Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2383 Locuri de Munca in Cluj-Napoca - Joburi in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2383 Locuri de Munca in Cluj-Napoca - Joburi in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Area Field Manager - Nord-vestul României


Candidatul ideal Căutăm un/o coleg/ă ce se va ocupa de managementul operațional al magazinelor (din teritoriul alocat, respectiv din judetele Cluj, Maramureș, Bistrița-Năsăud, Satu Mare, Sălaj, Suceava), de atingerea profitabilității și a principalilor indicatori de performanță.CANDIDATUL IDEALAbilitățile pe care le căutăm la viitorul nostru coleg sunt următoarele:Hard skills: Microsoft Office – cunoștințe de nivel mediu-avansat (cu focus pe Excel); Limba Engleză – nivel mediu.Soft Skills Gândire analitică, atenție la detalii; Competențe în luarea deciziilor și asumarea responsabilităților; Dinamic, comunicativ, entuziast, rezistent la stres, ușor adaptabil la schimbare; Abilități de training/ coaching; Spirit de echipă.Alte cerințe : Experiență pe o poziție similară de minim 3 ani (experiență în industria Horeca/ Retail reprezintă un avantaj important); Absolvent de studii superioare conexe domeniului de activitate; Permis conducere – categoria B; Disponibilitate pentru program flexib
LAGARDERE TRAVEL RETAIL SRL

Customer Support Specialist With Italian


Candidatul ideal Requisiti fondamentali:- conoscenza al livello AVANZATO della lingua ITALIANA (C2), scritto e parlato- disponibilità e orientamento al risultato- grande attenzione per la qualità- ottime doti relazionali e comunicative- capacità di adattarsi a lavoro in team- orientamento al problem solving- autonomia gestionale, versatilità e serietà- capacita’ di risolvere piu di una situazione simultaneament- buona conoscenza dell'utilizzo del pc, nello specifico buona conoscenza del pacchetto MS OfficeDescrierea jobului L'operatore risponderà ed effettuerà le chiamate e/o spedirà comunicazioni via mail/fax per offrire le informazioni richieste dai nostri clienti e dai nostri collaboratori in tutta Italia riguardanti i nostri progetti.Il nostro collega effetuera' chiamate INBOUND e/o OUTBOUND per: offrire assistenza ai clienti che hanno presentato presso lo sportello documentazione per nuove richieste di allacciamento del gas per vari distributori sul terrirorio italiano
DABOVE SERVIZI S.​R.​L.​

Ofiter Credite Input Sgb Acreditive Si Credite Sindicalizate


Candidatul ideal Experiențele frumoase ne țin împreună!Pentru că #PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Experiențe multiple de învățare, dinamism și oportunități de deazvoltare, sunt doar căteva dintre caracteristicile acestui rol.Dacă ești tipul de persoană pentru care flexibilitatea în program se echivalează cu echilibru între viața profesională și cea personală, atunci acest rol este pentru tine!Drept urmare, este necesar să ai abilități precum: Comunicare eficientă și calitativă; Abordare comercială consultativă; Ascultare activă; Dorință de învățare și perfecționare; Proactivitate, adaptabilitate și determinare de a face lucrurile bine.Descrierea jobului Activând pe acest rol o să ai ocazia să: Verifici documentatia necesara intocmirii contractelor de credit si a contractelor de garantie aferente produselor non-cash/actelor aditionale /contractelor de emitere scrisoare de garantie/acreditiv/scrisori d
BANCA TRANSILVANIA SA

Economist /​ Contabil - Cluj


Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniu;Experienta minima in domeniul contabil 1 anBune cunostinte a legislatiei fiscale;Bune cunostinte de utilizare a calculatorului (Microsoft Office, Excel);Abilitati de comunicare;Atentie la detalii;Abilitatea de a lucra individual dar si in echipa.Descrierea jobului Inregistrari contabile;Intocmire balante de verificare;Intocmire situatii financiare;Intocmire declaratii lunare/trimestriale privind impozitele si taxele.Beneficii:Pachet salarial atractiv.Bonuri de masa.Asigurare medicala.
PKF ECONOMETRICA S.​R.​L.​

Teamlead Supply Chain Resilience Management (w/​m/​d)


Candidatul ideal Pensum: 100%Bist du bereit, in einer Schlüsselrolle die Zukunft von Axpo mitzugestalten? Als Teamleiter im Bereich Supply Chain Resilience Management baust du ein neues Team auf und entwickelst ein ganzheitliches, gruppenweites Supply-Chain-Resilience-Management-System.Descrierea jobului Aufgaben & Verantwortlichkeiten: Erstbewertung der gruppenweiten SCM-Resilienzlage und Entwicklung eines umfassenden Konzepts. Abstimmung der SCM-Anforderungen mit dem Bereich Group Risk. Koordination mit dem ESG-Team und Group Risk sowie den Category Managern und dem Einkauf der Divisionen. Implementierung und Betrieb eines KPI-Dashboards zur Risikokontrolle. Weiterentwicklung des SAP Ariba Risk Management, Exiger und EcoVadis. Zentrale Ansprechperson für Themen rund um SCM-Resilienz.Profil & Anforderungen: Offene Denkweise und starke kommunikative Fähigkeiten. Strukturierte Arbeitsweise und ausgeprägte Analysefähigkeit. Nachgewiesene Erfahrungen in der Entwicklung von Risikokonzepten
AXPO

Marketing Analyst: Metrics Maestro


Candidatul ideal Do you describe yourself as a person who loves data and opens an Excel spreadsheet for any task? Can you look between the rows of numbers to see the patterns and to draft ambitious accurate solutions? If so, Yardi is waiting to welcome you to the team as our Marketing Analyst!This position represents a great opportunity to get introduced to the highly competitive North American online marketing industry or to enhance your knowledge of it.This position is available in a hybrid regime that implies working from the office at least once a week.Requirements: Advanced Microsoft Excel skills (e.g. Pivot Tables, Lookup functions); At least 3 years of experience working as a business analyst, financial, marketing or related analyst role; Ability to understand and interpret large sets of data; Great attention to detail; Excellent research skills; Fast learner with strong analytical and problem-solving skills; Great report writing & summarizing skills;Other skills we value highly
PROPERTY SHARK SRL

Customer Advisor With Romanian - Cluj-napoca


Candidatul ideal - Preferable college degree or related work experience- Excellent written and verbal communication skills in Romanian- Good English skills- Good MS Office skills- Excellent customer service skills- Pleasant, friendly voice/understandability- High motivation and enthusiastic approach- Self-organized- Planning and prioritization skills- Effective decision making- Knowledge and experience with measuring and improving customer satisfaction and loyalty acrossbroad functional areas and diverse geographies- Familiarity with ticketing systems- Life experience to apply to managing situations- Early adopter of technology- Makes the customers feel confident that their needs are being met- Dependable, reliable, and able to perform duties with minimum supervision.Descrierea jobului - Communication via emails, tickets, and chat with existing customers in order to solve their issues relatedto the products- Giving information about the client to existing customers and prospects via em
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Maintenance Engineer Cluj


Candidatul ideal We need you to be an engineer in a related field.Electricity turns everything on - so, strong electrical / mechanical / Constructions / Installations aptitude and experience.Professional experience in industrial maintenance.Communication is the root of all solutions therefore outstanding customer services and communication skills are mandatory.Self-motivated, decisive, with the ability to adapt to change and competing demands.Proven ability to work creatively and analytically in a problem-solving environment demonstrating teamwork, innovation and excellence.Experience leading and motivating various team sizes, including internal and external resources, while holding team accountable for performance.Must be able to learn, understand and apply new technologies.Descrierea jobului What This Job Involves:You will be directly responsible for the delivery of technical maintenance in the industrial area.Ensure that the highest standards of services are provided in accordance w
MT T PROPERTY MANAGEMENT SRL

Accounts Payable Associate (german Speaker) (225240)


Candidatul ideal Education/ Training: High School or University Degree (Economic studies represent an advantage) Professional experience: Strong knowledge of principles, practices, regulations, and procedures, preferably related to the German market SAP, MS Office Languages: English German (mandatory) Descrierea jobului A timely and accurate performance of all activities in accordance with compliance, internal control, performance and quality standards as defined in relevant service level agreements and company policies has to be ensured, therefore activities include, but are not limited to: Working on received E-Mails and routing invoices for validation according to the DTP Ensuring coding and entering of invoices after the necessary approvals have been acquired Handling E-mails, final demands and calls from business units, internal dept. and vendors Maintaining the relationship with the customers and Accounting Business Partner by participating in regular calls Contributing towards i
E.​ON ROMANIA SRL

Consultant Medical - Spital Ares


Candidatul ideal ARES GROUP caută un Consultant Medical care să se alăture echipei din Cluj Napoca.Cerinte :*Studii universitare absolvite (reprezintă un avantaj - diploma de absolvire a unei facultăți cu profil medical);*Comunicare: capacitatea de a comunica clar si concis, atat in scris cat si verbal, pentru o buna comunicare trebuie sa stiti sa ascultati si sa extrageti informatia necesara;*Abilități dezvoltate de comunicare, persuasiune, negociere și time management; experienta pe vanzari in domeniul medical reprezinta un avantaj*Buna capacitate de lucru sub presiune, avand de a face zilnic cu un numar ridicat de cazuri diverse si de persoane care provin din zone variate ale societatii;*Experiență anterioară în domeniu , preferabil în domeniul serviciilor medicale;*Orientare către rezultate și lucru în echipă;*Susține și se implică în atingerea obiectivelor de echipă;*Proactivitate, inițiativă și foarte bune abilități de identificare și soluționare a problemelor;*Cunoștințe de oper
CENTRELE DE EXCELENŢĂ ARES SRL

Tehnician Montat Cabluri Infrastructura - Curenti Slabi


Candidatul ideal - Tehnician autorizat pentru a lucra cu curenti slabi- Cablari structurate, mufari, sudura fibra optica - sunt cunostinte necesare- Disponibilitate pentru munca pe santier- Absolvent de liceu cu specializare tehnica constituie un avantaj- Certificari pe sisteme de securitate constituie un avantaj sau le puteti obtine pe parcurs ca angajat al companiei- Activitatea impune punctualitate, respectarea programului de lucruDescrierea jobului - Activitatea se desfasoara la sediul clientului- in regim de santier- locul de munca este la filiala ETA2U din Cluj-Napoca- deplasari la companiile din proximitatea Clujului- salar motivant cu disponibilitate de dezvoltare in timp/experienta- training pentru noi-angajati si program de cursuri pentru dezvoltarea continua si obtinerea de certificari tehnice- oportunitatea de a lucra intr-o echipa de profesionisti si de a va asuma un nivel de responsabilitate ridicat- pachet salarial atractiv insotit de premii si beneficii
ETA2U SRL

Team Leader In Cluj With Italian And English Skill


Candidatul ideal Minimum 6 months of work experience in our company Previous experiences as a Team Manager/ Team Leader is considered an advantage Strong understanding and communication (written and spoken) skills in Italian and English (all escalation communication is in English and Italian) The drive to be successful and contribute to the success of others Great understanding on how a customer service operation works, like workflows, KPI’s, etc. Strong sense of personal accountability and ownership Flexible to work various schedules based on business needs A proactive thinker with the ability to anticipate and identify customer needs and decisively solve problems Demonstrate professional customer service skills: solutions mindset, helping nature, passion for customer service Confident about your ability to contribute effectively Good knowledge of computer, phone (apps), gaming systems and more, which are all used for streaming (PS4, Xbox, Apple TV, etc), Great problem-solving skills
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Consilier Imobiliar /​ Agent Imobiliar


Candidatul ideal Experiență anterioară în vânzări imobiliare sau într-un rol similar constituie avantajAbilități excelente de comunicare și negociereAtenție la detalii și capacitatea de a gestiona eficient mai multe tranzacții simultanFlexibilitate și adaptabilitate la cerințele în continuă schimbare ale industriei imobiliareObligatoriu Disponibilitate pentru deplasări în teren.Descrierea jobului Rolul tău:Identificarea și prospectarea clienților potențiali pentru vânzarea sau închirierea proprietăților imobiliarePrezentarea proprietăților disponibile clienților și oferirea de consultanță în alegerea celor mai potrivite opțiuniCoordonarea vizionărilor și negocierea contractelor de vânzare sau închiriereÎntocmirea și gestionarea documentelor și actelor necesare în procesul de tranzacționareMenținerea relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei rețele extinse de contacte în industria imobiliarăBeneficii:Cele mai atractive comisioane si bonusuri din piata!Oportunitatea de a lucra
IMMO DIALUX S.​R.​L.​

Consultant Junior Pentru Aur De Investitii Si Valuta - Cluj


Candidatul ideal Începe o carieră, nu doar un loc de muncăNu trebuie să ai experiență.Cu noi, vei deveni expert.Tavex este locul potrivit pentru tine, chiar dacă: Nu ai experiență Ești absolvent recent de facultate Ești studentPentru a lucra la Tavex Ai nevoie de: Dorința de a te dezvolta Gândire logică Plăcerea de a lucra cu oamenii Să te înțelegi bine cu cifreleNu ai nevoie de: Experiență Studii superioare CV Un compromis pentru timpul tău liberDescrierea jobului În calitate de consultant junior în aur de investiții și valută vei: Consilia clienții cu privire la investițiile în aur și argint Evalua conținutul de aur și argint din diverse produse Lucra cu peste 50 de tipuri de valute Efectua transferuri de baniCe beneficii îți oferă Tavex: Salariul de 5 900 RON brut Tichete de masă în valoare de 550 RON net Bonus de sign-up de 8500 RON brut după finalizarea training-ului pănă in а 6 lună Bonus lunar, variabil in funcție de profit și performanță Teambuilding-uri interesante Transparenț
TAVEX GOLD S.​R.​L.​

Hr Business Partner Cluj Turzii


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸Stii cum sa energizezi si sa inspiri oamenii din jurul tau astfel incat sa isi manifeste cu incredere propria autenticitate?🗸 Ți-ar plăcea să te ocupi de gestionarea strategică a resurselor umane la nivelul unui magazin?🗸 Îți dorești sa fii un catalizator pentru potentialul fiecarui coleg cu scopul dezvoltarii si fructificarii inteligentei colective?🗸 În plus, te bucuri de abilități personale precum creativitate, gandire strategica si luarea deciziilor in mediul de business?Meriți să faci parte dintr-o echipă deschisa si autentica în care performanța, exemplaritatea, coerența, respectul, cinstea, simplitatea și generozitatea sunt coordonate ale modului în care lucrăm și interacționăm unii cu ceilalți!Cum ești: Abilități de relaționare – stăpânești tehnicile de ascultare activă, dispui de abilitatea de a identifica cu ușurință nevoile celorlalți și știi cum să comunici mesaje clare și simplu de înțeles; Cu spirit analitic
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Personal Banker Back-up - Regiunea De Vest


Candidatul ideal - Mobilitate pe toate sucursalele din Regiunea Vestica (Arad, Cluj, Timisoara, Bistrita, Oradea, Sibiu, Targu Mures), cat si disponibilitate de deplasare in provincie;- Stapanirea procedurilor si fluxurilor operationale;- Experienta de minim 1 an, in domeniul bancar, cu operatiuni cash/noncash.Descrierea jobului In rolul de Personal Banker Back-up (sau pe scurt, PB), vei avea oportunitatea de a lucra in Front Office, in cadrul Sucursalei Cluj - Napoca din Regiunea de Vest. Principalele activitati sunt cele de a oferi suport clientilor care viziteaza sucursala, pentru a realiza operatiunile de care au nevoie, incluzand si operatiuni cu cash.Obiectivul unui coleg care ocupa rolul de Personal Banker Back-up este de a oferi o experienta cat mai placuta clientilor, atunci cand au nevoie de suport in realizarea operatiunilor bancare. Pentru a indeplini cu succes acest rol, ar trebui sa iti placa sa interactionezi cu oamenii, sa iti doresti in permanenta sa oferi solutii si r
LIBRA INTERNET BANK SA

Receptioner-operator Facturare


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane orientate către clienți și dornice să ofere o experiență excelentă clienților noștri în calitate de Recepționer - operator facturare.Ai abilități excelente de comunicare, esti empatic și ți se pare interesant domeniul auto? Aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine!Descrierea jobului Descrierea jobului – Recepționer - Operator facturareEsti cea sau cel care primește clienții și-i orientează către colegii consilieri. Răspunzi la telefon, mailuri si organizezi activitatea in recepție. Facturezi, incasezi, inregistrezi, faci bonuri de consum, etc..Cerințe:- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă- Orientare către clienți, capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii pentru a atinge obiectivele echipei- Cunoștințe minime de Contabilitate primară- Experiență anterioară într-un rol similar de relații cu clienții sau facturare este apreciată, însă nu neapărat necesară Îți oferim:- Mediu de lucru modern
SALSTAR SRL

Casier Cluj Platinia


Candidatul ideal Casier Cluj PlatiniaDescrierea jobului Casier Cluj Platinia
PEPCO RETAIL SRL

People & Culture Manager (hr Manager)


Candidatul ideal HR ManagerDescrierea jobului HR Manager
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

Accounts Receivable Analyst With English


Candidatul ideal Excellent English skills both written and spoken Educational background in Accounting/Economical field is an asset Experience in activities that imply relations with customers/call center/front office activities Very good interpersonal skills and ability to work in a team Professional approach to work and positive attitude Capacity to work under pressure Good organizational skills Good practical knowledge of MS Office toolsDescrierea jobului What you would do: Mаnagе thе аssignеd outstanding accounts Notify customers with overduе dеbt and аttеmpts to sеcure payment using telephonе, fax, email, lеttеrs Record information аbout finаnciаl status of customer and status of collection efforts Receive calls from customers who have inquiries related to their ledger account balances or payments Establishe and monitors credit limits Processe orders on hold by assessing associated risk and liaising with customers Record information about financial status of customer and the statu
VIKING OFFICE SERVICE CENTER S.​R.​L.​

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Cluj-Napoca?

Salariul mediu net in Cluj-Napoca este de 4 800 lei. Venitul mediu brut fiind de 8 400 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Cluj-Napoca?

In prezent avem disponibille 2 383 locuri de munca in Cluj-Napoca.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.