategy and audit plans (obtaining an understanding of the client and its business processes, performing risk assessments
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICII SRL

Frontend Developer (angular)


Candidatul ideal We are looking for a talented Frontend Developer with comprehensive knowledge in Angular to join our team and contribute to the development of cutting-edge web applications. Qualifications Minimum of 2 years of relevant work experience in frontend development using Angular. Strong proficiency in Angular and TypeScript, as well as experience with Angular development tools and libraries. Understanding of frontend development concepts such as component architecture, data binding, and routing. Experience in integrating RESTful APIs and handling JSON data formats. Knowledge of HTML, CSS, and JavaScript, as well as experience with CSS preprocessors like SASS or LESS. Experience working with version control systems like Git. Good understanding of UX/UI design principles and the ability to translate designs into user-friendly interfaces. Strong problem-solving skills and the ability to work in an agile development environment.Descrierea jobului Responsibilities Development of
GUHRING SRL

Consultant Vanzari - Showroom Cluj


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Consultant Vanzari - Showroom ClujȘtii că te potrivești dacă bifezi: Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Studii medii; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultan
EMAG

Personal Serviciu Cluj Str.​ Frunzisului Part-time 4h (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai absolvit cel puțin ciclul primar de învățământ (cel puțin 4 clase); Contăm pe abilitățile tale de organizare, comunicare și relaționare cu colegii și clienții.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să te ocupi de curățenia din interiorul și exteriorul magazinului, cu precadere în grupurile sanitare și parcare, dar și pe sala de vânzare; Contăm pe tine că te vei ocupa de strângerea ambalajelor de carton și folie aflate pe sala de vânzare și că vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii contează pe tine să asiguri curățenia și igienizarea aparatului de reciclare (RVM) și a incintei în care acest
LIDL DISCOUNT SRL

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Cluj-Napoca?

Salariul mediu net in Cluj-Napoca este de 4 800 lei. Venitul mediu brut fiind de 8 400 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Cluj-Napoca?

In prezent avem disponibille 2 383 locuri de munca in Cluj-Napoca.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.