Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1168 Locuri de Munca in Oradea - Joburi in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1168 Locuri de Munca in Oradea - Joburi in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consilier Vanzari - Showroom Interioo


Candidatul ideal CAUTAM COLEG "COOL" in departamentul VANZARI Studii medii sau superioare Persoană organizată, ordonată, meticuloasă si capabila sa lucreze in echipa Avantaj dar nu constituie conditie de baza experiența pe domeniu Capacitate de comunicare si relationare interumana ridicata Dorinta in creeare unei cariere pe domeniu, a unei colaborari pe termen lung. Serios, disciplinat si carismatic.Descrierea jobului Asculta nevoile clientului si ofera consultanta profesionista si onesta in gasirea de produse adecvate spatiului ce urmeaza a fi amenajat Preia necesarul de marfa al clientului si-l rezerva in sistemul informatic sau transmite departamentului achizitii, dupa caz. Interactioneaza cu celelalte departamente pentru buna consiliere si buna desfasurare a procesului de vanzare. Abilitățile de comunicare si socializare cu clientul, de ascultare a nevoilor lui legate de produse sunt aptitudini foarte importante care duc cert la crearea unui proces de vanzare si cu grad ridicat de
TODOCERAM RETAIL S.​R.​L.​

Stivuitorist


Candidatul ideal - Absolvent(a) de studii medii;- Persoana responsabila, organizata, atenta;- Autorizatie ISCIR;- Operativitate pentru transportul, manipularea marfurilor.- Program de lucru 12/24 , 12/48Descrierea jobului Responsabilitati:• Incarcarea/descarcarea camioanelor cu marfuri ;• Executa manevrarea corecta a marfurilor in depozit;• Asigura stationarea corespunzatoare a electrostivuitorului pentru a evita accidentele;• Pastreaza si participa la curatenie in depozit;• Tine o evidenta clara a tuturor reparatiilor, lucrarilor de intretinere efectuate la electrostivuitor;• Exectuta diferite sarcini la cererea superiorilor.Beneficii:Salariu motivant;Echipament de lucru;Un mediu de lucru prietenos;Stabilitatea locului de muncă;Acordam: Sinceritate, tratament corect si incredere.
IUBI EXIM S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 662 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Tehnician Service Mobil


Candidatul ideal - permis categoria B- experienta in domeniu constiute avantaj- abilitatea de a asculta- persoană ambitioasă, organizată, - capacitatea de a rezolva rapid și corect problemele apărute- capacitatea de a prioritiza sarcinileProgram:Luni-VineriDescrierea jobului Responsabilitati:- sa lucreze conform procedurilor firmei- sa realizeze lucrari de mentenanta intretinere si reparatii la produsele comercializate, utilaje,piese- sa asigure calitatea lucrarii executate- sa remedieze deficientele constatate- sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact- principala activitate se va desfasura pe teren.Tel.contact 0771-458-715
MOVE ECO S.​R.​L.​

Customer Experience Assistant


Candidatul ideal Now we are looking for a Customer Experience Assistantto join our team:Job purpose:Supports the facilitation of the site's Customer Experience and interacts with and greets customers during site visits.Provides administrative support to the business unit along with delivering timely, superior, and high qualitycustomer service to our customers and the siteYour Key Job Accountabilities•Greet customers, vendors, and employees. Foster positive working relationships between all internal customers.Provide customer support to the site and perform administrative duties that support strategic initiatives andpolicies.•Facilitate customer visits to include coordination of conference rooms, meals, travel, accommodations, agenda,and messages to align with the desired outcome of each visit and support execution of a superior CustomerExperience.•Coordinate Customer Experience survey and compile results to ensure site is meeting and exceeding customersatisfaction. Always look to i
PLEXUS SERVICES RO SRL

Mecanic Auto Camioane


Candidatul ideal - Cunostiinte profesionale in intretinerea, diagnosticarea, repararea autocamioanelor- Certificat de calificare in domeniu- Calitate si eficienta in munca- Abilitati de organizare a muncii si de comunicare- Capacitate de analiza, de organizare, de autoverificare, de adaptare profesionalaDescrierea jobului - Preia ordinul de reparatie si ia la cunostiinta de lucrarile solicitate- Aduce autovehiculul la postul de lucru- Efectueaza diagnosticul pornind de la informatiile din ordinul de reparatie- Efectueaza interventiile la autovehicul- Verifica lucrarile efectuate- Indeplineste si alte atributii stabilite se seful ierarhic in conformitate cu reglementarile legale- In caz de nevoie se deplaseaza in teren pentru reparatiiOferim salariu motivant
IUBI EXIM S.​R.​L.​

Anunț De Angajare: Store Manager Pentru Magazin Online


Candidatul ideal Locație: Oradea Program: Luni - Vineri, 09:00 - 17:00--- Descrierea Postului: Căutăm un Store Manager entuziast și organizat pentru magazinul nostru online, care să se alăture echipei noastre la biroul din Oradea. Dacă ai abilități bune de organizare, cunoștințe minime de design grafic și ești dornic să înveți și să te implici în diverse activități, te invităm să aplici pentru această poziție.Descrierea jobului Responsabilități: - Crearea de landing pages: Utilizarea unei liste de produse pentru a crea pagini de prezentare atrăgătoare și funcționale. Nu sunt necesare cunoștințe de web design, dar este util să ai cunoștințe minime de Canva pentru a lucra cu imagini.- Colaborare continuă: Menținerea legăturii constante cu un editor pentru a asigura calitatea și coerența materialelor de marketing.- Lansarea de campanii pe Facebook: Inițierea și gestionarea campaniilor de publicitate pe Facebook. Nu sunt necesare cunoștințe anterioare, vei primi asistență pentru acest aspe
FOREVER BRACELET SG S.​R.​L.​

Anunț De Angajare: Operator Telefonic Pentru Magazin Online


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui operator telefonic dedicat și responsabil pentru magazinul nostru online, care să se alăture echipei noastre la biroul din Oradea. Dacă ești o persoană comunicativă, organizată și ai experiență în relațiile cu clienții, te invităm să aplici pentru această poziție.Descrierea jobului Responsabilități: - Recepționarea apelurilor: Preluarea apelurilor de la clienți, oferindu-le informații precise și utile despre produsele și serviciile noastre.- Contactarea clienților: Să suni clienții care nu au primit încă coletele pentru a le oferi actualizări și soluții rapide.- Înregistrare și raportare: Documentarea tuturor apelurilor și interacțiunilor cu clienții într-un fișier Excel, asigurându-te că toate informațiile sunt corecte și actualizate. Cerințe: - Abilități excelente de comunicare și relaționare.- Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan și de a lucra sub presiune.- Cunoștințe bune de operare a pachetului Microsoft Office, în special
FOREVER BRACELET SG S.​R.​L.​

Topograf Asistenta Tehnica In Santier


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Inginer Topograf Șantier dedicat și experimentat, care să se alăture echipei noastre dinamice. Candidatul ideal va avea experiență în topografie de șantier și va fi capabil să gestioneze proiecte complexe, asigurând precizie și eficiență în realizarea lucrărilor.Cerințe:Diplomă de licență în Topografie, Geodezie sau domenii conexe.Experiență minimă de 1 an în topografie de șantier.Cunoștințe solide de utilizare a echipamentelor topografice (GPS, stații totale, etc.).Experiență în utilizarea software-urilor specializate (AutoCAD, Civil 3D, GIS).Abilități excelente de comunicare și lucru în echipă.Capacitatea de a lucra independent și de a gestiona multiple proiecte simultan.Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilități:Efectuarea măsurătorilor topografice necesare pentru diverse proiecte de construcție.Pregătirea planurilor și a hărților topografice.Monitorizarea și verificarea lucrărilor de construcție pentru a asigura conf
SKILLZOR GROUP S.​R.​L.​

Lucratori Comerciali In Oradea


Candidatul ideal Lucrator Comercial / Consilier Vanzari in OradeaEsti o persoana organizata,comunicativa,responsabila,amabila si ai cunostinte de operare a calculatorului?Vrei sa lucrezi intr-un mediu placut si alaturi de o echipa de profesionisti ?Vino sa faci parte din echipa noastra !Descrierea jobului -identifica nevoile de produse si ofera consultanta clientilor magazinului-receptioneaza produsele pe baza documentelor de livrare-pregateste marfa pt. expunere: etichetare,pret,etc.-promoveaza si comercializeaza produsele expuse spre vanzare-participa la realizarea target-ului lunar de vanzari-participa la curatenia,inventarierea si expunerea produselor in magazin-efectueaza verificari periodice ale stocului de produse-raspunde de gestiunea magazinului-incaseaza contravaloarea produselor acordand bon fiscal (factura)-intocmeste rapoartele zilnice-raspunde solicitarilor superiorilorBeneficii:Salarizare motivanta in functie de performantele obtinute si bonusuri in functie de nivelul de
THE STORE TRANSILVANIA SRL

Operator Comercial Identificare Piese Auto - Oradea


Candidatul ideal Cunostinte de operare programe de identificare piese auto; Studii medii finalizate; Experienta dovedita pe o pozitie similara constituie avantaj; Cunostinte tehnice - piese auto pentru turisme constituie avantaj; Experienta in lucrul cu clientii persoane juridice; Cunostinte de operare PC; Abilitati excelente de comunicare, spirit de echipa, rabdare.Descrierea jobului Identificarea pieselor de schimb pentru autoturisme in programe de specialitate (ex. PartsLink24); Preluarea apelurilor telefonice sau prelucrarea cererilor de oferta primite pe email de la clienti; Consilierea tehnica a clientilor - service-uri auto / magazine de piese auto.Beneficii: Acces la platforna de learningTraining la inceputul activitatii. Oportunitati de dezvoltare profesionala, cu posibilitati de avansare. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Venitul tau este format din parte fixa + bonus, platit la timp, fara intarzieri.
ELIT ROMANIA PIESE AUTO ORIGINALE SRL

Ingrijitor De Cai (m/​f/​d)


Candidatul ideal îngrijitor de cai (m/f/d)Full time | 40 de ore pe săptămână | Sanctuarul de animale _ Liska ParkDoresti să contribui la ceva semnificativ și să participi alaturi de noi la indeplinirea misiunii noastre? Aceasta este șansa ta. Căutăm oameni dedicați pentru a ne îmbogăți echipa.Profilul ideal- Este necesară o diplomă relevantă și cunoștințe de biologie si o cunoastere a comportamentului animalelor etc.- Este necesară experiență de lucru cu cai mari- Cunoașterea reglementărilor privind sănătatea și siguranța la locul de muncă- Un interes deosebit pentru bunăstarea animalelor- Cunoștințele de limbă engleză/ germană reprezintă un avantaj- Peroana practică, adaptabilă, creativă, muncitoare și dornica să rezolve probleme Descrierea jobului Contribuția ta va fi:- Ingrijirea zilnica a tuturor animalelor aflate în grija ta, respectând cu strictețe toate protocoalele de siguranță și standardele de calitate.- Sprijinirea activitatilor si procedurilor de natura veterinara, cand est
LISKA RESIDENCE S.​R.​L.​

Buyer


Candidatul ideal You are the ideal candidate, if you can check the most of the following:Knowledge & Skills: Time Management skills High Level of Negotiating & Influencing competences Understanding of Quality Management & Problem-Solving principles Knowledge of Strategic Sourcing and Tendering Understanding of Procurement KPIs Knowledge of Commodity Management Cost Analysis / Value Analysis Techniques skills Awareness on Risk and resilience in the Supply Chain Understanding of Suppliers processes and technologies Knowledge of Digital Procurement ICT Tools, preferably SAP; Supplier Performance Management Contracts & Contract Management Understanding of Supplier Development methodologies Financial management for the supply chain Supplier Relationship Management Technical skills, like interpreting technical drawings, basic knowledge about manufacturing treatments and tools.Behavioral Competencies: Ability to work in a dynamic, multicultural environment Flexible and able to work cross-cult
S.​C.​ COMAU ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2440 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Jurist


Candidatul ideal - minimum trei ani de experienţă în poziția de consilier juridic;- cunostinte de drept comercial- seriozitate și disciplină în muncă;Descrierea jobului - intocmirea si revizuirea contractelor încheiate de societate (prestari servicii, montaj/antrepriza, inchiriere/subinchiriere, publicitate etc.);- obtinerea tuturor avizelor/autorizatiilor necesare pentru buna functionare a societatii;- reprezinta societatea in relatia cu Oficiul Registrului Comertului;- reprezinta societatea in relatia cu instantele judecatoresti pentru solutionarea situatiilor litigioase in care este implicata societatea ;- oferă consiliere privind legislaţia aplicabilă societatii atat cu privire la relatiile de munca ale angajatilor cat si cu privire la activitatea desfasurata de societate;- intocmeste diverse adrese, notificari, somatii catre clientii/furnizorii societatii, precum si catre alte persoane fizice si/sau juridice de drept privat sau publice;Beneficii:-Salar motivant- tichete de masaCV
VANDANA COM SRL

Media netă estimată pe baza celor 1354 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Reprezentant Vanzari B2b


Candidatul ideal #JoinOurTeam 💙🧡 Alătură-te Alpin Expe, locul unde pasiunea pentru activitățile montane întâlnește performanța. 🏔️🔝 Dacă ești pasionat de vânzări și de natură! 💼🌲 Acesta este jobul perfect pentru tine. 😎 Căutăm o persoană entuziasmată de a crea parteneriate de lungă durată bazate pe încredere și misiunea comună de a fi prima opțiune a iubitorilor de outdoor în achiziționarea echipamentului ideal!📍 Birourile Alpin Expe sunt localizate chiar în centrul orașului Oradea.Ce ne dorim de la tine? Studii superioare Cunoștințe de limba Engleza - nivel avansat Cunoștințe de operare a pachetului Microsoft Office - nivel mediu Responsabilitate și proactivitate Spirit analitic și orientare către soluții Abilitatea de a lucra bine în echipă și de a comunica eficient Flexibilitate și dorința de a învăța lucruri noi Pasiune pentru sport și naturăDescrierea jobului Ce responsabilități vei avea? Supravegherea fluxurilor de marfă, recepționarea și depozitarea mărfurilor Pregătirea
ALPIN EXPE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Vanzator


Candidatul ideal - cunostinte de operare calculator- comunicativ si sociabil in relatiile cu clientii- cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj- experienta in vanzariDescrierea jobului - vanzarea de usi de interior si exterior- vanzarea produselor in magazine specializate
DECORAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 453 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Consultant Vanzari Zoocenter Oradea


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
SC VABRO RETAIL SRL

Agent Vanzari Servicii Transport Marfa


Candidatul ideal Atitudine pozitiva, intentia de a face performanta Disponibilitate pentru deplasari la potentiali clienti Abilitati excelente de comunicare, relationare si negociere Initiativa si orientare spre rezolvarea operativa a provocarilorCerinte: Experienta in domeniul transportului si intermedierii de marfa (40 tone) - minimum 3 ani Cunoasterea pietei de transport marfa intern si international Atentie la detalii, capacitate de a lucra cu termene limita, loialitate, perseverenta Abilitati de organizare si planificare, de lucru in echipa si de adaptare Cunoasterea limbii engleze - obligatorie, iar a altor limbi straine - avantajDescrierea jobului Responsabilitati principale: Prospecteaza in permanenta piata de transport Contacteaza potentialii clienti, prezinta si negociaza oferta adaptata nevoilor identificate ale acestora Intocmirea si verificarea documentatiei specifice activitatii de transport Mentine si dezvolta relatia cu clientii din portofoliul propriu Continua perfecti
NORD VEST CAMIOANE SRL

Economist/​ Contabil


Candidatul ideal Angajam contabil:-intocmire documente contabile-balanta-bilant-salarii-situatii financiare-dosare documentatie pentru diversDescrierea jobului Angajam contabil:-intocmire documente contabile-balanta-bilant-salarii-situatii financiare-dosare documentatie pentru divers
MIRGHIS MAYER SRL

Media netă estimată pe baza celor 2255 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Agent Vanzari


Candidatul ideal Abilitati de comunicare si negociere, Orientare catre rezultate, Capacitatea de a atinge si depasi obiectivele de vanzari, Abilitati organizatorice si planificare eficiente, Permis de conducere categori B si disponibilitate pentru deplasari in teritoriu.Descrierea jobului Identificarea si prospectarea potentialilor clienti, Promovarea si vanzarea serviciilor noastre, Consilierea clientilor in alegerea celor mai potrivite produse in functie de nevoile si cerintele lor, Monitorizarea pietei si identificarea tendintelor si oportunitatilor de crestere, Colaborarea stransa cu echipa pentru a dezvolta si implementa strategii de promovare.Beneficii: Sansa de a avanza pe baza rezultatelor proprii Program flexibil, independenta in organizarea muncii Posibilitatea de a dezvolta si de a-ti pune in valoare abilitatile de vanzari Pachet salarial competitiv, inclusiv bonusuri in functie de performante
ANT PRO DETAIL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2583 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Inginer Tehnic Productie


Candidatul ideal - Studii tehnice- Organizat, atent la detalii, rezistent la stres, ordonat, punctual- Abilitati de comunicare- Capacitate mare de organizare a propriilor activitati, de planificare si prioritizare a task-urilor- Bune cunostinte AutocadDescrierea jobului - Coordoneaza si urmareste intregul proces tehnologic din punct de vedere tehnic si calitativ- Verifica respectarea instructiunilor si parametrilor de lucru in toate etapele fluxului de productie- Planifica procesul de productie si gestiune- Identifica eventualele erori in procesul de productie si urmareste rezolvarea lor- Analizeaza procesul de fabricatie si propune metode de marire a productivitatii- Controleaza si verifica calitatea produselor- Efectueaza analize ale materiei prime/ produselor aflate in procesul tehnologic- Indruma, coordoneaza si urmareste activitatea personalului din subordine- Oferteaza si manageriaza proiecte de tamplarie aluminiu- Prospecteaza piata de tamplarie Aluminiu din zona de responsabili
MADRUGADA ALUMINIU SRL

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Oradea?

Salariul mediu net in Oradea este de 3 200 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 600 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Oradea?

In prezent avem disponibille 1 168 locuri de munca in Oradea.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.